С тежък или лек маховик

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

С тежък или лек маховик

Мнение от БаЯн » 16 Ное 2013, 0:12

Дилемата е за моята кола дали да съм с лек маховик както е в момента или да сложа тежък маховик ? Интересно ми е как е по добре колата е 2.8 с компресор Ротрекс? В момента съм с 228м 6.3кг маховик от е30 и съединител от бус който почна да буксува ... :?: Колата ще се ползва за всеки ден
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от In_Memoriam » 16 Ное 2013, 0:51

На кола с принудително пълнене като цяло ми убягва смисъла от лекия маховик.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от БаЯн » 18 Ное 2013, 18:14

Някой друг да сподели какво мисли ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от Vozq_bez_pari » 21 Ное 2013, 12:19

Аз съм със е36 М42 турбо и сам с оргиналния демферен маховик + керамика ... ама смятам да го махам и да минавам на 8кг... да не е прекалено лек ама и дане е супорнаисе кила кат демферния

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от Smoocki » 21 Ное 2013, 19:28

На Прагматика 28 турбо беше и все още е с лек маховик 6.3 и усилен закс спорт и няма ядове
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от БаЯн » 22 Ное 2013, 22:02

И все още нямам конкретен отговор ...... :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от Sharo » 23 Ное 2013, 0:08

Тежък за евридейка... ще ти падне разхода на гориво на извънградско.... компреосра така или иначе не му трябва да се развърта бързо за да почне да надува ... няма да ти падат бързо оборотите при смяна на предавките и няма нужда да си джо бързия... за спирането така или иначе е34-ката е кораб та надали ще ти е проблем, че маховика спира по-бавно
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от Jordana » 23 Ное 2013, 21:25

Тежкия при положение че не те влече рацерството по светофарите .Няма да усетиш осезаема разлика по простата причина че двигателя е достатъчно мощен за това купе.Единствено комфорта ще се подобри леко и толкова .Малко по -плавно при смяна на предавки ..без придърпвания и притрепервания и от този тип неща. За разхода на градско ако обясни някой защо трябва да падне с тежък маховик ще съм благодарен :dunno: При мене е обратното.Абсолютно съм убеден че разхода на градско ще падне с лек маховик защото се намаля масата която се ускорява със десетки килограми.При чести ускорения няма как да не оказва влияние.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от БаЯн » 23 Ное 2013, 22:47

Явно тежкия маховик ще ми дойде като по добър вариант ... защото колата е за всеки ден и се прави като за клас Street , а и в момента е на ниско налягане чак на пролет ще и се вдига налягането :yes: Мерси Шаро :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от M10 » 24 Ное 2013, 12:19

Кажи после има ли разлика с тежкия че ми е интересно при принудително пълнене как са нещата :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от Vozq_bez_pari » 24 Ное 2013, 14:42

понеже и аз сега съм на точно тая дилема да ви постна една интерсна табличка може да му е полезна на някой

�--------------------------M42---------------M40-------------- M20
Flywheel-------------------12.25kg------------9.973kg---------8.5 kg
Clutch + Pressure Plate------5.036kg-----------5.58kg----------6.98kg
Total ----------------------17.286kg---------15.553kg--------15.48kg

Difference............................�...........-1.806kg (10.45%)......-1.733kg (10.03%)

също и гледаме всички кой маховик колко тежал но е важно и къде е олекотен най файда имаме да се зема от големия диаметър ...

и по потемата аз съм се спрял от М40 и ще го олекотя така че тотал ще стане още по леко -> колата ми не се кара всеки ден

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от M10 » 25 Ное 2013, 21:03

в табличката е даден за м42 с демпферен, нормалния е еднакъв 10кг и на м40 и на м42. тоя маховик е доста гаден за олекотяване, освен да го вземеш на фреза като на снимките
Изображение
като оставим това и съединителя му е слаб, според мен по-добре си олекоти м20ков на 5кг и ще имаш същата обща маса със приличен съединител.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: Ихтиман/София
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 406 2.0T
Мечтае да кара: Е30ка в завършен вид
Детайли за колата: AE27835

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от djony » 25 Ное 2013, 21:46

Имам такъв м20-ков олекотен с приличен съединител :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от BULL3T » 26 Ное 2013, 1:47

Днес се прибрах Вили,ще ти се обадя утре да се разберем за съединителя. Относно маховика... Кола с принудително пълнене и тежък маховик няма смисъл,шаро е обяснил защо...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: С тежък или лек маховик

Мнение от Vozq_bez_pari » 26 Ное 2013, 20:19

M10 написа:в табличката е даден за м42 с демпферен, нормалния е еднакъв 10кг и на м40 и на м42. тоя маховик е доста гаден за олекотяване, освен да го вземеш на фреза като на снимките
Изображение
като оставим това и съединителя му е слаб, според мен по-добре си олекоти м20ков на 5кг и ще имаш същата обща маса със приличен съединител.


точно като на снимката го струговах и после на фрезата ,днес утре ще го балансирам ;) и ще го измеря да видя колко е и още нещо му направих ама то е друга приказка :mhihi:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook