Проблем след турбиниране

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от Jordana » 01 Ное 2012, 14:20

Какви са тия 70% отгоре на инжекторите само от налягане ?То ако става така никой няма да сменя нищо след турбиниране.Регулатор на 6-7 бара и си свиркаш.И 10 бара да им пуснеш се тая - дебита не се променя много а става и по лошо даже.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от M10 » 08 Ное 2012, 20:47

Не диса клапата, това е картерната вентилация
Изображение
Мисълта ми е че на мястото на клапанчето 1 трябва да си направиш тапа, на маркуча или слагаш филтърче или го връзваш преди турбото. Както е сега турбото ти надува през картерната вентилация и има да се чудиш защо ти тече масло от капачката а някога може и фонтан да изригне от щеката :mhihi:
Като те гледам какви ги пишеш за смесите само внимавай да не си взривиш мотора :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от slavianko » 23 Ное 2012, 17:41

Махни го тоя афтър маркет регулатор и си сложи читав. С тия регулатори съм падал от смях. В студено правят едно налягане в топло друго и разликите понякога са в рамките на 1 бар че и над :mhihi: Второ погледни си моторчето за празният ход или го смени при нужда. И трето огледай навсякъде всички маркучи, съединения, тръби, надки и всичко което се сетиш. Системата оригинално е предназначена за вакум и като я надуеш и почва да издиша и после да смучи от всякъде ако не е направено като хората. И на последно място иди някой да ти настрои колата адекватно защото така няма да стане твоята работа.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от ръб » 17 Дек 2012, 8:22

моята нямаше празен ход заради гарнитури на смукателя :)

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook