Проект 325i М50 Turbo
Модератор: bum_bum
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: Проект 325i М50 Turbo
По скоро трябва да се каже , че има подходящи и не инжектори за тип глава . Всеки модел дюза си има характеристика .
пример :
Ако ти се наложи да използваш инжектори с които празния ход е нестабилен , демек мощността ти отговаря на инжекторите . Тогава idle надали ще ти е основната грижа
пример :
Ако ти се наложи да използваш инжектори с които празния ход е нестабилен , демек мощността ти отговаря на инжекторите . Тогава idle надали ще ти е основната грижа
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Проект 325i М50 Turbo
Един въпрос за инжектори - защо всички се хвърляте на големи цифри? Само за пример - 928-цата е 5.450 литра, 12:1 компресия, направи 400 коня на задните гуми в Овърдрайв и си даваше 12:1 афр без никакъв проблем на всички обороти... Даже се наложи да я обедним на високите - отиваше на 11:1... Това с дюзи от 30 паунда - около 330см3 на 4.5 бара налягане на безина от Бош 044 помпа... Дюти сайкълът беше около 85%, което е ОК според нас...
Или за Турбо кола се искат мега дюзи поради незнайна за мен причина?
Или за Турбо кола се искат мега дюзи поради незнайна за мен причина?
Power is Nothing Without Insanity
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проект 325i М50 Turbo
За турбиниран мотор ще ги изтавани тия 330сс инжектори .То зависи и от буста и някои други сметки де но за най честите сетъпи около 1 бар ти трябват поне 440сс инжектори както казаха и по нагоре колегите.При 1 бар в колектора тия 4.5 на помпата вече не са баш 4.5
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Проект 325i М50 Turbo
Jordana написа:За турбиниран мотор ще ги изтавани тия 330сс инжектори .То зависи и от буста и някои други сметки де но за най честите сетъпи около 1 бар ти трябват поне 440сс инжектори както казаха и по нагоре колегите.При 1 бар в колектора тия 4.5 на помпата вече не са баш 4.5
Хмм, явно трябва да прочета още за турбинирани/компресирани мотори и как им се смятат горивните системи... 4.5бара на помпата срещу 1 бар в колектора не се бях замислял - при мен си е вакуум в индивидуалните тротъл бодита, та си е "лесно"...
Мерси за отговора и успех на колегата с проекта!
Power is Nothing Without Insanity
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проект 325i М50 Turbo
мерси на всички за вклчванията и особено за споделянето на опита, определено според мен се получва някаква дискусия, което беше и идеята......
явно излиза, че наистина основно нещата опират в това да има яка електроника и добър мапер. Мисля, че като цяло ми се изясни, а вече като се почне с истинското действие, тепърва ще започва да става интересно
нека който има за питане или споделяне да си пита, никой въпрос не е излишен или глупав
явно излиза, че наистина основно нещата опират в това да има яка електроника и добър мапер. Мисля, че като цяло ми се изясни, а вече като се почне с истинското действие, тепърва ще започва да става интересно
нека който има за питане или споделяне да си пита, никой въпрос не е излишен или глупав
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Проект 325i М50 Turbo
аз имам въпросче малко в страни от темата, но гледам че се разискваше - освен инжекторно време, какво още може да се бута през мега или смт ?
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проект 325i М50 Turbo
Всичко за което се сетиш за мегата а СМТ е съвсем ограничена платформа колкото да си пуснеш мотора и да барнеш малко ретард на запалването . Много е относително като краен резултат щото за мегата решаващ фактор е мапера а освен това и двете са много далеч от стоковата електроника като ресурс и възможности.Имаше тема някъде в раздела подробно за стендалоните .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Проект 325i М50 Turbo
Извинявам се тогава, ще се поразтърся.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проект 325i М50 Turbo
Аз за момента съм се спрял на AEM F/iC. Така като го гледам от възможности е доста разнообрано и ще пасне перфектно на това, което искаме да постигнем. Това, което много ми харесва е също, че дори не е нужно да се маха дебитомера, а може само да му се изгради заместителна таблица и да се лъже БОШ-а по този начин, същото нещо го има и за ламбдата.
Re: Проект 325i М50 Turbo
BiTurbo написа:Аз за момента съм се спрял на AEM F/iC. Така като го гледам от възможности е доста разнообрано и ще пасне перфектно на това, което искаме да постигнем. Това, което много ми харесва е също, че дори не е нужно да се маха дебитомера, а може само да му се изгради заместителна таблица и да се лъже БОШ-а по този начин, същото нещо го има и за ламбдата.
Голям зор с тая заместителна таблица, даже си мисля че не е въжможно да се издокара адекватна работа на мотора.
е21 345 0-402м 12.18
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Проект 325i М50 Turbo
Аз също не бих се занимавал и разчитал точно на тази функция.
Казвам го на база на над 10 часа опити да докарам нещо приемливо. Това за дебитомера - работи си, но не върши добра работа според мен. А за ламбдата въобще не работеше (поне тогава като го пробвах) както трябва. На него отделих доста по-малко време, може и аз да съм объркал нещо.
Друга функция, която въобще не сработваше - accel enrich. В повечето случаи няма да ти трябва в пиги-то не все пак може да се наложи.
В една друга тема бях писал впечатления на ентусиаст непрофесионалист
Казвам го на база на над 10 часа опити да докарам нещо приемливо. Това за дебитомера - работи си, но не върши добра работа според мен. А за ламбдата въобще не работеше (поне тогава като го пробвах) както трябва. На него отделих доста по-малко време, може и аз да съм объркал нещо.
Друга функция, която въобще не сработваше - accel enrich. В повечето случаи няма да ти трябва в пиги-то не все пак може да се наложи.
В една друга тема бях писал впечатления на ентусиаст непрофесионалист
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проект 325i М50 Turbo
В такъв случай кое е по-добрия вариант - управление по МАП и разкарване на дебитомера? То тва всъщност е така или иначе, ама в този случай БОШ-а няма ли да се цупи нещо?
Възникна и друг въпрос - бобини? До колкото знам се ползват такива от Ауди турбо, това ли е най-добрия вариант? Тези бобини стават ли Plug&Play на М50 или се преправя? Идеи за други варианти?
Възникна и друг въпрос - бобини? До колкото знам се ползват такива от Ауди турбо, това ли е най-добрия вариант? Тези бобини стават ли Plug&Play на М50 или се преправя? Идеи за други варианти?
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проект 325i М50 Turbo
Най добро е комбинираното управление със дебитомер и корекция по мап както при някои турбодизели.Силата на искрата и стабилност при висок буст е комплексна.
Зависи от дизайна на горивната камера запалителни свещи и бобини както и от електрониката която управлява запалването.
Зависи от дизайна на горивната камера запалителни свещи и бобини както и от електрониката която управлява запалването.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Проект 325i М50 Turbo
BiTurbo написа:В такъв случай кое е по-добрия вариант - управление по МАП и разкарване на дебитомера? То тва всъщност е така или иначе, ама в този случай БОШ-а няма ли да се цупи нещо?
Възникна и друг въпрос - бобини? До колкото знам се ползват такива от Ауди турбо, това ли е най-добрия вариант? Тези бобини стават ли Plug&Play на М50 или се преправя? Идеи за други варианти?
Тези от М54 ги ползват също. Не знам колко са по добри но мисля да пробвам ако намеря някъде
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- k-hristov
- младши ентусиаст
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Проект 325i М50 Turbo
Alex 320i Cabrio написа:Един въпрос за инжектори - защо всички се хвърляте на големи цифри? Само за пример - 928-цата е 5.450 литра, 12:1 компресия, направи 400 коня на задните гуми в Овърдрайв и си даваше 12:1 афр без никакъв проблем на всички обороти... Даже се наложи да я обедним на високите - отиваше на 11:1... Това с дюзи от 30 паунда - около 330см3 на 4.5 бара налягане на безина от Бош 044 помпа... Дюти сайкълът беше около 85%, което е ОК според нас...
Или за Турбо кола се искат мега дюзи поради незнайна за мен причина?
11:1 като сте я направили сте я обогатили зверски, не сте я обеднили.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани