Платформа за тайм атак
Модератор: bum_bum
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Платформа за тайм атак
При положение, че проектът ще се развива във времето най-важна е основата. А като най-добра такава ми се струва Z3, най-малкото заради килограмите си и позицията на шофьора. Оттам нататък олекотяване, клетка, многобутални спирачки (поне предни), някакъв 6 цилиндров мотор с компресор (или кит или събиран) или S62, а отначало е напълно достатъчен и стоков. Джанти 17'' или 18'', с балони няма как да стане. Oxam мисля, че може да сподели мнение за неговата бивша Z3.
Ламарините наистина са по-скъпи и трудни за намиране, но да се надяваме че няма да има инциденти, а по чужди форуми и ebay изпадат на достъпни цени.
Другият добър вариант е Е46 М3 англичанка и да се обърне. Хубавото е, че няма нужда от садене на мотор, само се ревизира и компресира.
E36 M3 също става, но за S50 няма голям избор на готови китове.
Ламарините наистина са по-скъпи и трудни за намиране, но да се надяваме че няма да има инциденти, а по чужди форуми и ebay изпадат на достъпни цени.
Другият добър вариант е Е46 М3 англичанка и да се обърне. Хубавото е, че няма нужда от садене на мотор, само се ревизира и компресира.
E36 M3 също става, но за S50 няма голям избор на готови китове.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Платформа за тайм атак
През 2010 се спрях на Е36 М3 купе като основа сега съм ъпгрейднал малко нещата но като цяло мисля че е36 е по-добро купе от е30 ако говорим за Тайм Атак но все още ме е яд че не се спрях на Е46 М3 купе.
Е36 и Е46 са по-тежки от Е30 но може доста килограми да се свалят от тях.Всичко опира до бюджета и колко пари си готов да налееш и да продължиш да наливаш понеже няма как да спреш
Лично мое мнение да да избираш качествени компоненти и лека по лека да вървят нещата отколкото набързо някаква китайска измислица
Ето ти линк към моята тема с моя проект може и да намериш нещо интересно или поне да се поучиш от моите грешки
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 7&t=236785
Е36 и Е46 са по-тежки от Е30 но може доста килограми да се свалят от тях.Всичко опира до бюджета и колко пари си готов да налееш и да продължиш да наливаш понеже няма как да спреш
Лично мое мнение да да избираш качествени компоненти и лека по лека да вървят нещата отколкото набързо някаква китайска измислица
Ето ти линк към моята тема с моя проект може и да намериш нещо интересно или поне да се поучиш от моите грешки
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 7&t=236785
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Платформа за тайм атак
е46 м3 не мисля, че има и нужда от компресор за да ти е кеф да я караш. Или поне не първите 2-3 години, докато и навъртиш доста километри на пистата да и свикнеш. Най-малкото има доста каране, докато успееш да постигнеш тавана на възможностите си с нея и да има нужда от сериозно повишаване на мощността за да даваш драстично по-добри времена.
Зет 3 също има на добри пари от Англия, ако повече те кефи. На една кола за писта може да си направиш калници и врати от стъклопласт и няма да те бърка толкова и да я позабършеш от време на време.
Аз съм силно за е46 поради това, което виждам на Серес при директно сравнение на е46 м3 с моята. Тъй като съм реалист съзнавам, че имам още страшно много да подобря в карането си и мога да сваля времето с тази кола още с много, но в най-добрия случай времената пак ще са сходни. Кефа да си правиш колата е голям, но пък и готовото решение при което подгатвяш колата за едно кратко време и се качваш да караш също не е за подценяване.
Зет 3 също има на добри пари от Англия, ако повече те кефи. На една кола за писта може да си направиш калници и врати от стъклопласт и няма да те бърка толкова и да я позабършеш от време на време.
Аз съм силно за е46 поради това, което виждам на Серес при директно сравнение на е46 м3 с моята. Тъй като съм реалист съзнавам, че имам още страшно много да подобря в карането си и мога да сваля времето с тази кола още с много, но в най-добрия случай времената пак ще са сходни. Кефа да си правиш колата е голям, но пък и готовото решение при което подгатвяш колата за едно кратко време и се качваш да караш също не е за подценяване.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Платформа за тайм атак
///M_Martin написа:Ето ти линк към моята тема с моя проект може и да намериш нещо интересно или поне да се поучиш от моите грешки
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 7&t=236785
Благодаря! Темата редовно я следя със страшен интерес и нямам търпение да се види машината в действие Нещата са много, много сериозни Абсолютно споделям мнението ти за качествените компоненти
bum_bum написа:е46 м3 не мисля, че има и нужда от компресор за да ти е кеф да я караш. Или поне не първите 2-3 години, докато и навъртиш доста километри на пистата да и свикнеш. Най-малкото има доста каране, докато успееш да постигнеш тавана на възможностите си с нея и да има нужда от сериозно повишаване на мощността за да даваш драстично по-добри времена.
Зет 3 също има на добри пари от Англия, ако повече те кефи. На една кола за писта може да си направиш калници и врати от стъклопласт и няма да те бърка толкова и да я позабършеш от време на време.
Аз съм силно за е46 поради това, което виждам на Серес при директно сравнение на е46 м3 с моята. Тъй като съм реалист съзнавам, че имам още страшно много да подобря в карането си и мога да сваля времето с тази кола още с много, но в най-добрия случай времената пак ще са сходни. Кефа да си правиш колата е голям, но пък и готовото решение при което подгатвяш колата за едно кратко време и се качваш да караш също не е за подценяване.
Така е, мощността не е обезателно определяща добрите резултати. Особено на писти тип Калояново. На Серес сигурно повече има значение
Поканих и oxam да даде ценно мнение за Z-ките
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Платформа за тайм атак
хайде и аз да се включа малко
колата е е46 м3 и няма смисъл да се спори повече. стандартна кола с пълен интериор и т.н. спокойно ще ти дава 1:00 на калояново само с едни кембър плейтове отпред и добри гуми. в момента се намират читави екземпляри с десен волан за 4.5к лири (ако ще се кара само на писта дори не бих се занимавал да обръщам волана, свиква се)
зедката е много по-трудна за каране, не прощава грам, задното окачване почти не се регулира и като цяло има много по-малко пърформанс части (а и са много по-скъпи). доста е нервна и с късата база не прощава грешки и ако тръгне много трудно се хваща. ако я удариш няма части да я оправиш. просто се замисли колко зедки карат на 24те часа на ринга например (николко) и колко м3 е46 има.
за м3 отдавна е измислено всичко каквото може да се сетиш и го има на прилична цена. просто е много често използвана платформа за тайм атак в англия и в щатите и има толкова много проекти и са изписани романи по-въпроса.
по въпроса за олекотяването е46 м3 може да слезе на 1200-1230 кг без да минаваш на карбон. това с карбоновите калници са пълни глупости...ще спестиш 2 кг срещу 600 лири махаш цялата изолация по купето и интериора, пластмасови джамове, режеш вратите да останат само външните черупки, правиш нов кабелен сноп, лек акумулатор, режеш ребрата на багажника да остане само външната ламарина, леки джанти, лек ауспух, махаш парното и климата, хубава карбонова или кевларена седалка и си готов.
нормално е46 не става (330 например) защото нямат шпер и единствения ти вариант е цял заден мост с полуоски, спирачки и прасе от е46м3 ($$) или OS Gikken ili Quaife шперова касета които са 1000 евро и нагоре (тоест по-добре си вземи директно м3).
е36 м3 също няма смисъл - е46цата е с по-добро шаси и читава е36 идва на подобни пари. а и с54 > с50.
за е30ките няма да говорим, може да направиш много бърза е30ка, но парите ще са двойни или тройни спрямо правенето на също толкова бърза е46ца
-----------------------
това си е лично мое мнение от опита който имах със з3м купе и сегашната е46 м3. със сигурност е46цата ще е по-бърза от з3ката ако има същите коне. не желая да засегна или обидя никой и ще се радвам ако се получи добра дискусия
колата е е46 м3 и няма смисъл да се спори повече. стандартна кола с пълен интериор и т.н. спокойно ще ти дава 1:00 на калояново само с едни кембър плейтове отпред и добри гуми. в момента се намират читави екземпляри с десен волан за 4.5к лири (ако ще се кара само на писта дори не бих се занимавал да обръщам волана, свиква се)
зедката е много по-трудна за каране, не прощава грам, задното окачване почти не се регулира и като цяло има много по-малко пърформанс части (а и са много по-скъпи). доста е нервна и с късата база не прощава грешки и ако тръгне много трудно се хваща. ако я удариш няма части да я оправиш. просто се замисли колко зедки карат на 24те часа на ринга например (николко) и колко м3 е46 има.
за м3 отдавна е измислено всичко каквото може да се сетиш и го има на прилична цена. просто е много често използвана платформа за тайм атак в англия и в щатите и има толкова много проекти и са изписани романи по-въпроса.
по въпроса за олекотяването е46 м3 може да слезе на 1200-1230 кг без да минаваш на карбон. това с карбоновите калници са пълни глупости...ще спестиш 2 кг срещу 600 лири махаш цялата изолация по купето и интериора, пластмасови джамове, режеш вратите да останат само външните черупки, правиш нов кабелен сноп, лек акумулатор, режеш ребрата на багажника да остане само външната ламарина, леки джанти, лек ауспух, махаш парното и климата, хубава карбонова или кевларена седалка и си готов.
нормално е46 не става (330 например) защото нямат шпер и единствения ти вариант е цял заден мост с полуоски, спирачки и прасе от е46м3 ($$) или OS Gikken ili Quaife шперова касета които са 1000 евро и нагоре (тоест по-добре си вземи директно м3).
е36 м3 също няма смисъл - е46цата е с по-добро шаси и читава е36 идва на подобни пари. а и с54 > с50.
за е30ките няма да говорим, може да направиш много бърза е30ка, но парите ще са двойни или тройни спрямо правенето на също толкова бърза е46ца
-----------------------
това си е лично мое мнение от опита който имах със з3м купе и сегашната е46 м3. със сигурност е46цата ще е по-бърза от з3ката ако има същите коне. не желая да засегна или обидя никой и ще се радвам ако се получи добра дискусия
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Платформа за тайм атак
oxam написа:нормално е46 не става (330 например) защото нямат шпер и единствения ти вариант е цял заден мост с полуоски, спирачки и прасе от е46м3 ($$) или OS Gikken ili Quaife шперова касета които са 1000 евро и нагоре
Някой не беше ли присадил успешно карантиите от е36 в е46 диф или се бъркам??
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Платформа за тайм атак
M10 написа:oxam написа:нормално е46 не става (330 например) защото нямат шпер и единствения ти вариант е цял заден мост с полуоски, спирачки и прасе от е46м3 ($$) или OS Gikken ili Quaife шперова касета които са 1000 евро и нагоре
Някой не беше ли присадил успешно карантиите от е36 в е46 диф или се бъркам??
бъркаш се, много съм го мислил, явор също експериментираше, няма как.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Платформа за тайм атак
M10 написа:Някой не беше ли присадил успешно карантиите от е36 в е46 диф или се бъркам??
Носят се митове за тая операция, но до там.
Даже не си спомням темата дето някакви форумни нинджи бяха се хвалили как си карат с тоя мунинг..
Аз се чудя защо трябва да почваш непременно с голям мотор (да се разбира с много коне)? Особено за нашите "писти" където се кара тайм атак килограмите и окачването мисля че са по-важни от силния мотор На Калояново много коли вътрят обиколки около минута, с все различни концепции, мощност и килограми.
В този ред на мисли, ако се спреш на Е46 си мисля че автоматично се спираш на големия мотор - S54, защото да тръгнеш да правиш "обикновено" Е46 ще е по-трудно. Най-малко заради шпера. Не че тея пари дето ще ги дадеш за шпер ще те бутнат, ако тръгнеш да правиш добър проект дето ще заминат доста пари.
Наистина да си направиш сам колата е много по-сладко, но като почнеш да правиш ако се проточат много нещата в един момент ти писва и искаш да караш, до където и да си стигнал. Аз се сещам поне за няколко човека от форума дето правиха, правиха и накрая зарязаха вечните проекти и започнаха да карат с коли събрани много по-набързо.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Платформа за тайм атак
Аз от доста време ги мисля нещата. Досега да съм се метнал на една непретенциозна 36-ка и да си въртя обиколки. Просто ми се ще нещо с повече потенциал. Затова пуснах и темата. Това е, което си мисля...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Платформа за тайм атак
Колега на Калояново с подходящи гуми,окачване,диференцял,седалка,олекотяване и читава и леко бутната 28-ца ще дадеш около минута.
Разбира се и каране си трябва че съм виждал хора със подготвени коли 400+ коня коли да дават много лоши времена.
Разбира се и каране си трябва че съм виждал хора със подготвени коли 400+ коня коли да дават много лоши времена.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Платформа за тайм атак
с 36чка 55чки
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Платформа за тайм атак
Bavarcho написа:M10 написа:Някой не беше ли присадил успешно карантиите от е36 в е46 диф или се бъркам??
Носят се митове за тая операция, но до там.
Даже не си спомням темата дето някакви форумни нинджи бяха се хвалили как си карат с тоя мунинг...
ето ти го героя ама само със снимките си остана
viewtopic.php?f=34&t=285323&hilit=%D1%88%D0%BF%D0%B5%D1%80&start=30
он-топик
аз бих си взел е36 328 с шпер и хубаво окачване за опознаване на материята
най-евтини панели и части и тн, и ако омалее е46 м3 ако парите не са проблем е46 м3 ...
но при всички положения смисъла е да се кара повече, а не какво ... според мен де ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Платформа за тайм атак
Според мен малко бъркате платформата за състезателна кола с умение да я карате.
Една хубава платформа ще ти се отблагодари ако може така да се каже вместо скраперия която никога да не е готова.
То е ясно че нон стоп ще има подобрения и ъпгрейди но важното е да има основа,която да си заслужава да се наливат пари в нея.
Умението се придобива няма как да си го купиш
С времето и с постоянство ще ставаш все по-добър и по-бърз но не забравяйте че в крайна сметка всички ние го правим това за кеф,никой не изкарва пари и крайната цел е да си правим кефа и след всяко каране да се прибираме живи и здрави
Една хубава платформа ще ти се отблагодари ако може така да се каже вместо скраперия която никога да не е готова.
То е ясно че нон стоп ще има подобрения и ъпгрейди но важното е да има основа,която да си заслужава да се наливат пари в нея.
Умението се придобива няма как да си го купиш
С времето и с постоянство ще ставаш все по-добър и по-бърз но не забравяйте че в крайна сметка всички ние го правим това за кеф,никой не изкарва пари и крайната цел е да си правим кефа и след всяко каране да се прибираме живи и здрави
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Платформа за тайм атак
В рали форума има няколко жигулки за по 3000-4000лв даващи 57-58 сек на Дракона
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани