строук и валове + dyno

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

строук и валове + dyno

Мнение от ACCELERATOR » 01 Сеп 2013, 17:52

Имам една голяма дилема, породена най-вече от това, че майсторите в Бг, и по-специално в София, обикновено са с голяма уста, но като дойде време за работа, и бягат по тъмна, като същевременно гледат да свалят 2-3 кожи.. Идеята ми беше да ревизирам моето м50б25, като го направя б28, ревизия глава, и му сложа едни валове всм. от м54б30, и изпускателен - всмукателен от м50 без ванос. Дотук добре, обаче вече втори „майстор” ме цака, като на думи всичко е ОК, ама дотам. Та вече почнах да се чудя, дали си заслужава да набутвам 2000лв в иначе чудесно работещ двигател, който незнайно как ще бъде „ревизиран”, или да сложа само валовете, и да си направя един ремап, като си спестя едни 1500лв минимум.. Какво мога да очаквам само от валовете, и дали си заслужават мъките за строукване от 25 на 28?
Последна промяна ACCELERATOR на 01 Авг 2014, 14:11, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от ACCELERATOR » 01 Сеп 2013, 18:41

Conqueror написа:така погледнато с цифрата която споменаваш изобщо не е дилема за тези пари ще нбуташ м60б40-м62б44 в коша..

2рия вариант ми се струва по приемлив виждал сам динографики на б25ци около 210коня с валове и реамп

Искам да си остана с оригиналния двигател, иначе досега да съм сложил едно м54б30 ;-)
210 коня на колелата напълно ме устройват, въпроса е дали са постижими само с валове (и то точно тези, които са 240/9.7, т.е. не са като от US M3)?

Иначе сумата даже е и по-голяма, като се сложат 800-1000лв само за труд, 250-300лв ревизия глава, хонинг, сегменти, лагери и т.н., като най много ме притеснява как ще бъде свършена работата, и че на никой не му се занимава да ги направи с мерак...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от Conqueror » 01 Сеп 2013, 19:22

по спомен защото преди 2 години и аз се чудех как да изкарам коне от мотора но говорих с много хора който наистина разбират и се вслушах в техните предложения имено да не се занимавам с глупости а да си взема по голям мотор и да го ревизирам.

за м50б25 гледах строук кит в Ноеле мотърс ма такава цифра ми обявиха като за м5 е39 :wave:

По темата с реам и валове е напълно възможно да докараш + 15-20% даже и със стоковата генерация
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от павката » 01 Сеп 2013, 20:37

че майсторите в Бг, и по-специално в София,

интересно с какви майстори контактуваш?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от ACCELERATOR » 01 Сеп 2013, 21:07

Все „препоръчани”. Последния в петък ми обяснява по телефона как двигателя бил на стойката, тъкмо щял да го цепи и да носи главата за ревизия, даже ме предупреждава, че антифриза не го бил събрал, а от климатика източили само 700гр, а в събота отивам, майстора почивка, колата отпред стои и не е пипана изобщо.. Ами прибрах си я, разбира се. И този е втория подред.. Но това е друга тема.
Последна промяна ACCELERATOR на 02 Сеп 2013, 2:40, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от m.dimitrov1992 » 01 Сеп 2013, 21:17

Тези валове от м54б30 влизат ли в глава от м52б28? Защото гледам че са по агресивни от оригиналните и доста по достъпни като цена от тези на US М3 :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от dan-dam » 01 Сеп 2013, 21:38

И аз съм на твоето положение, само дето от Б20 ще правя 23. Аз вече съм решил да отварям мотора, ама при мен има разход на масло. Ако на долу ти е добре мотора и не ти създава ядове и му е добра компресията мисля, че е добре да смениш само валовете и да му удариш един ремап. Другото е набиване на пари по майстори с неясни възможности, от които може да очакваш неясни резултати :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от MICH__ » 01 Сеп 2013, 21:59

Ако имаш парите по-добре турбо конверсия ... другия вариант ако искаш атмосферка са ти схемата с валовете от която ще усетиш голям ефект като ревизираш и портнеш главата лек маховик ,ремап и няма да си познаеш колата :D
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от ACCELERATOR » 03 Сеп 2013, 12:19

Явно аз ще съм първият в България, който е слагал такива валове на 25-ца и е правил ремап след това, никой не изказва мнение :dunno:

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3900
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от Kroki » 03 Сеп 2013, 12:28

Само едно ще ти кажа, фразата - Theres no replacement for displacement не е случайна. При всички положения, със строука ще бъде много по-добре. Пък така и така си тръгнал да правиш главата, направи всичко на един път. А не, да усетиш ефекта от тия валове и да се кефиш 1 месец, а после да ти е все тая, следва пак махане на глава и т.н. и т.н. Това е само лично мое мнение. Но не всички майстори са такива.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от Делян » 03 Сеп 2013, 13:25

ACCELERATOR написа:Явно аз ще съм първият в България, който е слагал такива валове на 25-ца и е правил ремап след това, никой не изказва мнение :dunno:

Със сигурност нqма да си първият, просто 90% от хората, които реално правят нещо, не пишат по форуми :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от MICH__ » 03 Сеп 2013, 18:13

Аз първо портнах главата и ефекта беше нулев :mhihi: след което сложих маховик 6.3 и колата стана една идея по-добре :mhihi: Скоро сложих втори смукателен и колата откачи .. не очаквах да има такъв голем ефект и си мисля ,че вече и порта оказва влиание :dunno: Сега глася един дросел на 68 мм пък ще видим какво ще излезе от него :mhihi: Колата няма ремап ;)
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от bum_bum » 03 Сеп 2013, 20:02

Ревизията на главата е последното нещо, което ще ти направя некачествено точно в София. Има си сервизи в които ги правят доста читаво.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от slavianko » 07 Сеп 2013, 0:30

И на мен ми е интересно с какви майстори контактуваш.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от maxpower » 09 Сеп 2013, 19:43

Преди да си го отворил мотора въобще не може да се каже крайна сума на строука щото се нагледах на такива перфектни мотори дето цилиндрите им като пусна часовника по цилиндъра и нищо не е в норми отдавна, а това си е от занчение защото ще позлваш част от цилиндъра, която никога не е работила и такава част от него дето е примерно на 300к км. Сега може и да си е наред щото за толкова километри всичко отдавна се е напаснало, ще сложиш новите сегменти и ще има ама от къде тоя разход на масло?
Тая голяма глава не знам какво ще и портвате освен ако няма да го въртите на някакви безумни обороти, порта и колектора на тая глава според мен са много презапасени като размери няма да усетиш ефекта от порта, даже някой наскоро ми разправяше, че си е играл да портва такава глава и като я сложили обратно нямало ефект във вървежа. Има вече правени такива на б30 и даже там нерпотната пак диша нагоре в оборотите добре. Моята препоръка е сложи си смукателен от м54б30(ваносов б25 си до колкото разбрах) един смукателен без ваносов на мястото на изпускателния и виж дали ще си доволен. Особено важно е как ще се зацепи смукателния, че там може да отидеш от единия до другия край на спектъра само с няколко градуса в + или -. Няма да ти струва много като пари, а и тия валове винаги можеш да си върнеш парите от тях или да ти останат за евентуален строук. Много е важно и как искаш да върви колата щотото хубаво си говорите за 210кс на колелата, ама после да няма ама тя що умря в ниските :banghead: .
Та как искаш да върви във високи/средни/ниски къде и как ще се кара тая кола, че често тия дето нямат много коне, ама имат бая въртящ момент в средните са по приятни за каране.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook