Здрав мотор..

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Здрав мотор..

Мнение от Витанов » 11 Мар 2012, 15:47

Колеги имам нужда от малко помощ.. / не е свързано в БМВ или тунинг / .. събирам информация за голям /около 3/4 литра/ мотор, който ще работи под много сериозно натоварване, доста агресивна атмосфера и много високи температури.. предпочитам да е карбуратор, долен разпределителен вал задвижван най-добре от зъбчат механизъм.. мощност около 100на коня стигат, така че мотора може да е много разреден и с по-голяма кубатура за да върви с нискокачествено гориво с някакво октаново число :mhihi: . Друго много важно е да не грее/ :!: / и да е много здрав, за предпочитане 4 или 6 цилиндров. Осмаците не са за предпочитане.

м20/30 не ми вършат работа, мислил съм го.. :confused:

Идеи от какво да взема подобен агрегат? Забравих да допълня, че се търси бензинов двигател, дизела не ми върши работа..

Ако темата не е подходяща за този форум може да я тръкнете :)
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Здрав мотор..

Мнение от BULL3T » 11 Мар 2012, 23:16

Тая тема не е подходяща за никой раздел...

В това което си написал има нещо недомислено... Първо 3 4 литра, после до 100на коня после с долен разпределителен вал, дори и тъпите американци нямат такава глупост произведена!!!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Здрав мотор..

Мнение от Витанов » 11 Мар 2012, 23:56

BULL3T написа:Тая тема не е подходяща за никой раздел...

В това което си написал има нещо недомислено... Първо 3 4 литра, после до 100на коня после с долен разпределителен вал, дори и тъпите американци нямат такава глупост произведена!!!



Разреден бензинов мотор с карбуратор ми трябва и долен вал за добър момент в ниските какво толкова странно има?? знам няколко мотора ама ще е скъпо и трудно да се намерят та затова си мислех нещо руско или друго по нашите ширини дали има... иначе 2f/3f на тойота е точно каквото търся, ама ги няма на пазара. Пуснах темата защото може някой случайно да знае нещо, но явно съм сбъркал ..

Да не стават излишни спорове ключ :bchug:
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Здрав мотор..

Мнение от michev » 12 Мар 2012, 0:38

Газ 24 Волга, същия мотор се монтира в Латвия, Уаз и други. 2445 кубика, има различни варианти на мотора и според степен на сгъстяване и карбуратор мощността варира между 75-95 коня, нютони 187, при това при ниски обороти. Алуминиеви блок и глава, мокри ризи /92 мм. бутало на 92мм. ход/, пълноопорен колянов вал, долен вал с пръти, текстолит/стомана зъбни колела двукамерен карбуратор, запалване контактно /чукче/ или безконтактно такова. Като цяло здраво добиче, не е капризно към масло и носи на прегряване, има си дефектите, но е изключително удобен и лесен за ремонт.Ако мога да помогна с друго дай на лс, имам идея и за дизел ако размислиш :D .
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Здрав мотор..

Мнение от Витанов » 12 Мар 2012, 7:31

michev написа:Газ 24 Волга, същия мотор се монтира в Латвия, Уаз и други. 2445 кубика, има различни варианти на мотора и според степен на сгъстяване и карбуратор мощността варира между 75-95 коня, нютони 187, при това при ниски обороти. Алуминиеви блок и глава, мокри ризи /92 мм. бутало на 92мм. ход/, пълноопорен колянов вал, долен вал с пръти, текстолит/стомана зъбни колела двукамерен карбуратор, запалване контактно /чукче/ или безконтактно такова. Като цяло здраво добиче, не е капризно към масло и носи на прегряване, има си дефектите, но е изключително удобен и лесен за ремонт.Ако мога да помогна с друго дай на лс, имам идея и за дизел ако размислиш :D .



Тия руски машини са ми тъмна индия.. :lol:

Мерси за инфото :D :yes:
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: Здрав мотор..

Мнение от biko » 26 Мар 2012, 9:53

Ако не е тайна за какво ще се ползва този мотор ?
само най-добрите умират млади

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Здрав мотор..

Мнение от павката » 08 Апр 2012, 12:23

от зил агрегата няма ли да е оферта?те бяха май някви 4-5л и с коне ок 150
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 332i
Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker

Re: Здрав мотор..

Мнение от penev » 13 Апр 2012, 13:58

Чак да е здрав не е, ама преди време имахме една УАЗ-ка, 2,9литра произведена 2005г. Но действително карбуратор, около 80к.с. степен на сгъстяване около7,6:1, може да се кара с бензин 80октана, голям буклук. Зимата не пали и т.н. :smoke:
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Здрав мотор..

Мнение от michev » 13 Апр 2012, 14:09

Това няма нищо общо със стария волгов/уазков мотор, дори кубатурата е различна. Качеството на всичко, произведено в Русия рязко спада след демократичните промени там. Имах Лада 2105 произведена 1986, сега имам служебна същата такава, произведена 2001 и нямат нищо общо.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: Здрав мотор..

Мнение от doko » 13 Апр 2012, 21:26

Колега мотора който ще ти покрие изискванията е от зил157- джуган
Ако споделиш и за какво точно ще го използваш няма да е лошо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Здрав мотор..

Мнение от Витанов » 15 Апр 2012, 15:48

biko написа:Ако не е тайна за какво ще се ползва този мотор ?


имаш много ЛСта :lol:

doko написа:Колега мотора който ще ти покрие изискванията е от зил157- джуган
Ако споделиш и за какво точно ще го използваш няма да е лошо.


Безспорно джуганския мотор е ненормално здрав и може дори и без охлаждаща течност да върви известно време, и като загрее изчакваш докато изстине и продължаваш :mhihi: обаче е много тежък, много... мисля, че беше около 6 литра 300нм. и 105 к.с.

мотора ще се насажда на джип и за сега хората с които съм говорил препоръчват бензинов от стар японски джип ( карбуратор) на мицубиши, тойота, нисан..

колегата michev има нещо предвид, но с него на 4 очи ше говорим, че с тия ЛСта ми се завърте главата :mhihi:

michev написа:Това няма нищо общо със стария волгов/уазков мотор, дори кубатурата е различна. Качеството на всичко, произведено в Русия рязко спада след демократичните промени там. Имах Лада 2105 произведена 1986, сега имам служебна същата такава, произведена 2001 и нямат нищо общо.


чичо ми работи в горското и има същите наблюдения над уазките, старите са 10 пъти по-здрави от по-новите, даже имало разлика в дебелината на ламарината.. икономията е налазила навсякъде, не само немците..

благодаря на всички който се включиха, мисля че се ориентирах вече :)
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook