Разлика м/у съединителите за ZF 320Z кутии

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 11.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '95 E38 740i

Разлика м/у съединителите за ZF 320Z кутии

Мнение от afterburner » 10 Яну 2012, 18:10

Въпросните ZF320Z кутии се ползват в много БМВ-та, както при 6 така и при 8 цилиндрови мотори. Всичките са с 240мм съединител, но за различните модели автомобили имат различни partnumber-и на съединителите, включително и на феродовите дискове.

Разликата м/у различните съединители само в твърдостта на диафрагмата на притискателите и в материала на феродовите дискове ли е или има и друга?

Според каталозите входящия вал на въпросните кутии са с еднакъв номер, тоест би трябвало като шлици и дължина на опашката да са еднакви.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Разлика м/у съединителите за ZF 320Z кутии

Мнение от slavianko » 11 Яну 2012, 0:15

afterburner написа:Въпросните ZF320Z кутии се ползват в много БМВ-та, както при 6 така и при 8 цилиндрови мотори. Всичките са с 240мм съединител, но за различните модели автомобили имат различни partnumber-и на съединителите, включително и на феродовите дискове.

Разликата м/у различните съединители само в твърдостта на диафрагмата на притискателите и в материала на феродовите дискове ли е или има и друга?

Според каталозите входящия вал на въпросните кутии са с еднакъв номер, тоест би трябвало като шлици и дължина на опашката да са еднакви.
Имал съм и гетраг и два вида зф кутии от различни модели и съм ги ползвал и трите с един и същ съединител.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 11.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '95 E38 740i

Re: Разлика м/у съединителите за ZF 320Z кутии

Мнение от afterburner » 11 Яну 2012, 12:10

Общо взето и аз стигнах до този извод, след като изчетох информация по чужди форуми. Съвместими са съединителите, разликата е в силата на притискателите, материал на фрикционните дискове и т.н. в зависимост от мощността на колата. Спокойно мога да ползва примерно Stage 1 съединител за 328 при M62/M60 (B30/B35/B40/B44) V8 с 5 скоростна ZF кутия.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook