Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Модератор: bum_bum
65 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
ico318 написа:не ми го хареса решението.ето ти още едно.също не съм го пробвал и не знам някой американец дали кара така.търся вариант и за себе си и просто споделям.трябва да се измисли електрическа маслена помпа.мисля,че е60 м5 имат такава за охлаждане на дифа.два щуцера и датчик за температура от ел.перка в картера.вързва се през радиатора с най-обикновени маслоустойчиви маркучи и водни скоби.предимства-няма нужда от термостат,може да се спира и пуска по желание,може да се подбира датчик с исканата температура,не се нарушава нищо по заводската мазителна уредба,изключително елементарно за монтаж и поддръжка,не са нужни никакви специални накрайници при местата за връзка.... недостатъци-не се сещам,освен,че не съм го пробвал.някой ако има идея каква помпа може да се ползва откъде може да се вземе,нека да подскаже.по някаква по-достъпна техника,а не м,дали няма някаква подходяща помпа.примерно за подкачане на някакво масло по строителна техника или каквото и да е.не ме интересува произхода,а цената.
След като го написах това преди време,го прочетох и ми хареса . Свалих малкия картер и до датчика на уреда за температура сложих един от воден радиатор,както и два щуцера за маркуч ф13мм. Купих маслен радиатор от е36 325тдс и го монтирах под водния,така че да е на нивото на маслото в картера. Свързах единия щуцер директно с радиатора,чрез най-обикновен маркуч за масло и водни скоби,а маркуча от другия щуцер минава през самоделна ел. маслена помпа и тогава в радиатора.Помпата е от ел.двигател от вентилатор за воден радиатор и хидравлична помпа за волан. Захранването е през реле,което се управлява от датчика в картера. Изкарал съм си и ключе на таблото за принудително пускане-при смяна на масло или несработване на датчика. Датчика включва на 92гр и изключва на 87гр. Може да е всякакъв друг,според желаната температура. Дебита на помпата е като да се пусне чешмата вкъщи наполовина . Тази скраперия работи ! Карам с най-обикновено 10w40,защото предимно се возя и понякога давам повече газ,но преди охлаждането,температурата на маслото лесно стигаше 120-130гр,при което реално все едно съм без масло. Сега стрелката на уреда е като тази на антифриза-прехвърля с малко 90 гр и се връща на малко под 90. Масления кулер има лошо обдухване под водния радиатор,но е скрит от камъни и имам климатичен радиатор пред водния-за моите нужди е добре там.За по-сериозни натоварвания и ако няма клима,трябва масления кулер да е пред водния радиатор. Това значително ще увеличи ефективността му. Системата не е лъскава,но изисква минимални средства и може да се сложи на всяка кола.
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Колеги в крайна сметка някой направи ли си конзола с която да кара вече Ако има такъв който би желал да сподели мнение и снимки на работеща такава ще бъде полезно за всички
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
65 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани