м50б25 как става б28

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: м50б25 как става б28

Мнение от shopaza » 16 Яну 2012, 13:25

аз по горе споменах колко се реже ама що не го взехте под внимание или трябва ше да напиша 20 реда безмислици и накрая да ви докажа че е така.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м50б25 как става б28

Мнение от doko » 16 Яну 2012, 15:11

Никъде не си споменавал нещо да се реже :wave:
Май си искал да кажеш колко се сваля от буталото за да стане степента на сгъстяване 8.5> 1 предполагам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: м50б25 как става б28

Мнение от shopaza » 17 Яну 2012, 9:21

аз споменах че остава 1мм недоход дефакто тва нещо ако искаш да го караш атмосферно трябва да се резне. :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 332i
Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker

Re: м50б25 как става б28

Мнение от penev » 17 Яну 2012, 10:05

Penev нещо не ти излизат сметките
1- 25-цовия вал е 75мм тдс вала е 82.8мм разликата е 7.8мм по голям ход дилиш на две защото полвината от разликата отива от другата страна на вала което значи че става 3.9мм по нагоре ще отиде буталото и като намалиш 5мм със смяната на биела 130 мм получаваш 1.1 мм по надалу ще седи същото бутало което всъщност е недохода

От тези ти разсъждения се замислям дали и правилно си измелил кубатурата на горивната камера :dummy:

Ха-ха. Твоя работа.
Сметките са верни. Условието не е било вярно. Незнам защо го смятам хода 82,5, като е 82,8

Успех!
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м50б25 как става б28

Мнение от doko » 17 Яну 2012, 10:32

Смятал си го на 82.5мм защото си гледал вал от 325тд той е такъв а на тдс-а е 82.8мм
Иаз се учудих как точно изкара таз сметка но не предположих че може да си смятал за тд вал :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 9.05.2008
Кара: м50б28

Re: м50б25 как става б28

Мнение от митко-бмв1 » 22 Яну 2012, 11:35

Горивната камера на м50б25 със ванос е 35куб. и гарнитура 1.7мм е 9.5куб. лично съм ги мерил защото от 2месеца карам тази конверся.Колега ще останещ много доволен Успех :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м50б25 как става б28

Мнение от doko » 22 Яну 2012, 18:36

По твойте сметки от меренето на горивната камера ако е толкова това значи че в сток вариянт 2000сс степента трябва да е 8.43>1 а производитела го дава 11.1>1ст.сг става въпрос за ванусовия мотор не вярвам да лъжат производителите :dunno:
Ти как я мереш камерата и с какво

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: м50б25 как става б28

Мнение от Soul_Fly » 23 Яну 2012, 11:43

:mhihi: колегата не е направил грешка в меренето, само не е сметнал недохода на буталото, но ти в изчисленията явно си направил няколко...
ако може сподели как така я изчисли тая степен :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м50б25 как става б28

Мнение от doko » 24 Яну 2012, 11:16

Значи имаме един 2000сс мотор 6цил. като сметнеш обема 3.14*80*80/4*66*6=1989сс
1989сс/6=331сс а горивната камера +гарнитурата на м50б20 ванус е 33сс
което прави 331сс+33сс/33сс=11.03>1ст.сг както го дават
А сега забелязах че колегата споделя че е мерил на м50б25 което в случая не не става дума за б25-цова глава и никой не е споменал че неговата конверсия ползва б25 глава
като премери б20-кова да сподели за грешките ми
И аз камерите си ги меря със епруветка която си е в куб/см и ползвам масло
На б25 главата я проверих и е толкова колкото сте я измерили 44сс :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 2.07.2008

Re: м50б25 как става б28

Мнение от veso_88 » 24 Мар 2012, 21:17

Е добре де в крайна сметка какъв е най-добрия варянт за м50б25 без ванос за строк при атмосферка и при турбо варянт...Всички теми съм изчел и навсякъде разлинично се споменава........
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: м50б25 как става б28

Мнение от Louis » 24 Мар 2012, 23:25

veso_88 написа:Е добре де в крайна сметка какъв е най-добрия варянт за м50б25 без ванос за строк при атмосферка и при турбо варянт...Всички теми съм изчел и навсякъде разлинично се споменава........

за атмосферка цялата карантия от м52б28...може би само биелите да си останат м50тковите 135мм че са по ячки ама пък и по тежки...
за трурбо...може би вал от м52б28, биели от м20б20(130мм) и бутала от без ваносов м50б25/или вал м52б28, биели м50б25 нон ванос и бутала от м42/
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: м50б25 как става б28

Мнение от rottweiler » 27 Мар 2012, 12:08

Понеже хич ме няма със сметките да ви попитам:м50б25 без ванос
за атмосферка, вариант със тдс вал и нейните и биели? колко трябва да се отнеме от буталото(нейното) или ще е по-добре да търся др бутала? Компресията гледам да я запаза като заводската - 10:1.
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: м50б25 как става б28

Мнение от mitaka21 » 02 Юли 2012, 10:36

Малко е стара темичката, но все пак ще попитам. Имам М50Б25 без ванус и искам да го строукна и след това ще се турбинира. От това следва че гоня по ниска степен на сгъстяване. И понеже има много варианти, избрах 3 от всичките, но немога да реша кой е най - добрия за турбо. Ето ги вариантите ако някой може да каже по нещо за тях. :)

Вариант:1
1. Колянов вал - от 2.5 тдс (знам че е кован и много здрав)
2. Оригиналните биели на м50Б25 (разбрах че и те са ковани и доста здрави)
3. Бутала от М42 1.8is (те също били доста здрави)

За този вариант знам че степента идва към 8:6:1

Вариант:2
1. Колянов вал - от М52Б28 (нищо не знам за него - здрав ли е не е ли незнам)
2. Оригналните биели на м50Б25
3. Бутала от М42 1.8is

Доколкото прочетох този вариант бил най добре за турбо но колко идва степента и колко е недохода на буталата незнам.

Вариант:3
1. Колянов вал - от М54Б30 (отново нищо незнам за него)
2. Оригиналните биели от м50б25
3. Бутала - от М54Б30 (и за тях нищо незнам)

За този вариант знам само че става 3.0 кубика :D . Нищо незнам за него - става ли за турбо, каква е степента, колко е недохода? Знам че се ламарината в картера да минават биелите и това е. :)

Ако може да кажете кой е най добрия вариант и да споделите по нещо за него. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: м50б25 как става б28

Мнение от bavar4o.70 » 04 Юли 2012, 20:11

По въпроса за 3-я вариант,аз в момента събирам такъв,но атмосферен.Не ти знам бюджета,но вал от м54в30 под 800 лв. няма,а буталата от същия мотор са също цифромания.Просто няма смисъл да се набутваш.Слагаш вал от м57д30,който се преработва,биели 135 мм. и бутала от ис.Аз един ден мерих ,смятах,сменях бутала и реших да сложа ис-ви.Те надстърчат 0.6 мм.но вдлъбнатината е 7 к. см. и по този начин ще докарам около 11 с. с..Но тъй като съм приготвил и разпр. вал от м54в30 -смук. и изп. -смук от безванус.,които са на 240 гр. и по голям лифт,дадох ис-те бутала да се фрезоват местата където е фрезовано ориг. бутало на ванус 25-а за клапаните със същата дълбочина плс 0.6 ,колкото щтръкват отгоре.Тук обаче ще се получи допълнително разреждане,което няма как да замеря,понеже маслото ще изтича от фрезованото.По груби сметки ще стане ок. 10.6,което е максимума от евтиния вариант.За турбиниране обаче имаш голямо поле на действие ,понеже вдлъбнатината на буталата ис е ок 4 мм..Т.е. имаш бая да свалиш от челото за да разредиш.Бях се зарекъл да не пиша повече тук,щот има много разбирачи,които не са виждали нищо от изброените части,но пишат колкото да дразнят другите.Толкоз от мен,ако някой знае повече да пише,няма да споря за глупости с "разбирачи" :nono:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: м50б25 как става б28

Мнение от Bavarcho » 04 Юли 2012, 20:32

Последния сетъп не е много известен в БГ, но по чуждите форуми го правят.
Колегата BULL3T беше тръгнал да прави такъв сетъп, от него знам че е доста добре за турбо (той ги разпира м50-ките), но явно има някакви проблеми и в момента разпродава частите на много добри цени - http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=304604
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook