питанка за м52 с м50 см. колектор и "розови" инжектори

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

питанка за м52 с м50 см. колектор и "розови" инжектори

Мнение от Chimerasv » 18 Сеп 2011, 17:24

Привет колеги и ентусиасти!
Питанката е следната:
Двигател м52б20 със смукателен колектор от м50б20 и игнориран клапан за картерна вентилация
като загрее започва да тресе и губи обороти. Явлението се появи след поставянето на "розовите" инжектори.
Оригиналните инжектори бяха със зелени "главички" и при тях между 2000 и 2600 рпм. се получаваше някаква дупка
при която имаше осезаема загуба на мощност. След подмяната им с розовите дупката изчезна но се получи неприятното притрисане и загуба на оборити в празен ход - прилича все едно е извадена тръбичката след дебитомера, която отива към нещо което на пръв поглед ми прилича на анемометър. през него мтора смуче въздух
при напълно затворен дросел - тоест това регулира празния ход ( дали не е в него причината ).
Но се погрижих да няма "пролуки" откъдето да смуче след дебитомера и тн.
Дави ли се .. или да запрятам пак ръкави и да гледам къде какво съм "съгрешил" :dummy: .

ДАНКЕ :) :ok: :bchug:
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: питанка за м52 с м50 см. колектор и "розови" инжектори

Мнение от zlatko_baretata » 19 Сеп 2011, 0:10

BMW DIS GT1.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: питанка за м52 с м50 см. колектор и "розови" инжектори

Мнение от BULL3T » 19 Сеп 2011, 0:17

Аз не разбрах какво питаш,ама въобще...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 4-цилиндрово сешоарче

Re: питанка за м52 с м50 см. колектор и "розови" инжектори

Мнение от S204 » 19 Сеп 2011, 8:36

Колега, това ли е нещото което ти оприличаваш на анемометър (номер 6 от схемата):
Изображение
Това е стъпково електромоторче, управляващо празния ход.
Но да започнем оттам, че е запушена картерната вентилация. Тези двигатели са със затворен цикъл на празния ход т.е. картерната вентилация трябва да е закачена на определеното от завода място. :) Тръгни оттам.
Има 1500 модела инжектори и НЕ са взаимозаменяеми.
Дори да си сменил колектора с такъв от м50, трябва да ползваш оригиналните инжектори.
И както ти е препоръчал баретата, по-добре да отидеш при специалист с подходящата апаратура и познания. Всичко друго ще доведе до безсмислено главоблъскане.
Успех! :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Re: питанка за м52 с м50 см. колектор и "розови" инжектори

Мнение от Chimerasv » 19 Сеп 2011, 12:32

аз точно към отговорите от главоблъскането се стремя ;)
иначе да #6 мисля за анемометър
картерната вентилация не е запушена ;) отвежда се в атмосферата ( това ще се промени )
а отговора засега е че инжекторите са прекалено големи и давят двигателя ;)
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook