Суперчарджър от Active Autowerke

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от bum_bum » 22 Окт 2011, 19:37

Карданите ан е36 не се късат и от 1000 коня. При Лудия се късат от скоростите, които е сложил вероятно, щото седят по-накриво на мотора или поради някаква друга подобна причина, а не щото кардана е слаб.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от S-stail » 23 Окт 2011, 20:32

Мухахаха кои мотори не стават за турбо,аААА????
Колко от вас ги тестваха и как ги направиха????
Ебаси,Цене как ги пускаш подобни да пишат :shock: :shock: :shock: :shock: ????

Аз искам да видя счупен м52б28 от турбо на некво налягане около бар
със добри настройки и да са му се изкривили биелите,вала,блока да се е пробил,
буталата да са задрали и т.н..........
Как шведите вадят коне /400+/ от фабрични м52-54 а вие всезнайковци
ги отписахте тея мотори????
Пак да попитам,кой аджеба от вас турбинира м52 или м54 и кво стана?????
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от S-stail » 23 Окт 2011, 20:35

bum_bum написа:Карданите ан е36 не се късат и от 1000 коня. При Лудия се късат от скоростите, които е сложил вероятно, щото седят по-накриво на мотора или поради някаква друга подобна причина, а не щото кардана е слаб.

Лудия най-вероятно ги суче карданите заради масата на колата
която доста надвишава фабричната и впредвид нютоните които са доста в плюс
нещата си идват.....
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от Boyadjiev » 23 Окт 2011, 20:37

Колега не се пали толко бързо, че ще ти претопли горивната камера ;)
За парите на един гаражен проект -> тоест 99% от тия в Бг. не можеш да започнеш с м52-то...
Смисъл, то става всичко от всеки мотор, зависи какви пари ще налееш, а под "не става" повечето хора (включително и аз) разбирам че за неква си сума си правя 2.5 турбо, а за същата съм до никъде с м52 ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от bum_bum » 23 Окт 2011, 20:44

S-stail написа:Мухахаха кои мотори не стават за турбо,аААА????
Колко от вас ги тестваха и как ги направиха????
Ебаси,Цене как ги пускаш подобни да пишат :shock: :shock: :shock: :shock: ????

Аз искам да видя счупен м52б28 от турбо на некво налягане около бар
със добри настройки и да са му се изкривили биелите,вала,блока да се е пробил,
буталата да са задрали и т.н..........
Как шведите вадят коне /400+/ от фабрични м52-54 а вие всезнайковци
ги отписахте тея мотори????
Пак да попитам,кой аджеба от вас турбинира м52 или м54 и кво стана?????


Аз отдавна пея за М52, дето криви биелите чак на 1,4 бара ама никой не слуша. :dunno: Има си оправия и за резбите на алуминиевия блок, ако са толкова проблем и за всичко ама иска и стотинки, а не само ентусиазъм.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Търговище
Кара: Е36-325i Тurbo 605 Max Torque

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от kirilov/325i » 23 Окт 2011, 21:29

А кой от вас турбинира стоков М52б28 на бар и нещо,че ги хвалите ?
Последна промяна kirilov/325i на 24 Окт 2011, 7:17, променена общо 1 път
Изображение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от S-stail » 23 Окт 2011, 21:47

Boyadjiev написа:Колега не се пали толко бързо, че ще ти претопли горивната камера ;)
За парите на един гаражен проект -> тоест 99% от тия в Бг. не можеш да започнеш с м52-то...
Смисъл, то става всичко от всеки мотор, зависи какви пари ще налееш, а под "не става" повечето хора (включително и аз) разбирам че за неква си сума си правя 2.5 турбо, а за същата съм до никъде с м52 ;)

нема ми претопли нищо,аз съм на метанол приятелю 8)
а за парите на един гаражен проект демек за не повече от бар
искам да ми кажеж ти кое е по добре,предполагам си ги правил и двете? :)
Бас държа,че от м52 ще се изкарат същите коне и повече нютони от много по ниски оборотки.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от S-stail » 23 Окт 2011, 21:49

kirilov/325i написа:А кой от вас турбинира стоков М52б18 на бар и нещо,че ги хвалите ?

чиче нема спор че м50 е по здрав ама да се отписва м52ката е така само с клавиатурата............хах.
Твойто м50 фабрично ли е?
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от Boyadjiev » 23 Окт 2011, 22:07

S-stail написа:
Boyadjiev написа:Колега не се пали толко бързо, че ще ти претопли горивната камера ;)
За парите на един гаражен проект -> тоест 99% от тия в Бг. не можеш да започнеш с м52-то...
Смисъл, то става всичко от всеки мотор, зависи какви пари ще налееш, а под "не става" повечето хора (включително и аз) разбирам че за неква си сума си правя 2.5 турбо, а за същата съм до никъде с м52 ;)

нема ми претопли нищо,аз съм на метанол приятелю 8)
а за парите на един гаражен проект демек за не повече от бар
искам да ми кажеж ти кое е по добре,предполагам си ги правил и двете? :)
Бас държа,че от м52 ще се изкарат същите коне и повече нютони от много по ниски оборотки.

М50-то ще изкара с поне 200 коня отгоре, тъй като М52то ражда в стоков вид като се надуе... Сега ако сложиш хубава гарнитура, ако се сложат шпилки, ако това, ако онова, но чисто и просто за най-евтиния кеф, демек търсим коне и нютони, някакви прилични, не някаква цифромания, е най-лесно да започнеш от нещо здраво... Ако ще си караш сток, земи си М52, ако ще си човъркаш еми си М50, М42 и тн...
П.С. И до турбо ще стигна, добре че се отказах когато трябваше, че бях се яко филмирал с тия турбо проекти ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от Nickelback » 23 Окт 2011, 22:25

Мноооого избягахте от тематЪ :winky:
Тука човека (автора), ма вие него ни гу уважавате, си е купил Б28 и явно си го кефи, и иска МАЛКО да го позасили, и иска като отвори капака да няма черва и кости, а нещо което да гали окото. И пита за компресор. Слезте на земята и забравете, че има М50 и дори, че има М10, който най вероятно за още по-малко пари ще изкара 3 пъти повече коне от М50 от 2 литра в сток вариант :winky:

Та дайте да си говорим не колко е велик М50, и какъв злетак е М52, а да помислим дали тоя компресор дето си го е избрал на тия Активните Автоработи дали няма малко по-изгоден вариант (примерно 1000 долара надолу).
Така ше ме огреете и мене :ok: ;) Хора с реален досег до такива - highly appreciated :bowdown:
:bchug:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от Postman » 24 Окт 2011, 11:20

Ако имаше как да се купи този компресор с 1000 $ надолу щеше да е много по-популярен както по света, така и у нас.
Това го казвам условно, понеже единична цена на компресора не е обсъждана, ами по-скоро цената на кита. Пък стойността само на компресора по цени на дребно от малкото места, където може да се купи, е има няма половината от тази на целия кит.
Хора с реален досег до готовите китове на Актив у нас не са много - доколкото знам един единствен кит, и то преди повече 5 години, е слаган на БМВ. Останалите няколко компресора в България все работят с правени китове, ако говорим за БМВ де, щото мисля че има и поне една Хонда с Ротрекс...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от shopaza » 30 Окт 2011, 22:15

Ето нещо любопитно и досата интересно бих казал http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=61873 :ok: :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.03.2009

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от azufo » 05 Ное 2011, 0:45

shopaza написа:Ето нещо любопитно и досата интересно бих казал http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=61873 :ok: :)

хехе ама скивай последната снимка ущипал го е някой че с тоя пласмасов блок не става и е взел чугунов от м50

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от S-stail » 08 Фев 2012, 22:52

Пластмасовите блокове вадят коне,незнам кой ви ги вдява
тея за алу блоковете.Лошото на нета е ,че е като развален телефон.При еднакво гадни настройки еднакво гадно ще се строшат и чугунения и алу блока ;)
Скийй тука nick g ot TT кви коне си вадят от м54!
http://www.techniquetuning.com/e46330turbo.html
http://www.techniquetuning.com/bmw-e46- ... turbo.html


малко и от шведите
500whp/640wnm
UNOPENED M54B30
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=50944

П.С. Ся веднага мое му пишеш на шведата ква голяма шматка е,че
е тръгнал тоя пластмасов буджак да турбинирва...........бе направо му пиши че е баси смотаняка ;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Суперчарджър от Active Autowerke

Мнение от TOM » 09 Фев 2012, 10:04

Аз предлагам, всички които са счупили М52 с турбо, да пишат тук и да пуснат снимки, подробности и т.н. ако обичат :!: А ако са като на онзи , където на брат му казали, че, едни били яли някаква луканка и а-м-м-м много била хубава....по-добре да не дават акъл след като информацията е от десета ръка :!: До сега никой не излезе и не каза - ето, аз направих М52Б28 с турбо, с тази електроника, с това турбо, с това налягане, с тази горивна карта, с тази авансова и тази графика от диностенда...и се счупи от лош блок, биела, бутала......Много ясно че алуминиевия блок не е толкова здрав колкото чугуна, ама че не ставал бих искал да бъде доказано, а не преписано от някъде из интернет пространството. Или да смятаме че щом не може да се изкарат 1000 коня, значи не става? Или тук подобрение със сто коня вече го нямаме за нищо, може би е "недостатъчно" за нашите "изисквания" :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook