Колянов вал 3.0Д на м50...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от дид0 » 22 Фев 2015, 12:15

MICH__ написа:Първо да запаля за да се уверя ,че всичко работи и ще я пусна кое как придружено с дино графика накрая ;)

Някакво развитие? :oops:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от MICH__ » 22 Фев 2015, 23:48

Има колега ;) Зимата не я бях вадил от гаража и само на място се разработваше мотора снощи чак му навъртях 50тина километра :D За сега всичко изглежда нормално ;) Диното ще се отложи докато намеря спортни изпускателни колектори който явно са кът към момента :confused:

п.с. Ако имаш някакви конкретни въпроси пиши едно лс. ако мога ще ти помогна :yes:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от mitaka21 » 02 Мар 2015, 13:19

С без ваносовата глава ли е мотора? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от MICH__ » 03 Мар 2015, 21:34

Да, без ванус е мотора :D
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от mitaka21 » 17 Апр 2015, 1:19

MICH__ мернах няколко клипа на колата в youtube или се бъркам? :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от oxam » 17 Апр 2015, 3:38

MICH__ написа:Има колега ;) Зимата не я бях вадил от гаража и само на място се разработваше мотора снощи чак му навъртях 50тина километра :D За сега всичко изглежда нормално ;) Диното ще се отложи докато намеря спортни изпускателни колектори който явно са кът към момента :confused:

п.с. Ако имаш някакви конкретни въпроси пиши едно лс. ако мога ще ти помогна :yes:


слагай смело хедърси от м3 с50. аз имах на моята и звукът и вървенето бяха идеални
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от MICH__ » 21 Апр 2015, 19:26

oxam написа:
MICH__ написа:Има колега ;) Зимата не я бях вадил от гаража и само на място се разработваше мотора снощи чак му навъртях 50тина километра :D За сега всичко изглежда нормално ;) Диното ще се отложи докато намеря спортни изпускателни колектори който явно са кът към момента :confused:

п.с. Ако имаш някакви конкретни въпроси пиши едно лс. ако мога ще ти помогна :yes:


слагай смело хедърси от м3 с50. аз имах на моята и звукът и вървенето бяха идеални


Намерих китайчета в крайна сметка и колата мина успешно диното ;) 243 коня и 360нм. я оставихме след като имах рънове над 250 коня при 13% загуби сметнати от диното това :D След като я изкарах на пътя се разбра ,че помпата ми омалява при драг и се чуваха аванси на моменти ... сменихме я авансите изчезнаха ,но един въпрос не ми дава мира ,а той е с читава помпа дали ще изкара още на диното :roll:

Ето и първото ми каране на колата от почти година в гаража със 3.45 диф :D https://www.youtube.com/watch?v=fVZFDckMr-4
Има и малко драг клипове в подраздел Видео :mhihi:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от slavianko » 22 Апр 2015, 7:21

MICH__ написа:но един въпрос не ми дава мира ,а той е с читава помпа дали ще изкара още на диното :roll

Мич нали като настройвахте на диното сте мерили смеси. Щом там смесите са били адекватни едва ли ще покаже повече и с новата помпа. Едно съм разбрал и аз че на пътя и на диното натоварването е съвсем различно. Явно на пътя ти беднее колата и като се сложи по голяма помпа резултатите ще са по добри. Хубаво е да се настрои пак но на пътя вече с новата помпа.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook