Въпрос за бутала

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Въпрос за бутала

Мнение от Jordana » 24 Юли 2012, 21:25

Тъй като ги гледам са доста ластични на м52-то та сигурно тоя никасил тръбва да е по твърдия в двойката .Със сигурност сивия перлитен чугун в блока на м20 е по твърд от никасила че и с времето старее и става още по здрав та мисля че сегментите ще са бял кахър.
Eternal glory to the fallen heroes !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Въпрос за бутала

Мнение от Jordana » 05 Сеп 2012, 23:41

Всичко е тествано работи перфектно и леко в чугунения блок.М52 буталата са идеални за целта от 1бар .
Eternal glory to the fallen heroes !

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.10.2014
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 320i
Мечтае да кара: M series

Re: Въпрос за бутала

Мнение от Emo MM BS » 30 Май 2017, 13:12

Повдигам тази стара тема ,защото ,колкото и да търся не мога да намеря информация ! За м50б25 информация бол , но за м50б20 няма никво инфо , а само се плюе ,че бил кекав в някви теми от 2008-2012 година .... ! В нета намирам клипове на 20-ски със стокови карантии и софтуер от по 250-300 коня,така че не мога да се съглася ,че е толкова кекав и смотан ,колкото го изкарват много хора . До колкото разбирам за буталата най-важното е добрата настроийка и да няма детонации , а самият надув да кажем около 0.8 (+-0.1) не е проблем , но биелите са по-проблемни . Въпроса ми е какво се случва ,ако на м50б20 ванос просто се заменят 135мм биели с такива от м20б20 130мм , ако може някой да обясни ,защото не съм на "ти" с тези неща !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Re: Въпрос за бутала

Мнение от BOOKER » 30 Май 2017, 19:10

Ето ти отговор дали е кекава 20-ката....ванос!
viewtopic.php?f=67&t=222226

И какво споделя колегата малко по-късно...
Postman написа:очаквах двигателя да се счупи скоро след монтажа на кита, но той все още се държи...
Дефакто двигателят е неотварян М50TUВ20 - откакто е в мен колата дори капакът на клапаните не съм свалял. Степента на сгъстяване е 11 (не е разреждан), а налягането на прекъсвач е по спомен 1,08 бара

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Въпрос за бутала

Мнение от Jordana » 31 Май 2017, 15:15

За двайска ванус не знам дали е кекав , на постмана мотора е М50 и няма нищо общо с моя . В моя сетъп са бутала от М52B20TU със сцепените поли а не от М50 . И биелите и буталата държат доста . От както съм ги пуснал в мотора през 2012г още са си там и си върви колата без пробелми .
Eternal glory to the fallen heroes !

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook