Проблем след турбиниране
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем след турбиниране
Какви са тия 70% отгоре на инжекторите само от налягане ?То ако става така никой няма да сменя нищо след турбиниране.Регулатор на 6-7 бара и си свиркаш.И 10 бара да им пуснеш се тая - дебита не се променя много а става и по лошо даже.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем след турбиниране
Не диса клапата, това е картерната вентилация
Мисълта ми е че на мястото на клапанчето 1 трябва да си направиш тапа, на маркуча или слагаш филтърче или го връзваш преди турбото. Както е сега турбото ти надува през картерната вентилация и има да се чудиш защо ти тече масло от капачката а някога може и фонтан да изригне от щеката
Като те гледам какви ги пишеш за смесите само внимавай да не си взривиш мотора
Мисълта ми е че на мястото на клапанчето 1 трябва да си направиш тапа, на маркуча или слагаш филтърче или го връзваш преди турбото. Както е сега турбото ти надува през картерната вентилация и има да се чудиш защо ти тече масло от капачката а някога може и фонтан да изригне от щеката
Като те гледам какви ги пишеш за смесите само внимавай да не си взривиш мотора
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Проблем след турбиниране
Махни го тоя афтър маркет регулатор и си сложи читав. С тия регулатори съм падал от смях. В студено правят едно налягане в топло друго и разликите понякога са в рамките на 1 бар че и над Второ погледни си моторчето за празният ход или го смени при нужда. И трето огледай навсякъде всички маркучи, съединения, тръби, надки и всичко което се сетиш. Системата оригинално е предназначена за вакум и като я надуеш и почва да издиша и после да смучи от всякъде ако не е направено като хората. И на последно място иди някой да ти настрои колата адекватно защото така няма да стане твоята работа.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Проблем след турбиниране
моята нямаше празен ход заради гарнитури на смукателя
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани