м20б20 -->м20б24

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 10.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 и Е36
Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3

м20б20 -->м20б24

Мнение от tuzins » 25 Юни 2012, 10:42

Здравейте колеги,
Върти ми се из главата една конверсия на м20б20. Имам един такъв за отваряне и един м21д24.
търсих в из форума но не намерих нищо конкретно.
Идеята ми е да насадя карантиятан на м21 в м20 и да стна 2,4л. Някъде из чуждите форуми мисля че го бях чел този сторк но не мога да го намеря.
Нека по запознатите да кажат дали става и какво ще е нужно и дали си заслужава.
Мерси предварително.
Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: м20б20 -->м20б24

Мнение от bavar4o.70 » 25 Юни 2012, 18:13

Ще ти трябват бутала от м52в20 или м50в20 ванос.Но ако нямаш вала,по-добре сложи от м51в25.Трябва да и се направи една втулка и става.Иначе те частите са евтини-вала за ок. 80 лв и буталата-ок.60.Но като сложиш ревизия на главата,сегменти,лагери,гарнитура глава и сумата драстично нараства.С един ремап после,сигурно ще останеш доволен.Е,няма да е като турбинирана,но няма да има нищо общо с 20-та.Провери цените на частите и си направи сметката.Това е в случай,че си я правиш сам.Ако плащаш на някой,става страшно. :banghead:А щом имаш и вала от 2.4 ,разглобявай смело и почвай! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м20б20 -->м20б24

Мнение от doko » 26 Юни 2012, 12:51

Само да не забрави като го прави със вал от м21 и бутала от м50 б20 или м52б20 ванус бутала да отфрезова блока леко със 4.3мм и после да направи и ангренажния ремък да може да се обтяга :banghead:
Става ама :yes: със бутала от уно и ритмо 1116куб/см

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: м20б20 -->м20б24

Мнение от bavar4o.70 » 26 Юни 2012, 20:43

Няма начин да има 4.3 мм. недоход,при положение,че разликата във височината на буталата е 9 мм. грубо,а разликата в хода -не знам точно,но около 16 мм.,т.е буталото слиза 8 мм. по-долу и 8 мм. по-горе но буталото е 9 мм. по-ниско,така,че ок 1 мм. недоход.Това всичко много грубо,щот си изхвърлих буталата от м 20-та и тва по груби спомени и не помня точния ход на вала,но мисля 82 .Освен това,колега,ако имаш 4.3мм. недоход при 130 мм. биели,много по-лесно е да сложиш биели 135 мм. с лека корекция .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м20б20 -->м20б24

Мнение от doko » 26 Юни 2012, 22:02

Колега тез строукове се правят със точни числа и сметки а не горе долу
Първо вала е със 15мм по голям ход от където следва че ти трябва бутало по ниско със 7.5мм
което ще рече 43.4 -7.5мм =35.9мм ти трябва бутало от средата на буталния болт до челото
Така че и да ползваш по-дълги биели пак не става защото ще ти надстърчат бутала от м50б20 ванус ще трябва да ги делкаш на струга :mhihi:
По добре надин и :bchug: освен ако нямаш излишни парички и време разбира се

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: м20б20 -->м20б24

Мнение от Jordana » 27 Юни 2012, 16:00

Като стана въпрос да попитам някой пробвал ли е скъсяване на биелите и с колко ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: м20б20 -->м20б24

Мнение от Soul_Fly » 27 Юни 2012, 20:03

doko написа:Колега тез строукове се правят със точни числа и сметки а не горе долу
Първо вала е със 15мм по голям ход от където следва че ти трябва бутало по ниско със 7.5мм
което ще рече 43.4 -7.5мм =35.9мм ти трябва бутало от средата на буталния болт до челото
... :mhihi:
......

.... както го смяташ с това бутало пресметни си и степента на сгъстяване, защото ще стане мааалко високичка ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: м20б20 -->м20б24

Мнение от bavar4o.70 » 27 Юни 2012, 20:37

Jordana написа:Като стана въпрос да попитам някой пробвал ли е скъсяване на биелите и с колко ?

Само съм чувал и знам как става и от двете страни на биелата,но ще е страшно скъпо,щот се умножава по 6 и незнайно колко надеждно,щот шлайфиста ако не е м час може понижи стегнатостта на биелния лагер и да превърти.Аз не бих го направил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: м20б20 -->м20б24

Мнение от Jordana » 27 Юни 2012, 21:09

Имам предвид отнемане от долната част на биелата примерно 5мм не от петата и от шийката.Не съм сигурен дали се прави на шлаф машина има си друга фреза за тая работа а и после като се затвори с петата вече нищо не пречи да се вкара в размер със шлайфа за по прецизно.Но както и да е не е там въпроса а дали някой е правил или има инфо за такава процедура дали държи после .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: м20б20 -->м20б24

Мнение от bavar4o.70 » 27 Юни 2012, 22:16

Това имах предвид,че ако нещо е объркано при шлайфа,а става въпрос за стотни,после ще има превъртяли лагери.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: Пловдив

Re: м20б20 -->м20б24

Мнение от RONI » 22 Мар 2014, 19:00

Някакво развитие по темата има ли?
Някой правил ли го е въобще?
Какви бутала се ползват?

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 30.03.2009

Re: м20б20 -->м20б24

Мнение от кустура » 22 Мар 2014, 23:17

Развитие явно няма
А за правене е правено колегата от по горните постове Doko го е правил има работещ такъв мотор
блок м21 тд к.вал м21 биели м20-130мм бутала м20б23 и глава м20б23 отфрезован блок със около 4мм -по спомени и
турбо к27

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook