м50б25 как става б28

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: м50б25 как става б28

Мнение от bavar4o.70 » 04 Юли 2012, 21:06

Вярно-вала ,буталата и блока са на далавера.Ако бях видял на време обявата,щях да бодна буталата. :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: м50б25 как става б28

Мнение от mitaka21 » 04 Юли 2012, 22:13

След като разбрах за какви пари става върпос при третия вариант се отказах от него. Интерсува ме само коляновия вал на М52Б28 кован ли е и държи ли на налягане? Преправя ли му се нещо за да се навре в м50 блока и колко му е хода, за да сметна недохода и да знам дали ще се стържат буталата. :) Много се чудя с кой вал ще е по добре - с ТДС-овия или с М52-ковия?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: м50б25 как става б28

Мнение от BULL3T » 04 Юли 2012, 22:15

Bavarcho написа:Последния сетъп не е много известен в БГ, но по чуждите форуми го правят.
Колегата BULL3T беше тръгнал да прави такъв сетъп, от него знам че е доста добре за турбо (той ги разпира м50-ките), но явно има някакви проблеми и в момента разпродава частите на много добри цени - http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=304604


Тоя сетъп е за 3.0 недохода сега не мога да намеря къде го бях записал, с.с. е 8.7,аз пилих блока за да стане 9.6 че исках да ми е малко по-гъст мотора... За турбо е супер тоя сетъп,ама за сега се спира всичко поради лични финансови причини...

Митака21 не се чуди кой е по-добре... 28цовия е в пъти по-добре от тъпия тдс вал...

п.п. Вие ако искате да строуквате,за 1000 лв,по-добре недейте,че ще си развалите мотора... моя личен съвет... Такова нещо се прави само с нови части и читави карнтии...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: м50б25 как става б28

Мнение от Boyadjiev » 04 Юли 2012, 22:55

bavar4o.70 написа:По въпроса за 3-я вариант,аз в момента събирам такъв,но атмосферен.Не ти знам бюджета,но вал от м54в30 под 800 лв. няма,а буталата от същия мотор са също цифромания.Просто няма смисъл да се набутваш.Слагаш вал от м57д30,който се преработва,биели 135 мм. и бутала от ис.Аз един ден мерих ,смятах,сменях бутала и реших да сложа ис-ви.Те надстърчат 0.6 мм.но вдлъбнатината е 7 к. см. и по този начин ще докарам около 11 с. с..Но тъй като съм приготвил и разпр. вал от м54в30 -смук. и изп. -смук от безванус.,които са на 240 гр. и по голям лифт,дадох ис-те бутала да се фрезоват местата където е фрезовано ориг. бутало на ванус 25-а за клапаните със същата дълбочина плс 0.6 ,колкото щтръкват отгоре.Тук обаче ще се получи допълнително разреждане,което няма как да замеря,понеже маслото ще изтича от фрезованото.По груби сметки ще стане ок. 10.6,което е максимума от евтиния вариант.За турбиниране обаче имаш голямо поле на действие ,понеже вдлъбнатината на буталата ис е ок 4 мм..Т.е. имаш бая да свалиш от челото за да разредиш.Бях се зарекъл да не пиша повече тук,щот има много разбирачи,които не са виждали нищо от изброените части,но пишат колкото да дразнят другите.Толкоз от мен,ако някой знае повече да пише,няма да споря за глупости с "разбирачи" :nono:

:OT: Ако още не си го сглобил братле, обмисли за 12 СС ;) Успех с проекта и драсни отзиви като сглобиш какво точно се е получило :bchug: :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: м50б25 как става б28

Мнение от SpUd3r » 05 Юли 2012, 2:48

BULL3T написа:Митака21 не се чуди кой е по-добре... 28цовия е в пъти по-добре от тъпия тдс вал...

не е зле да се обосноваваш, с какво е по-добър? ;)
някой преди беше споменал, че тоя от 2.8-та бил по-лек, но в бмв фенса 2.8вия го дават с кило по-тежък :roll:
Tux0 Ca !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: м50б25 как става б28

Мнение от BULL3T » 05 Юли 2012, 8:13

SpUd3r написа:
BULL3T написа:Митака21 не се чуди кой е по-добре... 28цовия е в пъти по-добре от тъпия тдс вал...

не е зле да се обосноваваш, с какво е по-добър? ;)
някой преди беше споменал, че тоя от 2.8-та бил по-лек, но в бмв фенса 2.8вия го дават с кило по-тежък :roll:


Аз лично не съм казвал никога, че 28цовия е по-лект от ТДС-овия... Казвал съм че 28цов и м54 вал тежат повече от ТДС вала... Ще се обоснова веднага... ТДС вала е с по-малки гърбици от 28цовия,ето защо 2.8 вала е по-добър,ще даде много по-висок въртящ момент,защото мотора ще е по-дългоходов...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: м50б25 как става б28

Мнение от bavar4o.70 » 05 Юли 2012, 17:49

Boyadjiev написа:
bavar4o.70 написа:По въпроса за 3-я вариант,аз в момента събирам такъв,но атмосферен.Не ти знам бюджета,но вал от м54в30 под 800 лв. няма,а буталата от същия мотор са също цифромания.Просто няма смисъл да се набутваш.Слагаш вал от м57д30,който се преработва,биели 135 мм. и бутала от ис.Аз един ден мерих ,смятах,сменях бутала и реших да сложа ис-ви.Те надстърчат 0.6 мм.но вдлъбнатината е 7 к. см. и по този начин ще докарам около 11 с. с..Но тъй като съм приготвил и разпр. вал от м54в30 -смук. и изп. -смук от безванус.,които са на 240 гр. и по голям лифт,дадох ис-те бутала да се фрезоват местата където е фрезовано ориг. бутало на ванус 25-а за клапаните със същата дълбочина плс 0.6 ,колкото щтръкват отгоре.Тук обаче ще се получи допълнително разреждане,което няма как да замеря,понеже маслото ще изтича от фрезованото.По груби сметки ще стане ок. 10.6,което е максимума от евтиния вариант.За турбиниране обаче имаш голямо поле на действие ,понеже вдлъбнатината на буталата ис е ок 4 мм..Т.е. имаш бая да свалиш от челото за да разредиш.Бях се зарекъл да не пиша повече тук,щот има много разбирачи,които не са виждали нищо от изброените части,но пишат колкото да дразнят другите.Толкоз от мен,ако някой знае повече да пише,няма да споря за глупости с "разбирачи" :nono:

:OT: Ако още не си го сглобил братле, обмисли за 12 СС ;) Успех с проекта и драсни отзиви като сглобиш какво точно се е получило :bchug: :yes:

Мислиш ли ,че не искам по- висока с.с..Но с този вал братле,всички бутала си имат недостатъци.Първо сложих от м50в25 ванос,но щтръкнаха с почти 2 мм.,а няма как да ги челосаш толкоз,щот са целите 7 мм.Дори от м54в30 ще дойдат с голям недоход и ще трябва да се челоса блока.Най -подходящи са от ис.,щот са ми без пари и ще минат само с фрезоване за мястото на клапаните.А днес си мислех,че стърчащата част от 0.6 мм. не съм я смятал щот е пръстен с трапецовидно сечение.Мисля,че с фрезованетоще стане около 11 с.с..Като ги взема ще меря прецизно и ще се опитам да сметна обема на стърчащия пръстен.Само да ги взема и почвам да събирам.Естествено,че ще драсна за резултата. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: м50б25 как става б28

Мнение от mitaka21 » 12 Юли 2012, 12:50

Започнах да правя конверсия номер 2 - която е с м52б28 вал, нормалните биели за м50б25 и is-ови бутала, но реших да изчисля хода на буталото и по мой сметки излиза, че буталото ще изкача 2.05 милиметра по нагоре(това без гарнитурата). Това вярно ли е или аз греша в сметките? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: м50б25 как става б28

Мнение от Jordana » 12 Юли 2012, 17:32

Пиши ги колега с размери тия бутала ход на вала и дължини на биели и т.н.
Някой ако наистина иска да ти помогне но не го е смятал точно този сетъп трябва първо да рови за размерите та да ти свърши работа.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: м50б25 как става б28

Мнение от bavar4o.70 » 12 Юли 2012, 21:06

Под нормални биели м50в25 какво имаш предвид -с ванос-140 мм. или без ванос-135 мм.,и защо слагаш ис-ви бутала?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: м50б25 как става б28

Мнение от mitaka21 » 12 Юли 2012, 21:42

Без ванус 135мм. Слагам is-ови бутала щото ще се турбинира а те са по здрави и по ниски! :) Но дали найстина ще изкачат 2.05 милиметра повече или бъркам сметките нещо? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: м50б25 как става б28

Мнение от bavar4o.70 » 13 Юли 2012, 20:22

Няма как да надстърчат,защото,ако сложиш бутала от м52в25 или от м50в25 ванос ще имаш 0.5 мм. недоход и докарваш ок. 11.5 с.с. със 135 мм. биели.А ис-те бутала са 2 вида от м42 -с около 1 мм. по плитки или от м 44 с около 2 мм. по плитки.Ако разбереш какви са ти буталата ,ще сметнеш недохода и като прибавиш вдлъбнатината,която е ок 7 к.см. на буталата от м42,на м 44 не знам как изглеждат,ще сметнеш с.с..Имам колега,който направи от 2.5 -2.8 със тдс-в вал и бутала от м42 и го турбинира.Мисля,че ми каза с.с. ок 9,може с малко да бъркам и го кара на 0.7в..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: м50б25 как става б28

Мнение от mitaka21 » 13 Юли 2012, 22:24

Jordana написа:Пиши ги колега с размери тия бутала ход на вала и дължини на биели и т.н.
Някой ако наистина иска да ти помогне но не го е смятал точно този сетъп трябва първо да рови за размерите та да ти свърши работа.


Ето размерите - бутала:31.65mm CH, 84mm bore, биели:135мм, колянов вал: 84мм ход, блок: свален е с 5 десети. :) Ако някой може да ми сметне хода понеже аз неуспявам или формула да постне. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: м50б25 как става б28

Мнение от slavianko » 31 Юли 2012, 23:39

bavar4o.70 написа:Имам колега,който направи от 2.5 -2.8 със тдс-в вал и бутала от м42 и го турбинира.Мисля,че ми каза с.с. ок 9,може с малко да бъркам и го кара на 0.7в..
8.7/1сс лично смятано от мен и после за по сигурно измерено по най старият, изпитано безпогрешен метод със спринцовката. Ако това не е степента перфектна за турбиниране здраве да му кажем. От сума време я гледам тая тема и гледам как се пишат 1001 мнения а всъщност има поне няколко теми включая и моята в която всичко е написано от до. Моята кола се кара така вече трета година и и се дава постоянно яката газ и върви повече от прилично. Има също още една тема в която друг колега на който не искам да споменавам ника със същият сетъп на 1.6 бара изкара над 500кс измерени на дино.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 25.03.2008

Re: м50б25 как става б28

Мнение от martinfrit » 04 Ное 2012, 20:43

ако се смени разпределителният вал дали няма да има ефект

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook