На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от Soul_Fly » 12 Фев 2012, 16:10

Това за резбите на какво налягане, с каква степен на сгъстяване??? .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от bum_bum » 12 Фев 2012, 17:30

kokoko написа:АЛУМИНИЕВИЯ БЛОК Е ПРОБЛЕМА , РЕЗБИТЕ НА БОЛТОВЕТЕ :winky:


Колега, ако обичаш не пиши с големи букви. Нали се сещаш, че за въпросния "проблем" сигурно сме чували и преди. И за да си по темата покажи един мотор с проблем в резбите в резултат от налягането.

Както казах и по-горе проблема с резбите има решение при който стават не по-зле, отколкото в чугунения блок.

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от BULL3T » 12 Фев 2012, 22:55

Аз преди бях чувал страшни мизерии за тоя мотор,но напоследък ми се промени мнението... Първо разбрах,че американците си го надуват много яко тоя мотор и то със сток карантия...,разбрах че коляновия му вал е бил доста здрав. Според един швед с който контактувам(човека е много наясно с нещата) 28цов вал е много по-добър вариант за турбо М50. Отделно разбрах,че TUB м52ките са със стоманени ризи,което значи че няма проблеми да се правят извращения с мотора...

Аз лично ще събирам м50тката със 28цов вал... А конете който ще гоня са над 400... и налягане над 1 бар. До 4 5 месеца ще имам ясна представа как се държи един такъв вал и какво става с него... До тогава мога само да гадая и да си говоря... Но е факт,че има много колеги ,който са незнайни по форумите и си карат 28ци турбо... За българи говоря...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от Zagy » 13 Фев 2012, 17:00

Ако сток М52Б28 държи без проблем на над 1 бар налягане тва значи ли, че маперите в БГ са смотани или просто никой не го е надувал толкова тоя мотор??? :paranoid:
Si non confectus, non reficiat.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от Bavarcho » 13 Фев 2012, 17:42

Zagy написа:Ако сток М52Б28 държи без проблем на над 1 бар налягане тва значи ли, че маперите в БГ са смотани или просто никой не го е надувал толкова тоя мотор??? :paranoid:


Както спомена колегата отгоре, на различни места пише че M52TUB28 е със стоманени ризи, коляновия вал го дават доста здрав (даже го ползват в турбо проекти на базата на М50) като прибавим хубава гарнитура и хубави шпилки защо да не държи спокойно на 0.8 - 1.0 бар налягане :roll:
В БГ май никой форумно известен не е опитвал да надува М52 + някои стари теми където се пишеше на изуст, че М52Б28 бил калпав + мунингисти изревали от присадени матори от англичанки дето не са минали преглед (за това са на части тука) = мита че М52Б28 бил калпав :no:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от shopaza » 13 Фев 2012, 18:52

аз ще ви го кажа просто и ясно.Няма калпав мотор има капав майстор :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от doko » 13 Фев 2012, 22:51

Има и други фактори ако сипеш някой бъркоч гориво на турбо мотор и майсторите всичките ще станат калпави :banghead:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от TOM » 14 Фев 2012, 8:56

За горивото си абсолютно прав, тук в БГ окнана е постоянно променлива величина :no: Затова е необходимо, при пълна газ, постоянно да се следи шума на двигателя. Чуеш ли навреме характерното чукане на буталата, връщаш газта...ако не, най-малкото което ще се случи е да съсипеш гарнитурата на главата :confused:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от BULL3T » 14 Фев 2012, 12:14

TOM написа:За горивото си абсолютно прав, тук в БГ окнана е постоянно променлива величина :no: Затова е необходимо, при пълна газ, постоянно да се следи шума на двигателя. Чуеш ли навреме характерното чукане на буталата, връщаш газта...ако не, най-малкото което ще се случи е да съсипеш гарнитурата на главата :confused:



е не всеки има твоето ухо, за тия неща... Аз лично бензина за бегачката си го бъркам по една формула и уж е добър,ама знам ли... Знам че ти също си бъркаш твоя...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от TOM » 14 Фев 2012, 14:13

BULL3T написа:
е не всеки има твоето ухо, за тия неща... Аз лично бензина за бегачката си го бъркам по една формула и уж е добър,ама знам ли... Знам че ти също си бъркаш твоя...

Вече бензин не бъркам, откакто питах БМВ АГ "Давате ли награда/медал на този, който кара само на бензин и никога не е "развалял" БМВ-то си с газ?" и те ми отговориха "НЕ", от тогава си джиткам само на газ :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от In_Memoriam » 15 Фев 2012, 16:37

Темата ще я следя с интерес, защото съм хвърлил око на комресорен кит от Active и когато чуя "M52B28 не е за такива неща" се чувствам лично засегнат :mhihi:
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от lowdriver » 16 Фев 2012, 9:11

Само едно уточнения да внеса, тъй като гледам, че много се споменават америкаците - в Щатите М52-ката е с чугунен блок. Та, ако в последствие се окаже, че блокът е проблем за "родните" агрегати, да не ги слагате в сметката янките. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от nParMaTuK » 16 Фев 2012, 10:13

Според мен зависи колко ще го разредиш, ако говорим за оригиналната степен и аз съм песимист :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от slavianko » 16 Фев 2012, 11:17

Аз нямам опит с турбиниране на такъв мотор и мога да кажа че личен опит нямам. Обаче съм разглобявал няколко такива и съм запознат с вътрешните им органи. Моето мнение е че не си заслужава да се прави точно тоя мотор. Не че няма да стане но със сигурност ще има много по малко ресурс.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от bum_bum » 16 Фев 2012, 12:10

philio написа:не я разводнявам просто имам и двете и така или иначе мисля да продам едното а другото да го турбинирам в свободните вечери
та затова питам защото и аз не мога да реша кое да си оставя


Колега, най-приятелски те съветвам да не пишеш повече в тая тема.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook