Промени по генерацията-резултат
Модератор: bum_bum
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Промени по генерацията-резултат
Последна промяна Atanas328 на 12 Юли 2014, 1:20, променена общо 1 път
- Beamerdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 20.06.2012
- Местоположение: Germany München/Bulgaria/Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: E30
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Промени по генерацията-резултат
Непременно сложи задното качествено гърне за 130лв. По принцип не е чак толкова важно и можеше нещо пак много качествено да се намери за 80-90лв макс ама бива. Ще стане номер 1
Re: Промени по генерацията-резултат
Искам да ви посъветвам много да внимавате на кой си давате колата да ви я прави.Всеки гледа да те излъже и да ти вземе парите.Пълно е с некадърници.Не бях много доволен от резултата и след 3тото правене мисля,че най-накрая се получи това което искам.Първия път се оказа,че доста ме бяха прецакали. Като погледнах се оказа,сложили някакви гадни ръждясали тръби и са ме излъгали ,че слагат ф63.Тръбите бяха тънички като на опел корса 1.2 и заварени по страшно аматъорски начин.Имаше дори дупки и изпускаше :x. 2рият "майстор " наистина добре ми сложи права тръби и беше неръждавейка каквато искам ,но и той ме е послъгал в размера.Беше сложил ф55.Накрая отидох в емкар,купих си едно гърне за 200 лева и срещу още 100 лева ,момчетата наистина се постараха ,изрязоха всичко старо и наново ми сложиха хубави ф60 тръби от неръждаема стомана + монтаж на новото гърне.Направиха всичко старателно,гледах ги през цялото време.С машина огъват тръбите,заваряват добре,като цяло съм много доволен . Ето и снимки.Скоро ще и кача клип,звукът наистина е нещо уникално .Много плътен и басов.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Промени по генерацията-резултат
Сега иди някъде да изрежат тая херния до гърнето и да я направят както трябва и си капитан.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: Промени по генерацията-резултат
аз затова мойта сам си я правих , както и всичко де
да стане от първия път , точно един ден работа е , без окончателните заварки само на прикапки
ф76х1,5 CrNi
да стане от първия път , точно един ден работа е , без окончателните заварки само на прикапки
ф76х1,5 CrNi
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Промени по генерацията-резултат
Факт, най-добре е ако можеш сам. Аз най-много да си заваря пръстите за тръбите.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Промени по генерацията-резултат
Ммм, може би е глупав въпроса ама защо на 2.8 сте прибегнали до единична тръба, а не сте запазили оригиналния вариант с 2 паралелни, но с по-голяма сечение и х-пайп?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Промени по генерацията-резултат
Имаш ли клип как звучи с единичната тръба?
Re: Промени по генерацията-резултат
host написа:Ммм, може би е глупав въпроса ама защо на 2.8 сте прибегнали до единична тръба, а не сте запазили оригиналния вариант с 2 паралелни, но с по-голяма сечение и х-пайп?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Колега тя и стоково си е една тръба.От колекторите тръгват 2 ,но влизат в 1 ,след това тая тръба влиза в средното гърне и оттам пак си продължава едната тръба и влиза в стоковото гърне ,което също е с единичен вход.Така,че това е най-добрия вариант ако търсиш леко отпушване и по-добър звук.Права тръба + спортно гърне.Срещу доста голяма сума може и да успеят да ти направят х пайп 2 тръби и отзад 4 гърнета като на м3 ,но ефекта ще е повече за визия.Поне аз така мисля.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Промени по генерацията-резултат
Ммм, моята не е сток и 2 паралелни тръби от колекторите през 2 последователни резонатора на всяка тръба в крайно гърне което е "модифицирано". Иначе и на мен ще ми е интересен клипа. При мен Х-пайп няма - за сега :d
_________________________
Но в интерес на истината и сток генерацията при м52б28 в е36 е с паралелни тръби поне според РеалОЕМ - ето как е при 323 и 328
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=735707
_________________________
Но в интерес на истината и сток генерацията при м52б28 в е36 е с паралелни тръби поне според РеалОЕМ - ето как е при 323 и 328
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=735707
Re: Промени по генерацията-резултат
ето звука без подаване на много газ до 3000-3500 оборота
Последна промяна Atanas328 на 13 Май 2015, 13:40, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Промени по генерацията-резултат
Сега иди замери на дино, за да е ясен на всички ефекта от генерация без колектор. Залагам на -5 коня, и -10нм ... и ако колите ви имат газова уредба, и така и така ще правите генерация, направете я неръждаема. Знаете че колите с газови уредби имат голям конденз в гърнетата, и от там много по бързото гниене ... а ако на мен някой ми направи такава хаярмоника на тръбата, направо си вземам колата и си отивам. И аз мойте си ги правя сам, с тръби и колена. Направата на генерация има ефект главно при турбо колите, при атмосверните рядко води до по добри резултати.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Промени по генерацията-резултат
Да, щото рядко някой я изчислява за конкретния мотор кво е нужно осве "по-голямо фи".
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани