Съвет за blow off/рециркулиращ клапан

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Съвет за blow off/рециркулиращ клапан

Мнение от Djelebov » 21 Юни 2014, 3:41

Здравейте, колеги,
Напредвам със събирането на части за м52ту турбо и стигнах до блоуофа - нямам представа как се избира и ще съм благодарен не само за съвет за конкретен клапан, а също за съвет къде да прочета как се избира диаметъра. Звукът не ме вълнува, гледам, че се продават клапани, които могат да се ползват и като атмосферни и като рециркулиращи, но си нямам идея от марки, размери и цени. Трябва ми за двигател с обем 2.75л с турбо gt2871r на 0.6 бара ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Съвет за blow off/рециркулиращ клапан

Мнение от Jordana » 21 Юни 2014, 11:46

Потърси си качествен клапан с гарантиран произход а не реплика за 70-80лв .Евтините китайски също работят но бързо се скапват заради некачествени материали ,пружини и уплътнения.Това е основното .За типовете клапани има много изписано но основната разлика за атмосферните и рециркулационните е че едните имат щуцер за освободеното налягане да се подаде обратно на входа на турбината .Донякъде това намаля лага .Има и такива с двойна приставка която позволява да се монтира по двата начина .Всеки рециркулационен клапан може да работи като атмосферен ,обратното не .Отделно са бутални и мембранни ,като буталните имат няколко под вида.Налягането се регулира или чрез сменяеми пружини или чрез компресиране на една стандартна пружина.Мембранните са много рядко използвани за тунниг цели .За диаметъра на щуцера не мисля че е особено важно , важна е пропускливоста на самия клапан а тя зависи от налягането ,респективно от пружината с която е оборудван.Важно също е и мястото и начина на монтиране.За налягане от 0.6 бара който и да вземеш ще ти свърши работа .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Съвет за blow off/рециркулиращ клапан

Мнение от Djelebov » 21 Юни 2014, 12:46

Jordana написа:Потърси си качествен клапан с гарантиран произход а не реплика за 70-80лв .Евтините китайски също работят но бързо се скапват заради некачествени материали ,пружини и уплътнения.Това е основното .За типовете клапани има много изписано но основната разлика за атмосферните и рециркулационните е че едните имат щуцер за освободеното налягане да се подаде обратно на входа на турбината .Донякъде това намаля лага .Има и такива с двойна приставка която позволява да се монтира по двата начина .Всеки рециркулационен клапан може да работи като атмосферен ,обратното не .Отделно са бутални и мембранни ,като буталните имат няколко под вида.Налягането се регулира или чрез сменяеми пружини или чрез компресиране на една стандартна пружина.Мембранните са много рядко използвани за тунниг цели .За диаметъра на щуцера не мисля че е особено важно , важна е пропускливоста на самия клапан а тя зависи от налягането ,респективно от пружината с която е оборудван.Важно също е и мястото и начина на монтиране.За налягане от 0.6 бара който и да вземеш ще ти свърши работа .


Мерси, колега, явно сетъпа не е претенциозен откъм blow off клапан :) За какви пари мога да взема клапан с който да нямам ядове ?? Гледам, че в ebay цените варират в много големи граници. Кои са доказано добрите марки откъм цена-качество??
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Съвет за blow off/рециркулиращ клапан

Мнение от nayden » 21 Юни 2014, 19:36

тия работят без проблеми
http://www.ebay.com/itm/Red-50mm-Blow-O ... a2&vxp=mtr

мога да ти предложа тоя за 150 лв. даже е с надпис тиал

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Съвет за blow off/рециркулиращ клапан

Мнение от k-hristov » 04 Сеп 2014, 10:41

Само да вметна, че ползването на рециркулационен клапан се влияе от това дали колата има дебитомер, или не.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook