Промени по генерацията-резултат

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 20.06.2013

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от A.Dutsov » 02 Авг 2014, 21:37

Ами аз не съм убеден че би имало голям ефект и от изчислена генерация при положение че колектора е стоковия ... освен звук, не мисля че ще има друга полза. Някой ако си прави "чип-тунинг" на дино и е сменял само генерация без колектор нека сподели коне преди тунинга ... но имам силни съмнения някой да е извадил коне само с тръби ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от bscsystem » 21 Сеп 2014, 11:24

A.Dutsov написа:Ами аз не съм убеден че би имало голям ефект и от изчислена генерация при положение че колектора е стоковия ... освен звук, не мисля че ще има друга полза. Някой ако си прави "чип-тунинг" на дино и е сменял само генерация без колектор нека сподели коне преди тунинга ... но имам силни съмнения някой да е извадил коне само с тръби ;)


Аз я замерих преди правата тръба и след това. Разлика нямаше никаква
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook