M50B20-M50B25
Модератор: bum_bum
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- angel910419
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: M50B20-M50B25
Колеги нека не спорим и не си чешем пръстите по клавиатурата...
Че ще го направя ще го направя.....мен мисълта ми беше ако нещо куца при този строук като например че не трябва тоз вал да се развърта над 6500-7000К...кусури,дребни неща при които трябва да се внимава...некви тънкости точно при този строук....
Че ще го направя ще го направя.....мен мисълта ми беше ако нещо куца при този строук като например че не трябва тоз вал да се развърта над 6500-7000К...кусури,дребни неща при които трябва да се внимава...некви тънкости точно при този строук....
ТУРБО
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: M50B20-M50B25
Колега я сподели първо до колко мислиш да го развърташ тоз строук че като гледам си бивш опелист и очакваш някакви 8000об/мин
- angel910419
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: M50B20-M50B25
Колега смятам най-много да го развъртам до 6500К-не повече!!!олекотил съм купето,заварил съм деференциала,има сини пружини отпред и от зад,смятам да се уча да дрифтя с него... ....после ако се получи строка мисля да пробвам дали ще издържи с този строук на 0.5-0.6-бара...но не повече с няква малка турбина да се развърта по бързо че както знаем голямата си иска обороти...
да бивш Опелист съм..имах манти 2броя..едната беше Ц20ХЕ-турбо
минах да БМВ поради "УЖ"по яките мотори и повечето потенциал в тях...за М50Б20-той си е по слабъчък,няма много хляб в него но ми изпада на много добра цена и реших си го купя кофтито е че тежи много легена
да бивш Опелист съм..имах манти 2броя..едната беше Ц20ХЕ-турбо
минах да БМВ поради "УЖ"по яките мотори и повечето потенциал в тях...за М50Б20-той си е по слабъчък,няма много хляб в него но ми изпада на много добра цена и реших си го купя кофтито е че тежи много легена
ТУРБО
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: M50B20-M50B25
До тез обороти никакъв проблем със строкнатия вариянт аз правих такъв строук и още го карат и нямат проблеми продадох го на едни идиоти от софия дето не вярваха че м50б20 би тяхната 25-ца разбира се не знаят че е стокнат та ако ви накаже бяло е36 320 неугледно не се косете между другото доста добре тегли в ниските
Успех колега и пусни клипче като го подкараш
Успех колега и пусни клипче като го подкараш
- angel910419
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: M50B20-M50B25
колеги кви са вариантите да сложа вал от Б28(84мм)...че един колега ми писа в тунинг форума....тъкмо няма да е занимавам с правене на шпонки,вала на дизела е и по тежък....ако ползвам биели 130мм и бутала от ванос-31.6мм дали ще се получи..и до какъв надув държат буталата на ваносовия мортор?
ТУРБО
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: M50B20-M50B25
Пробвай ти ще си първия май друг не се е опитвал да го тури на м50б20 докато на б25 има доста
- angel910419
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: M50B20-M50B25
ако шлайфам цилиндрите от 80мм до 84мм ще имам ли проблем с главата и гарнитурата-тя ще е май на М50Б25....и да ползвам бутала от м50б25 ванос и мойте биели 135мм+вала на ТДС...и мисля да шлайфам главата малко повече за да се повиши степента на сгъстяване...колко да я шлайфам ако ползвам този сетъп.......Идеята ми вече атмосферка с адска степен на сгъстяване,големи дюзи...2 бенз,помпи на всеки 3 дюзи помпа.....ремап и много газ след това прекъсвач на 6500макс и т.н
ТУРБО
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: M50B20-M50B25
angel910419 написа:ако шлайфам цилиндрите от 80мм до 84мм ще имам ли проблем с главата и гарнитурата-тя ще е май на М50Б25....и да ползвам бутала от м50б25 ванос и мойте биели 135мм+вала на ТДС...и мисля да шлайфам главата малко повече за да се повиши степента на сгъстяване...колко да я шлайфам ако ползвам този сетъп.......Идеята ми вече атмосферка с адска степен на сгъстяване,големи дюзи...2 бенз,помпи на всеки 3 дюзи помпа.....ремап и много газ след това прекъсвач на 6500макс и т.н
Май си прекалил с филмите, вземи кацни на земята
-първо проблеми не очаквай в главата, а в блока с това разстъргване с 4мм. Само за един такъв двигател съм чувал, като много бързо след като го сглобиха тръгнаха да го продават? Защо ли?
-2ро к'ви са тия 2 помпи дето ги сънуваш? Ти да не мислиш, че ще стане 600кс на колелата? Стандартна помпа от 20ка си върши същата работа.
-по големи дюзи- никаква полза от по големи дюзи. Дюзи от м52б20 дори ти вършат работа особено щом ще се прави ремап.
-с тая "адска" степен на сгъстяване какво целиш да постигнеш и знаеш ли какви са последиците от много голяма степен на сгъстяване?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- angel910419
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: M50B20-M50B25
maxpower написа:angel910419 написа:ако шлайфам цилиндрите от 80мм до 84мм ще имам ли проблем с главата и гарнитурата-тя ще е май на М50Б25....и да ползвам бутала от м50б25 ванос и мойте биели 135мм+вала на ТДС...и мисля да шлайфам главата малко повече за да се повиши степента на сгъстяване...колко да я шлайфам ако ползвам този сетъп.......Идеята ми вече атмосферка с адска степен на сгъстяване,големи дюзи...2 бенз,помпи на всеки 3 дюзи помпа.....ремап и много газ след това прекъсвач на 6500макс и т.н
Май си прекалил с филмите, вземи кацни на земята
-първо проблеми не очаквай в главата, а в блока с това разстъргване с 4мм. Само за един такъв двигател съм чувал, като много бързо след като го сглобиха тръгнаха да го продават? Защо ли?
-2ро к'ви са тия 2 помпи дето ги сънуваш? Ти да не мислиш, че ще стане 600кс на колелата? Стандартна помпа от 20ка си върши същата работа.
-по големи дюзи- никаква полза от по големи дюзи. Дюзи от м52б20 дори ти вършат работа особено щом ще се прави ремап.
-с тая "адска" степен на сгъстяване какво целиш да постигнеш и знаеш ли какви са последиците от много голяма степен на сгъстяване?
какви проблеми с главата да очаквам,окс за блока няма да го стържа....с ремап мисля да е
и какви са последиците от голяма С.С ?
ТУРБО
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: M50B20-M50B25
Angel-е, давай колега, ще стане изрод точно както го мислиш, сетъпа е много готин. Само премисли дали да не използваш валове от м20, по-агресивни са, тия от М20Б25 са най-добри... Имам и няколко идеи за маслена помпа от дизел, за да качва по-голямо налягане, както и повдигачи от 2.5, че са по-големи и държат по-яко. Друго ми се върти из главата, но не съм убеден, как мислиш -> по 1 рейка на всеки 3 дюзи с регулатор на 4-4.5 бара, (ама да са от м52 рейките).
Виж обмисли с ремапа степента на сгъстяване може да се добута на 14.1-14.2 без проблеми и тогава ще е много яко, особено към 6000 трябва да избухва много, но пък така направен мотор, макс обороти трябва да са към 6100, че по-нагоре е опасно за клапан-бутало да не стане...
Ти как мислиш за идеите ми
П.С. Марто братле, какво се хабиш да обясняваш Стига сме правили благотворителност насила
Виж обмисли с ремапа степента на сгъстяване може да се добута на 14.1-14.2 без проблеми и тогава ще е много яко, особено към 6000 трябва да избухва много, но пък така направен мотор, макс обороти трябва да са към 6100, че по-нагоре е опасно за клапан-бутало да не стане...
Ти как мислиш за идеите ми
П.С. Марто братле, какво се хабиш да обясняваш Стига сме правили благотворителност насила
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- angel910419
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: M50B20-M50B25
Boyadjiev написа:Angel-е, давай колега, ще стане изрод точно както го мислиш, сетъпа е много готин. Само премисли дали да не използваш валове от м20, по-агресивни са, тия от М20Б25 са най-добри... Имам и няколко идеи за маслена помпа от дизел, за да качва по-голямо налягане, както и повдигачи от 2.5, че са по-големи и държат по-яко. Друго ми се върти из главата, но не съм убеден, как мислиш -> по 1 рейка на всеки 3 дюзи с регулатор на 4-4.5 бара, (ама да са от м52 рейките).
Виж обмисли с ремапа степента на сгъстяване може да се добута на 14.1-14.2 без проблеми и тогава ще е много яко, особено към 6000 трябва да избухва много, но пък така направен мотор, макс обороти трябва да са към 6100, че по-нагоре е опасно за клапан-бутало да не стане...
Ти как мислиш за идеите ми
П.С. Марто братле, какво се хабиш да обясняваш Стига сме правили благотворителност насила
Тчно така колега май МИСЛИМ ЕДНАКВО!:)
ТУРБО
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: M50B20-M50B25
14 степен
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- angel910419
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: M50B20-M50B25
павката написа:14 степен
по принцип за бензина май 12 степен на сгъстяване е максимума ама...
ТУРБО
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: M50B20-M50B25
doko написа:Пробвай ти ще си първия май друг не се е опитвал да го тури на м50б20 докато на б25 има доста
Каква е причината да не може да се сложи вал от м52б28 в м50б20 или м20б20 или във всеки един блок от производните на тези мотори ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани