Проект 325i М50 Turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от nayden » 30 Апр 2013, 9:26

По скоро трябва да се каже , че има подходящи и не инжектори за тип глава . Всеки модел дюза си има характеристика .

пример :

Изображение

Ако ти се наложи да използваш инжектори с които празния ход е нестабилен , демек мощността ти отговаря на инжекторите . Тогава idle надали ще ти е основната грижа :lol:

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от Alex 320i Cabrio » 03 Май 2013, 12:27

Един въпрос за инжектори - защо всички се хвърляте на големи цифри? Само за пример - 928-цата е 5.450 литра, 12:1 компресия, направи 400 коня на задните гуми в Овърдрайв и си даваше 12:1 афр без никакъв проблем на всички обороти... Даже се наложи да я обедним на високите - отиваше на 11:1... Това с дюзи от 30 паунда - около 330см3 на 4.5 бара налягане на безина от Бош 044 помпа... Дюти сайкълът беше около 85%, което е ОК според нас...

Или за Турбо кола се искат мега дюзи поради незнайна за мен причина?
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от Jordana » 03 Май 2013, 12:43

За турбиниран мотор ще ги изтавани тия 330сс инжектори .То зависи и от буста и някои други сметки де но за най честите сетъпи около 1 бар ти трябват поне 440сс инжектори както казаха и по нагоре колегите.При 1 бар в колектора тия 4.5 на помпата вече не са баш 4.5
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от Alex 320i Cabrio » 03 Май 2013, 16:12

Jordana написа:За турбиниран мотор ще ги изтавани тия 330сс инжектори .То зависи и от буста и някои други сметки де но за най честите сетъпи около 1 бар ти трябват поне 440сс инжектори както казаха и по нагоре колегите.При 1 бар в колектора тия 4.5 на помпата вече не са баш 4.5


Хмм, явно трябва да прочета още за турбинирани/компресирани мотори и как им се смятат горивните системи... 4.5бара на помпата срещу 1 бар в колектора не се бях замислял - при мен си е вакуум в индивидуалните тротъл бодита, та си е "лесно"...

Мерси за отговора и успех на колегата с проекта!
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от BiTurbo » 03 Май 2013, 19:48

мерси на всички за вклчванията и особено за споделянето на опита, определено според мен се получва някаква дискусия, което беше и идеята......

явно излиза, че наистина основно нещата опират в това да има яка електроника и добър мапер. Мисля, че като цяло ми се изясни, а вече като се почне с истинското действие, тепърва ще започва да става интересно :D

нека който има за питане или споделяне да си пита, никой въпрос не е излишен или глупав ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от ръб » 18 Май 2013, 10:28

аз имам въпросче малко в страни от темата, но гледам че се разискваше - освен инжекторно време, какво още може да се бута през мега или смт ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от Jordana » 18 Май 2013, 13:13

Всичко за което се сетиш за мегата а СМТ е съвсем ограничена платформа колкото да си пуснеш мотора и да барнеш малко ретард на запалването . Много е относително като краен резултат щото за мегата решаващ фактор е мапера а освен това и двете са много далеч от стоковата електроника като ресурс и възможности.Имаше тема някъде в раздела подробно за стендалоните .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от ръб » 18 Май 2013, 13:45

Извинявам се тогава, ще се поразтърся.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от BiTurbo » 23 Май 2013, 6:39

Аз за момента съм се спрял на AEM F/iC. Така като го гледам от възможности е доста разнообрано и ще пасне перфектно на това, което искаме да постигнем. Това, което много ми харесва е също, че дори не е нужно да се маха дебитомера, а може само да му се изгради заместителна таблица и да се лъже БОШ-а по този начин, същото нещо го има и за ламбдата.
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от TOM » 23 Май 2013, 20:45

BiTurbo написа:Аз за момента съм се спрял на AEM F/iC. Така като го гледам от възможности е доста разнообрано и ще пасне перфектно на това, което искаме да постигнем. Това, което много ми харесва е също, че дори не е нужно да се маха дебитомера, а може само да му се изгради заместителна таблица и да се лъже БОШ-а по този начин, същото нещо го има и за ламбдата.

Голям зор с тая заместителна таблица, даже си мисля че не е въжможно да се издокара адекватна работа на мотора.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от b2 » 24 Май 2013, 11:06

Аз също не бих се занимавал и разчитал точно на тази функция.
Казвам го на база на над 10 часа опити да докарам нещо приемливо. Това за дебитомера - работи си, но не върши добра работа според мен. А за ламбдата въобще не работеше (поне тогава като го пробвах) както трябва. На него отделих доста по-малко време, може и аз да съм объркал нещо.
Друга функция, която въобще не сработваше - accel enrich. В повечето случаи няма да ти трябва в пиги-то не все пак може да се наложи.
В една друга тема бях писал впечатления на ентусиаст непрофесионалист :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от BiTurbo » 27 Май 2013, 15:01

В такъв случай кое е по-добрия вариант - управление по МАП и разкарване на дебитомера? То тва всъщност е така или иначе, ама в този случай БОШ-а няма ли да се цупи нещо?

Възникна и друг въпрос - бобини? До колкото знам се ползват такива от Ауди турбо, това ли е най-добрия вариант? Тези бобини стават ли Plug&Play на М50 или се преправя? Идеи за други варианти?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от Jordana » 27 Май 2013, 15:12

Най добро е комбинираното управление със дебитомер и корекция по мап както при някои турбодизели.Силата на искрата и стабилност при висок буст е комплексна.
Зависи от дизайна на горивната камера запалителни свещи и бобини както и от електрониката която управлява запалването.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от slavianko » 27 Май 2013, 19:18

BiTurbo написа:В такъв случай кое е по-добрия вариант - управление по МАП и разкарване на дебитомера? То тва всъщност е така или иначе, ама в този случай БОШ-а няма ли да се цупи нещо?

Възникна и друг въпрос - бобини? До колкото знам се ползват такива от Ауди турбо, това ли е най-добрия вариант? Тези бобини стават ли Plug&Play на М50 или се преправя? Идеи за други варианти?

Тези от М54 ги ползват също. Не знам колко са по добри но мисля да пробвам ако намеря някъде
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Проект 325i М50 Turbo

Мнение от k-hristov » 30 Юни 2013, 9:53

Alex 320i Cabrio написа:Един въпрос за инжектори - защо всички се хвърляте на големи цифри? Само за пример - 928-цата е 5.450 литра, 12:1 компресия, направи 400 коня на задните гуми в Овърдрайв и си даваше 12:1 афр без никакъв проблем на всички обороти... Даже се наложи да я обедним на високите - отиваше на 11:1... Това с дюзи от 30 паунда - около 330см3 на 4.5 бара налягане на безина от Бош 044 помпа... Дюти сайкълът беше около 85%, което е ОК според нас...

Или за Турбо кола се искат мега дюзи поради незнайна за мен причина?


11:1 като сте я направили сте я обогатили зверски, не сте я обеднили.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook