Промени по генерацията-резултат

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Промени по генерацията-резултат

Мнение от Atanas328 » 14 Фев 2014, 14:03

:censored: :OT:
Последна промяна Atanas328 на 12 Юли 2014, 1:20, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 20.06.2012
Местоположение: Germany München/Bulgaria/Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: E30

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от Beamerdriver » 14 Фев 2014, 14:39

Nickname-a ти е притеснителен :mhihi: Добре е станало.
39470

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от bum_bum » 14 Фев 2014, 14:39

Непременно сложи задното качествено гърне за 130лв. По принцип не е чак толкова важно и можеше нещо пак много качествено да се намери за 80-90лв макс ама бива. Ще стане номер 1 :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от Atanas328 » 12 Юли 2014, 1:19

Искам да ви посъветвам много да внимавате на кой си давате колата да ви я прави.Всеки гледа да те излъже и да ти вземе парите.Пълно е с некадърници.Не бях много доволен от резултата и след 3тото правене мисля,че най-накрая се получи това което искам.Първия път се оказа,че доста ме бяха прецакали. Като погледнах се оказа,сложили някакви гадни ръждясали тръби и са ме излъгали ,че слагат ф63.Тръбите бяха тънички като на опел корса 1.2 и заварени по страшно аматъорски начин.Имаше дори дупки и изпускаше :x. 2рият "майстор " наистина добре ми сложи права тръби и беше неръждавейка каквато искам ,но и той ме е послъгал в размера.Беше сложил ф55.Накрая отидох в емкар,купих си едно гърне за 200 лева и срещу още 100 лева ,момчетата наистина се постараха ,изрязоха всичко старо и наново ми сложиха хубави ф60 тръби от неръждаема стомана + монтаж на новото гърне.Направиха всичко старателно,гледах ги през цялото време.С машина огъват тръбите,заваряват добре,като цяло съм много доволен . Ето и снимки.Скоро ще и кача клип,звукът наистина е нещо уникално .Много плътен и басов.
1601503_926809007344617_7534947563158093555_n.jpg

10511093_926808954011289_8634694926853405877_n.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от bum_bum » 12 Юли 2014, 10:13

Сега иди някъде да изрежат тая херния до гърнето и да я направят както трябва и си капитан.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от Vozq_bez_pari » 12 Юли 2014, 10:25

аз затова мойта сам си я правих , както и всичко де :mhihi:
да стане от първия път , точно един ден работа е , без окончателните заварки само на прикапки
ф76х1,5 CrNi
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от bum_bum » 12 Юли 2014, 10:53

Факт, най-добре е ако можеш сам. Аз най-много да си заваря пръстите за тръбите. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от host » 12 Юли 2014, 11:11

Ммм, може би е глупав въпроса ама защо на 2.8 сте прибегнали до единична тръба, а не сте запазили оригиналния вариант с 2 паралелни, но с по-голяма сечение и х-пайп?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от M10 » 12 Юли 2014, 11:14

Имаш ли клип как звучи с единичната тръба?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от Atanas328 » 12 Юли 2014, 12:07

host написа:Ммм, може би е глупав въпроса ама защо на 2.8 сте прибегнали до единична тръба, а не сте запазили оригиналния вариант с 2 паралелни, но с по-голяма сечение и х-пайп?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Колега тя и стоково си е една тръба.От колекторите тръгват 2 ,но влизат в 1 ,след това тая тръба влиза в средното гърне и оттам пак си продължава едната тръба и влиза в стоковото гърне ,което също е с единичен вход.Така,че това е най-добрия вариант ако търсиш леко отпушване и по-добър звук.Права тръба + спортно гърне.Срещу доста голяма сума може и да успеят да ти направят х пайп 2 тръби и отзад 4 гърнета като на м3 ,но ефекта ще е повече за визия.Поне аз така мисля. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от host » 12 Юли 2014, 12:42

Ммм, моята не е сток и 2 паралелни тръби от колекторите през 2 последователни резонатора на всяка тръба в крайно гърне което е "модифицирано". Иначе и на мен ще ми е интересен клипа. При мен Х-пайп няма - за сега :d

_________________________

Но в интерес на истината и сток генерацията при м52б28 в е36 е с паралелни тръби поне според РеалОЕМ - ето как е при 323 и 328
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=735707

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от Atanas328 » 12 Юли 2014, 21:58

ето звука без подаване на много газ до 3000-3500 оборота :)
Последна промяна Atanas328 на 13 Май 2015, 13:40, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от bum_bum » 13 Юли 2014, 16:04

Абе.. важното е да си здрав. :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 20.06.2013

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от A.Dutsov » 26 Юли 2014, 7:37

Сега иди замери на дино, за да е ясен на всички ефекта от генерация без колектор. Залагам на -5 коня, и -10нм ... и ако колите ви имат газова уредба, и така и така ще правите генерация, направете я неръждаема. Знаете че колите с газови уредби имат голям конденз в гърнетата, и от там много по бързото гниене ... а ако на мен някой ми направи такава хаярмоника на тръбата, направо си вземам колата и си отивам. И аз мойте си ги правя сам, с тръби и колена. Направата на генерация има ефект главно при турбо колите, при атмосверните рядко води до по добри резултати.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Промени по генерацията-резултат

Мнение от host » 30 Юли 2014, 8:49

Да, щото рядко някой я изчислява за конкретния мотор кво е нужно осве "по-голямо фи".

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook