М50Б25 Турбо
Модератор: bum_bum
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
М50Б25 Турбо
Привет на всички запалени по доработка на любимите ни автомобили.
Идеята е да се монтира турбина на е36 м50б25 без ванус.Удари ме тока
Целта не е състезателен или дрифт автомобил,а просто да видим какво ще се получи със възможно по малко лв.
Турбото е от камаз (знам че е голямо и ще се развърта късно) Кулера е правен по поръчка от приятел(Дани-Стар Трек)
Турбопътищата ще са на 63мм.Предстои изработване на изпускателен колектор,закупуване на разни уреди и др.
Мисля да сложа кутия от 328 и диф от тдс. Съединителя ще ми го прави друг приятел(до 400кс.)
Електрониката ще е Мега,ама от тук нататък не знам,каква мега и от къде, какви допълнителни неща са нужни.Изчетох почти всички подобни теми и куп друга информация,
но винаги остава нещо неясно.Теорията е едно,а практиката друго.
Охлаждане на маслото да правя или не е нужно.
Моля колегите,които имат опит по въпроса да помогнат колкото им е възможно
Въпроса е главно от към електроника,там ми е слабото място
Идеята е да се монтира турбина на е36 м50б25 без ванус.Удари ме тока
Целта не е състезателен или дрифт автомобил,а просто да видим какво ще се получи със възможно по малко лв.
Турбото е от камаз (знам че е голямо и ще се развърта късно) Кулера е правен по поръчка от приятел(Дани-Стар Трек)
Турбопътищата ще са на 63мм.Предстои изработване на изпускателен колектор,закупуване на разни уреди и др.
Мисля да сложа кутия от 328 и диф от тдс. Съединителя ще ми го прави друг приятел(до 400кс.)
Електрониката ще е Мега,ама от тук нататък не знам,каква мега и от къде, какви допълнителни неща са нужни.Изчетох почти всички подобни теми и куп друга информация,
но винаги остава нещо неясно.Теорията е едно,а практиката друго.
Охлаждане на маслото да правя или не е нужно.
Моля колегите,които имат опит по въпроса да помогнат колкото им е възможно
Въпроса е главно от към електроника,там ми е слабото място
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: М50Б25 Турбо
питай славянко и виж темата му мисля,че няма неясни неща viewtopic.php?f=67&t=171777 , трябва да охлаждаш маслото инак бързо ще замине
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: М50Б25 Турбо
За мега виж валентино от форума.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М50Б25 Турбо
Първо си намери читав мапер който да ти монтира и настрои колата адекватно защото това е най важното. Можеш да наринеш хиляди левове и накрая някой некадърник да ти се изцвъка на всичко заради недобри настройки. Имай също в предвид че монго трудно ще намериш такъв човек и ако го намериш той ще си знае цената а тя няма да ти хареса повярвай миkalobrana написа:Въпроса е главно от към електроника,там ми е слабото място
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: М50Б25 Турбо
Аз се сещам и за едни не толкоз скъпи
AEM FIC също е варянт,оставаш си с мотроника и на най вече
с нок датчичите.
AEM FIC също е варянт,оставаш си с мотроника и на най вече
с нок датчичите.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М50Б25 Турбо
И аз си останах с мотроника и въпреки всичко с няколкото настройки докато всичко стане както трябва със цената на пиджито с монтажа и на финала пак ми излезе едни 1000+лв. Не слагам и бензина който съм изгорил по настройването. Кой каквото и да ми говори под тая сума на финала няма да е.S-stail написа:Аз се сещам и за едни не толкоз скъпи
AEM FIC също е варянт,оставаш си с мотроника и на най вече
с нок датчичите.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: М50Б25 Турбо
slavianko написа:И аз си останах с мотроника и въпреки всичко с няколкото настройки докато всичко стане както трябва със цената на пиджито с монтажа и на финала пак ми излезе едни 1000+лв. Не слагам и бензина който съм изгорил по настройването. Кой каквото и да ми говори под тая сума на финала няма да е.S-stail написа:Аз се сещам и за едни не толкоз скъпи
AEM FIC също е варянт,оставаш си с мотроника и на най вече
с нок датчичите.
Еми кво го умувате тогава... 800 лв ти е мегата... а мапер... хехе аре стигни до там че да си направиш колата и да чака настройки пък аз мапер ще ти намеря...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Re: М50Б25 Турбо
Подготвил съм 1000 за жици,но не съм стигнал до там все още.Свързах се с двама колеги,които гарантират качество.
Сега ме мъчи охлаждането на маслото и маи ще я пусна без него като начало,по на татък ще го довършвам.
Мислех за зимата да не пипам мотора и да си я карам спокойно,но потече антифриз при 6-ти цилиндър.Това ще ме забави
с пускането в движение.Оказа се че главата не е сваляна от 91г.Стояха щампите върху шайбите на болтовете,които при
отвиване се отчупват от главата.Ще се отваря мотора,няма начин.
Мисля да сваля малко от горивната камера и да слагам 2 метални гарнитури.
Някакви идеи за разреждане малко.
На всичко отгоре и на жената колата е в бокса.Нали се сещате коя кола трябва да се направи първа
Сега ме мъчи охлаждането на маслото и маи ще я пусна без него като начало,по на татък ще го довършвам.
Мислех за зимата да не пипам мотора и да си я карам спокойно,но потече антифриз при 6-ти цилиндър.Това ще ме забави
с пускането в движение.Оказа се че главата не е сваляна от 91г.Стояха щампите върху шайбите на болтовете,които при
отвиване се отчупват от главата.Ще се отваря мотора,няма начин.
Мисля да сваля малко от горивната камера и да слагам 2 метални гарнитури.
Някакви идеи за разреждане малко.
На всичко отгоре и на жената колата е в бокса.Нали се сещате коя кола трябва да се направи първа
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: М50Б25 Турбо
kalobrana написа:Подготвил съм 1000 за жици,но не съм стигнал до там все още.Свързах се с двама колеги,които гарантират качество.
Сега ме мъчи охлаждането на маслото и маи ще я пусна без него като начало,по на татък ще го довършвам.
Мислех за зимата да не пипам мотора и да си я карам спокойно,но потече антифриз при 6-ти цилиндър.Това ще ме забави
с пускането в движение.Оказа се че главата не е сваляна от 91г.Стояха щампите върху шайбите на болтовете,които при
отвиване се отчупват от главата.Ще се отваря мотора,няма начин.
Мисля да сваля малко от горивната камера и да слагам 2 метални гарнитури.
Някакви идеи за разреждане малко.
На всичко отгоре и на жената колата е в бокса.Нали се сещате коя кола трябва да се направи първа
Пич много хаотично задваш въпросите... Дай повече инфо за тва ква ти е идеята,та да ти помогнем... Кажи си бюджета,за какво ще се прави колата каква е и тн...
Гарнитурата ти трябва да е над 2 мм дебела,по възможност с метални рингове на цилидрите,зависи и на какво налягане ще надуваш и кво ли още не...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Re: М50Б25 Турбо
Да започна отначало,Не се опитвам да измисля топлата вода.Темата я пускам да споделя моят проект
Бюджета е (възможно по малко лв - по горе в темата)около 2 2.5 хилки
Не правя Драг или Дрифт автомобил,ще я карам всеки ден.Правя я щот ми е хоби
За сега се отказах от варианта да охлаждам маслото.
Въпрос Как и колко да разредя мотора,в момента степен на сгъстяване 10.5 към 1 целя се около 9 към 1 или греша
Ще се надуе до 0,6 - 0,8 ако изобщо се развърти това голямо турбо
Евала на Славянко за идеята за ладовите уреди,работят вярно и евтино
Много работа и малко свободно време.Ето малко от изработването на колектора http://kalobrana.snimka.bg/?album;aid=625755;pid=25250930
Скоро повече снимки
Бюджета е (възможно по малко лв - по горе в темата)около 2 2.5 хилки
Не правя Драг или Дрифт автомобил,ще я карам всеки ден.Правя я щот ми е хоби
За сега се отказах от варианта да охлаждам маслото.
Въпрос Как и колко да разредя мотора,в момента степен на сгъстяване 10.5 към 1 целя се около 9 към 1 или греша
Ще се надуе до 0,6 - 0,8 ако изобщо се развърти това голямо турбо
Евала на Славянко за идеята за ладовите уреди,работят вярно и евтино
Много работа и малко свободно време.Ето малко от изработването на колектора http://kalobrana.snimka.bg/?album;aid=625755;pid=25250930
Скоро повече снимки
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М50Б25 Турбо
Защо не пробвахте да направите малко по дълги рънари? Не че и така няма да движи Кой ще ги заваря финално ? няма да е лошо само да прикапите всичко и на финала да се завари при някой професионалист. Не трябва да остава никакъв провар отвътре който евентуално след това да се отчупи че ... ще се сговни проекта набързо.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: М50Б25 Турбо
BULL3T написа:slavianko написа:И аз си останах с мотроника и въпреки всичко с няколкото настройки докато всичко стане както трябва със цената на пиджито с монтажа и на финала пак ми излезе едни 1000+лв. Не слагам и бензина който съм изгорил по настройването. Кой каквото и да ми говори под тая сума на финала няма да е.S-stail написа:Аз се сещам и за едни не толкоз скъпи
AEM FIC също е варянт,оставаш си с мотроника и на най вече
с нок датчичите.
Еми кво го умувате тогава... 800 лв ти е мегата... а мапер... хехе аре стигни до там че да си направиш колата и да чака настройки пък аз мапер ще ти намеря...
Мега от валентино излиза на 400и нещо в мотрониковата кутия без нужда от
превързване на никви жици.
Около 400лв вземат повечето мапери.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: М50Б25 Турбо
slavianko написа:Защо не пробвахте да направите малко по дълги рънари? Не че и така няма да движи Кой ще ги заваря финално ? няма да е лошо само да прикапите всичко и на финала да се завари при някой професионалист. Не трябва да остава никакъв провар отвътре който евентуално след това да се отчупи че ... ще се сговни проекта набързо.
Заварка без провар не е заварка!Амо не тоя провар дет си мислиш,провиснал на места кат цифка
Тръба са заварява винаги с провар,изглежда все едно и отвътре е бъркал некой да заварява.Тва си е техника на заварка по аец-и тец-ове и т.н. дето е отговорна заварката.
Мога да ти снимам да видиш точно как изглежда.
П.С. Говоря за тиг заваряване.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М50Б25 Турбо
Колега точно на мен е излишно да ми показваш. Заварям повече от 15г и то професионално и бъди сигурен знам как става. Така му съм го написал за да ме разбере човека. Ясно че трябва да има провар но просто да не е прекалено голям и увиснал на места за да има предпоставки после да се отчупи парче.S-stail написа:slavianko написа:Защо не пробвахте да направите малко по дълги рънари? Не че и така няма да движи Кой ще ги заваря финално ? няма да е лошо само да прикапите всичко и на финала да се завари при някой професионалист. Не трябва да остава никакъв провар отвътре който евентуално след това да се отчупи че ... ще се сговни проекта набързо.
Заварка без провар не е заварка!Амо не тоя провар дет си мислиш,провиснал на места кат цифка
Тръба са заварява винаги с провар,изглежда все едно и отвътре е бъркал некой да заварява.Тва си е техника на заварка по аец-и тец-ове и т.н. дето е отговорна заварката.
Мога да ти снимам да видиш точно как изглежда.
П.С. Говоря за тиг заваряване.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: М50Б25 Турбо
Брех ти колко занаята и професии имаш бре
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани