M50B20-M50B25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: M50B20-M50B25

Мнение от bavar4o.70 » 16 Май 2012, 20:09

net_master написа:
Boyadjiev написа:
slavianko написа:11.7/1 си е доста. Досущ като турбинирана :P

Колко викате че била камерата на 20-ската ? че при мен недоход няма :D


Не знам дали има значение ванос/без - ама моята камера е измерена собственоръчно от мен и е 33 кубика (преди да я сваля с 0,5 мм) - без ванос

Това обяснява нещата.Аз съм с глава от м 52 в20 и с 0.9 мм. недоход става 11.7.
А по повод мненията,че по- доабре е да вземеш за същите пари 2.8 ето и клип от тази сутрин.
http://vbox7.com/play:4b5319b0df

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: M50B20-M50B25

Мнение от net_master » 16 Май 2012, 20:13

Хм....изглежда ми добре, това с 3,45 диф ли е? Че и в Е36, значи в Е30-ката ша е още по-добре :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: M50B20-M50B25

Мнение от bavar4o.70 » 16 Май 2012, 20:22

С 3.45 диф и доста други жокери,а като за капак,снощи сложих комп от м 52 в25 и дебитомер.С 20-я комп и дебитомер даваше 7.5 сек. до 100 ,а сега към 5.7.Колата е е 36 комби с газ ,напълно оборудвана,дори с резервна гума.Стокови гуми с тенекиени джанти от е34 ,като гумите са финалки,а от първа на втора изтърва леко съединителя. :mrgreen:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: M50B20-M50B25

Мнение от net_master » 21 Май 2012, 21:27

Ъпдейт по въпроса за сплесканата гарнитура - каза се, че си пазя моята и я измерих - 1,64 мм е сплескана..... :( Това малко променя нещата разбира се и по нови сметки степента идва 9,4:1....ама тва ща е, вече е късно за други доработки :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: M50B20-M50B25

Мнение от slavianko » 22 Май 2012, 16:54

net_master написа:Ъпдейт по въпроса за сплесканата гарнитура - каза се, че си пазя моята и я измерих - 1,64 мм е сплескана..... :( Това малко променя нещата разбира се и по нови сметки степента идва 9,4:1....ама тва ща е, вече е късно за други доработки :mhihi:
Е ти не пилна ли леко главата ?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: M50B20-M50B25

Мнение от net_master » 22 Май 2012, 16:57

Смятам с пилването, разбира се.....
Няма значение така или иначе се впуснах в излишни подробности вече!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: M50B20-M50B25

Мнение от Boyadjiev » 22 Май 2012, 19:01

Дебелата е 1.85 сплескана :winky:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: M50B20-M50B25

Мнение от bavar4o.70 » 22 Май 2012, 20:29

Колега,не ме послуша ,като ти казах да челосаш блока,послушай ме сега, и после ще ми благодариш!9.4 е много ниска с.с. за атмосферка.Ти си събрал долната част на мотора.Разглоби го,челосай блока,ще загубиш седмица,но ефекта ще си заслужава!Няма смисъл да го събираш така.Надявам се знаеш да не ползваш гарнитури,а само силикон.Това е моето мнение и не ангажирам никой с него,просто искам,като приключиш да останеш доволен.Казвам го от личен опит-Като знам колко труд и ентусиазъм хвърлям,всякакъв неуспех го приемам тежко.Пожелавам ти успех! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: M50B20-M50B25

Мнение от net_master » 22 Май 2012, 20:44

Събрано е всичко вече, не е само долната част......а и вече ми писва, сори ама ще си чупя сам главата - колкото хора толкова мнения и всеки твърди, че е прав. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: M50B20-M50B25

Мнение от bavar4o.70 » 22 Май 2012, 20:55

То всеки твърди нещо ,но някой неща се изчисляват,а математиката е точна наука.Но щом си събрал мотора ,качвай го,пък драсни някой ред как върви !В е 30 със скоростите и тяхните хубави дифове ,може да се представи доста добре. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: M50B20-M50B25

Мнение от net_master » 24 Май 2012, 16:45

Оттеглям мненията си за сметките за степента на сгъстяване, щото изобщо не съм смятал както трябва. Голям резил :mhihi: Всичко е ОК сега.
Заключ, глът и необажд! :mrgreen:

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook