Турбо конверсия на атмосферен мотор

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от BorisMitev » 16 Дек 2013, 21:17

Здравейте, колеги ;)
От известно време събирам части, че искам да направя нещо извратено с двигателя ми :D
Моторчето е м52б20 ... Един пенсионер си продаваше 5-цата на части та ми изпадна за без пари и го купих преди една камара време. Караше се известно време , доста го поддържах и рядко му обръщах филиите :mhihi:
Решил съм да го турбинирам. Разчартал съм на лист целия проект, но едно нещо не ми е ясно.
Докато е атмосферен мотора , в Сервото на спирачките има вакум от колектора, но след като стане турбо, когато почне да надува вече няма да имам Вакуум в колекторите, налягане ... Сиреч как се хваща вакуум за спирачките при конверсия от атмосферен към турбо мотор :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от BABHOMED » 16 Дек 2013, 23:43

Е като пуснеш газта дросела се затваря и се отваря разтоварващия клапан тогава в смукателите имаш разреждане,тоест вакум.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от BorisMitev » 17 Дек 2013, 8:33

Да, но това значи, че трябва и да имаш някакъв еднопосочен клапан с които като върнеш газта и зад дросела като стане вакуум да вакуумира и сервото и от там обаче като дадеш газ клапана да спре въздуха, които ще се опита да влезне в сервото.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: Ихтиман/София
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 406 2.0T
Мечтае да кара: Е30ка в завършен вид
Детайли за колата: AE27835

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от djony » 18 Дек 2013, 14:53

То оригинално си го има тоя клапан. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от BorisMitev » 18 Дек 2013, 19:02

Добре , колеги ... А това не означава ли , че ако правиш примерно burnout изпълнения и ако припомпиш няколко пъти спирачки, защото си рисувал някакви красиви фигури , то ще останеш без спирачки докато не върнеш газта ? И клапана е в сервото или трябва да е на някой от маркучите :?: :oops:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1596
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от Jordana » 22 Дек 2013, 8:49

Не бери грижа за спирачките .Има си ги без да преправяш нищо - други са грижите при турбиниране :) Кутията е и пневматичен акумулатор .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от BorisMitev » 24 Дек 2013, 19:20

Jordana написа:Не бери грижа за спирачките .Има си ги без да преправяш нищо - други са грижите при турбиниране :) Кутията е и пневматичен акумулатор .

Пневматичен акумулатор ? Не те разбрах ? :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от BorisMitev » 09 Яну 2014, 8:44

Защо никой не пише нищо. Сякаш няма хора във форума, който са надували атмосферка :s

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от rottweiler » 18 Яну 2014, 1:33

BorisMitev написа:Защо никой не пише нищо. Сякаш няма хора във форума, който са надували атмосферка :s

А защо не почетеш малко? Струва ми се, че съфорумецът по-горе ти е отговорил на въпроса. А хора "надували атмосферка" има много, че някой дори са описали всичко. Но пак опираме до четенето...
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от BorisMitev » 25 Яну 2014, 11:58

Добре, колега. Моля да бъда извинен, че ми беше интересно да отвора дискусия за тази операция. Защо всеки гледа да упрекне другия вместо да каже - Ето братле, прочети това или Да, става няма проблеми и т.н. . Каква е тази мания за величие и надмощие над другите хора с по-малко мнения във Форума. :|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10462
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от Leon » 30 Яну 2014, 11:31

А ти замисли ли се, че хората, които могат да напишат нещо смислено, вече са го правили? По-лесно е да го прочетеш, а не да ги накараш да пишат отново същото.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 3.01.2013
Пол: Мъж

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от kris_aleks » 31 Яну 2014, 17:55

А за сервото на спирачките ти не идва вакум от вакум помпата? Която не се влияе от това дари е атмосферен или не е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от TukBaTa » 03 Фев 2014, 13:06

a? нещо не те разбрах

вакума си идва от колектора, к'ва помпа?

иначе на колегата по-горе дето му се чете има една книжка на corky bell казва се maximum boost може да почне от нея

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.07.2012
Пол: Мъж

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от venko9666 » 15 Фев 2014, 23:43

Май само дизелите имат вакум помпа..може и глупости да говоря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор

Мнение от BorisMitev » 19 Фев 2014, 20:55

venko9666 написа:Май само дизелите имат вакум помпа..може и глупости да говоря


Не говориш глупости - така е. Някой знае ли горе долу читав и естествено евтин :mrgreen: турбо колектор за м52. и ако може да е с плетен изпускател, а не от типа турбото да е закачено на първи цилиндър, а до 6ти да има 1 метър тръба. Говоря за този тип -> http://www.laurent-motors.com/500-thick ... 54-s50.jpg

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook