Дросели на м52
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Дросели на м52
Така решил съм че искам да сложа дроселчета от е36 м3 на моето м52 заедно с еър бокса от м3-то , така искам да кажа че прочетох темата на Славианко където е слагал на м50-то но има малки разлики на м52 главата е друга също така и разположението на половината неща по мотора , някой занимавал ли се е със слагането на дросели на м52 и ако може някакви съвети
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Дросели на м52
Проблема им е, че слизат прекалено ниско и подпираха някъде, в лапата ако не се лъжа. Или се подрязват или се повдигаше мотора... такъв спомен имам. Същият проблем го имаше с неръждаемите китайски колектори.
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Re: Дросели на м52
тпс-а опира в соленоида на ваноса, а дроселите в конзолата на масления филтър
по чужбинско режат 15тина мм корпуса на масления филтър и така се ползва филтър елемент от м42
но с това не свършват проблемите - отворите за захващане нямат нищо общо както и отворите на дроселите спрямо отворите на главата
фланеца който трябва да се направи между дроселите и главата трябва да е под ъгъл и смукателните отвори трябва да преминават от правоъгълник в ромб или нещо от сорта ... тоест прекалено сложен фланец, който ако не е направен както трябва и отворите не са припаснати точно се губи смисъла от цялото упражнение
по чужбинско режат 15тина мм корпуса на масления филтър и така се ползва филтър елемент от м42
но с това не свършват проблемите - отворите за захващане нямат нищо общо както и отворите на дроселите спрямо отворите на главата
фланеца който трябва да се направи между дроселите и главата трябва да е под ъгъл и смукателните отвори трябва да преминават от правоъгълник в ромб или нещо от сорта ... тоест прекалено сложен фланец, който ако не е направен както трябва и отворите не са припаснати точно се губи смисъла от цялото упражнение
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Дросели на м52
In_Memoriam написа:Проблема им е, че слизат прекалено ниско и подпираха някъде, в лапата ако не се лъжа. Или се подрязват или се повдигаше мотора... такъв спомен имам. Същият проблем го имаше с неръждаемите китайски колектори.
Тоя проблем с М3 изпускателни колектори съм го решил отдавна
За фланеца ми е ясно че трябва да е около 3см дебел и абсолютно гладък навсякъде , интересно ми е при този случай вече дали ще опират в конзолата на масления филтър която е бая по различна от на м50 , а тпс-са погледното реално не би трябвало да опира като се направи фланеца
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Дросели на м52
Без рязане на конзолата няма да стане. Другия ти проблем ще са дюзите. Положението, ъгъла им спрямо клапаните, дистанцията от тях съвсем не са случайни. Като цяло е осъществимо, но е трудничко и скъпо.
Най-вероятно няма да качиш мощност, ако това очакваш но ако двигателя ти е с едни по-агресивни валове, портнат, сгъстен и добре настроен респонса който ще ти дадат тия дросели далеч няма да е за подценяване.
Най-вероятно няма да качиш мощност, ако това очакваш но ако двигателя ти е с едни по-агресивни валове, портнат, сгъстен и добре настроен респонса който ще ти дадат тия дросели далеч няма да е за подценяване.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Дросели на м52
Чета дросели, а си мисля за колектори
Главата портвал ли си я ?
Главата портвал ли си я ?
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: Дросели на м52
Не знам дали си заслужава играчката . Вчера си разглобих М-ката и тия ~100 коня на литър не са само от дроселите . Двигателя е разглобен в детайли и се вижда къде не е като при другите двигатели . Като почнеш от валове , валвтрейна , дизайна на камерите и буталата , скуиша , смукатели , изпускатели . Навсякъде е пипал Гюнтер
това между дроселите и главата изолира температурно
гърлата
това между дроселите и главата изолира температурно
гърлата
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- joreto007
- младши ентусиаст
- Мнения: 392
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4,4 е39
- Мечтае да кара: M5 E39
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Дросели на м52
bum_bum написа:Без рязане на конзолата няма да стане. Другия ти проблем ще са дюзите. Положението, ъгъла им спрямо клапаните, дистанцията от тях съвсем не са случайни. Като цяло е осъществимо, но е трудничко и скъпо.
Най-вероятно няма да качиш мощност, ако това очакваш но ако двигателя ти е с едни по-агресивни валове, портнат, сгъстен и добре настроен респонса който ще ти дадат тия дросели далеч няма да е за подценяване.
Мотора ми е с нови бутала оригинални за 2.8ца,нови сегменти лагери вериги хидравлични повдигачи и каквото се сетите, чугунов блок от м50б25,главата е шлайфната леко и ревизирана с нови клапани водачи и гумички,валовете са от С50Б32 УС , разплетен колектор м3 , лек маховик от е30 м20 6кг и в момента съм с всмукателен колектор от м50б25 , но ми интересно какво ще стане с дроселите и съм го замислил да вляза във филма
In_Memoriam написа:Чета дросели, а си мисля за колектори
Главата портвал ли си я ?
Усетих те че мислиш за изпускателните колектори
nayden написа:Не знам дали си заслужава играчката . Вчера си разглобих М-ката и тия ~100 коня на литър не са само от дроселите . Двигателя е разглобен в детайли и се вижда къде не е като при другите двигатели . Като почнеш от валове , валвтрейна , дизайна на камерите и буталата , скуиша , смукатели , изпускатели . Навсякъде е пипал Гюнтер
това между дроселите и главата изолира температурно
гърлата
Ясно ми е че навсякъде е пипал Гюнтер а той си знае работата ама нали повечето сме скрапери и се опитваме да направим нещо
А като цяло почнах да се замислям дали да не и сложа една Мега ?
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Дросели на м52
Не се занимавай с незначителни глупости, а слагай компресора За пробата е интересно да се види резултата, но щом мислиш да надуваш скоро тези неща са ти излишни според мен.
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Дросели на м52
Еми може да се каже че дроселите може да се окажат излишни при компресора ама това е друга тема , въпроса е че съм си го навил на пръста да ги сложа а и другото почна да ми се върти че с Мега може би ще е бая по добре колата ?
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: Дросели на м52
Ако е с дросели и искаш да е с alpha-N (по ТПС) алгоритъм , мегата е вариант . Иначе кво и е на орогиналната ?
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Дросели на м52
Еми принципно нищо за сега съм доволен от оригиналната ама не знам дали ще може да се разбере и с дроселите ? А и другото до сега четох по някакви други форуми и пише че е много по-лесно ставало с дросели от Е46 м3 С54 ама нещо не мога да рабера с какъв еар бокс е там ...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Дросели на м52
Със сигурност каквото и да правиш 100-те коня от литър на М-ката са трудно постижими поради много причини. Но не значи, че не можеш да си направиш съвсем прилична кола, която да е сигурна, бърза и да те кефи да си я караш.
Гледам, че пишеш S52B28 Аз бях сглобил същия мотор преди около 5 години и е доволно вървящ и приятен ама далеч няма нищо общо с S моделите. Там говорим за съвсем различни валове, клапани, пружини, вериги, портове, дросели и т.н. и т.н. USM3 валовете са просто "фаст стрийт".
Дроселите дори и да имат някакво участие в повишаването на мощноста то е незначително и ако това е целта от тая гледна точка не си струва. Със сигурност обаче при добре настроен и достатъчно мощен мотор ще променят много поведението на колата и би си струвало да ги имаш.
УС М3 валовете са много мек стрийт вариант за валове. Ако искаш да се доближаваш до литровата мощност на М-ката в атмосферен вариант трябва да мислиш много, много по-нагоре. Главата трябва да се портне (няма общо с шлайф, който се прави при свалянето), добре е да смениш пружините с двойни защото агресивните валове искат и обороти, може да сложиш по-леки клапани или 1мм овърсайз, по-голям дебитомер, дроселите или поне един по-голям, сгъстяване, евентуално по-леки бутала, биели, колянов вал..
Цената на горните неща ще е по-висока от на компресор, изпълнението е много по-трудно а мощността ще е по-ниска. Но поне по мое мнение кефа е по-голям.
Ама като гледам с тоя блок явно си взел вече решението.
Гледам, че пишеш S52B28 Аз бях сглобил същия мотор преди около 5 години и е доволно вървящ и приятен ама далеч няма нищо общо с S моделите. Там говорим за съвсем различни валове, клапани, пружини, вериги, портове, дросели и т.н. и т.н. USM3 валовете са просто "фаст стрийт".
Дроселите дори и да имат някакво участие в повишаването на мощноста то е незначително и ако това е целта от тая гледна точка не си струва. Със сигурност обаче при добре настроен и достатъчно мощен мотор ще променят много поведението на колата и би си струвало да ги имаш.
УС М3 валовете са много мек стрийт вариант за валове. Ако искаш да се доближаваш до литровата мощност на М-ката в атмосферен вариант трябва да мислиш много, много по-нагоре. Главата трябва да се портне (няма общо с шлайф, който се прави при свалянето), добре е да смениш пружините с двойни защото агресивните валове искат и обороти, може да сложиш по-леки клапани или 1мм овърсайз, по-голям дебитомер, дроселите или поне един по-голям, сгъстяване, евентуално по-леки бутала, биели, колянов вал..
Цената на горните неща ще е по-висока от на компресор, изпълнението е много по-трудно а мощността ще е по-ниска. Но поне по мое мнение кефа е по-голям.
Ама като гледам с тоя блок явно си взел вече решението.
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Дросели на м52
Решението принципно е взето за компресор Ротрекс въпрос на някакво време е Добре а друго какво мислите за хубава Мега не някой боклук ?
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани