Сравнение между турбо и атмосферка

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Сравнение между турбо и атмосферка

Мнение от Jordana » 06 Апр 2012, 10:14

Щом ще го стържеш блока естествено че накрая ще направиш О-ринга.Тоя твоя двигател в това си състояние е пълен спреляк и едно м52б28 се държи подобре в това купе.Без турбината няма какво да очакваш от него.По груби сметки на 0.5 бар трябва да е около 300к.с. което е напълно достатъчно за евридейка .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 29.09.2008
Кара: E34 M50

Re: Сравнение между турбо и атмосферка

Мнение от Bergо » 06 Апр 2012, 10:23

Ами то точно това питам от доста време :) Еми значи 0.5, ама за да има запас ще го подготвя за 0.8-1, там да е тавана горе долу, а ще я карам на по малко. То за 0.5 няма смисъл от кой знае какво промени до колото разбирам. Един друг въпрос: мотора ми го дадоха с някакъв комп за него и делко, по номера в аутодата делкото излиза само и единственно за 6та серия, а компа не можах да го намеря от какво е, пише БОШ 0 260 200 002 май че беше. По късно ще го проверя какво е и ще напиша. Ама нямам инсталация за мотора. Мисля да го подкарам с на М50то инсталацията и 6те бубини. Трябва само да измисля датчика на разпределителния вал какво ще чете че тоя мотор няма но делкото има и ще видим как ще го измислим. тя стана еднаааа :kuku:
Който може не пита - който пита може!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Сравнение между турбо и атмосферка

Мнение от Jordana » 06 Апр 2012, 10:59

Тая инсталация която в момента е в купето от какъв мотор е ? С какъв дебитомер ?
Тва че е с делко няма значение .Ще го махнеш и се затапва отвора.Проблема е с датчика на коляновия вал и този на разпределителния.Другия проблем е с бобините.Как ще се наместят в гнездата на м30 и няма ли да греят там ? Дебитомера също няма да работи много коректно с турбото.
Мегата е най лесния и безотказен начин да си решиш проблема
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 29.09.2008
Кара: E34 M50

Re: Сравнение между турбо и атмосферка

Мнение от Bergо » 06 Апр 2012, 13:33

За бубините- махам лулите и закопчавам кабели и решавам проблема, пробвал съм кабели стават, за датчика на кол. вал проблема също се решава без особенно много зор. имам датчик за М30ката(от някакъв форд май че е, защото преди М30ката е била с мега и Едис 6 ), стойката на който е правена по мотора. Ще гледам къде е захваната и ще си направя стойка за датчика от М50то. Незнам единственно как брои датчика на разпределителния вал дали е 1 момента или 6? Ако е 6, то делкото също има вграден датчик на хол който следи 6момента и ще взема инфо от него (някак си), И незнам с дебитомера как ще стане работата. Имам от М50, от М20 и мога да опитам да взема от М30 ама май че е 3.0л. там вече ще е зора. По пронцип мисля да закача М50ковия дебитомер, за да не ми плюе грешки (не че е така но не можах да се изкажа по кадърно), защото колата ще я карам на газ. Имам и мега но още не съм я довършил понеже не ми остава време. Искам да запаля мотора с М50ковата инсталация и компютър, а след разработката като дойде ред на Турбото, догава ще слагам мегата. Има и вариянт да сложа отпред капак от М30 3.5 с палеца дето е и така ще ми се отвори повече място за датчика и евентуално ако се наложи и някаква шайба :)
Който може не пита - който пита може!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Сравнение между турбо и атмосферка

Мнение от Jordana » 06 Апр 2012, 15:46

Ако ще караш на газ /най вероятно с нормално газово / по добре е дебитомера от м50 с неговия компютър.Дебитомера от м20 не става на м50 и освен това е с клапа и е само рестрикция понеже на газ клапата не играе никаква роля .Датчика който имаш за КВ трябва да стане тъй като на всички бош ЕКУ за м20 м50 м52 и разновидностите този датчик е еднакъв разликата е само в стойката.За този на разпр. вал мисля че ще стане без да го монтираш само да е закачен на инсталацията но за това не съм сигурен трябва да се пробва.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Сравнение между турбо и атмосферка

Мнение от nayden » 06 Апр 2012, 16:40

С инсталация от м50 и ЕКУ няма да стане ! Слагай мс+едис6

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 29.09.2008
Кара: E34 M50

Re: Сравнение между турбо и атмосферка

Мнение от Bergо » 06 Апр 2012, 23:54

Найдене кое точно няма да стане? В смисъл нещо няма да стане да се направи ли? Запалването ли? Горивото ли? Питам защото нямам намерение както вече казах да я карам турбо в началото, а като е готова след разработката, като дойде ред за мегата- мегата е направена за м50 управлява 6 бубини и тем подобни. А и турбо пак ще е на газ няма как.
Който може не пита - който пита може!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Сравнение между турбо и атмосферка

Мнение от nayden » 07 Апр 2012, 0:28

м30 и м50 нямат много общи неща . Запалването и впръскването е секвенционално и синхронизира по колянов и разпределителен вал . Другото е че настройките за м50 няма да имат нищо общо с настройките на м30 . Ако изобщо запали в такава конфигурация ,няма да работи правилно. Изобщо не си губи времето в опити да нагодиш управление на м50 за м30 . Най-лесния начин (независимо че ще караш на газ ) е електроника или в случая ,каквато имаш мс+едис

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 29.09.2008
Кара: E34 M50

Re: Сравнение между турбо и атмосферка

Мнение от Bergо » 22 Май 2012, 2:48

За сега развитие по проекта няма никакво, затова не пиша. За момента сме в бояджииното и там отиват всичките пари :) Като я боядисам ще има развитие ;) А между временно да попитам пак за пръскалките които са от долу как се правят???? Може най-добре снимка да сложите :)
Който може не пита - който пита може!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 21.08.2012

Re: Сравнение между турбо и атмосферка

Мнение от riMiZark » 05 Мар 2014, 11:50

колега какво стана с развитието по колата

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook