Суперчарджър от Active Autowerke
Модератор: bum_bum
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Карданите ан е36 не се късат и от 1000 коня. При Лудия се късат от скоростите, които е сложил вероятно, щото седят по-накриво на мотора или поради някаква друга подобна причина, а не щото кардана е слаб.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Мухахаха кои мотори не стават за турбо,аААА????
Колко от вас ги тестваха и как ги направиха????
Ебаси,Цене как ги пускаш подобни да пишат ????
Аз искам да видя счупен м52б28 от турбо на некво налягане около бар
със добри настройки и да са му се изкривили биелите,вала,блока да се е пробил,
буталата да са задрали и т.н..........
Как шведите вадят коне /400+/ от фабрични м52-54 а вие всезнайковци
ги отписахте тея мотори????
Пак да попитам,кой аджеба от вас турбинира м52 или м54 и кво стана?????
Колко от вас ги тестваха и как ги направиха????
Ебаси,Цене как ги пускаш подобни да пишат ????
Аз искам да видя счупен м52б28 от турбо на некво налягане около бар
със добри настройки и да са му се изкривили биелите,вала,блока да се е пробил,
буталата да са задрали и т.н..........
Как шведите вадят коне /400+/ от фабрични м52-54 а вие всезнайковци
ги отписахте тея мотори????
Пак да попитам,кой аджеба от вас турбинира м52 или м54 и кво стана?????
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
bum_bum написа:Карданите ан е36 не се късат и от 1000 коня. При Лудия се късат от скоростите, които е сложил вероятно, щото седят по-накриво на мотора или поради някаква друга подобна причина, а не щото кардана е слаб.
Лудия най-вероятно ги суче карданите заради масата на колата
която доста надвишава фабричната и впредвид нютоните които са доста в плюс
нещата си идват.....
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Колега не се пали толко бързо, че ще ти претопли горивната камера
За парите на един гаражен проект -> тоест 99% от тия в Бг. не можеш да започнеш с м52-то...
Смисъл, то става всичко от всеки мотор, зависи какви пари ще налееш, а под "не става" повечето хора (включително и аз) разбирам че за неква си сума си правя 2.5 турбо, а за същата съм до никъде с м52
За парите на един гаражен проект -> тоест 99% от тия в Бг. не можеш да започнеш с м52-то...
Смисъл, то става всичко от всеки мотор, зависи какви пари ще налееш, а под "не става" повечето хора (включително и аз) разбирам че за неква си сума си правя 2.5 турбо, а за същата съм до никъде с м52
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
S-stail написа:Мухахаха кои мотори не стават за турбо,аААА????
Колко от вас ги тестваха и как ги направиха????
Ебаси,Цене как ги пускаш подобни да пишат ????
Аз искам да видя счупен м52б28 от турбо на некво налягане около бар
със добри настройки и да са му се изкривили биелите,вала,блока да се е пробил,
буталата да са задрали и т.н..........
Как шведите вадят коне /400+/ от фабрични м52-54 а вие всезнайковци
ги отписахте тея мотори????
Пак да попитам,кой аджеба от вас турбинира м52 или м54 и кво стана?????
Аз отдавна пея за М52, дето криви биелите чак на 1,4 бара ама никой не слуша. Има си оправия и за резбите на алуминиевия блок, ако са толкова проблем и за всичко ама иска и стотинки, а не само ентусиазъм.
- kirilov/325i
- младши ентусиаст
- Мнения: 384
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: Търговище
- Кара: Е36-325i Тurbo 605 Max Torque
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
А кой от вас турбинира стоков М52б28 на бар и нещо,че ги хвалите ?
Последна промяна kirilov/325i на 24 Окт 2011, 7:17, променена общо 1 път
.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Boyadjiev написа:Колега не се пали толко бързо, че ще ти претопли горивната камера
За парите на един гаражен проект -> тоест 99% от тия в Бг. не можеш да започнеш с м52-то...
Смисъл, то става всичко от всеки мотор, зависи какви пари ще налееш, а под "не става" повечето хора (включително и аз) разбирам че за неква си сума си правя 2.5 турбо, а за същата съм до никъде с м52
нема ми претопли нищо,аз съм на метанол приятелю
а за парите на един гаражен проект демек за не повече от бар
искам да ми кажеж ти кое е по добре,предполагам си ги правил и двете?
Бас държа,че от м52 ще се изкарат същите коне и повече нютони от много по ниски оборотки.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
kirilov/325i написа:А кой от вас турбинира стоков М52б18 на бар и нещо,че ги хвалите ?
чиче нема спор че м50 е по здрав ама да се отписва м52ката е така само с клавиатурата............хах.
Твойто м50 фабрично ли е?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
S-stail написа:Boyadjiev написа:Колега не се пали толко бързо, че ще ти претопли горивната камера
За парите на един гаражен проект -> тоест 99% от тия в Бг. не можеш да започнеш с м52-то...
Смисъл, то става всичко от всеки мотор, зависи какви пари ще налееш, а под "не става" повечето хора (включително и аз) разбирам че за неква си сума си правя 2.5 турбо, а за същата съм до никъде с м52
нема ми претопли нищо,аз съм на метанол приятелю
а за парите на един гаражен проект демек за не повече от бар
искам да ми кажеж ти кое е по добре,предполагам си ги правил и двете?
Бас държа,че от м52 ще се изкарат същите коне и повече нютони от много по ниски оборотки.
М50-то ще изкара с поне 200 коня отгоре, тъй като М52то ражда в стоков вид като се надуе... Сега ако сложиш хубава гарнитура, ако се сложат шпилки, ако това, ако онова, но чисто и просто за най-евтиния кеф, демек търсим коне и нютони, някакви прилични, не някаква цифромания, е най-лесно да започнеш от нещо здраво... Ако ще си караш сток, земи си М52, ако ще си човъркаш еми си М50, М42 и тн...
П.С. И до турбо ще стигна, добре че се отказах когато трябваше, че бях се яко филмирал с тия турбо проекти
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Мноооого избягахте от тематЪ
Тука човека (автора), ма вие него ни гу уважавате, си е купил Б28 и явно си го кефи, и иска МАЛКО да го позасили, и иска като отвори капака да няма черва и кости, а нещо което да гали окото. И пита за компресор. Слезте на земята и забравете, че има М50 и дори, че има М10, който най вероятно за още по-малко пари ще изкара 3 пъти повече коне от М50 от 2 литра в сток вариант
Та дайте да си говорим не колко е велик М50, и какъв злетак е М52, а да помислим дали тоя компресор дето си го е избрал на тия Активните Автоработи дали няма малко по-изгоден вариант (примерно 1000 долара надолу).
Така ше ме огреете и мене Хора с реален досег до такива - highly appreciated
Тука човека (автора), ма вие него ни гу уважавате, си е купил Б28 и явно си го кефи, и иска МАЛКО да го позасили, и иска като отвори капака да няма черва и кости, а нещо което да гали окото. И пита за компресор. Слезте на земята и забравете, че има М50 и дори, че има М10, който най вероятно за още по-малко пари ще изкара 3 пъти повече коне от М50 от 2 литра в сток вариант
Та дайте да си говорим не колко е велик М50, и какъв злетак е М52, а да помислим дали тоя компресор дето си го е избрал на тия Активните Автоработи дали няма малко по-изгоден вариант (примерно 1000 долара надолу).
Така ше ме огреете и мене Хора с реален досег до такива - highly appreciated
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Ако имаше как да се купи този компресор с 1000 $ надолу щеше да е много по-популярен както по света, така и у нас.
Това го казвам условно, понеже единична цена на компресора не е обсъждана, ами по-скоро цената на кита. Пък стойността само на компресора по цени на дребно от малкото места, където може да се купи, е има няма половината от тази на целия кит.
Хора с реален досег до готовите китове на Актив у нас не са много - доколкото знам един единствен кит, и то преди повече 5 години, е слаган на БМВ. Останалите няколко компресора в България все работят с правени китове, ако говорим за БМВ де, щото мисля че има и поне една Хонда с Ротрекс...
Това го казвам условно, понеже единична цена на компресора не е обсъждана, ами по-скоро цената на кита. Пък стойността само на компресора по цени на дребно от малкото места, където може да се купи, е има няма половината от тази на целия кит.
Хора с реален досег до готовите китове на Актив у нас не са много - доколкото знам един единствен кит, и то преди повече 5 години, е слаган на БМВ. Останалите няколко компресора в България все работят с правени китове, ако говорим за БМВ де, щото мисля че има и поне една Хонда с Ротрекс...
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Ето нещо любопитно и досата интересно бих казал http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=61873
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
shopaza написа:Ето нещо любопитно и досата интересно бих казал http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=61873
хехе ама скивай последната снимка ущипал го е някой че с тоя пласмасов блок не става и е взел чугунов от м50
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Пластмасовите блокове вадят коне,незнам кой ви ги вдява
тея за алу блоковете.Лошото на нета е ,че е като развален телефон.При еднакво гадни настройки еднакво гадно ще се строшат и чугунения и алу блока
Скийй тука nick g ot TT кви коне си вадят от м54!
http://www.techniquetuning.com/e46330turbo.html
http://www.techniquetuning.com/bmw-e46- ... turbo.html
малко и от шведите
500whp/640wnm
UNOPENED M54B30
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=50944
П.С. Ся веднага мое му пишеш на шведата ква голяма шматка е,че
е тръгнал тоя пластмасов буджак да турбинирва...........бе направо му пиши че е баси смотаняка
тея за алу блоковете.Лошото на нета е ,че е като развален телефон.При еднакво гадни настройки еднакво гадно ще се строшат и чугунения и алу блока
Скийй тука nick g ot TT кви коне си вадят от м54!
http://www.techniquetuning.com/e46330turbo.html
http://www.techniquetuning.com/bmw-e46- ... turbo.html
малко и от шведите
500whp/640wnm
UNOPENED M54B30
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=50944
П.С. Ся веднага мое му пишеш на шведата ква голяма шматка е,че
е тръгнал тоя пластмасов буджак да турбинирва...........бе направо му пиши че е баси смотаняка
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Аз предлагам, всички които са счупили М52 с турбо, да пишат тук и да пуснат снимки, подробности и т.н. ако обичат А ако са като на онзи , където на брат му казали, че, едни били яли някаква луканка и а-м-м-м много била хубава....по-добре да не дават акъл след като информацията е от десета ръка До сега никой не излезе и не каза - ето, аз направих М52Б28 с турбо, с тази електроника, с това турбо, с това налягане, с тази горивна карта, с тази авансова и тази графика от диностенда...и се счупи от лош блок, биела, бутала......Много ясно че алуминиевия блок не е толкова здрав колкото чугуна, ама че не ставал бих искал да бъде доказано, а не преписано от някъде из интернет пространството. Или да смятаме че щом не може да се изкарат 1000 коня, значи не става? Или тук подобрение със сто коня вече го нямаме за нищо, може би е "недостатъчно" за нашите "изисквания"
е21 345 0-402м 12.18
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани