Виско. Какво ?
Модератор: bum_bum
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Виско. Какво ?
аз между другото си карам б28цата без дифузьор с виско от ТДС. проблеми с прегряване не съм имал и след 5 плътни минути на пълна газ
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Виско. Какво ?
Сложи и инхалатор и ще видиш за какво ти говоря. Като беше атмосверка и аз не съм имал грижи. Сега е с огромен радиятор 2 пъти по голям от най големият тдс-ов и пак грее като я доманяръб написа:аз между другото си карам б28цата без дифузьор с виско от ТДС. проблеми с прегряване не съм имал и след 5 плътни минути на пълна газ
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Виско. Какво ?
Днес се снабдих и с дизелово виско барабар с перката. Идната събота ще покарам и дано мотора се държи по добре с температурите. Ако не вече не знам какво друго мога да направя
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Виско. Какво ?
slavianko написа:Днес се снабдих и с дизелово виско барабар с перката. Идната събота ще покарам и дано мотора се държи по добре с температурите. Ако не вече не знам какво друго мога да направя
Сложи си външен /въздушен/ кулер за маслото с подобаваща повърхност.Голямата жега идва от маслото и ако си с оригиналния за м50 вода/масло само я връщаш обратно в системата.Още сега мога да хвана бас че няма да има никаква разлика и с това дизеловото виско.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Виско. Какво ?
Имам радиятор на на маслото и е толкова голям че някой малолитражки биха могли да си го ползват като въздушен кулер. Искам да поясня че ако колата се кара на писта за време където има скорост тогава нямам абсолютно никакви грижи с греене. Проблема идва при по продължително каране на дрифт където по нашите "писти" скороста не е голяма и тогава почва да грее и се налага да обикалям напразно за да охлаждамJordana написа:slavianko написа:Днес се снабдих и с дизелово виско барабар с перката. Идната събота ще покарам и дано мотора се държи по добре с температурите. Ако не вече не знам какво друго мога да направя
Сложи си външен /въздушен/ кулер за маслото с подобаваща повърхност.Голямата жега идва от маслото и ако си с оригиналния за м50 вода/масло само я връщаш обратно в системата.Още сега мога да хвана бас че няма да има никаква разлика и с това дизеловото виско.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Виско. Какво ?
Еми такова е. Коша на Е34 няма добро изхвърляне на топлия въздух при ниска скорост.Като давам газ по продължително вътре така се нагрява всичко под капака че няма метал дето да пипна да не се изгоря .Става ад над 80 градуса е всичкото желязо отдолу.Всичко съм обвил с термолента колектори даунпайп тръби за въздуха и пак грее зверски.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Виско. Какво ?
Че той коша е почти като на 30-ката само дето е по голям. А иначе аз дори без преден капак карам щото ако съм с него е още по зле. По натам ще направя на капака уребрения точно зад радиятора за да може топлият въздух да излиза директно нагоре но това като ми дойде музата някой ден.Jordana написа:Еми такова е. Коша на Е34 няма добро изхвърляне на топлия въздух при ниска скорост.Като давам газ по продължително вътре така се нагрява всичко под капака че няма метал дето да пипна да не се изгоря .Става ад над 80 градуса е всичкото желязо отдолу.Всичко съм обвил с термолента колектори даунпайп тръби за въздуха и пак грее зверски.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Re: Виско. Какво ?
Аз карам с 3 болтово виско и перка от м60 + климатична перка и в София по задръсванията не загрява, а и разпробит термостат на 80* ~8мм по спомен
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Виско. Какво ?
Термостата е най-важен!!!
какъвто и радиатор и виско да слагате нищо не се получава ако термостата не е добър!
Аз също сменяйх радиатори и перки и все имах проблеми,но от както си поръчах 71с. термостат колата не стига и до средата дори и при зверски ръки .
какъвто и радиатор и виско да слагате нищо не се получава ако термостата не е добър!
Аз също сменяйх радиатори и перки и все имах проблеми,но от както си поръчах 71с. термостат колата не стига и до средата дори и при зверски ръки .
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Виско. Какво ?
Такива задръствания и светофари изобщо не биха ме притеснили дори и с оригиналният радиятор. При мен проблема, ако мога така да го нарека е единственно при яко газ със ограничител и където няма достатъчно скорост. Иначе и аз вече съм с дизеловото виско с тройно по голям радиятор от най големият който изобщо има произведен за БМВnParMaTuK написа:Аз карам с 3 болтово виско и перка от м60 + климатична перка и в София по задръсванията не загрява, а и разпробит термостат на 80* ~8мм по спомен
Добре де каква е разликата след като аз така зверски съм го разпробил термостата че все едно го няма.ТУРБО написа:Термостата е най-важен!!!
какъвто и радиатор и виско да слагате нищо не се получава ако термостата не е добър!
Аз също сменяйх радиатори и перки и все имах проблеми,но от както си поръчах 71с. термостат колата не стига и до средата дори и при зверски ръки .
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Виско. Какво ?
Разликата е че като е разпробит става още по лошо.Огледай го как работи и ще разбереш защо.То зависи и къде си дупчил де но идеята е че малкия кръг остава байпасиран и върти само една и съща вода.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Виско. Какво ?
Колега не съм чак толкова безхаберен че да не се усетя къде трябва да разпробия ??? Намерил съм начин да го разпробия както трябваJordana написа:Разликата е че като е разпробит става още по лошо.Огледай го как работи и ще разбереш защо.То зависи и къде си дупчил де но идеята е че малкия кръг остава байпасиран и върти само една и съща вода.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Виско. Какво ?
В такъв случай можеш да огледаш вариант с нещо подобно.Ниската температура на водата около 80 гр при V8 на форд вдига с около 20 к.с мощноста.Това горе е електрическа водна помпа .
Какви са резултатите от дизеловото виско ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Виско. Какво ?
Последното каране в събота беше все още с оригиналното ми защото ме домързя да го сменя Вече го смених но още не съм го пробвал. Тия дни се очертава още едно каране и ще кажа как еJordana написа:
В такъв случай можеш да огледаш вариант с нещо подобно.Ниската температура на водата около 80 гр при V8 на форд вдига с около 20 к.с мощноста.Това горе е електрическа водна помпа .
Какви са резултатите от дизеловото виско ?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Виско. Какво ?
Това с термостат на по-ниска температура не е решение ясно е че тука иде реч за режими на максимално натоварване с ниска скорост на обдухване от външния въздух и щом на скоростно отсечки нямаш проблем може би по-големия дебит на тдс-вата перка заради виското ще ти реши проблема ама кво излитане ще бъде малиии направо дано е добре балансирана перката че то тия 6хил и нагоре обороти ще стане жестоко . После има и още http://www.stewartcomponents.net/Mercha ... de=BMWHPWP .
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани