На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от TOM » 09 Фев 2012, 15:25

Пускам темата защото искам най-после да разберем защо "не става" М52Б28 с турбо или компресор. Има много спецове даващи мнение из различни теми, че, М52Б28 "не ставал" да се надува, "кекав"бил, "чупел се" и т.н. Моля знаещите, изпитали на собствен гръб нещастието да турбинираш М52Б28, да пишат и да пуснат снимки тук в тази тема. Да видим как и защо се чупи М52.....Не будалкам който и да било, просто искам да се внесе яснота по този въпрос !!!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от БаЯн » 09 Фев 2012, 21:47

Аз със интерес ще следя темата ! :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от slavianko » 09 Фев 2012, 21:48

Имаш в предвид за турбиниране на сток вариянта или турбиниране на мотор на базата на М52 В28 ?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от bum_bum » 09 Фев 2012, 22:01

Алуминиев блок. Ти не се класираш :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от БаЯн » 10 Фев 2012, 19:13

Аз мисля че Том има предвид за сток варианта на м52б28 ама нека все пак той каже :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си бавно и с кеф комбито
Мечтае да кара: с охлюв под капака
Детайли за колата: Bmw e39 m52b20
Bmw e36 m42/m50b25/m52b28
Bmw e30 m20b20
Bmw e30 m30b35
Bmw e38 m52b28
Bmw e39 m54B30
Bmw e36 318 is M pak
Bmw e36 328 turbo

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от Smoocki » 11 Фев 2012, 7:54

В бимер форума има тема ,на 0.2 сток мотор ама нещо свършва в нищото тая тема до дино теста .Ето линк

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1482280
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от doko » 11 Фев 2012, 10:45

Его още еднин полезен материял със разликите между м50 и м52
http://www.beemasport.com/tag/%D0%B0%D0 ... %B8%D0%BB/
И не всички м52 са със никасил и затова има противоречиви мнения- не е лошо да се уточни темата точно за никасиловите ли блокове става дума
@bmw_n00b - Алусил се ползва в М54, ти си първия човек който казва че го слагат на M52TU. Прочетено тук: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54

Информацията е че моторите М52 произведени от март 1998 са със стоманени ризи/втулки и мотори с код 206S4 и последните 206S3 са така. 206S4 е кода на M52TU. Не ми беше ясно дали това е само за Англия и някои страни или всичките са така, защото ТУК пише че със стоманените ризи се води TU-3.
Моето мнение е че м52 б28 е много капризен за турбиниране поради факта че част от детаилите му са с намалена маса с цел икономия на гориво и подобрени динамични показатели и отделно не понася гориво със голямо съдържание на сяра която нарушава никасиловото покритие и затова съм :no: за м52б28 турбо

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: F10 M550d или 1M Coupe или E46 M3

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от Zagy » 11 Фев 2012, 12:28

М54Б30 също май го дават, че е с ковани вал и биели... из чуждите форуми гледам им слагат компресори на по 0.5 - 0.6 бара и си перкат без грижи...
Si non confectus, non reficiat.
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от TOM » 11 Фев 2012, 15:19

doko написа:Моето мнение е че м52 б28 е много капризен за турбиниране поради факта че част от детаилите му са с намалена маса с цел икономия на гориво и подобрени динамични показатели и отделно не понася гориво със голямо съдържание на сяра която нарушава никасиловото покритие и затова съм :no: за м52б28 турбо

Пак на мнения отидохме, дай реални примери, тук в БГ! А че са по-олекотени чарковете не означава че са много по-слаби. Сто кончета отгоре малко ли са? Няма да са 200 както на по-старите двигатели, ама трябва ли винаги максималното да гоним? Аз имам едно хубаво купе е36 с М52Б20, и ако сваря да го направя преди да го продам, ще имаме нагледно колко ще издържи М52 с турбо. И като стана въпрос за мнения, моето мнение е, че М52 ще издържи разумно натоварване без никакви проблеми. Което хората в чужбина вече са доказали!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от doko » 11 Фев 2012, 22:30

Колега според теб колко е границата на РАЗУМЕН надув за мен е от порядъка на 0.5-0.6бара на това налягане незнам дали съществува мотор който не би издържал.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от Louis » 11 Фев 2012, 23:40

а кое му се предава на м52то?
коляновия вал? биелите? буталата?
блока? главата? :roll:
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от doko » 12 Фев 2012, 10:44

Том точно това пита кое няма да издържи на м52 турбо но въобще има ли някой такъв м52 турбо в бг и май трябва да се направи и да се види но надали някой му се намират средства за проба-проба 123.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от bum_bum » 12 Фев 2012, 11:10

В България няма или поне не се е чуло за такъв, щото сме много учени. Но поляци и немци си карат от години на 0,6-0,8 с компресори и турбини.

Друг е въпроса, че и тука като се извадят частите от скрапа с тия налягания ще вдигне 20 коня сигурно :mhihi:
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от TOM » 12 Фев 2012, 14:27

Убеден съм че М52 спокойно може да си кара на 0,5 и при определени условия и на 1 бар. И смятам да го докажа!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 6.10.2010

Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !

Мнение от kokoko » 12 Фев 2012, 14:54

АЛУМИНИЕВИЯ БЛОК Е ПРОБЛЕМА , РЕЗБИТЕ НА БОЛТОВЕТЕ :winky:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook