питанка за м52 с м50 см. колектор и "розови" инжектори
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
питанка за м52 с м50 см. колектор и "розови" инжектори
Привет колеги и ентусиасти!
Питанката е следната:
Двигател м52б20 със смукателен колектор от м50б20 и игнориран клапан за картерна вентилация
като загрее започва да тресе и губи обороти. Явлението се появи след поставянето на "розовите" инжектори.
Оригиналните инжектори бяха със зелени "главички" и при тях между 2000 и 2600 рпм. се получаваше някаква дупка
при която имаше осезаема загуба на мощност. След подмяната им с розовите дупката изчезна но се получи неприятното притрисане и загуба на оборити в празен ход - прилича все едно е извадена тръбичката след дебитомера, която отива към нещо което на пръв поглед ми прилича на анемометър. през него мтора смуче въздух
при напълно затворен дросел - тоест това регулира празния ход ( дали не е в него причината ).
Но се погрижих да няма "пролуки" откъдето да смуче след дебитомера и тн.
Дави ли се .. или да запрятам пак ръкави и да гледам къде какво съм "съгрешил" .
ДАНКЕ
Питанката е следната:
Двигател м52б20 със смукателен колектор от м50б20 и игнориран клапан за картерна вентилация
като загрее започва да тресе и губи обороти. Явлението се появи след поставянето на "розовите" инжектори.
Оригиналните инжектори бяха със зелени "главички" и при тях между 2000 и 2600 рпм. се получаваше някаква дупка
при която имаше осезаема загуба на мощност. След подмяната им с розовите дупката изчезна но се получи неприятното притрисане и загуба на оборити в празен ход - прилича все едно е извадена тръбичката след дебитомера, която отива към нещо което на пръв поглед ми прилича на анемометър. през него мтора смуче въздух
при напълно затворен дросел - тоест това регулира празния ход ( дали не е в него причината ).
Но се погрижих да няма "пролуки" откъдето да смуче след дебитомера и тн.
Дави ли се .. или да запрятам пак ръкави и да гледам къде какво съм "съгрешил" .
ДАНКЕ
- zlatko_baretata
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: питанка за м52 с м50 см. колектор и "розови" инжектори
Аз не разбрах какво питаш,ама въобще...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- S204
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: питанка за м52 с м50 см. колектор и "розови" инжектори
Колега, това ли е нещото което ти оприличаваш на анемометър (номер 6 от схемата):
Това е стъпково електромоторче, управляващо празния ход.
Но да започнем оттам, че е запушена картерната вентилация. Тези двигатели са със затворен цикъл на празния ход т.е. картерната вентилация трябва да е закачена на определеното от завода място. Тръгни оттам.
Има 1500 модела инжектори и НЕ са взаимозаменяеми.
Дори да си сменил колектора с такъв от м50, трябва да ползваш оригиналните инжектори.
И както ти е препоръчал баретата, по-добре да отидеш при специалист с подходящата апаратура и познания. Всичко друго ще доведе до безсмислено главоблъскане.
Успех!
Това е стъпково електромоторче, управляващо празния ход.
Но да започнем оттам, че е запушена картерната вентилация. Тези двигатели са със затворен цикъл на празния ход т.е. картерната вентилация трябва да е закачена на определеното от завода място. Тръгни оттам.
Има 1500 модела инжектори и НЕ са взаимозаменяеми.
Дори да си сменил колектора с такъв от м50, трябва да ползваш оригиналните инжектори.
И както ти е препоръчал баретата, по-добре да отидеш при специалист с подходящата апаратура и познания. Всичко друго ще доведе до безсмислено главоблъскане.
Успех!
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: питанка за м52 с м50 см. колектор и "розови" инжектори
аз точно към отговорите от главоблъскането се стремя
иначе да #6 мисля за анемометър
картерната вентилация не е запушена отвежда се в атмосферата ( това ще се промени )
а отговора засега е че инжекторите са прекалено големи и давят двигателя
иначе да #6 мисля за анемометър
картерната вентилация не е запушена отвежда се в атмосферата ( това ще се промени )
а отговора засега е че инжекторите са прекалено големи и давят двигателя
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани