M50B20-M50B25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

M50B20-M50B25

Мнение от angel910419 » 06 Мар 2012, 21:52

Колеги привет имам Е34 с М50Б20-без ванос-намислил съм да му слагам вал от М51Д25(ТДС)....чел съм всичко по тази тема...
въпроса ми е следния-
1- 135мм биели+ 31.64мм бутала =1.24мм недоход =11.58>1 степен на сгъстяване
2-130мм биели+42.8мм бутала=3.4мм недоход=9.05>1 степен на сгъстяване
Ако позлвам биели 130мм+бутала 31.64мм-какъв ще е нбедоходът на буталото и С.С
ТУРБО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: M50B20-M50B25

Мнение от doko » 06 Мар 2012, 22:16

Колега не е ли по лесно да да си го сметнеш с молива или вземеш един калкулатор и в посочената точка първа просто не извадиш от 135мм биела 5мм и ще получиш отговора .
И един съвет от мен щом не си наясно със такива елементарни сметки по добре дай на някой друг който е в час да ти строкне мотора после да няма още безмислени теми -защо виждате ли стана така онака :banghead: :ranting:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Re: M50B20-M50B25

Мнение от koyota » 08 Мар 2012, 17:12

angel910419 написа:Колеги привет имам Е34 с М50Б20-без ванос-намислил съм да му слагам вал от М51Д25(ТДС)....чел съм всичко по тази тема...
въпроса ми е следния-
1- 135мм биели+ 31.64мм бутала =1.24мм недоход =11.58>1 степен на сгъстяване
2-130мм биели+42.8мм бутала=3.4мм недоход=9.05>1 степен на сгъстяване
Ако позлвам биели 130мм+бутала 31.64мм-какъв ще е нбедоходът на буталото и С.С

Имам перфектен вал от М50Б25 от моята кола, която е вече 2.8

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: M50B20-M50B25

Мнение от doko » 08 Мар 2012, 23:00

То колегата иска да го строкне на 25-ца а не на 23-ка не му върши работа само вала :dummy:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Re: M50B20-M50B25

Мнение от koyota » 10 Мар 2012, 10:48

doko написа:То колегата иска да го строкне на 25-ца а не на 23-ка не му върши работа само вала :dummy:

Ти ли ще му правиш мотора? Колко такива си направил? А помисли ли, че цилиндрите може да са малко теснички за толкова голям ход на буталото с вал от дизел и дори биелата да минава без да закачи, то ще е прекалено близо до цилиндъра??

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: M50B20-M50B25

Мнение от doko » 10 Мар 2012, 19:05

То по твойта логика и на м21 и м51 мотора требе да удрят в ризата нали и тя е на 80мм
Вземи блок от м50 б20 наложи тдс вала със биела и бутало и снимай как закача биелата в ризата и пак ще говорим

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: M50B20-M50B25

Мнение от mladfen » 10 Мар 2012, 21:14

Биелата наистена закача лекинко но една малка фаска върши страхотна работа
За дълбоките бутала от безваносовия двигател не си спомням но на М50ТУ и М52 закача

ПП Не мога да си открия снимките за да го видите нагледно
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: M50B20-M50B25

Мнение от doko » 10 Мар 2012, 21:44

Нормално е с по дълга биела 135мм да закача

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Re: M50B20-M50B25

Мнение от koyota » 12 Мар 2012, 12:59

doko написа:Нормално е с по дълга биела 135мм да закача

Почна да даваш на заден сега :winky: Най-добре за колегата е да отиде при някой, който е правил подобни конверсии и да му сметнат всичко, за да се хване за главата, да се откаже и да "смени маторя", както казва един врял и кипял в тези интервенции :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: M50B20-M50B25

Мнение от doko » 12 Мар 2012, 22:17

Въобще не давам на заден колега просто си подържам мнението от 20 -ка м50 със тдс вал става на 25-ца и че колегата ще му е трудно да направи сам строука без да го боли глава но щом изявява ентусиазъм да не се замисля а да почва и да се учи от гршките си :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: M50B20-M50B25

Мнение от angel910419 » 15 Мар 2012, 15:58

До колегите които са го правили ако може да споделят малко тънкости по въпроса...аз съм с М50Б20 без Ванос...смятам да ползвам мойте бутала и биели 130мм+вала от ТДС+гарнитура 3 ремонт да се разреди повечко :D и да дигна налягането на бензина...
но ако някой сподели повечко тънкости ще съм му длъжник :yes:
ТУРБО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: M50B20-M50B25

Мнение от doko » 15 Мар 2012, 21:52

Щом koyota казва че нестава значи нестава :bowdown: пък ти ако искаш провери дали е вярно твърдението му пък аз като правя следващия път ще снимам как опира биелата в ризата ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: M50B20-M50B25

Мнение от Soul_Fly » 16 Мар 2012, 13:23

doko написа:Щом koyota казва че нестава значи нестава :bowdown: пък ти ако искаш провери дали е вярно твърдението му пък аз като правя следващия път ще снимам как опира биелата в ризата ;)

значи нестава :mhihi: :mhihi: :mhihi:
според мен го правите с грешните части, ама както и да е щом някой казва че нестава значи нестава ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Re: M50B20-M50B25

Мнение от koyota » 16 Мар 2012, 15:07

Soul_Fly написа:
doko написа:Щом koyota казва че нестава значи нестава :bowdown: пък ти ако искаш провери дали е вярно твърдението му пък аз като правя следващия път ще снимам как опира биелата в ризата ;)

значи нестава :mhihi: :mhihi: :mhihi:
според мен го правите с грешните части, ама както и да е щом някой казва че нестава значи нестава ;)

Добре бе, някой от вас правил ли го е или си говорите колкото да не заспите? Аз не съм правил същия строукър, но поне съм правил (правили са ми) подобен и знам какви са възможните проблеми, знам колко е трудно, колко струва и колко е безмислено да се прави на фона ползите от него. И пак не разбрах как помогнахте на човека? Някой показа снимки ли или обясни стъпка по стъпка какво трябва да се направи или колко струва и кой може да го направи? Пишете на воля, безплатно е :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: M50B20-M50B25

Мнение от TukBaTa » 16 Мар 2012, 15:16

koyota написа:Някой показа снимки ли или обясни стъпка по стъпка какво трябва да се направи или колко струва и кой може да го направи?


А ти като си го правил или са ти го правили и знаеш стъпка по стъпка как се прави и къде са проблемите защо не го напишеш ти?
Ако го беше написал още в първото си мнение щеше да се спести половин страница товар и щеше да има едно полезно мнение в темата и щеше да си помогнал на човека...

koyota написа:Пишете на воля, безплатно е :banghead:
:roll:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook