BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвети

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от amd » 28 Авг 2013, 14:00

Да не помислите, че съм се отказал :) Просто се влачат нещата едва едва, защото си трябват парички :dummy: В крайна сметка реших, че електрониката е твърде голям залък, с който да започна и ще си набавя първо "карантия". Съответно накупих разни скраперии, а именно до момента :

- Турбина от 2.4TD / 25TD (Mitsubishi TD04-11B)
- Маслен радиaтор и интеркулер от 2.5 TDS
- Boost контролер и Boost метър (от евтините :lol: )
- дюзи с горивна рейка от M42
- фланец за изпускатели (по размера на оригиналните)
- 5 кила масло

Малко размисли и страсти :

Няма какво да крия, от всичко съм икономисал максимално, поради ограничения в бюджета. Но от друга страна, мотора не е подходящ за голямо налягане и съответно нямам нужда от много силна турбина, голям интеркулер и т.н. Въпросното TD04-11B видях, че се ползва в множество дизели (БМВ, Митсубиши, Нисан...), както и в някои бензини (Волво, SAAB...). Не е кой знае какво, но за моите цели ми се струва, че ще свърши работа. Приложенията, които намира в заводските коли са точно такива, каквито ми трябват и на мен - налягане 0.5-0.7 бара, за мотор 1.9 8V. Нито ще запуши мотора, нито може да го пренадуе. Дори ме е малко яд, че не мога да си позволя преди монтажа, да поръчам от ebay комплект за рециклиране (втулки, семеринги...), може би по-натам, ако всичко мине по план. Факт е, че някой Garrett от TDS или T3 от VAG моторите щеше да е по-жив вариант, но едно на ръка, че щеше да ми дойде двойно-тройно по-скъпо, втори че както споменах - и TD04 би трябвало да върши работа, не се гонят 250-300 к.с., а по-скоро 140-160.
В този смисъл, TDS-овите радиатори би трябвало да имат и необходимия капацитет, защото в крайна сметка те работят дори с по-силна турбина, само че на дизеляк. В началото дори не планирах кулер и маслен радиатор, но с тях ще ми е по-лесно да измисля маслените и въздушни пътища, а пък и си е по-добре да ги има.

Дюзите от IS работят заводски с мотор от 140 к.с. при капацитет (предполагам) от 85%, така че би трябвало да ми дадат достатъчно аванс за този слаб бууст.

Взех и изпускателни колектори от 2.5TDS, обаче се оказа, че хич не са удобен вариант - има толкова за преправяне и то върху чугун, че въобще няма смисъл - 2 тръби трябва да се отрежат, да се затапи със заварка, освен това отделните отвори са подредени в редичка наклонени на една страна, а на главата при мен 2 отвора са надясно, 2 наляво - демек и те ще трябва да се режат и заваряват, фланеца на турбото не става... по-лесното решение е нов колектор. И съответно един мъжага на име Деян от tuning.bg форума, на който попаднах случайно от google, ми изряза и изпрати фланец за М43, който е 1:1 с оригиналния, само че без тръби :)
И тук е мястото да кажа, че до края на тази седмица (днес сме почнали колекторите) би трябвало да съм нагодил колекторите и турбото, което се планира да бъде долно разположено. Ще направим и фланец за турбото разбира се. Засега ще оставя оригиналния размер тръби (Ф50 ми изглеждат?!?), само с крайно гърне. Не е голяма драма да се сменят с Ф60-Ф63, нооо не виждам резон от толкова широки тръби, с очаквана мощност около тази на един IS. Като казвам ние, имам напредвид, че идеите са мои, а изпълнението на един стругар и един заварчик в квартала :bchug:

След това, ще трябва да се намери място на двата радиатора - маследния и интеркулера. Веднъж позиционирани, ще се прокарат маследните маркучи, взимащия масло с тройник от датчика на маследния филтър, връщащия от турбото масло - долу в картера.
После идва ред на турбо пътищата, които най-много ме тревожат, защото е голяма теснотия, заради тръбите на климатика, в един момент може да се наложи да бъде разкаран :(
И накрая - палим и се надявам да няма течове на масло и странни звуци. Ако всичко работи добре, свалям рейката с дюзите за замяна с тази от IS-ковите. И от там нататък :dunno: ще видим ще върви ли, нема ли да върви. Ще го мислим.

Само да почистя от маслото и мизерията част от скрапта и да оформим до тази вечер или до утре някакъв първоначален вид на изпускателите, и ще кача снимки на това, което имам до момента :yes: Надявам се, че съм убил 5 -10 минути на някой колега, дето се чуди как да си убие времето във форума :mhihi:

Редакция: а, забравих, требва да си окраднем от некъде и един blow-off :) И 2 гарнитурки ще ми трябват за изпускателите и фланеца на турбото. Дано не ми притрябва и за главата после :mhihi:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от TukBaTa » 29 Авг 2013, 8:00

адмирации, колега, така трябва, влезе ли ти нещо в главата трябва да се действа! :yes:

По мое мнение обаче с това турбо сигурно ще постигнеш това към, което се целиш, но има реална вероятно да счупиш бързо мотора, според мен обратното налягане създавано от турбото поради малките му размери може да е доста високо, след като наредите нещата може да се опиташ да го измериш. Това е моето мнение нека и някой по запознат каже.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от amd » 29 Авг 2013, 16:44

Мързи не мързи, почетох почти целия следобед днес на тема турбота малко и гледах като бушмен тия прословути турбо карти :) Благодаря, че ме накара да се замисля колега. Аз малко се подведох, защото макар и SAAB 9000 Aero с 2.3 турбо двигател да ползва TD04 турбина, то това далеч не е 11B, ами TD04HL-15G, което е друга риба. В интерес на истината, само дизели ползват B серията, с изключение на Dodge Stelth и там 3000GT, ама те са с 2 TD04-9B :)

За всякакви намерих турбо карти, ама не и за 11B :roll: Смятах, смятах и наистина не е розово положението с тия турбини, но съм оптимист, че криво ляво ще върви и с нея, за тези цели от около 140 к.с.

Ето как смятах, че би трябвало да изглежда ползваемата от мен зона между 0.5 и 0.7 бара за 140к.с. за моя мотор, на картата на TD04-9B обаче :

Изображение

Обнабежден съм, че 11B е малко по-живичка и би трябвало да издеяни. Притесняват ме по-скоро тръбите до кюнеца, че ще бъдат с доста чупки и заварки, но няма как да избягам от това на този етап.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от Jordana » 29 Авг 2013, 18:52

Аз пък изобщо не съм обнадежден. Дебита е прекалено малък освен това каква тубина и с какъв чугун си докопал е неизвестно.С такава турбина бакпрешъра ще е зверски и първоначално ще има впечатление че много върви колата ....докато не почне да крипва турбината и не опече главата.Понеже си мислиш че ще караш на ниско налягане и ще може по малка турбина - не не може.Слага се такава с подходящ AR и сечение на топлата част да не затапва мотора а като не искаш да дига буст подбираш компресорната част да ти отговаря на нуждите.Колега имаш ли я налична тая турбина или тепърва ще я вземаш ? Гледам че си нанесъл предполагаем таргет на картата - ползваш ли калкулатор или смятал ли си нещо конкретно за този мотор ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от amd » 29 Авг 2013, 22:23

Добре, това е възможен сценарии, но ти имаш ли карта на Mitsubishi TD04-11B турбо и знаеш ли с какъв A/R е, защото аз такава не съм докопал? Ако имаш, ще ми е много от полза, със сигурност е малко по-различна от на 9B. Искам да сметна точно, но няма как. Дори някои от TDS-ите са с TD04-11B, само че вместо 4, 6 (TD04-11B-6), каквото и да значи това (предполагам някакъв по-голям диаметър), а други пък са с Гарет турбина. За съжаление, моят екземпляр има някакъв луфт и разбира се, няма да е на пълния си капацитет, но колкото може, толкова. Може пък да се развърта по-бързо от по-голяма турбина ? Аз гоня бууст от 2500 до 5500 някъде, тя и сега върви най-много между 2500 и 5000. И тук идва момента да вметна, че се чудя дали да не метна разпределителен вал от друго М43 (B16, B18 или M43B19TU), каквато е разликата между моторите 105 и 118к.с. при Е46, както установи преди години колегата Radichev - с по-голям ъгъл на отваряне на клапаните, което съм проверил и по официални данни от таблица! Но това ще е по-скоро ако окоти главата :mhihi:

Ето малко снимчици на "старт от скрапа" :

Мераклията :

Изображение - от месец време е с китайски "филтър", не е шлайфан още толкова много :)

кулер от любимия ни TDS

Изображение

маслен радиатор, отново от любимия ни TDS

Изображение

турбо

Изображение

турбо 2

Изображение

турбо 3

Изображение

изпускатели

Изображение

изпускатели 2

Изображение

бууст ?

Изображение

дюзи

Изображение

целия цирк

Изображение

Да не забравя - има ли вариант да връщам маслото не в картера, а през отдушника на картера ? Така или иначе, със сигурност ще разкарам тъпия и малоумен филтър на картерните газове. През пръчката на маслото също го мислих, ама нещо не ми ражда главата как да стане, без да жертвам самата пръчка, която все пак съм свикнал да ползвам.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от Jordana » 29 Авг 2013, 22:41

С 11В може и да имаш успех .Втората цифра е индекс който показва размера на компресорното колело ако не се лъжа де. Потърси в нета има размери на ттия турбини. АR си го пише на чугуна.Маслото не може горе - трябва да си отича на самотек към картера.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от amd » 29 Авг 2013, 23:41

Ще разгледам утре по-внимателно какво пише по нея, за да се ориентирам. За маслото - принципно ще се връща от радиатора, който го мисля да е зад бъбреците, тоест няма да е на най-ниското възможно ниво (като интвркулера), но и аз така съм чел и чул, че трябва да се стича по гравитачен път, на ниско. Притеснява ме картера дали ще излезе без да се вади мотора или да се сваля предният мост :roll: Защото как да го пробивам, без да го свалям.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от Jordana » 29 Авг 2013, 23:47

Нещо не те разбрах ...как маслото от радиатора ще се стича в картера ?
Не трябва ли охладеното масло да отива в системата ?
Няма ли да го ревизираш мотора ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от amd » 30 Авг 2013, 7:58

Може би аз разсъждавам грешно - маслен филтър-> турбо -> радиатор -> картер ? Нагрятото до безобразие от турбото масло да се охлади, преди да се влее в картера и да опече лагерите. Иначе е възможен и варианта маслен филтър -> радиатор-> турбо -> картер, идея си нямам примерно на TDS-а как е оригинално :)
А ревизия не, смятам да използвам каквото е останало от него. То остава пари и за освежаващ ремонт да се хвърлят, тогава със сигурност ще надхвърлим цената на M42/M44 двойно :mhihi:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от host » 30 Авг 2013, 9:35

Нз колко ще ти се раздуе бюджета по проекта ама някакси имам чуството, че еднл м50б25(+скорости,кардан,диф) ще почне много да тормози мислите ти в даден момент... за парите които ще хвърлиш.

А и без ревизия... колкото и на малък бууст да го караш развръзката ще е рискова (за мен, ти си човека правещ проект, ти си знаеш).

И да не се отчайваш, просто давам гледна точка.

Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от Jordana » 30 Авг 2013, 9:55

amd написа:Може би аз разсъждавам грешно - маслен филтър-> турбо -> радиатор -> картер ? Нагрятото до безобразие от турбото масло да се охлади, преди да се влее в картера и да опече лагерите. Иначе е възможен и варианта маслен филтър -> радиатор-> турбо -> картер, идея си нямам примерно на TDS-а как е оригинално :)
А ревизия не, смятам да използвам каквото е останало от него. То остава пари и за освежаващ ремонт да се хвърлят, тогава със сигурност ще надхвърлим цената на M42/M44 двойно :mhihi:

Незнам кай вариант ще предпочетеш но според мен правилния е маслена помпа -термостат -маслен охладител - турбо и двигател- картер
Тоя вариант за охлаждане на маслото само от турбото ще доведе до температури над 150 градуса лятото.
А и този маслен кулер който си приготвил не ми харесва - малък ми се струва но ще се види като го сложиш дали върши работа .
Имай предвид че температурата и мазането са решаващи колко бързо ще се окоти тоя мотор .Ако успееш да му създадеш условия за добро мазане и температури на маслото под 90 градуса ще бъде идеално.
Помисли за отделен маслен филтър на турбото.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от amd » 30 Авг 2013, 15:54

И мен най-много ме е страх от мазилната уредба, защото оценявам важността и. Мисля си, че ако има да се срине мотора, най-голям шанс има да стане от лошо мазане. Не стига, че мотора така или иначе ще се натиска на обороти, турбината отделно ще грее и още повече ще ври маслото. Няма да е зле да измисля и уред с датчик за температура на маслото, защото няма да имам никаква представа какво се случва без такъв. И в един "прекрасен" момент може да стане като с добрата стара М10-ка, да премигва лампата на маслото и да се чува едно кър-кър-кър от лагерите на вала :dummy:
Хммм има повече резон да се охлажда цялото масло, идващо от двигателя, вместо само това, идващо от турбото :)
А масления термостат защо се ползва ? Ако маслото е студено, върти в системата без да минава през радиатора, а когато загрее до дадена температура, почва да циркулира и през радиатора ? За да не пада налягането докато е студено ?
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от TukBaTa » 30 Авг 2013, 16:20

Само искам да вметна, че турбото ползва много малко масло и това не трябва да се намесва с масленото охлаждане или по някакъв начин да прекъсва основния поток на масло, който ползва мотора. Не си първия, който ще турбинира мотора с тази архитектура просто провери как и от къде го правят колегите.
Маслото за турбото минава през рестриктор, който за това малко турбо ще е по-малък от 1мм. маслото от турбото трябва да се отчита самичко, за да не "cook"-не турбината и ако това позволява може да отива директно в изхода за картерните газове или щеката, но не и към радиатора!
На турбината не и трябва дебит, а налягане за да може да има маслен клин в лагерите й.

иначе схемата трябва да е нещо такова:
картер-помпа-мотор (с разклонение за турбото от някъде)-филтър-кулер-картер
Последна промяна TukBaTa на 01 Сеп 2013, 16:46, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от Jordana » 30 Авг 2013, 17:45

Турбото трябва да дава минимален отток към картера на празен ход около 0.8 литра в минута.Рестриктора е вариант ако прави проблем но по добре първо без рестриктор че при мижав отток могат да се изпържат лагерите на турбото .То и без това не е първа младост .Не го сравнявай как е при дизела защото там температурата на газовете е по ниска маслената линия е оразмерена откъде да вземе масло така че да има нужното подходящо налягане а оборотите до които развърта при дизела по принцип са по ниски.
За тоя колектор дето смяташ да ползваш - има няколко неща като се прави такова нещо.Лицето на плочата фланец след всички заварки трябва да се мине за изравняване на лицето на фреза.Не разчитай гарнитурата да го обере щото ще сваляш и слагаш колектори на две седмици.Дупките на болтовете трябва да са елипси с достатъчно луфт.Линейното разширение на метала като загрее е достатъчно да скъса шпилките ако влизат плътно в отворите.Тръбите ако са черни трябва да са дебелостенни поне 2мм - темепратурата и корозията ги яде за отрицателно време . Такъв колектор от тънкостенни тръби издържа не повече от 6 месеца и става тантела.Като светнат тия тръби и висне 25 кила чугун на тях нещото трябва да е много здраво за да издържа. Неръждавейката е друго но и има други проблеми при нея.
Изобщо според мен е по добре да си намериш чугунен колектор с малко преправяне да стане отколкото такъв правен но ти си знаеш.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: BMW E36 316i compact - турбо дрифт проект, моля за съвет

Мнение от amd » 02 Сеп 2013, 15:03

Вчера след известни мъки, успяхме да свалим оригиналните колектори и кюнците без да скъсаме болт/шпилка :) Разгледахме вариантите, и макар че ако се премести акумулатора отзад и се премести резервоара за течност за чистачките ще има място за турбото и горе, остава варианта за долно разположено турбо - по-лесно ми е с обратната тръба към кюнците (за изгорелите газове), а и не ми е ясно какво правя, ако ми се наложи да сменям свещи, а турбото пречи.
Днес след работа ще позиционираме колекторите и ще гласим местоположението на турбината, след което ще ходя пак до стругара да направи фланец и за нея. Стане ли и той готов, монтираме я към колекторите и към тръбата назад към гърнето (downpipe-а). И после ще мъдря маслените магистрали и турбо пътищата.
В интерес на истината, тия правените колектори и на мен хич не ми харесват поради няколко причини, ама това мога да си позволя в момента :roll: Не ми харесват основно заварките, които се подават вътре в тръбите и дори днес да ги позачистихме малко на фрезер, пак си стърчат леко и ще пречат на пътя на изгорелите газове. Отделно, че се очертава да има няколко завоя по пътя до турбината, които също пречат и увеличават налягането.
BMW only!

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook