Съвет за blow off/рециркулиращ клапан
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Съвет за blow off/рециркулиращ клапан
Здравейте, колеги,
Напредвам със събирането на части за м52ту турбо и стигнах до блоуофа - нямам представа как се избира и ще съм благодарен не само за съвет за конкретен клапан, а също за съвет къде да прочета как се избира диаметъра. Звукът не ме вълнува, гледам, че се продават клапани, които могат да се ползват и като атмосферни и като рециркулиращи, но си нямам идея от марки, размери и цени. Трябва ми за двигател с обем 2.75л с турбо gt2871r на 0.6 бара
Напредвам със събирането на части за м52ту турбо и стигнах до блоуофа - нямам представа как се избира и ще съм благодарен не само за съвет за конкретен клапан, а също за съвет къде да прочета как се избира диаметъра. Звукът не ме вълнува, гледам, че се продават клапани, които могат да се ползват и като атмосферни и като рециркулиращи, но си нямам идея от марки, размери и цени. Трябва ми за двигател с обем 2.75л с турбо gt2871r на 0.6 бара
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Съвет за blow off/рециркулиращ клапан
Потърси си качествен клапан с гарантиран произход а не реплика за 70-80лв .Евтините китайски също работят но бързо се скапват заради некачествени материали ,пружини и уплътнения.Това е основното .За типовете клапани има много изписано но основната разлика за атмосферните и рециркулационните е че едните имат щуцер за освободеното налягане да се подаде обратно на входа на турбината .Донякъде това намаля лага .Има и такива с двойна приставка която позволява да се монтира по двата начина .Всеки рециркулационен клапан може да работи като атмосферен ,обратното не .Отделно са бутални и мембранни ,като буталните имат няколко под вида.Налягането се регулира или чрез сменяеми пружини или чрез компресиране на една стандартна пружина.Мембранните са много рядко използвани за тунниг цели .За диаметъра на щуцера не мисля че е особено важно , важна е пропускливоста на самия клапан а тя зависи от налягането ,респективно от пружината с която е оборудван.Важно също е и мястото и начина на монтиране.За налягане от 0.6 бара който и да вземеш ще ти свърши работа .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Съвет за blow off/рециркулиращ клапан
Jordana написа:Потърси си качествен клапан с гарантиран произход а не реплика за 70-80лв .Евтините китайски също работят но бързо се скапват заради некачествени материали ,пружини и уплътнения.Това е основното .За типовете клапани има много изписано но основната разлика за атмосферните и рециркулационните е че едните имат щуцер за освободеното налягане да се подаде обратно на входа на турбината .Донякъде това намаля лага .Има и такива с двойна приставка която позволява да се монтира по двата начина .Всеки рециркулационен клапан може да работи като атмосферен ,обратното не .Отделно са бутални и мембранни ,като буталните имат няколко под вида.Налягането се регулира или чрез сменяеми пружини или чрез компресиране на една стандартна пружина.Мембранните са много рядко използвани за тунниг цели .За диаметъра на щуцера не мисля че е особено важно , важна е пропускливоста на самия клапан а тя зависи от налягането ,респективно от пружината с която е оборудван.Важно също е и мястото и начина на монтиране.За налягане от 0.6 бара който и да вземеш ще ти свърши работа .
Мерси, колега, явно сетъпа не е претенциозен откъм blow off клапан За какви пари мога да взема клапан с който да нямам ядове ?? Гледам, че в ebay цените варират в много големи граници. Кои са доказано добрите марки откъм цена-качество??
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: Съвет за blow off/рециркулиращ клапан
тия работят без проблеми
http://www.ebay.com/itm/Red-50mm-Blow-O ... a2&vxp=mtr
мога да ти предложа тоя за 150 лв. даже е с надпис тиал
http://www.ebay.com/itm/Red-50mm-Blow-O ... a2&vxp=mtr
мога да ти предложа тоя за 150 лв. даже е с надпис тиал
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- k-hristov
- младши ентусиаст
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Съвет за blow off/рециркулиращ клапан
Само да вметна, че ползването на рециркулационен клапан се влияе от това дали колата има дебитомер, или не.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани