м50б25 как става б28

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: м50б25 как става б28

Мнение от MICH__ » 04 Ное 2012, 22:59

Някои може ли да обясни какво се постига с втори смукателен вал да не отварям нова тема ?
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: м50б25 как става б28

Мнение от MICH__ » 07 Ное 2012, 19:53

Никой ли не знае ?
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: м50б25 как става б28

Мнение от Louis » 07 Ное 2012, 20:23

Всмукателния е с по-голям лифт > по-дълго отворен клапан > повече изхвърлени изгорели газове
M50B25 non vanos:
INTAKE 240 degrees, 9.7mm lift
EXHAUST 228 degrees, 8.8mm lift


EDIT: като съм копирал от exel-a нещо не съм уцелил :oops:
Последна промяна Louis на 08 Ное 2012, 15:56, променена общо 1 път
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: м50б25 как става б28

Мнение от Jordana » 07 Ное 2012, 20:48

Винаги ми е било чудно как тия в завода не са се сетили да слагат по 2 смукателни вала вместо 1 смукателен и 1 изпускателен :dunno:Дали не са искали определен въртящ момент да идва в определни обороти ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: м50б25 как става б28

Мнение от MICH__ » 07 Ное 2012, 21:05

Добре в крайна сметка губиш или печелиш ? И като печелиш какво губиш ? :mhihi:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: м50б25 как става б28

Мнение от Louis » 07 Ное 2012, 21:06

Jordana написа:Винаги ми е било чудно как тия в завода не са се сетили да слагат по 2 смукателни вала вместо 1 смукателен и 1 изпускателен :dunno:Дали не са искали определен въртящ момент да идва в определни обороти ?

защо не слагат хедъри ?
генерацията защо е с катализатори и гърнета?
норми..
и тогава ги е имало и това е бил начинът да се покрият..
и са оставили вратички маняците да тунинговат след време :mhihi:
MICH__ написа:Добре в крайна сметка губиш или печелиш ? И като печелиш какво губиш ? :mhihi:


при сток 2.5 смяната на изпускателния е плюс осезаем..но трябва чип!
при конверсия с 2.8 не върши работа..или поне по нашите ширини нещо не могат да я направят тази галимация хубаво
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: м50б25 как става б28

Мнение от ///Явор » 08 Ное 2012, 10:13

A защо Гюнтер не е слагал в завода с50 на м3 е30...... :mhihi: ......... защото никой е нямало да си купи 36чка :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: м50б25 как става б28

Мнение от lowdriver » 08 Ное 2012, 10:56

Louis написа:EXHAUST 240 degrees, 9.0mm lift

228*/8.8mm lift ;)
Изображение
Driver's Racing Team

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook