Подсилване на съединител

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Подсилване на съединител

Мнение от AVGO » 19 Яну 2012, 1:13

Хаха, мерси Вичка :bchug:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Подсилване на съединител

Мнение от slavianko » 19 Яну 2012, 10:19

AVGO написа:Хаха, мерси Вичка :bchug:
Мина го най накрая :yes:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Подсилване на съединител

Мнение от AVGO » 19 Яну 2012, 11:45

slavianko написа:
AVGO написа:Хаха, мерси Вичка :bchug:
Мина го най накрая :yes:


Е, че аз за 3 години имаме поне 15 пускания с клипове и без от които той ме минава само един едиствен път от летящ от 40 до 200 с точно един калник заради моя тъпа грешка да си играя с турбото, бях пренадул, сместа пообедня и тей.Иначе абсолютно винаги другите пъти съм бил и от място и от летящ :yes:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Подсилване на съединител

Мнение от Dream_BMW » 19 Яну 2012, 13:02

И аз предполагах,че керамика ще е решението,но все пак трябваше да съм сигурен.Неизбежно е за драгстери.
С риск маалко да разводня темата,макар че тя е ясна и май няма какво друго да се добави към нея,искам да попитам AVGO,защо стартовете са от от 40 км/ч а не от място? Аз много се кефя на ТДС-а при стартове от движение тъй като 2-рата предавка е умопомрачителна като усещане,но от място ме няма никъде.Та ми е интересно ТДС-а ли е слаб за от място или проблема е в мен,макар че си мисля,че истината е някъде в средата хаха.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Подсилване на съединител

Мнение от AVGO » 19 Яну 2012, 14:15

Dream_BMW написа:И аз предполагах,че керамика ще е решението,но все пак трябваше да съм сигурен.Неизбежно е за драгстери.
С риск маалко да разводня темата,макар че тя е ясна и май няма какво друго да се добави към нея,искам да попитам AVGO,защо стартовете са от от 40 км/ч а не от място? Аз много се кефя на ТДС-а при стартове от движение тъй като 2-рата предавка е умопомрачителна като усещане,но от място ме няма никъде.Та ми е интересно ТДС-а ли е слаб за от място или проблема е в мен,макар че си мисля,че истината е някъде в средата хаха.


Ами точно с тези цитираните коли по-горе, с тях се гоня от летящ защото там ТЕ са по-силни. Примерно на Алфата когато ме би, предния ден правихме от място, там му направих поне едно 3 коли, а на летящ, той на мен един калник.
http://www.youtube.com/watch?v=qVxlCyjQaSU
Та, това го правя за да има гонка, че от място ще е грозно :mhihi:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Подсилване на съединител

Мнение от slavianko » 19 Яну 2012, 16:01

AVGO написа:
Dream_BMW написа:И аз предполагах,че керамика ще е решението,но все пак трябваше да съм сигурен.Неизбежно е за драгстери.
С риск маалко да разводня темата,макар че тя е ясна и май няма какво друго да се добави към нея,искам да попитам AVGO,защо стартовете са от от 40 км/ч а не от място? Аз много се кефя на ТДС-а при стартове от движение тъй като 2-рата предавка е умопомрачителна като усещане,но от място ме няма никъде.Та ми е интересно ТДС-а ли е слаб за от място или проблема е в мен,макар че си мисля,че истината е някъде в средата хаха.


Ами точно с тези цитираните коли по-горе, с тях се гоня от летящ защото там ТЕ са по-силни. Примерно на Алфата когато ме би, предния ден правихме от място, там му направих поне едно 3 коли, а на летящ, той на мен един калник.
http://www.youtube.com/watch?v=qVxlCyjQaSU
Та, това го правя за да има гонка, че от място ще е грозно :mhihi:
И после задното било гадно :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Подсилване на съединител

Мнение от vicho » 19 Яну 2012, 16:02

slavianko написа:И после задното било гадно :mhihi: :mhihi:


друго си е да направиш 200-300 коня Въртигумка :Р :owned:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Подсилване на съединител

Мнение от Dream_BMW » 19 Яну 2012, 16:51

AVGO написа:
Dream_BMW написа:И аз предполагах,че керамика ще е решението,но все пак трябваше да съм сигурен.Неизбежно е за драгстери.
С риск маалко да разводня темата,макар че тя е ясна и май няма какво друго да се добави към нея,искам да попитам AVGO,защо стартовете са от от 40 км/ч а не от място? Аз много се кефя на ТДС-а при стартове от движение тъй като 2-рата предавка е умопомрачителна като усещане,но от място ме няма никъде.Та ми е интересно ТДС-а ли е слаб за от място или проблема е в мен,макар че си мисля,че истината е някъде в средата хаха.


Ами точно с тези цитираните коли по-горе, с тях се гоня от летящ защото там ТЕ са по-силни. Примерно на Алфата когато ме би, предния ден правихме от място, там му направих поне едно 3 коли, а на летящ, той на мен един калник.
http://www.youtube.com/watch?v=qVxlCyjQaSU
Та, това го правя за да има гонка, че от място ще е грозно :mhihi:

Бах мааму аз значи не ставам,защото ако тръгна от 2 или 3000 оборота на първа и съединителя ми замирисва и за това чак когато зацепи,тогава мачкам газта,то тя пак си свършва първата бързо и 20-ката има още 1000 оборота и други предавателни числа,та ми взима близо една кола още на първа,което е дразнещо и втората ми стига само да я догоня.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Подсилване на съединител

Мнение от AVGO » 19 Яну 2012, 17:19

slavianko написа:
AVGO написа:
Dream_BMW написа:И аз предполагах,че керамика ще е решението,но все пак трябваше да съм сигурен.Неизбежно е за драгстери.
С риск маалко да разводня темата,макар че тя е ясна и май няма какво друго да се добави към нея,искам да попитам AVGO,защо стартовете са от от 40 км/ч а не от място? Аз много се кефя на ТДС-а при стартове от движение тъй като 2-рата предавка е умопомрачителна като усещане,но от място ме няма никъде.Та ми е интересно ТДС-а ли е слаб за от място или проблема е в мен,макар че си мисля,че истината е някъде в средата хаха.


Ами точно с тези цитираните коли по-горе, с тях се гоня от летящ защото там ТЕ са по-силни. Примерно на Алфата когато ме би, предния ден правихме от място, там му направих поне едно 3 коли, а на летящ, той на мен един калник.
http://www.youtube.com/watch?v=qVxlCyjQaSU
Та, това го правя за да има гонка, че от място ще е грозно :mhihi:
И после задното било гадно :mhihi: :mhihi:


Гадно за онез у Фейса дето никога не са карали :Д
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Подсилване на съединител

Мнение от xerial » 19 Яну 2012, 23:28

AVGO мерил ли си сега колко ти дава 0-100 , че ми стана интересно 8)
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Подсилване на съединител

Мнение от AVGO » 20 Яну 2012, 1:13

xerial написа:AVGO мерил ли си сега колко ти дава 0-100 , че ми стана интересно 8)


Не не съм :)
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Подсилване на съединител

Мнение от xerial » 20 Яну 2012, 23:37

AVGO написа:
xerial написа:AVGO мерил ли си сега колко ти дава 0-100 , че ми стана интересно 8)


Не не съм :)


ами пусни часовника де :mhihi:
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Подсилване на съединител

Мнение от AVGO » 21 Яну 2012, 5:42

xerial написа:
AVGO написа:
xerial написа:AVGO мерил ли си сега колко ти дава 0-100 , че ми стана интересно 8)


Не не съм :)


ами пусни часовника де :mhihi:


Какви часовници какви 5 лева.
Имаше скоро замервания ама ще те излъжа, май беше от 60 до 130 за 8.2 сек с пасажер.
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook