M62B44 >>> M62B46

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 26.09.2007
Кара: ше E36 318ш Evolution !!
Мечтае да кара: ///M3

M62B44 >>> M62B46

Мнение от slawunder » 24 Фев 2012, 14:51

Здравейте колеги,

Чудя се какво ми трябва, за да ce минe на M46 сменяйки минимално неща - колкото за началната инвестиция и какво ще трябва да сменя за пълната конверсия?


M62B44 4398 cm³ 210 kW (286 PS) bei 5700 420 Nm bei 3900 96–98
M62B46 4619 cm³ 255 kW (347 PS) bei 5700 480 Nm bei 3700 02–04




M60B30 manifolds have smaller runners and a smaller plenum.
M60B40 manifolds have larger runners, full-sized plenum, and every one that I've ever seen has velocity stacks inside the plenum.
M62B44 (non-VANOS) manifolds have the same part number as the M60B40, and are identical, except that none I've ever seen have the velocity stacks.
M62B44TU (VANOS) manifolds are smaller than the M60B40 and M62B44 ones.

For VANOS M62's, the B40 manifolds are a significant upgrade. For non-VANOS M62's, the B40 manifolds are a slight upgrade, only because of the velocity stacks.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 26.09.2007
Кара: ше E36 318ш Evolution !!
Мечтае да кара: ///M3

Re: M62B44 >>> M62B46

Мнение от slawunder » 25 Фев 2012, 23:59

:arrow: :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Re: M62B44 >>> M62B46

Мнение от tZv3t0zAr » 26 Фев 2012, 11:06

Вероятно само с електрониката от б46 ще постигнеш не малко на б44 ...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 26.09.2007
Кара: ше E36 318ш Evolution !!
Мечтае да кара: ///M3

Re: M62B44 >>> M62B46

Мнение от slawunder » 01 Мар 2012, 10:18

Не съм сигурен дали ще стане ..... не мога да намеря инфо какви са основните разлики .... ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 7.06.2008
Пол: Мъж
Кара: Нещо между 320-ка и М3
Мечтае да кара: S62B50

Re: M62B44 >>> M62B46

Мнение от STOPSKI » 05 Мар 2012, 20:10

Колега ето нещо инт на пръв поглед как стоят нещата със строук кит до 5.2l :mhihi:
http://www.noellemotors.de/5_2l_engine_ ... 305.0.html

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 7.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M62B44

Re: M62B44 >>> M62B46

Мнение от anttonev » 17 Мар 2014, 10:42

Прокрадват се мнения че и главите само ако се сменят има смисъл. Някой правил ли е такава интервенция?
Повечето теми, които намирам, са за смяна са цели двигатели, някой може ли да постне линкове с теми, за смяна на главите само? :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: M62B44 >>> M62B46

Мнение от M10 » 18 Мар 2014, 13:21

300 кубика са си 300 кубика. Отделно и валовете са други.
С колянов вал от с62 в м62б44 би получил обем 4730 кубика, трябва да се мисли какви бутала и биели да се ползват. За валовете трябва да се проучи какви са възможностите за реграйнд, ако не се намират от Б46.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook