CAI vs roof scoop
Модератор: bum_bum
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: CAI vs roof scoop
Ти да не си станал адвокат ? Или г*зоблизец ??? Евала му, ама парите в колата му са доста повече от на повечето хора тук, та и затва времето не е 13-14 ми 10с. Никой тук не е казал, че не знае или не може, просто някои се опитват и с подръчни материали.
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: CAI vs roof scoop
Абе кво ли се обяснявам и аз, до тук с мен. Много успехи
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: CAI vs roof scoop
Е затва говоря! Ганьовеца е винаги готов с отговора "ако и аз имах толкова пари". Парите в колата на един човек не променят физичните закони, пич. И 500лв да сложиш в колибката, дето си си направил на капака пак няма да пусне повече въздух. Пък и варианта с кутията за който се говори е по-евтин от използвания при теб. Тъй, че тук не става дума за пари.
А ти и 2 пъти повече да налееш в една кола пак няма да е толкова силна, щото не си склонен да се учиш. Ти си роден научен. Единственото, което ти липсва са парите за да направиш 9 секундна кола, нали? (Това е риторичен въпрос и не изисква отговор).
Дали съм гъзоблизец могат да кажат хора, които ме познават извън форума. А те не са малко. Предпочитам да мисля за това на което ти викаш "гъзоблизец" като наличие на достатъчно разум щом срещна някой постигнал нещо в област която ме интересувам да гледам какво прави и да слушам какво казва.
Съответно да се опитвам да разбера и науча защо е така, а не всячески да се опитвам да го изкарам некомпетентен, че да блесна аз.
Жив и здрав и не се притеснявай, делото ти ще бъде и пребъде. И без теб остават достатъчно представители на тунинга с тел и свински опашки.
А ти и 2 пъти повече да налееш в една кола пак няма да е толкова силна, щото не си склонен да се учиш. Ти си роден научен. Единственото, което ти липсва са парите за да направиш 9 секундна кола, нали? (Това е риторичен въпрос и не изисква отговор).
Дали съм гъзоблизец могат да кажат хора, които ме познават извън форума. А те не са малко. Предпочитам да мисля за това на което ти викаш "гъзоблизец" като наличие на достатъчно разум щом срещна някой постигнал нещо в област която ме интересувам да гледам какво прави и да слушам какво казва.
Съответно да се опитвам да разбера и науча защо е така, а не всячески да се опитвам да го изкарам некомпетентен, че да блесна аз.
Жив и здрав и не се притеснявай, делото ти ще бъде и пребъде. И без теб остават достатъчно представители на тунинга с тел и свински опашки.
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: CAI vs roof scoop
Все тая брат, даже не правиш опит да четеш. Просто приоритетите ми са различни. Живота ми не се приключва с колата.
- bmw325ci
- младши ентусиаст
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: CAI vs roof scoop
Не искам да ваемам страна, че и аз не съм разбирач и за това чета, гледам и питам (не във форума за съжаление), но има хора които са го пробвали :
http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI
Имаше и една тема из bimmerworlda или e36blog където някакъв англичанин със С52 даже беше изкарал повече коне със стандартната кутия и хартиен филтър отколкото със карбоновия интейк на Gruppe M.
Но всеки си знае, идеята на форума май беше да се подкрепяме и да си помагаме и тия пари дето ще ги хвърлиш за конус с "термо изолация" и преправяне на капаци или друга измишлйотина с цел качване на 1kw да си ги спестиш и да ги инвестираш в нещо по-разумно, но винаги си остава варианта да го правиш заради звука и визията.
А и има и OEM вариант само че е за 4 цилиндъра, много хубав звук вади, даже и капака не се пипа
http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI
Имаше и една тема из bimmerworlda или e36blog където някакъв англичанин със С52 даже беше изкарал повече коне със стандартната кутия и хартиен филтър отколкото със карбоновия интейк на Gruppe M.
Но всеки си знае, идеята на форума май беше да се подкрепяме и да си помагаме и тия пари дето ще ги хвърлиш за конус с "термо изолация" и преправяне на капаци или друга измишлйотина с цел качване на 1kw да си ги спестиш и да ги инвестираш в нещо по-разумно, но винаги си остава варианта да го правиш заради звука и визията.
А и има и OEM вариант само че е за 4 цилиндъра, много хубав звук вади, даже и капака не се пипа
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: CAI vs roof scoop
щом казваш, че се хвърлят пари на мен лично всичко ми стъпи 20 лв с филтъра и тръбата
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: CAI vs roof scoop
Естествено, на варел за 1000 лева да не ще слагам филтър за 200 ?
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: CAI vs roof scoop
Що осрахте хубавата тема не мога да разбера?
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: CAI vs roof scoop
Обратно на темата...
М42 от Е36 с вал от М47, СС 12:1, мотора е сложен в Е30. Все още съм с мотроника с някъв чип. Нямаше място за филтърна кутия понеже дебитомера идва много напред... Взех от ибей филтър Pipercross Viper, сложих му маркуча на мястото на халогена и мотора не върви, звучи запушено все едно не му стига въздуха. Отакачих маркуча да вкарва студен въздух в коша, но да не го набива направо във филтъра и все едно ми дойдоха 20 коня, на място се форсира много по-леко и в движение разликата е огромна Някой има ли идея на какво се дължи това? Слагат го тоя филтър на други марки с къде къде по нагънат маркуч от моя и всички пишат че са доволни
М42 от Е36 с вал от М47, СС 12:1, мотора е сложен в Е30. Все още съм с мотроника с някъв чип. Нямаше място за филтърна кутия понеже дебитомера идва много напред... Взех от ибей филтър Pipercross Viper, сложих му маркуча на мястото на халогена и мотора не върви, звучи запушено все едно не му стига въздуха. Отакачих маркуча да вкарва студен въздух в коша, но да не го набива направо във филтъра и все едно ми дойдоха 20 коня, на място се форсира много по-леко и в движение разликата е огромна Някой има ли идея на какво се дължи това? Слагат го тоя филтър на други марки с къде къде по нагънат маркуч от моя и всички пишат че са доволни
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: CAI vs roof scoop
Според мен опитай обратната комбинация- маркуча към гофрето и после филтъра, който можеш да го сложиш там долу на по-хладно.
Тва какво пишат според мен не трябва да ти е критерий. Те може да са доволни и на това, което на теб ти се струва зле.
Тва какво пишат според мен не трябва да ти е критерий. Те може да са доволни и на това, което на теб ти се струва зле.
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: CAI vs roof scoop
Някой има ли идея защо със КН филтъра когато тръгна на по дълъг път ми набива грешка нещо от рода на "прекалено много въздух през МАФ" и като ми светне чек-а бензина ми изчезва много бързо, всичките пъти ми прави тази мизерия на магистралата със постоянна скорост от 140?
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: CAI vs roof scoop
Бензина изтича бързо точно заради грешката - минава в авариен режим и работи със стойности по карта.КН чудесата са смърт за дебитомери със термосъпротивителна жичка.Едно че не чистят еднакво добре през периода от омасляване до изпиране задръстват се с мръсотия и искат постоянни грижи.Имам подозрение че от такива филтри дефектират по често дебитомери от такъв тип.Със сигурност пропускат повече мръсотия от нормален филтър първоначално а после като се задръстят с перушина полепнала по омасленото може и да са по зле..
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: CAI vs roof scoop
Утре ще постна снимки с това,което аз съм направил и ще ви кажа отзиви. При мен ефект от филтера имаше само и единствено над 140 км/ч
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани