BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвети
Модератор: bum_bum
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Акумулатора е добре да го преместиш отзад дори и да не е горе турбото.Може и после - като я подкараш сам ще разбереш защо.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Прав си, поне на прима виста се сещам, че съм махнал известни килограми отзад (резервна гума, крик, ключ, задни седалки) и е добре акумулатора да компенсира малко баланса на тежестта. А пък и високата температура покрай колекторите и турбото, едва ли ще му се отрази положително.
Амааа имам един проклет мотор, покрай който 5 дни си троша нервите и не мога да го оправя и днес например едно болтче не преместих по колата Имах и още един проклет мотор, от който щастливо се отървах неотдавна
Амааа имам един проклет мотор, покрай който 5 дни си троша нервите и не мога да го оправя и днес например едно болтче не преместих по колата Имах и още един проклет мотор, от който щастливо се отървах неотдавна
BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Проекта драматично смени посоката си Реших да възстановя компакта в заводския си вид, а да продължа работата по един сив седан' '91 M40B16. Причината - има малко повече място за тръбички поради липсата на климатик, степента на сгъстяване е по-ниска на М40-ката, колекторите са железни (не, че не можех да сложа такива и на М43-ката, но все пак), а и знам, че карантиите държат на повече бууст от тези на М43. Картера е по-удобен за връщане на маслото, малко по-ниско седи. Освен това, пуснах компакта за продажба, защото ми станаха много 3 коли (имам и една друга бангия), а той има малко по-висока стойност от голия седан.
Жалко, че полиуретана и шпера са на компота, но и за седанчето ще вземем след време благинки по окачването. Монтажа на това турбо ме съсипа от обикаляне по стругари и заварчици, 3-4 концепции смених В крайна сметка преправихме двойката, която излиза от колекторите и я заварихме за един късмъм фланец за конкретното турбо, тоест ще ползвам оригиналните колектори, защото само така позицията идва там, където има място - между носача и блока/скоростната кутия. Мислих за вариант на горно разположено турбо, но той не е удачен, защото блокирам достъпа до свещите, не е като при M42, при който свещите са между валовете отгоре.
Ще кача някоя снимчица след 1-2 дни, самото турбо е монтирано, но сега се трия с маслените пътища, които ще са медни тръбички и днес до края на деня приключвам с всички щуцери и преходници, които се наложи да се изработят. После ще трябва да се позиционират радиаторите и мисля да я запаля да видя дали маслото циркулира нормално, дали няма да се появи теч отнякъде.
В задънена улица съм с downpipe-а на турбото - на 10 човека с дизели на части звънях, все са си изхвърлили гърнетата и не пазят фланеца с тръбата след турбото Явно ще трябва пак да се моря със стругарите И това да се реши и после остават въздушните пътища, които уж са лесни, ама дано не са така "лесни" като маслото, че ме изненада с трудности
Честно да си призная, ако установя, че с IS-ковите дюзи не върви добре,и увелича налягането и евентуално пробам и с още по-големи дюзи и пак не върви добре, може да се позамисля дали да не газифицирам Защото дочух, че има успешни турбо газаджиики.
Жалко, че полиуретана и шпера са на компота, но и за седанчето ще вземем след време благинки по окачването. Монтажа на това турбо ме съсипа от обикаляне по стругари и заварчици, 3-4 концепции смених В крайна сметка преправихме двойката, която излиза от колекторите и я заварихме за един късмъм фланец за конкретното турбо, тоест ще ползвам оригиналните колектори, защото само така позицията идва там, където има място - между носача и блока/скоростната кутия. Мислих за вариант на горно разположено турбо, но той не е удачен, защото блокирам достъпа до свещите, не е като при M42, при който свещите са между валовете отгоре.
Ще кача някоя снимчица след 1-2 дни, самото турбо е монтирано, но сега се трия с маслените пътища, които ще са медни тръбички и днес до края на деня приключвам с всички щуцери и преходници, които се наложи да се изработят. После ще трябва да се позиционират радиаторите и мисля да я запаля да видя дали маслото циркулира нормално, дали няма да се появи теч отнякъде.
В задънена улица съм с downpipe-а на турбото - на 10 човека с дизели на части звънях, все са си изхвърлили гърнетата и не пазят фланеца с тръбата след турбото Явно ще трябва пак да се моря със стругарите И това да се реши и после остават въздушните пътища, които уж са лесни, ама дано не са така "лесни" като маслото, че ме изненада с трудности
Честно да си призная, ако установя, че с IS-ковите дюзи не върви добре,и увелича налягането и евентуално пробам и с още по-големи дюзи и пак не върви добре, може да се позамисля дали да не газифицирам Защото дочух, че има успешни турбо газаджиики.
BMW only!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
За кво са ти стругари за тия фланци ? Поръчай ги някъде да ги нарежат с лазер .
Ако искаш да не ти е толко тегаво с даунпайпа земи си една мека връзка и я насади по тръбата някъде надолу след турбото.
Ако искаш да не ти е толко тегаво с даунпайпа земи си една мека връзка и я насади по тръбата някъде надолу след турбото.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Предложиха ми даунпайп на лично, да видим какво ще излезе от него
Имате ли идея дали мога да направя следната цигания - да ползвам кихалка (клапа) за газ, вместo blow-off ? Реално погледнато, blow-off-а си е клапан с пружина, дето изпуска свръх налягането от турбо пътищата, но е пресметнат за дадено налягане, някои са регулируеми. А газовата "кихалка" за колектори или за въздушен филтър, също е такъв клапан, но въпроса е колко въздух може да изпусне и на какво налягане се отварят един господ знае Дразнещото е, че и най-евтината имитация на blow-off е 80-90+ лева, пък кихалки има по 10 кинта. Виждал съм да си изработват по форумите сами blow-off клапани, но не ми се влиза и в този филм, нямам необходимите умения. Уж не бил задължителен, но нещо не мога да се сетя, къде отива цялото това налягане, когато затвори дросела, а турбината все още надува. Пък и с М40-ката съм се наточил за 0.8-0.9 вече
Имате ли идея дали мога да направя следната цигания - да ползвам кихалка (клапа) за газ, вместo blow-off ? Реално погледнато, blow-off-а си е клапан с пружина, дето изпуска свръх налягането от турбо пътищата, но е пресметнат за дадено налягане, някои са регулируеми. А газовата "кихалка" за колектори или за въздушен филтър, също е такъв клапан, но въпроса е колко въздух може да изпусне и на какво налягане се отварят един господ знае Дразнещото е, че и най-евтината имитация на blow-off е 80-90+ лева, пък кихалки има по 10 кинта. Виждал съм да си изработват по форумите сами blow-off клапани, но не ми се влиза и в този филм, нямам необходимите умения. Уж не бил задължителен, но нещо не мога да се сетя, къде отива цялото това налягане, когато затвори дросела, а турбината все още надува. Пък и с М40-ката съм се наточил за 0.8-0.9 вече
BMW only!
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
amd написа:Имате ли идея дали мога да направя следната цигания - да ползвам кихалка (клапа) за газ, вместo blow-off ?
Аз не виждам как ще стане, blow-off-а се управлява не само от налягане, а и от вакум, в смисъл когато имаш висок вакум в колекторите (дросела е затворен) blow-off-а отваря веднага или ако е двубутален отваря при много ниско налягане 0,1бар примерно, а когато нямаш вакум даже имаш налягане се настройва кога да отвори с пружината като защита от свръх налягане.
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Не подозирах за принципа му на работа, благодаря за разясненията Май ще трябва да налея още парици в blow-off-че, защото ми се вижда полезна джаджа - едно на ръка, че ще изпуска излишното налягане при затворен дросел, второ, че може да играя частична роля и на westgate, защото оригиналния на турбината за съжаление не остана място за него като завъртях студената част. И сега има вероятност да надува повечко от очакваното, докато не се хвана в ръце да измисля някакво ново захващане за него. Щом blow-off-а може да се настрои да изпуска излишното налягане над известна степен.
И за горивен регулатор се облизвам, но доколко може да компенсира по-малкия дебит на дюзите, не съм убеден.
Убедих се, че трудностите са в пъти повече от планираното, и че като планираш бюджет, трябва да го умножиш по 2 за да стигнеш до реалната цифра
И за горивен регулатор се облизвам, но доколко може да компенсира по-малкия дебит на дюзите, не съм убеден.
Убедих се, че трудностите са в пъти повече от планираното, и че като планираш бюджет, трябва да го умножиш по 2 за да стигнеш до реалната цифра
BMW only!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
При тебе май ще е по 3 бюджета
Прескочи китайските боклуци и си вземи читав клапан да нямаш чуденки после .За гейта ....изобщо не си прави труда да пробваш без него.С постоянно затворен гейт ще имаш бързо качване на налягането до средни обороти и после рязко забиване заради липса на гориво .Идеални условия за детонации високи картерни газове и крипване на турбината.
Прескочи китайските боклуци и си вземи читав клапан да нямаш чуденки после .За гейта ....изобщо не си прави труда да пробваш без него.С постоянно затворен гейт ще имаш бързо качване на налягането до средни обороти и после рязко забиване заради липса на гориво .Идеални условия за детонации високи картерни газове и крипване на турбината.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
да без гейт няма да стане, въпреки, че мотора е по-малък от предния тази турбина си остава малка турбина намери начин и сложи гейта!!!
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
я, ти си почнал и да правиш, освен, че само трошиш...
viewtopic.php?f=62&t=26757
т'ва да го научиш на изуст!
viewtopic.php?f=62&t=26757
т'ва да го научиш на изуст!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Днес най-накрая запалих колата с монтирано турбо, за да тествам вече монтираните маслени пътища и засега е ОК работата, което ме обнадежди. В крайна сметка ползвахме медни тръбички за газова уредба за захранване с масло и маркуч от отходната тръба на турбото към щуцер, завит и залепен към картера. В понеделник ще отида да видя ония пияница заварчик дали е решил да работи да ми пецне даунпайпа и после ще редя радиаторите зад бронята и ще слагам турбо пътища (за които все още не съм си намерил евтини маркучи, а нямам намерение да давам пари за силикон (не съм фолк певица)). И за westgate-а намерих място, захванах го, макар че по-добре да не го снимам - скрап тунинг звучи като нещо възвишено, в сравнение с моя монтаж
Ако имам късмет, може до края на идната седмица да съм поприключил с хардуерните работи и като гледам накъде вървят нещата, после ще газифицирам Не с цел икономия разбира се, а с цел по-лесна настройка.
Ако имам късмет, може до края на идната седмица да съм поприключил с хардуерните работи и като гледам накъде вървят нещата, после ще газифицирам Не с цел икономия разбира се, а с цел по-лесна настройка.
BMW only!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Е то от 3 силиконови колена и едно право парче какво ще спестиш незнам.
Купи си хубави Т-захват скоби за турбопътищата.И на газта няма много настройки които да и правиш.Развиваш кранчето на мах и толкова е настройката.
Купи си хубави Т-захват скоби за турбопътищата.И на газта няма много настройки които да и правиш.Развиваш кранчето на мах и толкова е настройката.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Останах малко учуден, но явно такава е ситуацията - за гумени парчета пак ми искат по 20-30 лева, колкото струват и сините маркучи по мунинг сайтовете Ще поровя в обявите за стари маркучи от TDS
Иначе и аз си мислех, че ще ми трябват здрави, качествени скоби, за да не изхвърчи някой маркуч.
Газта това и е бонуса, че по-спартански са нещата при нея и ще мина доста по-тънко. Разбира се, пхически съм подготвен на всеки 2 кръстовища и на всяко ново зареждане на газ да отварям капака и да въртя кранчетата Но пътя за качествена настройка на бензин е твърде скъп, а и не върви някак на 22 годишна М40-ка да и се подложи скъп (за мен) тунинг, би било редно и да се ребилдне, а тогава става дълга и широка. Макар, че според мен хич не е лоша алтернатива да се подготви добре, особено ако има човек B18, защото може да се гони доста прилична мощност, както показа ludiagsm преди време. Трансплантацията към шестак е ОК като идея, но и с купуването на друг мотор нищо не приключва, последващите монтажни и ремонтни дейности хич не са по-евтини. Иска ми се да видя колко може да се извади още от тоя мотор и тая кола, пък когато стане фал, ще го мислим
Иначе и аз си мислех, че ще ми трябват здрави, качествени скоби, за да не изхвърчи някой маркуч.
Газта това и е бонуса, че по-спартански са нещата при нея и ще мина доста по-тънко. Разбира се, пхически съм подготвен на всеки 2 кръстовища и на всяко ново зареждане на газ да отварям капака и да въртя кранчетата Но пътя за качествена настройка на бензин е твърде скъп, а и не върви някак на 22 годишна М40-ка да и се подложи скъп (за мен) тунинг, би било редно и да се ребилдне, а тогава става дълга и широка. Макар, че според мен хич не е лоша алтернатива да се подготви добре, особено ако има човек B18, защото може да се гони доста прилична мощност, както показа ludiagsm преди време. Трансплантацията към шестак е ОК като идея, но и с купуването на друг мотор нищо не приключва, последващите монтажни и ремонтни дейности хич не са по-евтини. Иска ми се да видя колко може да се извади още от тоя мотор и тая кола, пък когато стане фал, ще го мислим
BMW only!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
Не се занимавай със стари маркучи.Вземи си две прави алуминиеви тръби и две три колена силикон и си готов.Ако имаш някой познат с аргон става още по лесно.Вземаш U колена алуминий режеш и напасваш по нужните завои и после на аргона.Става по прилично от една торба гума скоби дето ще се свлече при първото настъпване на газта.Не купувай боклуци които да си играеш да напасваш - после пак ще дадеш пари да си купиш каквото трябва като се убедиш сам че не става с трици.Опитвам се само да ти спестя излишни разходи
Газта ...капака няма да отваряш ама разхода става 20/100 .Единствения плюс е че върви до края ама смеси забрави да настроиш .
Газта ...капака няма да отваряш ама разхода става 20/100 .Единствения плюс е че върви до края ама смеси забрави да настроиш .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет
И на мен ми беше мерак първоначално с тръби да го направя, точно защото тия стари маркучи са...стари. И натам отиват нещата. Хрумна ми поредната цигания като се замислих а именно да ползвам тръба/тръби от прахосмукачка, те са пак метални, здрави, леки, че и лъскави. Проблема е, че са тесни, макар, че съм виждам професионални прахосмукачки с широки тръби. Ако мерна някъде, веднага ще завлача една. Ако не, просто ще си поръчам алуминиеви, какво да правя. Иначе имам приятел, дето прави цветни заварки, ама като повечето майстори е малко капризен и философства бая. Утре ще се измисли нещо.
BMW only!
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани