CAI vs roof scoop

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от err0r » 18 Яну 2013, 10:58

Аз не съм фен на тоя вид мунинг. Едно, че не се знае колко е ефективен и второ, че изглежда неочеприятно. Оставил съм си кутията, бухнал съм един К-Н панелка вътре и си се возя...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от ръб » 19 Яну 2013, 21:15

295133_465409963472204_672206432_n.jpg
165949_465410273472173_1857721862_n.jpg



Имам добре изолиран топлинен щит и тръба от халогена до филтъра.

Капака е от старото купе, та реших да направя проба - има разлика, но тоя капак се полва само в сухо време :mhihi:

едит. между другото, понеже нищо не ми насочваше въздуха от решетката, сложих и там една фуния - точно зад решетката, която улавя 3 нейни ребра, и в задния си край излиза до фара. Понеже или при мен липсваше нещо, или фабрично са оставили потока на въздуха оттам на произвола на съдбата :mhihi:

найден, колега, уважавам проектите ти и знанията ти, но аз съм пробвал поне 10 пъти вариянтите с и без кутия, с термощитове, тръби, рязане на капаци и всякакви извращения, вариянта на снимката по-горе ми предостави най-добър респонс на газта, повечко ряз, а с висока скорост ефекта се усеща още повече. Само дето нямам един ляв фар за експерименти :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от Jordana » 19 Яну 2013, 22:38

В смисъл повечко конски сили отгоре ?! И ако може малко повече инфо преди и след интервенцията за някви измервания или поне времена засечени.Добре ще е ако има буст метър в купето да се виждат 0.3 те бара .
Аз не виждам какво ще промени ако смуче отгоре или отпред .
Всъщност има - натъпкваш водата във филтъра.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от Nickelback » 19 Яну 2013, 22:47

ръб написа:
295133_465409963472204_672206432_n.jpg
165949_465410273472173_1857721862_n.jpg



Имам добре изолиран топлинен щит и тръба от халогена до филтъра.

Капака е от старото купе, та реших да направя проба - има разлика, но тоя капак се полва само в сухо време :mhihi:


Като за експеримент е супер даже :yes: Белия въздухозаборник от какво е, ако не е тайна? Изглежда, че е правен като за там точно :driving:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от ръб » 20 Яну 2013, 0:45

Jordana има ли тема, в която да не си си изс*ал тъпото безполезно мнение ??

явно в тоя форум трябва да се постват само експерименти от заводите на БМВ или гаражите на G-power...ебати загубеното стадо.

Що бе колега, ти к'во направи ?????????

Е*ал съм му майката, повече няма да се занимавам да пиша изобщо. Ей заради такива не*астници не ходя и на БМВ събори. Който иска да ме банва.

Nickelback в интерес на истината е от пластмаса, споменах преди време на 1 приятел, че мисля да пробвам и той ми го подари :)
Последна промяна ръб на 20 Яну 2013, 1:03, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от Nickelback » 20 Яну 2013, 0:51

ръб написа:...

Що бе колега, ти к'во направи ?????????

Е*ал съм му майката, повече няма да се занимавам да пиша изобщо. Ей заради такива не*астници не ходя и на БМВ събори. Който иска да ме банва.


Това сега към кой беше? :roll: Да не си мислиш, че нещо съм те базикал. За сухо време ми се вижда супер тоя вариант, студения въздух отива точно където трябва. Аз знам, че колата ти е правена за пистата, а не за конкурси по красота, та разбирам напълно замисъла. Да не си се обидил нещо :roll: :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от u`F`o » 20 Яну 2013, 15:28

Jordana написа:...
Всъщност има - натъпкваш водата във филтъра.


И кое му е толкова трудното да се направи една тапа отпред, която да се поставя при силен дъжд :dunno:

Евалата ръб, за труда и усилията, защото едно мнение на човек, който е правил нещата е по-ценно от десет други, които ги разбират, но не са го правили - факт!

Освен да си купя още един капак за експерименти и да го направя...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от ръб » 20 Яну 2013, 16:12

ами аз съм написал, но пак - тоя капак го използвам само когато е сухо времето :)

имам си и цял

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от nayden » 20 Яну 2013, 19:20

ръб написа:найден, колега, уважавам проектите ти и знанията ти, но аз съм пробвал поне 10 пъти вариянтите с и без кутия, с термощитове, тръби, рязане на капаци и всякакви извращения, вариянта на снимката по-горе ми предостави най-добър респонс на газта, повечко ряз, а с висока скорост ефекта се усеща още повече. Само дето нямам един ляв фар за експерименти :mhihi:


:) Аз не искам да убеждавам никой да не си прави колата така . Просто за мен това е неефективно ,да не кажа че е и по-зле :D Табличката от предната страница е достатъчно красноречива .

Ето това е рам-еър на състезателна кола BMW с двигател P45 . Обаче електрониката работи с различен горивен алгоритъм , ако това приложи на м50 и други ще ошашка дебитомера и ЕКУ-то няма да получава коректна информация .

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от ръб » 20 Яну 2013, 19:36

а температурните амплитуди от 50 градуса не би трябвало да го шашкат, така ли ? искаш да ми кажеш, че е достатъчно неефективен, и компютъра е достатъчно глупав, за да не може да се справи с малко по-голямо количество въздух, и че всички видове CAI, RAM комплекти, всички конусни и гъбни филтри, които се продават, са напълно безсмислени ? както може би и изпускатели, махане на катализатори и т.н.

е добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от nayden » 20 Яну 2013, 23:47

:D Браво ! Нищо не искам кажа , само искам като си направиш подобен "тунунг" да го подкрепиш с някви официални резултати като дино графика или време .

Поздрави !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от u`F`o » 21 Яну 2013, 2:20

nayden написа::D Браво ! Нищо не искам кажа , само искам като си направиш подобен "тунунг" да го подкрепиш с някви официални резултати като дино графика или време .

Поздрави !


nayden по тая същата логика можеш да оспорваш и резултата от леките джанти и лекия маховик. Лекия маховик коне не вдига, няма как да го хванеш на дино. На дино също няма и челното съпротивление и не можеш да прецениш дали даден CAI е добър. Предложи метод за измерване и аз ако мога ще си измеря колата преди и след.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от ръб » 21 Яну 2013, 7:38

еее дааа, със сигурност при подарен въздухозаборник и срязан стар капак, ще тичам да дам 100тина кинта за дино, да кача графика тук, щото видиш ли не ми вярват :mhihi: както и да е, аз обичам да експериментирам с DIY и заради това го направих.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от Jordana » 21 Яну 2013, 9:38

u`F`o написа:
nayden написа::D Браво ! Нищо не искам кажа , само искам като си направиш подобен "тунунг" да го подкрепиш с някви официални резултати като дино графика или време .

Поздрави !


nayden по тая същата логика можеш да оспорваш и резултата от леките джанти и лекия маховик. Лекия маховик коне не вдига, няма как да го хванеш на дино. На дино също няма и челното съпротивление и не можеш да прецениш дали даден CAI е добър. Предложи метод за измерване и аз ако мога ще си измеря колата преди и след.


Ми не е много сложно.Правиш логове с темепература и налягане в интейка преди и след "тунинга " и сравняваш.Данните от МАР могат да покажат доста .Лошото е че ще ти трябват още доста неща освен дупката.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: CAI vs roof scoop

Мнение от bum_bum » 21 Яну 2013, 10:20

u`F`o написа:
nayden написа::D Браво ! Нищо не искам кажа , само искам като си направиш подобен "тунунг" да го подкрепиш с някви официални резултати като дино графика или време .

Поздрави !


nayden по тая същата логика можеш да оспорваш и резултата от леките джанти и лекия маховик. Лекия маховик коне не вдига, няма как да го хванеш на дино. На дино също няма и челното съпротивление и не можеш да прецениш дали даден CAI е добър. Предложи метод за измерване и аз ако мога ще си измеря колата преди и след.


Той вероятно за това казва "или време". Тая дупка не вярвам да подобрява аеродинамиката, че челното съпротивление да има значение. Иначе диното си има як вентилатор и ако подобно устройство качва коне на пътя ще ги качи и на диното, макар и може би по-малко.

Тук виждам един човек, който е успял да измине 400м за малко повече от 10 сек и няколко други, които оспорват знанията му. С такива хора не спорете, ами слушайте и се учете. Само от полза ще е.

С много приказки и доводи в очите на някой може и да изглежда, че знаете повече от такъв човек ама само изглежда и това не е от полза за никой. Неговата кола си е все така бърза, а ваща ... ами все същата.

В резултат на такива неща вече не четем интересни теми за добре направени коли, а само за тунинг от рода на "как да си направим лип спойлер от дръжка за метла", "как да вдигнем 40 коня за 12.40лв с ДДС", "как да свирка все едно имам турбо". :kuku:

Като гледам колите на Найден ако ми каже, че трябва да си завра дебитомера в гъза за да отчита по-добре няма да се замисля, щото най-вероятно той знае защо трябва да е така. Тъй, че направете си една добра услуга и помислете и потърсете потвърждение на твърденията му вместо да губите това време в мисли как да ги оборите.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook