Подсилване на съединител
Модератор: bum_bum
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Подсилване на съединител
Хаха, мерси Вичка
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Подсилване на съединител
Мина го най накраяAVGO написа:Хаха, мерси Вичка
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Подсилване на съединител
slavianko написа:Мина го най накраяAVGO написа:Хаха, мерси Вичка
Е, че аз за 3 години имаме поне 15 пускания с клипове и без от които той ме минава само един едиствен път от летящ от 40 до 200 с точно един калник заради моя тъпа грешка да си играя с турбото, бях пренадул, сместа пообедня и тей.Иначе абсолютно винаги другите пъти съм бил и от място и от летящ
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Подсилване на съединител
И аз предполагах,че керамика ще е решението,но все пак трябваше да съм сигурен.Неизбежно е за драгстери.
С риск маалко да разводня темата,макар че тя е ясна и май няма какво друго да се добави към нея,искам да попитам AVGO,защо стартовете са от от 40 км/ч а не от място? Аз много се кефя на ТДС-а при стартове от движение тъй като 2-рата предавка е умопомрачителна като усещане,но от място ме няма никъде.Та ми е интересно ТДС-а ли е слаб за от място или проблема е в мен,макар че си мисля,че истината е някъде в средата хаха.
С риск маалко да разводня темата,макар че тя е ясна и май няма какво друго да се добави към нея,искам да попитам AVGO,защо стартовете са от от 40 км/ч а не от място? Аз много се кефя на ТДС-а при стартове от движение тъй като 2-рата предавка е умопомрачителна като усещане,но от място ме няма никъде.Та ми е интересно ТДС-а ли е слаб за от място или проблема е в мен,макар че си мисля,че истината е някъде в средата хаха.
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Подсилване на съединител
Dream_BMW написа:И аз предполагах,че керамика ще е решението,но все пак трябваше да съм сигурен.Неизбежно е за драгстери.
С риск маалко да разводня темата,макар че тя е ясна и май няма какво друго да се добави към нея,искам да попитам AVGO,защо стартовете са от от 40 км/ч а не от място? Аз много се кефя на ТДС-а при стартове от движение тъй като 2-рата предавка е умопомрачителна като усещане,но от място ме няма никъде.Та ми е интересно ТДС-а ли е слаб за от място или проблема е в мен,макар че си мисля,че истината е някъде в средата хаха.
Ами точно с тези цитираните коли по-горе, с тях се гоня от летящ защото там ТЕ са по-силни. Примерно на Алфата когато ме би, предния ден правихме от място, там му направих поне едно 3 коли, а на летящ, той на мен един калник.
http://www.youtube.com/watch?v=qVxlCyjQaSU
Та, това го правя за да има гонка, че от място ще е грозно
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Подсилване на съединител
И после задното било гадноAVGO написа:Dream_BMW написа:И аз предполагах,че керамика ще е решението,но все пак трябваше да съм сигурен.Неизбежно е за драгстери.
С риск маалко да разводня темата,макар че тя е ясна и май няма какво друго да се добави към нея,искам да попитам AVGO,защо стартовете са от от 40 км/ч а не от място? Аз много се кефя на ТДС-а при стартове от движение тъй като 2-рата предавка е умопомрачителна като усещане,но от място ме няма никъде.Та ми е интересно ТДС-а ли е слаб за от място или проблема е в мен,макар че си мисля,че истината е някъде в средата хаха.
Ами точно с тези цитираните коли по-горе, с тях се гоня от летящ защото там ТЕ са по-силни. Примерно на Алфата когато ме би, предния ден правихме от място, там му направих поне едно 3 коли, а на летящ, той на мен един калник.
http://www.youtube.com/watch?v=qVxlCyjQaSU
Та, това го правя за да има гонка, че от място ще е грозно
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Подсилване на съединител
slavianko написа:И после задното било гадно
друго си е да направиш 200-300 коня Въртигумка :Р
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Подсилване на съединител
AVGO написа:Dream_BMW написа:И аз предполагах,че керамика ще е решението,но все пак трябваше да съм сигурен.Неизбежно е за драгстери.
С риск маалко да разводня темата,макар че тя е ясна и май няма какво друго да се добави към нея,искам да попитам AVGO,защо стартовете са от от 40 км/ч а не от място? Аз много се кефя на ТДС-а при стартове от движение тъй като 2-рата предавка е умопомрачителна като усещане,но от място ме няма никъде.Та ми е интересно ТДС-а ли е слаб за от място или проблема е в мен,макар че си мисля,че истината е някъде в средата хаха.
Ами точно с тези цитираните коли по-горе, с тях се гоня от летящ защото там ТЕ са по-силни. Примерно на Алфата когато ме би, предния ден правихме от място, там му направих поне едно 3 коли, а на летящ, той на мен един калник.
http://www.youtube.com/watch?v=qVxlCyjQaSU
Та, това го правя за да има гонка, че от място ще е грозно
Бах мааму аз значи не ставам,защото ако тръгна от 2 или 3000 оборота на първа и съединителя ми замирисва и за това чак когато зацепи,тогава мачкам газта,то тя пак си свършва първата бързо и 20-ката има още 1000 оборота и други предавателни числа,та ми взима близо една кола още на първа,което е дразнещо и втората ми стига само да я догоня.
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Подсилване на съединител
slavianko написа:И после задното било гадноAVGO написа:Dream_BMW написа:И аз предполагах,че керамика ще е решението,но все пак трябваше да съм сигурен.Неизбежно е за драгстери.
С риск маалко да разводня темата,макар че тя е ясна и май няма какво друго да се добави към нея,искам да попитам AVGO,защо стартовете са от от 40 км/ч а не от място? Аз много се кефя на ТДС-а при стартове от движение тъй като 2-рата предавка е умопомрачителна като усещане,но от място ме няма никъде.Та ми е интересно ТДС-а ли е слаб за от място или проблема е в мен,макар че си мисля,че истината е някъде в средата хаха.
Ами точно с тези цитираните коли по-горе, с тях се гоня от летящ защото там ТЕ са по-силни. Примерно на Алфата когато ме би, предния ден правихме от място, там му направих поне едно 3 коли, а на летящ, той на мен един калник.
http://www.youtube.com/watch?v=qVxlCyjQaSU
Та, това го правя за да има гонка, че от място ще е грозно
Гадно за онез у Фейса дето никога не са карали :Д
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Подсилване на съединител
xerial написа:AVGO мерил ли си сега колко ти дава 0-100 , че ми стана интересно
Не не съм
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Подсилване на съединител
AVGO написа:xerial написа:AVGO мерил ли си сега колко ти дава 0-100 , че ми стана интересно
Не не съм
ами пусни часовника де
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Подсилване на съединител
xerial написа:AVGO написа:xerial написа:AVGO мерил ли си сега колко ти дава 0-100 , че ми стана интересно
Не не съм
ами пусни часовника де
Какви часовници какви 5 лева.
Имаше скоро замервания ама ще те излъжа, май беше от 60 до 130 за 8.2 сек с пасажер.
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани