CAI vs roof scoop
Модератор: bum_bum
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: CAI vs roof scoop
Аз не съм фен на тоя вид мунинг. Едно, че не се знае колко е ефективен и второ, че изглежда неочеприятно. Оставил съм си кутията, бухнал съм един К-Н панелка вътре и си се возя...
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: CAI vs roof scoop
Имам добре изолиран топлинен щит и тръба от халогена до филтъра.
Капака е от старото купе, та реших да направя проба - има разлика, но тоя капак се полва само в сухо време
едит. между другото, понеже нищо не ми насочваше въздуха от решетката, сложих и там една фуния - точно зад решетката, която улавя 3 нейни ребра, и в задния си край излиза до фара. Понеже или при мен липсваше нещо, или фабрично са оставили потока на въздуха оттам на произвола на съдбата
найден, колега, уважавам проектите ти и знанията ти, но аз съм пробвал поне 10 пъти вариянтите с и без кутия, с термощитове, тръби, рязане на капаци и всякакви извращения, вариянта на снимката по-горе ми предостави най-добър респонс на газта, повечко ряз, а с висока скорост ефекта се усеща още повече. Само дето нямам един ляв фар за експерименти
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: CAI vs roof scoop
В смисъл повечко конски сили отгоре ?! И ако може малко повече инфо преди и след интервенцията за някви измервания или поне времена засечени.Добре ще е ако има буст метър в купето да се виждат 0.3 те бара .
Аз не виждам какво ще промени ако смуче отгоре или отпред .
Всъщност има - натъпкваш водата във филтъра.
Аз не виждам какво ще промени ако смуче отгоре или отпред .
Всъщност има - натъпкваш водата във филтъра.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: CAI vs roof scoop
ръб написа:
Имам добре изолиран топлинен щит и тръба от халогена до филтъра.
Капака е от старото купе, та реших да направя проба - има разлика, но тоя капак се полва само в сухо време
Като за експеримент е супер даже Белия въздухозаборник от какво е, ако не е тайна? Изглежда, че е правен като за там точно
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: CAI vs roof scoop
Jordana има ли тема, в която да не си си изс*ал тъпото безполезно мнение ??
явно в тоя форум трябва да се постват само експерименти от заводите на БМВ или гаражите на G-power...ебати загубеното стадо.
Що бе колега, ти к'во направи ?????????
Е*ал съм му майката, повече няма да се занимавам да пиша изобщо. Ей заради такива не*астници не ходя и на БМВ събори. Който иска да ме банва.
Nickelback в интерес на истината е от пластмаса, споменах преди време на 1 приятел, че мисля да пробвам и той ми го подари
явно в тоя форум трябва да се постват само експерименти от заводите на БМВ или гаражите на G-power...ебати загубеното стадо.
Що бе колега, ти к'во направи ?????????
Е*ал съм му майката, повече няма да се занимавам да пиша изобщо. Ей заради такива не*астници не ходя и на БМВ събори. Който иска да ме банва.
Nickelback в интерес на истината е от пластмаса, споменах преди време на 1 приятел, че мисля да пробвам и той ми го подари
Последна промяна ръб на 20 Яну 2013, 1:03, променена общо 1 път
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: CAI vs roof scoop
ръб написа:...
Що бе колега, ти к'во направи ?????????
Е*ал съм му майката, повече няма да се занимавам да пиша изобщо. Ей заради такива не*астници не ходя и на БМВ събори. Който иска да ме банва.
Това сега към кой беше? Да не си мислиш, че нещо съм те базикал. За сухо време ми се вижда супер тоя вариант, студения въздух отива точно където трябва. Аз знам, че колата ти е правена за пистата, а не за конкурси по красота, та разбирам напълно замисъла. Да не си се обидил нещо
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: CAI vs roof scoop
Jordana написа:...
Всъщност има - натъпкваш водата във филтъра.
И кое му е толкова трудното да се направи една тапа отпред, която да се поставя при силен дъжд
Евалата ръб, за труда и усилията, защото едно мнение на човек, който е правил нещата е по-ценно от десет други, които ги разбират, но не са го правили - факт!
Освен да си купя още един капак за експерименти и да го направя...
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: CAI vs roof scoop
ами аз съм написал, но пак - тоя капак го използвам само когато е сухо времето
имам си и цял
имам си и цял
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: CAI vs roof scoop
ръб написа:найден, колега, уважавам проектите ти и знанията ти, но аз съм пробвал поне 10 пъти вариянтите с и без кутия, с термощитове, тръби, рязане на капаци и всякакви извращения, вариянта на снимката по-горе ми предостави най-добър респонс на газта, повечко ряз, а с висока скорост ефекта се усеща още повече. Само дето нямам един ляв фар за експерименти
Аз не искам да убеждавам никой да не си прави колата така . Просто за мен това е неефективно ,да не кажа че е и по-зле Табличката от предната страница е достатъчно красноречива .
Ето това е рам-еър на състезателна кола BMW с двигател P45 . Обаче електрониката работи с различен горивен алгоритъм , ако това приложи на м50 и други ще ошашка дебитомера и ЕКУ-то няма да получава коректна информация .
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: CAI vs roof scoop
а температурните амплитуди от 50 градуса не би трябвало да го шашкат, така ли ? искаш да ми кажеш, че е достатъчно неефективен, и компютъра е достатъчно глупав, за да не може да се справи с малко по-голямо количество въздух, и че всички видове CAI, RAM комплекти, всички конусни и гъбни филтри, които се продават, са напълно безсмислени ? както може би и изпускатели, махане на катализатори и т.н.
е добре.
е добре.
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: CAI vs roof scoop
Браво ! Нищо не искам кажа , само искам като си направиш подобен "тунунг" да го подкрепиш с някви официални резултати като дино графика или време .
Поздрави !
Поздрави !
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: CAI vs roof scoop
nayden написа::D Браво ! Нищо не искам кажа , само искам като си направиш подобен "тунунг" да го подкрепиш с някви официални резултати като дино графика или време .
Поздрави !
nayden по тая същата логика можеш да оспорваш и резултата от леките джанти и лекия маховик. Лекия маховик коне не вдига, няма как да го хванеш на дино. На дино също няма и челното съпротивление и не можеш да прецениш дали даден CAI е добър. Предложи метод за измерване и аз ако мога ще си измеря колата преди и след.
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: CAI vs roof scoop
еее дааа, със сигурност при подарен въздухозаборник и срязан стар капак, ще тичам да дам 100тина кинта за дино, да кача графика тук, щото видиш ли не ми вярват както и да е, аз обичам да експериментирам с DIY и заради това го направих.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: CAI vs roof scoop
u`F`o написа:nayden написа::D Браво ! Нищо не искам кажа , само искам като си направиш подобен "тунунг" да го подкрепиш с някви официални резултати като дино графика или време .
Поздрави !
nayden по тая същата логика можеш да оспорваш и резултата от леките джанти и лекия маховик. Лекия маховик коне не вдига, няма как да го хванеш на дино. На дино също няма и челното съпротивление и не можеш да прецениш дали даден CAI е добър. Предложи метод за измерване и аз ако мога ще си измеря колата преди и след.
Ми не е много сложно.Правиш логове с темепература и налягане в интейка преди и след "тунинга " и сравняваш.Данните от МАР могат да покажат доста .Лошото е че ще ти трябват още доста неща освен дупката.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: CAI vs roof scoop
u`F`o написа:nayden написа::D Браво ! Нищо не искам кажа , само искам като си направиш подобен "тунунг" да го подкрепиш с някви официални резултати като дино графика или време .
Поздрави !
nayden по тая същата логика можеш да оспорваш и резултата от леките джанти и лекия маховик. Лекия маховик коне не вдига, няма как да го хванеш на дино. На дино също няма и челното съпротивление и не можеш да прецениш дали даден CAI е добър. Предложи метод за измерване и аз ако мога ще си измеря колата преди и след.
Той вероятно за това казва "или време". Тая дупка не вярвам да подобрява аеродинамиката, че челното съпротивление да има значение. Иначе диното си има як вентилатор и ако подобно устройство качва коне на пътя ще ги качи и на диното, макар и може би по-малко.
Тук виждам един човек, който е успял да измине 400м за малко повече от 10 сек и няколко други, които оспорват знанията му. С такива хора не спорете, ами слушайте и се учете. Само от полза ще е.
С много приказки и доводи в очите на някой може и да изглежда, че знаете повече от такъв човек ама само изглежда и това не е от полза за никой. Неговата кола си е все така бърза, а ваща ... ами все същата.
В резултат на такива неща вече не четем интересни теми за добре направени коли, а само за тунинг от рода на "как да си направим лип спойлер от дръжка за метла", "как да вдигнем 40 коня за 12.40лв с ДДС", "как да свирка все едно имам турбо".
Като гледам колите на Найден ако ми каже, че трябва да си завра дебитомера в гъза за да отчита по-добре няма да се замисля, щото най-вероятно той знае защо трябва да е така. Тъй, че направете си една добра услуга и помислете и потърсете потвърждение на твърденията му вместо да губите това време в мисли как да ги оборите.
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани