Колянов вал 3.0Д на м50...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Умрело е36
Мечтае да кара: кола на газ...

Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от PEEL_OFF » 28 Юни 2014, 16:44

Здравеите, някои да е монтирал реално коланов вал от м57 д30 в М50 блок...понеже много хора казват е става, много е лесно и т.н.правят се едни сметки на бутала и биели :D но аз го купих и го разнасям от няколко месеца по стругари и всеки казва че преправянето му е доста "нерентабилно" занимание а именно на вала на дизела опашката е с по голям диаметър от тази на м50, не само това ами и захващането става с 4-тири болта 10мм мисля е бяха а на м50 -то е един доста голям и сериозен.Реално зора не е толкова да се престърже опашката на вала и да се монтира зъбното колело. а как да се монтира предната част на която се държи шаибата която върти ремъците . Не за друго но на дизеловия вал опа6ката не стига че е по дебела а е и по къса и трябва да се направи фланец някакъв които да не се държи и центрира само от болтовете а и на някакво друго място да "захване". Един вид ще съм много благодарен за всяка реално полезна информация (чертеж снимка каквото има) Или дори ако някои в София може да го направи да пише направо да се разберем.
:help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от Jordana » 28 Юни 2014, 20:50

Прави се фланец ,стругарска работа за кадърен стругар не повече от 20 минути.Щом на м20 става не виждам защо да не стане на м50 ?
M57D30 uses all the same mounting diameters as M20/M50, just the crank nose is shorter and has 4 screw holes instead of 1 big - needs additional fabrication. Bottom end results in 2996.2 cc. It made 244Hp on wheels and 306nm!
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Умрело е36
Мечтае да кара: кола на газ...

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от PEEL_OFF » 28 Юни 2014, 22:40

на м50 е с зъбно колело понеже е с верига а на м20 е с колело за ремък което е доста по голямо като диаметър и става доста по лесно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от nayden » 29 Юни 2014, 7:08

Да има реално направени . Отнемаш малко от шийката и малко от отвора на колелото . Понеже има няколко вида валове на 3.0д от 88 до 90мм ход , провери белезите за ГМТ и позицията на тригер шайбата дали е коректна .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от MICH__ » 29 Юни 2014, 12:25

Вчера със стругаря ми тъкмо обсъждахме кое как трябва да стане, след като наложихме двата вала един до друг на м57д30 и м50б25 :D Та решихме вала да отнемем с два милиметра (за да се запази достатъчно дебелса стена за 4те болта ) след което да пристържем и увеличим диаметъра на зъбчатното колело за да влезе във вала (след което ще се пристъргват наново каналите за шпонката ). Зъбното колело ще стърчи с няколко милиметра извън вала коещо ще послужи за центроване на фтулка с дължина по-спомен 30мм с диаметъра на вала на която ще има шпонка за задвижване на колелото за демферната шайба. Фтулката ще бъде с 4 отвора за болтовете и ще се изработи и шайба за отпред с която да се затвори всичко с 4те болта :D Тези дни ще сложим вала в блока ще му сложа и капака отпред за да видим по нагледно кое как и ще го почваме ;)
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Умрело е36
Мечтае да кара: кола на газ...

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от PEEL_OFF » 29 Юни 2014, 13:00

колега загледал ли си колелото че зъбите му са доста на дълбоко и стената е много тънка...сми много малко може да се отнема от него да не кажа въобще.по скоро повече трябва да се вземе от вала дори да се отворят дупките в които влизат 4-те болта. а шпонката му ако я врежеш още малко мисля че ще спука 99% иначе мисля че така ще стане външната страна на колелото да центрира фланеца за шаибата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от MICH__ » 29 Юни 2014, 14:10

Е, ако отвориш дупките в който влизат болтовете какво правиш :roll: До колкото си спомням от вчера колелото имаше на къде да се разширява ;)
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Умрело е36
Мечтае да кара: кола на газ...

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от PEEL_OFF » 29 Юни 2014, 21:59

разгледаи го по добре, може малко материял да се вземе но е много малко. а за дупките на вала, аз предпочитам да взема максимално от вала и каквото не достига от колелото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от MICH__ » 18 Сеп 2014, 21:17

Стигнах до следния проблем. Вала бе разтърган на 38мм ( по-спомен) което бе минимума за да се запази цялоста и здравината му понеже болтовете отпред са 4 и няма много за намаляне на размера ,но когато зъбчтката на м50то бе разтъргана на 38мм се получи това с канала за шпонката :roll: Не ми изглежда никак надеждно :confused: Колегите преправяли такива валове как са се справили с този проблем :roll:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Умрело е36
Мечтае да кара: кола на газ...

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от PEEL_OFF » 29 Окт 2014, 21:48

и аз това питам. много го мислех и се ядосах и го зараязах. оказва се че на повечето направени така валове всичко се държи само на болответе.ходих при наи различни стругари и всеки каза по добре недеи. за м20 става понеже там се разстъргва много по малко колелото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от MICH__ » 01 Ное 2014, 17:31

Има начин колега мен почти всичко ми е готово и другата седмица зглабям м50 3.1 с 88мм вал и хе бутала :D Ако разбера и от къде да си подам заявка за тунинг раздела може и тема да пусна кое как :roll:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от MICH__ » 08 Ное 2014, 15:00

Ето до къде сме стигнали :D
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от дид0 » 09 Ное 2014, 11:01

MICH__ написа:Ето до къде сме стигнали :D

Чакаме темата! :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от MICH__ » 09 Ное 2014, 21:24

Първо да запаля за да се уверя ,че всичко работи и ще я пусна кое как придружено с дино графика накрая ;)
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Колянов вал 3.0Д на м50...

Мнение от дид0 » 22 Фев 2015, 12:15

MICH__ написа:Първо да запаля за да се уверя ,че всичко работи и ще я пусна кое как придружено с дино графика накрая ;)

Някакво развитие? :oops:
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook