м50б25 направен на м50б32
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- georde123000
- младши ентусиаст
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
м50б25 направен на м50б32
здр колеги вече идва време да взимам двигател за е30ката която трябва да стане атмосферен звяр четох доста и сега пускам тема да обобщя и да ми поправите ако някъде греша
1-блок какъв да взема от ванос или без ванос четох че от без ваноса чугуна е с перлитена структора и е по здрав уж
2-глава мисля да взема такава от ванос
разпределителните валове смукателния ставал от м54б30 изпускателния от м50 без ванос
пружини единични от м52
коляновия вал от м54б30 маи използват бутала от хонда акор 2.3 или от опел ц20хе по-добрия вариант е бил от хонда били по леки на 87 мм
мотовилки не разбрах какви използат маи от м54б30
демферна шаиба от м52б28 -2.7кг
маховик от м20 и стартер олекотен на 6кг
дюзите и електрониката не разбрах какви използват стандартната на бош или сименс
изпускателната система е тип октопод средно резонаторно и задно резонаторно
смукателния колектор от м52 дросел от м52б28
колата ще и се направи ремамп ,спортен филтър
какво мислите вия дали ще се получи
1-блок какъв да взема от ванос или без ванос четох че от без ваноса чугуна е с перлитена структора и е по здрав уж
2-глава мисля да взема такава от ванос
разпределителните валове смукателния ставал от м54б30 изпускателния от м50 без ванос
пружини единични от м52
коляновия вал от м54б30 маи използват бутала от хонда акор 2.3 или от опел ц20хе по-добрия вариант е бил от хонда били по леки на 87 мм
мотовилки не разбрах какви използат маи от м54б30
демферна шаиба от м52б28 -2.7кг
маховик от м20 и стартер олекотен на 6кг
дюзите и електрониката не разбрах какви използват стандартната на бош или сименс
изпускателната система е тип октопод средно резонаторно и задно резонаторно
смукателния колектор от м52 дросел от м52б28
колата ще и се направи ремамп ,спортен филтър
какво мислите вия дали ще се получи
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: м50б25 направен на м50б32
Но и не става така - земаш вал, земаш бутала и воала. трябва да седнеш да изчислиш обема на гор. камера, на буталата ако не са равни, от там степен на сгъстяване от там дали ще се отнема, дали ще се разрежда... много неизвестни има преди да почнеш да редиш карантията
ПС: коригирам си мнението защото съм се заблудил за хлопането. на друг вид увеличаване на обема е било.
тук
ПС: коригирам си мнението защото съм се заблудил за хлопането. на друг вид увеличаване на обема е било.
тук
Последна промяна rottweiler на 20 Яну 2013, 1:29, променена общо 3 пъти
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: м50б25 направен на м50б32
Лелеее пак се почна...
Вие не разбрахте ли че с тия въпроси по тия форуми мотор няма да съберете... Аз това чух и ще стане супер двигател! Да ама не,ще стане чорба...
Пич не знам кво си чел и къде,но разлика в блока за ванос и без ванос няма... Това го казвам от опит не от четене по форуми! После какво значение има какъв маховик и шайба ще земеш? Това какво общо има с кубатурата? Ваносовата глава разликата с без ваносовата е че едната има двойни пружини на клапаните и едната е със 7мм клапан другата с 6... Интересно ми е като така си нафърлил всичките части,направи ли си смятане на мотора,да видиш каква с.с. ще фанеш колко мм ти е гарнитурата при определената с.с. дали няма да ти трябва някакъв по-специален изпускател,защото може би вече имаш друга изходяща скорост на газовете? Всмукателния колектор какъв ще е... Валовете какви градуси ще са и с какъв лифт? И по важното защо ще са такива и какво ще ти дадът? След ремапа който ще е един прост чип предполагам,щото едва ли ще отидеш на дино с некой читав мапер ,като например Анатоли или Волен... Да не говорим че не си пресметнал и какви точно гърнета и тръби ще ти трябват ,за да не стане затапка или отпушване чрез генерацията?
Как ги правите тия мунинги и после вадите по 240 коня на колелата от некфи манджи събарни в гараж пълен с песък?!
п.п. Нищо лично към тебе пич! Не те познавам и нямам нищо против идеята ти,просто искам да ти спестя много главоболия!
Вие не разбрахте ли че с тия въпроси по тия форуми мотор няма да съберете... Аз това чух и ще стане супер двигател! Да ама не,ще стане чорба...
Пич не знам кво си чел и къде,но разлика в блока за ванос и без ванос няма... Това го казвам от опит не от четене по форуми! После какво значение има какъв маховик и шайба ще земеш? Това какво общо има с кубатурата? Ваносовата глава разликата с без ваносовата е че едната има двойни пружини на клапаните и едната е със 7мм клапан другата с 6... Интересно ми е като така си нафърлил всичките части,направи ли си смятане на мотора,да видиш каква с.с. ще фанеш колко мм ти е гарнитурата при определената с.с. дали няма да ти трябва някакъв по-специален изпускател,защото може би вече имаш друга изходяща скорост на газовете? Всмукателния колектор какъв ще е... Валовете какви градуси ще са и с какъв лифт? И по важното защо ще са такива и какво ще ти дадът? След ремапа който ще е един прост чип предполагам,щото едва ли ще отидеш на дино с некой читав мапер ,като например Анатоли или Волен... Да не говорим че не си пресметнал и какви точно гърнета и тръби ще ти трябват ,за да не стане затапка или отпушване чрез генерацията?
Как ги правите тия мунинги и после вадите по 240 коня на колелата от некфи манджи събарни в гараж пълен с песък?!
п.п. Нищо лично към тебе пич! Не те познавам и нямам нищо против идеята ти,просто искам да ти спестя много главоболия!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: м50б25 направен на м50б32
georde123000 написа:...
смукателния колектор от м52 дросел от м52б28
...
Аз за това се чудя... Не е ли смук. колектор на М52 с твърде малък дебит за строукър? Защо не ползваш от М50Б25?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: м50б25 направен на м50б32
ах любов...твоето име е беемвеповер-биджи.цоп....
Перфектната тема с олицетворяващите три отговора, за какво иде реч в един български форум.
Перфектната тема с олицетворяващите три отговора, за какво иде реч в един български форум.
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
Re: м50б25 направен на м50б32
Има няколко неточности в списъка дето си написъл, но да приемеме че е така и накрая като драснеш чертата за да събереш всички тия неща и като прибавиш времето и нервите за събиране на този буламач нещата няма да ти харесат. По добре както каза един колега малко по нагоре си вземи един S50 и го плесни в коша и давай газ
Прави каквото ТРЯБВА, пък да става каквото ЩЕ!!!
- georde123000
- младши ентусиаст
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: м50б25 направен на м50б32
ми по този начин ще имам на практика един нов мотор а като взема един с50 тои му е взета душата
видях че един колега е писал за демферната шаиба ми от м52 е 2,7 близо 1 кг е по лека от тази на м50 по малко кг по-бързо развъртане
смукателния колектор е от м50 Електорниката или от м52 28ца или м50 ванос Бош. Дщзите задължително поне от б28 240сс
Мотовилките на м54б30 и м52б28.са еднакви 135мм са и има още два варианта - м50 без ванос и м40 от е30.
буталата ме притесняват мен използват от ц20хе, но буталните болт не е 22мм както е при бмв
Разпределителните валове смукателния ставал от м54б30 изпускателния от м50 без ванос
пружини единични от м52 колата ще си се кара до стандартния ограничител
видях че един колега е писал за демферната шаиба ми от м52 е 2,7 близо 1 кг е по лека от тази на м50 по малко кг по-бързо развъртане
смукателния колектор е от м50 Електорниката или от м52 28ца или м50 ванос Бош. Дщзите задължително поне от б28 240сс
Мотовилките на м54б30 и м52б28.са еднакви 135мм са и има още два варианта - м50 без ванос и м40 от е30.
буталата ме притесняват мен използват от ц20хе, но буталните болт не е 22мм както е при бмв
Разпределителните валове смукателния ставал от м54б30 изпускателния от м50 без ванос
пружини единични от м52 колата ще си се кара до стандартния ограничител
- georde123000
- младши ентусиаст
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: м50б25 направен на м50б32
имам и друг въпрос за полирането на главата изпускателните трябва да са идеално гладки но за смукателните има противоречия че не трябва да е идеално гладко а да има някакви микро грапавини на подобие на хонинга за да се получи завихряне също и смукателните клапани да има канали по тях ?
за изпускателната система колектора ще е тип октопод в http://www.proparts.bg/product/1296/spo ... 0-m52.html после продължава на две търби на 63мм със резонаторни гърнета на края пак с резонаторно
за изпускателната система колектора ще е тип октопод в http://www.proparts.bg/product/1296/spo ... 0-m52.html после продължава на две търби на 63мм със резонаторни гърнета на края пак с резонаторно
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: м50б25 направен на м50б32
Ако просто не си го правил или само си чел за това бая зор ще видиш.Само да ти подметна че тоя смукателен вал не става е така да го метнеш и да зацепваш има едно заиграване отпреде за да стане.А за клапаните има тема на колега в другия подфорум кадето е обяснил кое защо и как А за буталата от ХЕ се взимат и от биелите втулките или се правят нови
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: м50б25 направен на м50б32
shopaza написа:Ако просто не си го правил или само си чел за това бая зор ще видиш.Само да ти подметна че тоя смукателен вал не става е така да го метнеш и да зацепваш има едно заиграване отпреде за да стане.А за клапаните има тема на колега в другия подфорум кадето е обяснил кое защо и как А за буталата от ХЕ се взимат и от биелите втулките или се правят нови
Да де ама това няма кой да му кажа как да го направи,просто некой простак му е казал че такъв вал тряя да сложи! Защо,как дали ще стане са бели кахъри... Да ама не... Като види че конзолата му е по-висока на вала,ще пита пак във форума и те ще му кажат че трябва да сложи вал от шестак на тойота,дизел примерно,щото е по-лек и разбираш ли по-добре се развърта... Тия шайби отпред ги мята и тях щот са по-леки,а дали ще паснат на датчика на вала не се знае...
Пич защо реши че няма да пипаш ограничителя? Като почне да не ти се развърта колата като хората и да ти тъпче на 6000 оборота,щото няма въздух примерно кво прайме? И пак те питам тоя мотор мислиш да го караш само с едно чипване ли??? Говори с човек, да ти се направят валове сметнати,точно такива каквито ти трябват. Да не земе после да ти тъпче чорбата и да се чудиш от де идва тва... И после най-накрая с мапера и диното...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: м50б25 направен на м50б32
ако ще ти е първия мотор, а така като те слушам е първия по добре е да се насочиш към нещо което вече е правено и има повече информация като 2,5>3.0
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: м50б25 направен на м50б32
Мен ми стана интересно за смукателния вал от м54б30 на мястото на смукателния на м50б25без ванус а смукателния на мястото на изпускателния . Някои правил ли го е кое как става и какъв е ефекта в краен случаи
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- georde123000
- младши ентусиаст
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: м50б25 направен на м50б32
говорих с няколко колеги и ще ми е трудно малко да го направя много нерви ще има и ходени по мъките все пак ще ми е първия мотор иначе имаме едно м50б25 без ванус в гаража което ще го слагаме в една е36 и ще го турбинираме скоро ще го почнем него и ще пуснеме снимки
а аз мисля за е30ката да си взема м52б28 и да го пипна малко и една пална ревизия
какво мога да направя по м52б28 като го отворя поздрави
а аз мисля за е30ката да си взема м52б28 и да го пипна малко и една пална ревизия
какво мога да направя по м52б28 като го отворя поздрави
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: м50б25 направен на м50б32
с тва кво стана
viewtopic.php?f=65&t=325718&p=3586141#p3586141
viewtopic.php?f=65&t=325718&p=3586141#p3586141
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- georde123000
- младши ентусиаст
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: м50б25 направен на м50б32
кво да е станело като купя волана ще пусна снимки как съм го преправил
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани