BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 323ciA
Мечтае да кара: BMW E92 M3

BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от cecko93 » 16 Яну 2014, 22:10

Здравейте колеги, от доста време имам мераци да си взема хедъри за бавареца, но един майстор на ауспуси ме разубеди, тъй като би могло да има загуба на въртящ момент в ниските поради освобождаването на газовете. Може ли някой да сподели мнение, че много искам да слагам едни такива :mhihi: Мотора е M52TUB25, автомат :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 2.06.2012
Местоположение: Равда/София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат
Мечтае да кара: Десет цилиндрово Е60
Детайли за колата: Много бавна

Re: BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от Beat » 16 Яну 2014, 22:34

Задай си въпроса - ако има каквато и да е загуба на мощност/въртящ момент, от M GMBH щяха ли да слагат такива колектори? Ефекта ще е само положителен...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 14.06.2012
Местоположение: ///БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: Е 36
Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас

Re: BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от BMW_M42 » 16 Яну 2014, 23:02

Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 323ciA
Мечтае да кара: BMW E92 M3

Re: BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от cecko93 » 16 Яну 2014, 23:13

Благодаря, но аз се интересувам главно от възможността за загуба на въртящ момент.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 14.06.2012
Местоположение: ///БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: Е 36
Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас

Re: BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от BMW_M42 » 17 Яну 2014, 0:42

колега до колкото разбрах от написаното от колегите добре се получава за 2.5
а това което ти е казал маистора е вярно ако е прекалено голям диаметара много бързо празни и се получава завихряне
но колегите са си казали в другите теми според мен няма значение кои е двигателя има значение кубатурата
и ако не съм прав да ме поправят :yes:
Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от maxpower » 17 Яну 2014, 18:53

Ако сложиш само колекторите и назад не я отпушиш няма да ти падне въртящия момент в ниските. Ако обаче и назад избушиш всичко и сложиш някакво правопоточно гърне ще загубиш малко въртящ момент в ниските. То с тоя автомат не знам как ще го и усетиш ама айде, аз даже се съмнявам, че ще усетиш въобще някакво подобрение някъде. После той въртящия момент не изчезва, просто се премества нагоре в оборотите. А ти тоя автомат ръчкаш ли го въобще във високите обороти?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 323ciA
Мечтае да кара: BMW E92 M3

Re: BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от cecko93 » 17 Яну 2014, 19:25

Ами аз като цяло не търся вървеж, защото съм доволен от него, просто искам звук :) Иначе в 80% го карам спокойно - до 2300-400 макс, то му стига. Чат пат му стъпвам на врата, но рядко карам до критични. Но и тези моменти ги има горе долу често :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от maxpower » 18 Яну 2014, 6:20

Звука с китайски разплетени, че за други не мога да кажа, е леко метален подобен на is при е36, но не толкова натрапчив. Определено на моята кола не усетих подобрение на звука. Ефекта в ниските и средните от тях ще е от минимален до никакъв. Ако обаче в бъдеще мислиш да правиш и други модове е не лошо начало.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Яну 2014, 7:21

cecko93 написа:Ами аз като цяло не търся вървеж, защото съм доволен от него, просто искам звук :) Иначе в 80% го карам спокойно - до 2300-400 макс, то му стига. Чат пат му стъпвам на врата, но рядко карам до критични. Но и тези моменти ги има горе долу често :)


Тогава зарежи тия колектори и се насочи към края на изпускателната система. Вземи си марково крайно гърне и ще се радваш на по-хубав звук. Идеята на тези хедъри далеч не е такава. А и качествените струват много пари.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 323ciA
Мечтае да кара: BMW E92 M3

Re: BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от cecko93 » 18 Яну 2014, 13:46

В този ред на мисли, може ли да ми препоръчате нещо в ценовия диапазон до към 300.. Сигурен съм, че може да има добро съотношение цена-качество в този ценови клас. Колата ми е евридейка, но със 150 е на 3000 оборота, не би трябвало да е неприятно за дълъг път. В момента звука много ме кефи, но е слаб. Не знам как да го запазя, просто да е по-силен :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Яну 2014, 15:39

За 300лв. едва ли може да се намери нещо ново и да е добро. По-скоро някое употребявано гърне на сериозна фирма като Remus, Sebring, Supersprint.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от maxpower » 19 Яну 2014, 19:41

Мдам подкрепям, като е хубаво да си търсиш оригинално за твоя модел, което ще е plug&play без заваряване, само разкачаш старото от оригиналните му слгобки и слагаш новото там без заварки и глупости. Моето не знам как са го смятали тия от ремус, за 28ца е, ама е най шумно е до 80км/ч и нагоре имам чувството, че става по тихо това е при 5та предавка, ако му върнеш на 3та си ручи приятно. :mrgreen:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 18.08.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30, e36 compact
Мечтае да кара: e30,e31,e32,e34,e36,e38,e39.
Детайли за колата: m10b18, m52b25

Re: BMW 323CiA спортни колектори(хедъри)

Мнение от simeon_simeonoff » 25 Яну 2014, 21:03

Аз съм със суперспринт крайно гърне на 323 ти и звука е супер, не ти надува главата извън града, по шумна е под 2000 об/мин при голямо натоварване, но при автомата такива филми няма. Цената съм я гледал около 500 евра, предполагам че и другите генерации с подобно качество са на подобни цени, така че на старо може и да се намери нещо. Турски или китайски не слагай, защото само ще съсипеш страхотния глас който колата си има с оригиналниа ауспух. Няма да ти хареса.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook