М50Б25 Турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от slavianko » 08 Окт 2011, 20:16

S-stail написа:Брех ти колко занаята и професии имаш бре :D :yes:
Не ми е точно заварянето професия но няколко години подред изработвах професионални фитнес уреди за зали. Включително съм оборудвал изцяло и 3 мои зали в Русе а това е доста ама доста заваряне ;) Бих ти дал линкче да разгледаш но ще стане с рекламна цел и затова се въздържам ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от kalobrana » 08 Окт 2011, 20:57

А нещо по въпроса с разреждането ще споделите ли.Всяка заварка се прави на аргон и всички вътрешни провари се шлифоват.
На тези малките камъни за шлаиф тип бордер даже заварявам парче арматута за да ги удължа да стигна по навътре в трабата.
Бирата е доказателство че Бог съществува!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от slavianko » 08 Окт 2011, 21:32

kalobrana написа:А нещо по въпроса с разреждането ще споделите ли.Всяка заварка се прави на аргон и всички вътрешни провари се шлифоват.
На тези малките камъни за шлаиф тип бордер даже заварявам парче арматута за да ги удължа да стигна по навътре в трабата.
:yes:
Отностно разреждането или с по дебела гарнитура или с други бутала. Най лесният начин пък е като пилнеш леко буталата. Преди време сглобих една турбо лада с блок 1.7 от нива строукнат на 84мм до 1.8 Сложихме и моите оригинални бутала от 25-цата и престъргахме челата с 3мм за да падне степента на 9:1 Повече от година колата се кара на 1 бар и и се раздава доста газ и се държи повече от перфектно така че не виждам и при теб да не стане ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от S-stail » 09 Окт 2011, 18:44

А може би ако ще карате до 1бар да не пипате моторчето.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от slavianko » 09 Окт 2011, 18:57

S-stail написа:А може би ако ще карате до 1бар да не пипате моторчето.
Абсолютно съм на това мнение и аз :yes:
Най добре е като ще е евридейка да е на 0.5-0.6 без да се разрежда. Хем ще е по безопасно за мотора хем ще е по отзивчива колата в градски условия и хем ще си върви прилично.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от Jim Beam » 10 Окт 2011, 0:04

slavianko написа:
S-stail написа:А може би ако ще карате до 1бар да не пипате моторчето.
Абсолютно съм на това мнение и аз :yes:
Най добре е като ще е евридейка да е на 0.5-0.6 без да се разрежда. Хем ще е по безопасно за мотора хем ще е по отзивчива колата в градски условия и хем ще си върви прилично.


А като за евридейка колко ще и се вдигне разхода с турбината?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от BULL3T » 10 Окт 2011, 0:59

slavianko написа:
S-stail написа:А може би ако ще карате до 1бар да не пипате моторчето.
Абсолютно съм на това мнение и аз :yes:
Най добре е като ще е евридейка да е на 0.5-0.6 без да се разрежда. Хем ще е по безопасно за мотора хем ще е по отзивчива колата в градски условия и хем ще си върви прилично.


Знаеш ли как го замислям това нещо за мойта кочинка... Токувиш догодина зема та го направя на евридейката... :mhihi:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от S-stail » 10 Окт 2011, 20:20

Jim Beam написа:
slavianko написа:
S-stail написа:А може би ако ще карате до 1бар да не пипате моторчето.
Абсолютно съм на това мнение и аз :yes:
Най добре е като ще е евридейка да е на 0.5-0.6 без да се разрежда. Хем ще е по безопасно за мотора хем ще е по отзивчива колата в градски условия и хем ще си върви прилично.


А като за евридейка колко ще и се вдигне разхода с турбината?

нормално каране настроена кола си запазва разхода с преди.
Може и по малко е ако се остави бедничка в атмосверните режими.
При яко каране разхода расте порпорционално с нарастването на мощноста.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от kalobrana » 12 Окт 2011, 0:01

Притеснява ме високата степен на сгъстяване и температурата която ще се развие в цилиндрите.Щом смятате,че до 1.0 бар
държи ок. по добре за мен.Точно за това питам вас,хора с опит в тази сфера.
По въпроса с колко надув ще е тубото ще се разбере след измерване,но мисля да е 0.8 бар.max.
Времето ще покаже какво ще стане.Ако се нагласи електрониката като хората в най добрия случай - гарнитура глава,а в другия
смяна на бутала.За по лошо не ми се мисли
Относно разхода.Дебитомера ми е повреден от около 1г.ламбдата също и беше 15-17 на 100 в града.От София до Калояново и
обратно(за 10-тия събор) ми даде 8л на100км.
Бирата е доказателство че Бог съществува!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от BULL3T » 12 Окт 2011, 14:10

kalobrana написа:Притеснява ме високата степен на сгъстяване и температурата която ще се развие в цилиндрите.Щом смятате,че до 1.0 бар
държи ок. по добре за мен.Точно за това питам вас,хора с опит в тази сфера.
По въпроса с колко надув ще е тубото ще се разбере след измерване,но мисля да е 0.8 бар.max.
Времето ще покаже какво ще стане.Ако се нагласи електрониката като хората в най добрия случай - гарнитура глава,а в другия
смяна на бутала.За по лошо не ми се мисли
Относно разхода.Дебитомера ми е повреден от около 1г.ламбдата също и беше 15-17 на 100 в града.От София до Калояново и
обратно(за 10-тия събор) ми даде 8л на100км.


Гарнитурата над 0.4 ще духне след 2 пъти даване на газ... Буталата и карантията не ги мисли ще държат и над 1 бар,ама като гледам ти там няма да стигнеш... мисли някаква гарнитурка и дейставй... пусни най-добре тема в проекти като почнеш та да може да се пише на спокойствие...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от kalobrana » 13 Окт 2011, 0:05

Вече съм почнал.Изпускателният колектор е готов.Мазането на турбото също,до неделя и генерацията ще е налице.
Питах за разреждане защото ще свалям главата поради теч на антифриз от гарнитурата
Не мога да пусна тема в проекти,не знам защо.При мен липсва линка нова тема :?:
Бирата е доказателство че Бог съществува!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от S-stail » 13 Окт 2011, 20:57

Garniturkata bi duhnala nad 0.4 samo i edinstveno
ako si e zaminala predi tva.Az bih si slojil reinz ili nai mnogo i edin
o-ring.
sorka za shlqkavicata nemam kirilica tuka.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от BULL3T » 14 Окт 2011, 2:10

S-stail написа:Garniturkata bi duhnala nad 0.4 samo i edinstveno
ako si e zaminala predi tva.Az bih si slojil reinz ili nai mnogo i edin
o-ring.
sorka za shlqkavicata nemam kirilica tuka.


Ще му духне при всички положения,защото просто не е стегната! Оригиналната гарнитура,нова или рейнц,ще издържи до бар поне,ако е стегната с АРП-та... Мен ме фана яд че сложих гарнитурата на ппф за такова малко налягане...

п.п. До 0.5/0.6 може без да разреждаш мотора да минеш. :yes:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от S-stail » 14 Окт 2011, 17:38

М50 сме правили тука без да е отваряно на 0.6 със
стандартната гарнитура и мотроника!няма ко да я духне
особено като е с детонационни датцици.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: М50Б25 Турбо

Мнение от Postman » 14 Окт 2011, 20:08

И моят М50 не може да я духне все още, не е отварян, степента е 11:1, а от 4750 до прекъсвач е все над 0,6 бара (на прекъсвач е над 1,0)... и така вече над 10К км. Та понякога има и изключения - не се знае кой М50 е по-кокал от кокала...

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook