Възможностите на м52б28

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от ogata » 29 Сеп 2013, 12:14

@АMD дори не прочетох мнението ти до край.
Обясних кратко, точно и ясно защо виското > ел. перка.
Понеже видях че не си ме разбрал явно правилно относно надежността нека го кажа така:
Едното е вискозен съединител, другото е ел.мотор, релета, жици, бушони ... :winky:
Ученически eсета със засегнати в тях размисли и страсти не ми се четат.

@Boayadjiev ти на твоята кола само с ел.перката на климатика ли си ? :winky:

Освен термодинамичните процеси може да прочетете материали дефиниращи обдухващият/засмукващият процес при охладителната систeма

Никой не задължавам с мнението си и никой не желая да обидя. ;)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от m.dimitrov1992 » 29 Сеп 2013, 12:42

Това с виското са мои лични впечатление и никой не може да ме убеди в обратното. Направете следният експеримент. Махнете виското и покарайте колата 2-3 км ,не повече да не стане фал :mhihi: . После го слагате и сравнявате .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от Boyadjiev » 29 Сеп 2013, 15:49

ogata написа:@АMD дори не прочетох мнението ти до край.
Обясних кратко, точно и ясно защо виското > ел. перка.
Понеже видях че не си ме разбрал явно правилно относно надежността нека го кажа така:
Едното е вискозен съединител, другото е ел.мотор, релета, жици, бушони ... :winky:
Ученически eсета със засегнати в тях размисли и страсти не ми се четат.

@Boayadjiev ти на твоята кола само с ел.перката на климатика ли си ? :winky:

Освен термодинамичните процеси може да прочетете материали дефиниращи обдухващият/засмукващият процес при охладителната систeма

Никой не задължавам с мнението си и никой не желая да обидя. ;)

Ми аз не си говоря ей така и да повтарям каквото съм чул/недочул от някой - не само че съм само с климатичната перка,но си карах така и лятото, а моят мотор грее доста повече от всеки сравнително стоков мотор... Така че не е много добре да се изказваш толкова уверено за нещо което не си изпитал ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от b00st » 01 Окт 2013, 12:41

Ел. перката си е достатъчно добре охлаждаща, а и тия от 4 цилиндровите точно по надеждност са железни. Най-много да им изгори резистор, къде струва 2.50 и се сменя за 5.00 min.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от ogata » 01 Окт 2013, 13:28

Boyadjiev написа:Така че не е много добре да се изказваш толкова уверено за нещо което не си изпитал ;)

удюдюдю, сърдият той бее :mhihi:

Човека си пита, аз и ти изразяваме мнение. Негова работа си е какво ще избере ;)
Всеки си има убеждения базирани на някакъв опит.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от M10 » 01 Окт 2013, 17:01

Ти и за помпата от м3 беше убеден че ще стане ама големи неволи бяха :mhihi: Подкрепяй си мнението с някакъв опит и тогава спори. Казваш с цел пРеформанс по-добре да има постоянен товар към двигателя, по твоята логика нищо не трябва да се олекотява и повече ще върви мотор накичен с клима, хидравлика и демпферен маховик 20 кила.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от ogata » 01 Окт 2013, 17:58

M10 написа:Ти и за помпата от м3 беше убеден че ще стане ама големи неволи бяха

Еми бяха .. кой ше ти знае, че стержена е с някви милиметри по-дълъг на едното серво.
При положение, че са с еднакви парт номера.
В крайна сметка, какво не стана ли ? Не знаем. Щото не пише. Познай що - ей, заради такива дето много знаят :winky:
Овчарския или овчия подход предпочитаме ? Щото тоя опит за който говориш се придобива като правиш нещо, а не като кълвеш по клавиатурата и правиш преразкази.

Казал си някой дето чел някъде си че с ел.перка е по-добре и хаййййййдее всички на конверсиийте.
Който разбира тука се спира. Ето за това спряха да пишат много хора :wave:

Ше върви я, леките маховици са приоритет на хондаджийте. Дето са фенове на бързите стартове и шамарите около 100те километра.
Щото пък там има инерционен момент, дето и той е физика и за него се чете. И като всичко в природата има баланс или компромис.
В случая с лекия маховик печелиш едно, но губиш съвсем друго. Но разбира се няма смисъл да обяснявам на форумните ютуб инженери.

Мислете си ги както искате. Това са си вашите машини :yes:
Последна промяна ogata на 01 Окт 2013, 18:12, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от Nickelback » 01 Окт 2013, 18:05

M10 написа:Ти и за помпата от м3 беше убеден че ще стане ама големи неволи бяха :mhihi: Подкрепяй си мнението с някакъв опит и тогава спори. Казваш с цел пРеформанс по-добре да има постоянен товар към двигателя, по твоята логика нищо не трябва да се олекотява и повече ще върви мотор накичен с клима, хидравлика и демпферен маховик 20 кила.


Забелязвам, че напоследък е модерно да се оправдава принципен невървеж ли, не знам и аз какво, с това виско :dunno: Като зацепело виското Е39-ки, камиони и разни други МПС-та оставали като без турбини все едно :shock: Като им подаваш газ за една бройка даже назад щели да тръгнат :mhihi: Ел. перката била на фото синтеза, пък Никола Тесла ѝ бил ангел-хранител :mhihi: Комунистите пък яростно преследвали ел. перките, за да им взимат данъци за черпене на енергия от Вакуума :ok:

viewtopic.php?f=35&t=349066

Давайте по темата, че пак ще става забавно с това виско... Махането на виското е вероятно на 10-то/15-то място в списъка с перформънс ъпгрейди според мен ;) Някой да направи списък на нещата преди това. По-полезно ще е :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от Boyadjiev » 01 Окт 2013, 18:57

Огата ще ти направи списък, щото много ги чува работите :mhihi:
Колега, моля те напиши 2-3 реда и ние да понаучим нещо, белким тръгнат тия коли малко от малко :paranoid:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от b00st » 01 Окт 2013, 18:58

Boyadjiev написа:Огата ще ти направи списък, щото много ги чува работите :mhihi:
Колега, моля те напиши 2-3 реда и ние да понаучим нещо, белким тръгнат тия коли малко от малко :paranoid:

:mhihi:
Nickelback написа:Махането на виското е вероятно на 10-то/15-то място в списъка с перформънс ъпгрейди според мен ;) Някой да направи списък на нещата преди това. По-полезно ще е :yes:

Айде бе? Всъщност е доста по-популярен пърформанс мод отколкото си мислиш и то не напразно.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... %29-Thread

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от Nickelback » 01 Окт 2013, 19:10

b00st написа:
Boyadjiev написа:Огата ще ти направи списък, щото много ги чува работите :mhihi:
Колега, моля те напиши 2-3 реда и ние да понаучим нещо, белким тръгнат тия коли малко от малко :paranoid:

:mhihi:


Духайте си, не ми пречите :mhihi:

b00st написа:
Nickelback написа:Махането на виското е вероятно на 10-то/15-то място в списъка с перформънс ъпгрейди според мен ;) Някой да направи списък на нещата преди това. По-полезно ще е :yes:

Айде бе? Всъщност е доста по-популярен пърформанс мод отколкото си мислиш и то не напразно.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... %29-Thread


И колко ЕДИН кон спечели ти на ТВОЯ мотор :?: :dunno:
Все още осезаеми резултати от виско-дел черно на бяло не съм видял :paranoid: Вероятно резултата е колкото и един KN филтър :dunno: Иначе популярен ъпгрейд било :dunno: Вероятно се получава нещо смислено, ако олекотиш още един въртящи се части - маховици, шайби и т.н. Ето тук са го споменали:
viewtopic.php?f=11&t=290279
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от bum_bum » 01 Окт 2013, 19:52

Да напомня, че темата е за възможностите на В28, а не колко голям мод е премахването на виското. ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Възможностите на м52б28

Мнение от MICH__ » 01 Окт 2013, 20:03

m.dimitrov1992 написа:1 Пълно обслужване- свещи, филтри, датчици ,сонди.
2 Ел перка вместо виско
3 диф 3,45
4 всмукателен вал от м54б30
5 за изпускателен вал ползваш от м50б25 без ванус всмукателния
6 колектор от м50б25
7 чип
8 маховик от м20

Като изключим точка 1 ,другото идва около 1500лв макс което според мен е оправдана инвестиция спрямо резултата .И аз съм се захванал да тунинговам б28 ама за сега съм изпълнил само 1,2,3,5. Особенно точка 1 при мен се оказа доста скъпо удоволствие :shock: затова и не я вклучвам в крайната сметка . Там какъвто ти е късмета :mhihi:



Бих добавил и интейк с конусен филтър и аирбокс за него премахване на катализатора + хубаво крайно гърне и Ревизия на главата задължително + порт евентуално :D


Аз също съм без виско и смятам ,че има разлика :D Също съм за и за лекия маховик от който в моя случай усетих само + в поведението на колата при всякакво каране (дрифт,драг,нормално)
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook