строук и валове + dyno

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: строук и валове + dyno

Мнение от ACCELERATOR » 24 Дек 2014, 15:06

Ето я и графиката. Изглежда доста по-добре, а и колата е по-приятна за каране. 207к.с./263нм на колелата, и което е най-хубавото, че от около 3800 до към 5700 въртящият момент е 250+нм, а дори и от малко над 2000 оборота вече е 200нм на колелата. Вече може и да е малко повече, понеже когато я мерихме (средата на август) беше на около 3000км, т.е. не беше съвсем разработена.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: строук и валове + dyno

Мнение от mitaka21 » 24 Дек 2014, 18:04

Един тъп въпрос: как става най правилното зацепване на валовете? Понеже колегата каза че от 1мм е извадил 20Nm повече(да кажем че преди това не са били зацепени съвсем правилно и затова има такава разлика де), но все пак как знаете точното им положение? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: строук и валове + dyno

Мнение от ACCELERATOR » 27 Дек 2014, 1:34

Ами за съжаление, положението е малко проба - грешка, както виждаш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 3.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E91 330D

Re: строук и валове + dyno

Мнение от Raefi » 27 Дек 2014, 12:18

Аз пък да попитам за газовата с какви компоненти е? И някаква корекция правихте ли на картата за газта или е на автонастройка, защото е много добър резултата на газ. :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: строук и валове + dyno

Мнение от ACCELERATOR » 28 Дек 2014, 2:53

Това не е истинската графика на газ. Понеже забравих да си взема разпечатка втория път, а освен това не надписвахме ръновете, Анатоли малко ги е сбъркал като ходи сега да взима разпечатка. По спомен на газ мощността беше с около 10к.с. по - малко от бензин.
Субективно най-много се усеща до 3500 оборота.
Иначе газта е мегаджет, изпарителят е меджик - големият.
Газта също я настройвахме на диното, но за разлика от бензина, където веднъж мапнат показваше постоянни резултати, на газ мощността варираше +/- , предполагам заради температури, налягания и т.н. Въобще - по-трудна е за настройка, но все пак стана доста прилично, още повече, че във високите разлика не се усеща газ / бензин. ..

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook