Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Модератор: bum_bum
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Точно болта който ВАК предлага е решението на М14 към новото тяло за масления филтър. Също тези го предлагат в Англия.
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-M50-M52-M ... 41848c194b
П.С. Пропуснах да видя в моя каталог какво дават за ребрата на охладителите, утре ще гледам да се подцетя и ще пиша.
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-M50-M52-M ... 41848c194b
П.С. Пропуснах да видя в моя каталог какво дават за ребрата на охладителите, утре ще гледам да се подцетя и ще пиша.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Такива болтове , сет със дифтунгите и накрайника за маркуч е около 6-7лв във хидромарк .50лв е безбожно висока цена за един болт .На мен тия са ми удобни понеже са наблизо и частите на поносими цени . Незнам освен във Варна на друго къде имат магазини , но мисля че могат да се поръчат части.
http://www.hydromark.bg/home/bg/m-products-bg.html
http://www.hydromark.bg/home/bg/m-products-bg.html
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
В "Хидромарк"-а правят и армирани маркучи по поръчка. Мой приятел си прави спирачните при тях, струваше по спомен 160-180лв. Стават уникално добри. Технологията и материалите, които ползват са от хидравличните системи, с които имат доста опит, а там няма място за компромис.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Ако е 6-7лв болта ще е най-добре да се направи нов маркуч за ваноса. (Някой като ходи до тях да им каже как се пише налягане )
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
На тея от ваг-моторспорт им нямам хич доверие вече ванос елиминейт кита за с50 е сгрешен няма дупка маслената магистрала за мазане на веригата и от 2 подавания на газ се ебава майката на бананите мноо прости....5мм бургия оправи нещата....
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
bum_bum написа:Ако е 6-7лв болта ще е най-добре да се направи нов маркуч за ваноса. (Някой като ходи до тях да им каже как се пише налягане )
Забележката е по скоро към сисадмина на сайта им Тия в магазина едва ли имат понятие от правопис .Ако поръчвате бъдете пределно точни с размери резби стъпка и т.н Имат купища чарколя и едва ли са наясно с тунинга на маслената система при БМВ
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Jordana написа:50лв е безбожно висока цена за един болт
Тук са толкова, че по Английски стандарт работа не се върши без да се правят пари.
Пък този кит за Ваносите на Явор, сигурно е бил Понеделнична изработка.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Те повечето хамерикански прехвалени фирми просто си брандират разни китайски работи.
Попадал съм на много идентични части, които с едно лого струват около 10-20 пъти отгоре.
Аз имам е тва нещо http://www.understeer.com/onlinestore-interior.shtml, модела РК2, който го продават за 125 долара. Бай китаец докато внасях части на едро ми го даваше на 6 или на 8 долара, забравил съм точно.
Попадал съм на много идентични части, които с едно лого струват около 10-20 пъти отгоре.
Аз имам е тва нещо http://www.understeer.com/onlinestore-interior.shtml, модела РК2, който го продават за 125 долара. Бай китаец докато внасях части на едро ми го даваше на 6 или на 8 долара, забравил съм точно.
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Здрасти колеги
По напред в темата се обсъждаше, конзола със заготовки за маслен кулер, но не са разпробити.
Аз близо от година съм с такава конзола и съм си я разпробил, направих резби и щуцери със неква "синкава" китайка радиатор на 10 ребра за охлаждане.
Само има един пиниз, който съм направил за да направя потока на маслото последователен, защото конзолата няма термостат, иначе нищо няма да потече към кулера.
От към страната където е термостата си купувате "тапа" за двигател мисля че беше на 22 мм или 24 мм.
После я навивате принудително - тя самата тапа ще си направи резбата кудето е термостата и ще запуши изхода на маслото директно към картера.
Много внимавайте при пробиването на конзолата там при термостата. Прави се отвора към кулера малко под ъгъл.
Аз сбърках и излязох по средата на щуцерите,та трябваше после да заварявам.
Всико това е направено на М50б25ТУ, единствено трябваше да преправя резбата на датчика за маслото и на негово място поставих маркуча за вануса.
Така или иначе съм с добълнителни дачизи за температура на масло и налагане.
Същалявам че не съм снимал "тапата" (ако някой го интересува така или иначе ще сменям гарнитурата и ще снимам), но снимки на монтираното ето тука:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Също така би трябвало да се намери място на кулера малко под номера на колата. На е36 доста съм разрязал пласмасите под номера за максимален ефект.
За сведение на писта в най - голямите жеги около 30 - 32 градуса пак дигах маслото около 120 - 125 градуса и само от махане на номера на колатата (той покриваше 1/8 от площа на кулера) се сваля на 115 Градуса. Това за атмосферен двигател.
И те така ... До скоро.
По напред в темата се обсъждаше, конзола със заготовки за маслен кулер, но не са разпробити.
Аз близо от година съм с такава конзола и съм си я разпробил, направих резби и щуцери със неква "синкава" китайка радиатор на 10 ребра за охлаждане.
Само има един пиниз, който съм направил за да направя потока на маслото последователен, защото конзолата няма термостат, иначе нищо няма да потече към кулера.
От към страната където е термостата си купувате "тапа" за двигател мисля че беше на 22 мм или 24 мм.
После я навивате принудително - тя самата тапа ще си направи резбата кудето е термостата и ще запуши изхода на маслото директно към картера.
Много внимавайте при пробиването на конзолата там при термостата. Прави се отвора към кулера малко под ъгъл.
Аз сбърках и излязох по средата на щуцерите,та трябваше после да заварявам.
Всико това е направено на М50б25ТУ, единствено трябваше да преправя резбата на датчика за маслото и на негово място поставих маркуча за вануса.
Така или иначе съм с добълнителни дачизи за температура на масло и налагане.
Същалявам че не съм снимал "тапата" (ако някой го интересува така или иначе ще сменям гарнитурата и ще снимам), но снимки на монтираното ето тука:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Също така би трябвало да се намери място на кулера малко под номера на колата. На е36 доста съм разрязал пласмасите под номера за максимален ефект.
За сведение на писта в най - голямите жеги около 30 - 32 градуса пак дигах маслото около 120 - 125 градуса и само от махане на номера на колатата (той покриваше 1/8 от площа на кулера) се сваля на 115 Градуса. Това за атмосферен двигател.
И те така ... До скоро.
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Charlie написа:Здрасти колеги
По напред в темата се обсъждаше, конзола със заготовки за маслен кулер, но не са разпробити.
Аз близо от година съм с такава конзола и съм си я разпробил, направих резби и щуцери със неква "синкава" китайка радиатор на 10 ребра за охлаждане.
Само има един пиниз, който съм направил за да направя потока на маслото последователен, защото конзолата няма термостат, иначе нищо няма да потече към кулера.
От към страната където е термостата си купувате "тапа" за двигател мисля че беше на 22 мм или 24 мм.
После я навивате принудително - тя самата тапа ще си направи резбата кудето е термостата и ще запуши изхода на маслото директно към картера.
Много внимавайте при пробиването на конзолата там при термостата. Прави се отвора към кулера малко под ъгъл.
Аз сбърках и излязох по средата на щуцерите,та трябваше после да заварявам.
Всико това е направено на М50б25ТУ, единствено трябваше да преправя резбата на датчика за маслото и на негово място поставих маркуча за вануса.
Така или иначе съм с добълнителни дачизи за температура на масло и налагане.
Същалявам че не съм снимал "тапата" (ако някой го интересува така или иначе ще сменям гарнитурата и ще снимам), но снимки на монтираното ето тука:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=708247482520555&set=pb.100000059281921.-2207520000.1419180361.&type=3&theater
Също така би трябвало да се намери място на кулера малко под номера на колата. На е36 доста съм разрязал пласмасите под номера за максимален ефект.
За сведение на писта в най - голямите жеги около 30 - 32 градуса пак дигах маслото около 120 - 125 градуса и само от махане на номера на колатата (той покриваше 1/8 от площа на кулера) се сваля на 115 Градуса. Това за атмосферен двигател.
И те така ... До скоро.
Нещо не работи линка.
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Явор написа:На тея от ваг-моторспорт им нямам хич доверие вече ванос елиминейт кита за с50 е сгрешен няма дупка маслената магистрала за мазане на веригата и от 2 подавания на газ се ебава майката на бананите мноо прости....5мм бургия оправи нещата....
Mухахахах, АБСОЛЮТНО съм сигурен че не само ванос кита им е сгрешен, тия ми приличат на страшни циркаджии, точно като ония другите дето произвеждат гарнитурите кометик Трябва една тема да направим за да се споделят тия проблеми и да не им е лесно да си пробутват боклуците. Най пресния случай е с изпускателни колектори на друга изгаврена фирма Шмидман. Вижте ги тез готини типове http://www.schmiedmann.com/cms/en/about ... borg-staff . Нищо повече от банда обирджии, даже не знаят какво са ти изпратили и искат да намерим някакъв несъществуващ номер, напечатан не знаят къде
Колектора на 4-5-6 цилиндър въобще не може да прилепне към главата, остава още около 1 см...
Тук пък тръбата на 1-2-3-ти цилиндър опира в блока
Иначе рекламни клипчета някакви гледам, разни единички, емки и други коли нашарили и давайте лапнишарани купувайте...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
е21 345 0-402м 12.18
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Charlie написа:Здрасти колеги
По напред в темата се обсъждаше, конзола със заготовки за маслен кулер, но не са разпробити.
Аз близо от година съм с такава конзола и съм си я разпробил, направих резби и щуцери със неква "синкава" китайка радиатор на 10 ребра за охлаждане.
Само има един пиниз, който съм направил за да направя потока на маслото последователен, защото конзолата няма термостат, иначе нищо няма да потече към кулера.
От към страната където е термостата си купувате "тапа" за двигател мисля че беше на 22 мм или 24 мм.
После я навивате принудително - тя самата тапа ще си направи резбата кудето е термостата и ще запуши изхода на маслото директно към картера.
Много внимавайте при пробиването на конзолата там при термостата. Прави се отвора към кулера малко под ъгъл.
Аз сбърках и излязох по средата на щуцерите,та трябваше после да заварявам.
Всико това е направено на М50б25ТУ, единствено трябваше да преправя резбата на датчика за маслото и на негово място поставих маркуча за вануса.
Така или иначе съм с добълнителни дачизи за температура на масло и налагане.
Същалявам че не съм снимал "тапата" (ако някой го интересува така или иначе ще сменям гарнитурата и ще снимам), но снимки на монтираното ето тука:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Също така би трябвало да се намери място на кулера малко под номера на колата. На е36 доста съм разрязал пласмасите под номера за максимален ефект.
За сведение на писта в най - голямите жеги около 30 - 32 градуса пак дигах маслото около 120 - 125 градуса и само от махане на номера на колатата (той покриваше 1/8 от площа на кулера) се сваля на 115 Градуса. Това за атмосферен двигател.
И те така ... До скоро.
Снимите съм ги объркал. Face-to е баси тъпнята.
https://www.dropbox.com/s/ej6w5grlctdle ... o.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/tst5a4qdqth61 ... o.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/qtfbj5lolxv5q ... o.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/ow7ks7nkjpc9q ... o.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/u4vrawqnx83md ... o.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/w4txenkuhdg4y ... o.jpg?dl=0
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Само да попитам - колата ти само на писта ли се кара? Ако се кара ежедневно по улицата какви температури държи маслото? Някой казват че без термостат се преохлажда маслото като караш колата нормално, при теб забелязал ли си такова нещо?
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Колата си евридейка, карам я всеки ден. Те митологии много, че не трябвало без термистат и т.н.
За около 20-30 мин маслото си прави около 75 -80 градуса. Миналата зима не си спомням на минусуви температури, как беше но не съм имал проблеми.
Както повечето карам с Кастрол 10-60 и при първоначално палене имам няколко оборота притракване, но това е допустимо докато напълни хидравличните повдигачи.
За лятото елеминирам даже термостата (на негово място слагам един изтърбушен), но това е друга тема защото и там е преправен изцяло радиатора със външен преливник.
За около 20-30 мин маслото си прави около 75 -80 градуса. Миналата зима не си спомням на минусуви температури, как беше но не съм имал проблеми.
Както повечето карам с Кастрол 10-60 и при първоначално палене имам няколко оборота притракване, но това е допустимо докато напълни хидравличните повдигачи.
За лятото елеминирам даже термостата (на негово място слагам един изтърбушен), но това е друга тема защото и там е преправен изцяло радиатора със външен преливник.
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Още малко по темата за слагане на тапа на мястото на термостата - питаха ме лс за това.
Намерих една детайлна снимка само че с вече с термостат:
Та на конзолата ако го няма термостата и външните заготовки не са разпробити(аз намерих някаква такава конзола от м50), след като ги разпробиете високото налягане (което се намира точно под темостата от страната на камбаната) ще тръгне директно към дупката под темостата. Както се вижда от снимката може да се направи с някаква тарелка и да се постави зегерка като е на термостата.Аз просто си купих май от Ероболт един голяма тапа със виншна резба и вътрешен зацеп за завиване. Върху чопчетат и стените принудително завих тапата (тя си направи резба върху стените) и така запуших изхода. По този наин вече маслото ще тече последователно от конзолата към кулера и после към изхода под термостата.
Тапата не си спомням дали беше 22мм или 24мм, но си купих различни размери и поставих тази която влезе най-плътно. В долния и край я заостих малко под конус на шмиргела за да прилепне плътно кък основата на стените.
Ако отварям конзолата ше снимам за по ясно обяснение.
До скоро
Намерих една детайлна снимка само че с вече с термостат:
Та на конзолата ако го няма термостата и външните заготовки не са разпробити(аз намерих някаква такава конзола от м50), след като ги разпробиете високото налягане (което се намира точно под темостата от страната на камбаната) ще тръгне директно към дупката под темостата. Както се вижда от снимката може да се направи с някаква тарелка и да се постави зегерка като е на термостата.Аз просто си купих май от Ероболт един голяма тапа със виншна резба и вътрешен зацеп за завиване. Върху чопчетат и стените принудително завих тапата (тя си направи резба върху стените) и така запуших изхода. По този наин вече маслото ще тече последователно от конзолата към кулера и после към изхода под термостата.
Тапата не си спомням дали беше 22мм или 24мм, но си купих различни размери и поставих тази която влезе най-плътно. В долния и край я заостих малко под конус на шмиргела за да прилепне плътно кък основата на стените.
Ако отварям конзолата ше снимам за по ясно обяснение.
До скоро
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани