Виско. Какво ?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Виско. Какво ?

Мнение от ръб » 08 Сеп 2012, 0:30

аз между другото си карам б28цата без дифузьор с виско от ТДС. проблеми с прегряване не съм имал и след 5 плътни минути на пълна газ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Виско. Какво ?

Мнение от slavianko » 08 Сеп 2012, 12:58

ръб написа:аз между другото си карам б28цата без дифузьор с виско от ТДС. проблеми с прегряване не съм имал и след 5 плътни минути на пълна газ
Сложи и инхалатор и ще видиш за какво ти говоря. Като беше атмосверка и аз не съм имал грижи. Сега е с огромен радиятор 2 пъти по голям от най големият тдс-ов и пак грее като я доманя
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Виско. Какво ?

Мнение от slavianko » 09 Сеп 2012, 18:05

Днес се снабдих и с дизелово виско барабар с перката. :lol: Идната събота ще покарам и дано мотора се държи по добре с температурите. Ако не вече не знам какво друго мога да направя
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Виско. Какво ?

Мнение от Jordana » 09 Сеп 2012, 18:24

slavianko написа:Днес се снабдих и с дизелово виско барабар с перката. :lol: Идната събота ще покарам и дано мотора се държи по добре с температурите. Ако не вече не знам какво друго мога да направя

Сложи си външен /въздушен/ кулер за маслото с подобаваща повърхност.Голямата жега идва от маслото и ако си с оригиналния за м50 вода/масло само я връщаш обратно в системата.Още сега мога да хвана бас че няма да има никаква разлика и с това дизеловото виско.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Виско. Какво ?

Мнение от slavianko » 09 Сеп 2012, 22:01

Jordana написа:
slavianko написа:Днес се снабдих и с дизелово виско барабар с перката. :lol: Идната събота ще покарам и дано мотора се държи по добре с температурите. Ако не вече не знам какво друго мога да направя

Сложи си външен /въздушен/ кулер за маслото с подобаваща повърхност.Голямата жега идва от маслото и ако си с оригиналния за м50 вода/масло само я връщаш обратно в системата.Още сега мога да хвана бас че няма да има никаква разлика и с това дизеловото виско.
Имам радиятор на на маслото и е толкова голям че някой малолитражки биха могли да си го ползват като въздушен кулер. :lol: Искам да поясня че ако колата се кара на писта за време където има скорост тогава нямам абсолютно никакви грижи с греене. Проблема идва при по продължително каране на дрифт където по нашите "писти" скороста не е голяма и тогава почва да грее и се налага да обикалям напразно за да охлаждам
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Виско. Какво ?

Мнение от Jordana » 09 Сеп 2012, 22:19

Еми такова е. :( Коша на Е34 няма добро изхвърляне на топлия въздух при ниска скорост.Като давам газ по продължително вътре така се нагрява всичко под капака че няма метал дето да пипна да не се изгоря .Става ад над 80 градуса е всичкото желязо отдолу.Всичко съм обвил с термолента колектори даунпайп тръби за въздуха и пак грее зверски.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Виско. Какво ?

Мнение от slavianko » 10 Сеп 2012, 16:04

Jordana написа:Еми такова е. :( Коша на Е34 няма добро изхвърляне на топлия въздух при ниска скорост.Като давам газ по продължително вътре така се нагрява всичко под капака че няма метал дето да пипна да не се изгоря .Става ад над 80 градуса е всичкото желязо отдолу.Всичко съм обвил с термолента колектори даунпайп тръби за въздуха и пак грее зверски.
Че той коша е почти като на 30-ката само дето е по голям. А иначе аз дори без преден капак карам щото ако съм с него е още по зле. По натам ще направя на капака уребрения точно зад радиятора за да може топлият въздух да излиза директно нагоре но това като ми дойде музата някой ден.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: Виско. Какво ?

Мнение от nParMaTuK » 19 Сеп 2012, 12:11

Аз карам с 3 болтово виско и перка от м60 + климатична перка и в София по задръсванията не загрява, а и разпробит термостат на 80* ~8мм по спомен :D
Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Виско. Какво ?

Мнение от ТУРБО » 19 Сеп 2012, 13:30

Термостата е най-важен!!!
какъвто и радиатор и виско да слагате нищо не се получава ако термостата не е добър!
Аз също сменяйх радиатори и перки и все имах проблеми,но от както си поръчах 71с. термостат колата не стига и до средата дори и при зверски ръки .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Виско. Какво ?

Мнение от slavianko » 19 Сеп 2012, 16:47

nParMaTuK написа:Аз карам с 3 болтово виско и перка от м60 + климатична перка и в София по задръсванията не загрява, а и разпробит термостат на 80* ~8мм по спомен :D
Такива задръствания и светофари изобщо не биха ме притеснили дори и с оригиналният радиятор. При мен проблема, ако мога така да го нарека е единственно при яко газ със ограничител и където няма достатъчно скорост. Иначе и аз вече съм с дизеловото виско с тройно по голям радиятор от най големият който изобщо има произведен за БМВ
ТУРБО написа:Термостата е най-важен!!!
какъвто и радиатор и виско да слагате нищо не се получава ако термостата не е добър!
Аз също сменяйх радиатори и перки и все имах проблеми,но от както си поръчах 71с. термостат колата не стига и до средата дори и при зверски ръки .
Добре де каква е разликата след като аз така зверски съм го разпробил термостата че все едно го няма.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Виско. Какво ?

Мнение от Jordana » 19 Сеп 2012, 17:17

Разликата е че като е разпробит става още по лошо.Огледай го как работи и ще разбереш защо.То зависи и къде си дупчил де но идеята е че малкия кръг остава байпасиран и върти само една и съща вода.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Виско. Какво ?

Мнение от slavianko » 20 Сеп 2012, 15:13

Jordana написа:Разликата е че като е разпробит става още по лошо.Огледай го как работи и ще разбереш защо.То зависи и къде си дупчил де но идеята е че малкия кръг остава байпасиран и върти само една и съща вода.
Колега не съм чак толкова безхаберен че да не се усетя къде трябва да разпробия ??? Намерил съм начин да го разпробия както трябва ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Виско. Какво ?

Мнение от Jordana » 20 Сеп 2012, 17:37

водна помпа.jpg

В такъв случай можеш да огледаш вариант с нещо подобно.Ниската температура на водата около 80 гр при V8 на форд вдига с около 20 к.с мощноста.Това горе е електрическа водна помпа . :yes:
Какви са резултатите от дизеловото виско ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Виско. Какво ?

Мнение от slavianko » 20 Сеп 2012, 17:50

Jordana написа:
водна помпа.jpg

В такъв случай можеш да огледаш вариант с нещо подобно.Ниската температура на водата около 80 гр при V8 на форд вдига с около 20 к.с мощноста.Това горе е електрическа водна помпа . :yes:
Какви са резултатите от дизеловото виско ?
Последното каране в събота беше все още с оригиналното ми защото ме домързя да го сменя :oops: Вече го смених но още не съм го пробвал. Тия дни се очертава още едно каране и ще кажа как е :D
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Виско. Какво ?

Мнение от vladobate » 23 Сеп 2012, 23:26

Това с термостат на по-ниска температура не е решение ясно е че тука иде реч за режими на максимално натоварване с ниска скорост на обдухване от външния въздух и щом на скоростно отсечки нямаш проблем може би по-големия дебит на тдс-вата перка заради виското ще ти реши проблема ама кво излитане ще бъде малиии направо дано е добре балансирана перката че то тия 6хил и нагоре обороти ще стане жестоко . После има и още http://www.stewartcomponents.net/Mercha ... de=BMWHPWP .

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook