M50B20-M50B25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: M50B20-M50B25

Мнение от angel910419 » 16 Мар 2012, 16:44

Колеги нека не спорим и не си чешем пръстите по клавиатурата...
Че ще го направя ще го направя.....мен мисълта ми беше ако нещо куца при този строук като например че не трябва тоз вал да се развърта над 6500-7000К...кусури,дребни неща при които трябва да се внимава...некви тънкости точно при този строук....
ТУРБО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: M50B20-M50B25

Мнение от doko » 16 Мар 2012, 18:20

Колега я сподели първо до колко мислиш да го развърташ тоз строук че като гледам си бивш опелист и очакваш някакви 8000об/мин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: M50B20-M50B25

Мнение от angel910419 » 16 Мар 2012, 18:35

Колега смятам най-много да го развъртам до 6500К-не повече!!!олекотил съм купето,заварил съм деференциала,има сини пружини отпред и от зад,смятам да се уча да дрифтя с него... :mhihi: ....после ако се получи строка мисля да пробвам дали ще издържи с този строук на 0.5-0.6-бара...но не повече с няква малка турбина да се развърта по бързо че както знаем голямата си иска обороти...
да бивш Опелист съм..имах манти 2броя..едната беше Ц20ХЕ-турбо ;)
минах да БМВ поради "УЖ"по яките мотори и повечето потенциал в тях...за М50Б20-той си е по слабъчък,няма много хляб в него но ми изпада на много добра цена и реших си го купя кофтито е че тежи много легена :mhihi:
ТУРБО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: M50B20-M50B25

Мнение от doko » 16 Мар 2012, 22:01

До тез обороти никакъв проблем със строкнатия вариянт аз правих такъв строук и още го карат и нямат проблеми продадох го на едни идиоти от софия дето не вярваха че м50б20 би тяхната 25-ца разбира се не знаят че е стокнат та ако ви накаже бяло е36 320 неугледно не се косете :mhihi: между другото доста добре тегли в ниските
Успех колега и пусни клипче като го подкараш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: M50B20-M50B25

Мнение от angel910419 » 20 Мар 2012, 12:41

колеги кви са вариантите да сложа вал от Б28(84мм)...че един колега ми писа в тунинг форума....тъкмо няма да е занимавам с правене на шпонки,вала на дизела е и по тежък....ако ползвам биели 130мм и бутала от ванос-31.6мм дали ще се получи..и до какъв надув държат буталата на ваносовия мортор? :mhihi:
ТУРБО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: M50B20-M50B25

Мнение от doko » 21 Мар 2012, 22:21

Пробвай ти ще си първия май друг не се е опитвал да го тури на м50б20 докато на б25 има доста :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: M50B20-M50B25

Мнение от Soul_Fly » 21 Мар 2012, 22:36

няма да е първия :mhihi:
и вала от дизела е по-лек от 28цовия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: M50B20-M50B25

Мнение от angel910419 » 29 Мар 2012, 16:58

ако шлайфам цилиндрите от 80мм до 84мм ще имам ли проблем с главата и гарнитурата-тя ще е май на М50Б25....и да ползвам бутала от м50б25 ванос и мойте биели 135мм+вала на ТДС...и мисля да шлайфам главата малко повече за да се повиши степента на сгъстяване...колко да я шлайфам ако ползвам този сетъп.......Идеята ми вече атмосферка с адска степен на сгъстяване,големи дюзи...2 бенз,помпи на всеки 3 дюзи помпа.....ремап и много газ след това :mhihi: прекъсвач на 6500макс и т.н
ТУРБО

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: M50B20-M50B25

Мнение от maxpower » 29 Мар 2012, 20:45

angel910419 написа:ако шлайфам цилиндрите от 80мм до 84мм ще имам ли проблем с главата и гарнитурата-тя ще е май на М50Б25....и да ползвам бутала от м50б25 ванос и мойте биели 135мм+вала на ТДС...и мисля да шлайфам главата малко повече за да се повиши степента на сгъстяване...колко да я шлайфам ако ползвам този сетъп.......Идеята ми вече атмосферка с адска степен на сгъстяване,големи дюзи...2 бенз,помпи на всеки 3 дюзи помпа.....ремап и много газ след това :mhihi: прекъсвач на 6500макс и т.н

Май си прекалил с филмите, вземи кацни на земята
-първо проблеми не очаквай в главата, а в блока с това разстъргване с 4мм. Само за един такъв двигател съм чувал, като много бързо след като го сглобиха тръгнаха да го продават? Защо ли?
-2ро к'ви са тия 2 помпи дето ги сънуваш? Ти да не мислиш, че ще стане 600кс на колелата? Стандартна помпа от 20ка си върши същата работа.
-по големи дюзи- никаква полза от по големи дюзи. Дюзи от м52б20 дори ти вършат работа особено щом ще се прави ремап.
-с тая "адска" степен на сгъстяване какво целиш да постигнеш и знаеш ли какви са последиците от много голяма степен на сгъстяване?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: M50B20-M50B25

Мнение от angel910419 » 29 Мар 2012, 21:29

maxpower написа:
angel910419 написа:ако шлайфам цилиндрите от 80мм до 84мм ще имам ли проблем с главата и гарнитурата-тя ще е май на М50Б25....и да ползвам бутала от м50б25 ванос и мойте биели 135мм+вала на ТДС...и мисля да шлайфам главата малко повече за да се повиши степента на сгъстяване...колко да я шлайфам ако ползвам този сетъп.......Идеята ми вече атмосферка с адска степен на сгъстяване,големи дюзи...2 бенз,помпи на всеки 3 дюзи помпа.....ремап и много газ след това :mhihi: прекъсвач на 6500макс и т.н

Май си прекалил с филмите, вземи кацни на земята
-първо проблеми не очаквай в главата, а в блока с това разстъргване с 4мм. Само за един такъв двигател съм чувал, като много бързо след като го сглобиха тръгнаха да го продават? Защо ли?
-2ро к'ви са тия 2 помпи дето ги сънуваш? Ти да не мислиш, че ще стане 600кс на колелата? Стандартна помпа от 20ка си върши същата работа.
-по големи дюзи- никаква полза от по големи дюзи. Дюзи от м52б20 дори ти вършат работа особено щом ще се прави ремап.
-с тая "адска" степен на сгъстяване какво целиш да постигнеш и знаеш ли какви са последиците от много голяма степен на сгъстяване?

какви проблеми с главата да очаквам,окс за блока няма да го стържа....с ремап мисля да е ;)
и какви са последиците от голяма С.С ?
ТУРБО

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: M50B20-M50B25

Мнение от Boyadjiev » 29 Мар 2012, 23:31

Angel-е, давай колега, ще стане изрод точно както го мислиш, сетъпа е много готин. Само премисли дали да не използваш валове от м20, по-агресивни са, тия от М20Б25 са най-добри... Имам и няколко идеи за маслена помпа от дизел, за да качва по-голямо налягане, както и повдигачи от 2.5, че са по-големи и държат по-яко. Друго ми се върти из главата, но не съм убеден, как мислиш -> по 1 рейка на всеки 3 дюзи с регулатор на 4-4.5 бара, (ама да са от м52 рейките).

Виж обмисли с ремапа степента на сгъстяване може да се добута на 14.1-14.2 без проблеми и тогава ще е много яко, особено към 6000 трябва да избухва много, но пък така направен мотор, макс обороти трябва да са към 6100, че по-нагоре е опасно за клапан-бутало да не стане...

Ти как мислиш за идеите ми :roll:


П.С. Марто братле, какво се хабиш да обясняваш :mhihi: Стига сме правили благотворителност насила ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: M50B20-M50B25

Мнение от angel910419 » 30 Мар 2012, 12:16

Boyadjiev написа:Angel-е, давай колега, ще стане изрод точно както го мислиш, сетъпа е много готин. Само премисли дали да не използваш валове от м20, по-агресивни са, тия от М20Б25 са най-добри... Имам и няколко идеи за маслена помпа от дизел, за да качва по-голямо налягане, както и повдигачи от 2.5, че са по-големи и държат по-яко. Друго ми се върти из главата, но не съм убеден, как мислиш -> по 1 рейка на всеки 3 дюзи с регулатор на 4-4.5 бара, (ама да са от м52 рейките).

Виж обмисли с ремапа степента на сгъстяване може да се добута на 14.1-14.2 без проблеми и тогава ще е много яко, особено към 6000 трябва да избухва много, но пък така направен мотор, макс обороти трябва да са към 6100, че по-нагоре е опасно за клапан-бутало да не стане...

Ти как мислиш за идеите ми :roll:


П.С. Марто братле, какво се хабиш да обясняваш :mhihi: Стига сме правили благотворителност насила ;)

Тчно така колега май МИСЛИМ ЕДНАКВО!:)
ТУРБО

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: M50B20-M50B25

Мнение от павката » 08 Апр 2012, 12:15

14 степен :shock:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: M50B20-M50B25

Мнение от angel910419 » 08 Апр 2012, 14:25

павката написа:14 степен :shock:

по принцип за бензина май 12 степен на сгъстяване е максимума ама...
ТУРБО

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: M50B20-M50B25

Мнение от Jordana » 08 Апр 2012, 19:22

doko написа:Пробвай ти ще си първия май друг не се е опитвал да го тури на м50б20 докато на б25 има доста :yes:

Каква е причината да не може да се сложи вал от м52б28 в м50б20 или м20б20 или във всеки един блок от производните на тези мотори ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook