BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвети
Модератор: bum_bum
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- djony
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Ихтиман/София
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 406 2.0T
- Мечтае да кара: Е30ка в завършен вид
- Детайли за колата: AE27835
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Е тва не мога да го разбера... Колко пари ще спестиш от няколко колена и тръби, та опря до тръби от прахосмукачка?! А правил ли си сметка колко време и нерви ще спестиш с готовите колена и тръби? Казвам ти го от личен опит, защото и ние с едно приятелче правихме една скрап и се чудихме с какви маркучи и тръби да го правим за да е по-евтино и на края се спряхме на готовите от магазина и да ти кажа стана доста прилично и не много скъпо. Целия "проект" излезна около 300лв(маркучи, фланци, тръби и колена за колектор и турбопътища, маркучи за масло, масло и филтър и др. дреболии) + 30лв кулер от някаква ланчия и 20лв турбина от вторичните Става въпрос за голф 1,4моно (на 0,9бара и 9,5:1 степен на сгъстяване) с обикновена газ. Закачихме един хоум мейд уред с диоди за следене на сместа и с обикновен преправен изпарител няма никакви ядове, обогатява си в бууст доста добре, само дето разхода е около 20-23/100 както каза колегата. Та в крайна сметка недей да пестиш всяка стотинка. За 30-50лв отгоре защо да не стане по-лесно и доста по-добре изглеждащо?
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Е прав си и ти, просто ме е яд, че се хвърлят пари на вятъра, като човек бърза и греши. Например, към 100-тина лева отидоха на вятъра заради грешна преценка, като се впуснах да правя къстъм колектор (30 кинта тръби и кривки, 30 кинта заварчик, 38 фланец за М43 с доставка). Преди това 30 кинта за TDS-ов колектор, след това 50-ка за дюзите (които продавам), защото прецених, че на бензин няма да я бъде. И ми е странно дори по моргите да ми искат по 20-30 лева за 20 годишно парче маркуч ?!? Та нещата отиват натам да си поръчам нови снадки и тръби, защото тя така или иначе цената е същата, като за поливни маркучи и тръби за ВИК.
Утре ако не ми мине котка път, трябва да сме готови с изпускателната тръба и да измеря внимателно каква дължина турбо пътища ще трябват, че засега знам с точност само диаметъра. И така, вървим напред
Утре ако не ми мине котка път, трябва да сме готови с изпускателната тръба и да измеря внимателно каква дължина турбо пътища ще трябват, че засега знам с точност само диаметъра. И така, вървим напред
BMW only!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Не ги продавай инжекторите .Ще ти свършат работа ако си взел по големи .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Даунпайпа е готов, изпускателната система завършена - то малко силно казано, предвид, че всичко е оригиналната изпускателна система на 22 години, с едно турбо по средата, права тръба и прегоряло гърне накрая, но какво пък ми дреме, да излизат газовете там някак.
Колата вече е при газаджията, за газифициране. Към края на седмицата би трябвало да е готова и да прокарваме турбо пътищата към кулера, както и разбира се вакуумните тръбички на westgate-а, boost controller-а и boost meter-а. За турбо пътища се намери решение, ще се ползва яка стомана Ще издържа и на 100 бара И ще струва нула лева и четвърт диск от флекса.
Колата вече е при газаджията, за газифициране. Към края на седмицата би трябвало да е готова и да прокарваме турбо пътищата към кулера, както и разбира се вакуумните тръбички на westgate-а, boost controller-а и boost meter-а. За турбо пътища се намери решение, ще се ползва яка стомана Ще издържа и на 100 бара И ще струва нула лева и четвърт диск от флекса.
BMW only!
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
значи даунпайпа ти свърши работа - екстра
Иначе какви инжектори продаваш ?
Иначе какви инжектори продаваш ?
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Умирам от яд, че остава съвсем малко време за работа по колата, от работа и битови истории. Печи ракия, сложи вино, сложи туршия, нацепи дърва, инсталирай тръби за парно...провинцията си иска своето Ноо преди малко направих първото кръгче из квартала на ход Най-накрая !
Разбира се, има си неща за доизкусуряване - требва да се затапи един грешно разположен щуцер за връщане на маслото в картера , има твърде много неща вързани с тел, които трябва да се редуцират (например стойка за масления радиатор, който е долу зад престилката на бронята. Трябва ми още вакуумно маркуче, за да вържа бууст метъра и бууст контролера.
Нямах нерви да чакам вече, исках да тествам набързо и затова игнорирах и интеркулера, тъй като ми изяде живота да му измисля стойка точно тази вечер, та засега ще съм без него, докато някой ден не остане изключително много свободно време (и без това сега захладня). За турбо пътища ползвах дебелостенни маркучи и снадки за дренаж ф50, както и стоманени тръби Ф50 - черна стомана, ама кво ми дреме, да си ги държат ония лъскавини по 25-30 лева половин метър.
Та мотивирах се да работя още по нея, щом чух приятния звук от надува Забравих да споменя, че е газифицирана вече по баталския метод - с обикновен изпарител и плочка преди дебитомера, ако има някакви затруднения, може да променим "сетъпа". То пък взе, че свърши газта и се наложи да я покарам на бензин, учудващо върви и надува, но трябва нежно с газта, защото без свързан westgate (вакуума му по-точно), сигурно надува повечко и съответно няма достатъчно гориво.
Задължително ще пусна някоя снимка и клип, но нека първо нормализирам нещата, че сега всичко е събрано набързо. За жалост се оказва, че половината пари се хвърлиха на метода проба грешка, за неща, които реално няма да се ползват Но няма как, когато правиш нещо по този метод. Определено не бих се захванал с турбо проект, по кадърния метод, с нови части, електроника и т.н., трябва да си продам апартамента за такова нещо
Разбира се, има си неща за доизкусуряване - требва да се затапи един грешно разположен щуцер за връщане на маслото в картера , има твърде много неща вързани с тел, които трябва да се редуцират (например стойка за масления радиатор, който е долу зад престилката на бронята. Трябва ми още вакуумно маркуче, за да вържа бууст метъра и бууст контролера.
Нямах нерви да чакам вече, исках да тествам набързо и затова игнорирах и интеркулера, тъй като ми изяде живота да му измисля стойка точно тази вечер, та засега ще съм без него, докато някой ден не остане изключително много свободно време (и без това сега захладня). За турбо пътища ползвах дебелостенни маркучи и снадки за дренаж ф50, както и стоманени тръби Ф50 - черна стомана, ама кво ми дреме, да си ги държат ония лъскавини по 25-30 лева половин метър.
Та мотивирах се да работя още по нея, щом чух приятния звук от надува Забравих да споменя, че е газифицирана вече по баталския метод - с обикновен изпарител и плочка преди дебитомера, ако има някакви затруднения, може да променим "сетъпа". То пък взе, че свърши газта и се наложи да я покарам на бензин, учудващо върви и надува, но трябва нежно с газта, защото без свързан westgate (вакуума му по-точно), сигурно надува повечко и съответно няма достатъчно гориво.
Задължително ще пусна някоя снимка и клип, но нека първо нормализирам нещата, че сега всичко е събрано набързо. За жалост се оказва, че половината пари се хвърлиха на метода проба грешка, за неща, които реално няма да се ползват Но няма как, когато правиш нещо по този метод. Определено не бих се захванал с турбо проект, по кадърния метод, с нови части, електроника и т.н., трябва да си продам апартамента за такова нещо
BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Утре последен опит с пропадналите изпускатели и ако нещо не пасне пак, скраперията отива при скраперията, а 16-ката ще се мъчи на газ до края на мизерното си съществуване, а аз повече мотивация от типа "тоя го е нрпавил, значи става", няма да черпя
BMW only!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Докъде я докара колега ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани