Турбо конверсия на атмосферен мотор
Модератор: bum_bum
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Има колеги правят, разгледай продава... ма не е евтин. И подходящо турбо не е евтино. И турбо пътищата, новата генерация и електрониката не са евтини. Ако искаш евтино търси цял мотор 2,5-2,8.
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Ем евтино нямам предвид 100 лева, говоря че гледах в Ebay хубави стоманени, но аз нямам намерение да вадя от този мотор 400 коня, а колекторите там са по 800 паунда, което е безмислено за моята ситуация.Електроника за в момента ще е същата, само мап и дюзи. Налягането ще е може би 0.4 и като цел имам 230 до максимум 250 коня. Като ще пробвам първо с турбо от 525тдс. Просто искам да видя кое, как и защо. Кои неща се чупят и какво трябва да е различното. Това ще ми е първата конверсия и с една дума да кажа ще е експериментална.
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
с това турбо вероятността да счупиш мотора веднага след първото тръгване е реална, толкова е малко, че обратното налягане на винтилиран шестак ще е огромно.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Ама много хубаво тръгва от ниските .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
TukBaTa написа:с това турбо вероятността да счупиш мотора веднага след първото тръгване е реална, толкова е малко, че обратното налягане на винтилиран шестак ще е огромно.
Да и аз така мисля, но проблема е там колега, че имаше от къде да го взема за проба да го карам известно време. Понеже не съм го правил и 100% ще се объркват една камара неща докато стане нещо стабилно хем издръжливо, хем и приятно за каране, не искам да набивам много пари, а да почна градивно ако ме разбирате. Събира се всичко за 600/700 лева и от там : цака се съединителя - нов, чупи се кутия отивам към голяма, диф отивам на голям и така.
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Диф и кутия няма как да строшиш с такъв малък надув .
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
BorisMitev написа:TukBaTa написа:с това турбо вероятността да счупиш мотора веднага след първото тръгване е реална, толкова е малко, че обратното налягане на винтилиран шестак ще е огромно.
Да и аз така мисля, но проблема е там колега, че имаше от къде да го взема за проба да го карам известно време. Понеже не съм го правил и 100% ще се объркват една камара неща докато стане нещо стабилно хем издръжливо, хем и приятно за каране, не искам да набивам много пари, а да почна градивно ако ме разбирате. Събира се всичко за 600/700 лева и от там : цака се съединителя - нов, чупи се кутия отивам към голяма, диф отивам на голям и така.
В тоя ред - малкото тъпо турбо прегрява главата /примерно калпав маслен кулер и малък воден радиатор/главата се цепи и масло с вода става едно кафяво бозаливо вещество от което задират всички лагери .Мотора е тоталка може би освен блока и така почваш наново ама не от 0 ами от -0.
Същото при прегряване на маслото .На 160 градуса то само си става на бозичка и от там един два прекъсвача лагерите и буталата са на ушаф.При "крипване" на това малкото турбо също е интересно как "мноо върви"..
Така че моя извод е : който прави колкото да тръгне пък после ще му мислим прави по 2 че и по 3 пъти едно и също.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
А как седи въпроса с вакуум линията на регулатора на горивото ? Всъщност ще може ли да се използва регулеруем горивен регулатор , който да се настрой на константно налягане без вакуум ?
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
почти всички коли са с диференциален регулатор на горивото , демек има един маркуч дето се свързва към него . Смяната му с разни афтърмеркет се налага при определения условия , малък дебит например . С оригиналния на БМВ може да се прекара дебит който е достатъчен за около 500 коня . Вдигането на налягането на бензина за да се повиши дебита на дюзите не е най доброто решение (* виж какво е диференциално нялагане за да ти се изясни) . Горивната система трябва да се оразмери според предварително зададени параметри ( очаквана мощност ) за да се избегнат неприятности после .
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Точно .Стоковия регулатор си е диференциален такъв .При наличие на буст обаче , в колектора се изменя и налягането което подържа в рейката към по високо .Със колко ...един господ знае , пружината му не е с линеен ход така че трябва да се мери .Този недостатък е характерен и за регулируемите афтърмаркет регулатори.Няма нужда да се пипа нищо по регулатора .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Значи , този дерт отпада и реално трябва да си закача манометър на края на рейката за да измеря с бууста как се променя. Nayden , аз няма да вдигам налягането за да компенсирам недостатъчния дебит на дюзите. Не бях наясно с регулатора на БМВ как работи и за това мислих да купувам Афтармаркет , който да регулирам механично. В обобщение : закачам си маркуча от регулатора пак на колектора и мера с манометър как ще се изменя налягането в рейката ?
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
На "края на рейката" не знам какво значи ? Закача се манометър на входа на рейката .За да го видиш реално под товар трябва да е изведен в купето или поне някъде където се вижда .Все пак това е бензин под налягане така че умната .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани