Суперчарджър от Active Autowerke
Модератор: bum_bum
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Суперчарджър от Active Autowerke
Знам, че в България суперчарджърите не са много популярни и знам, че за тези пари "мое си напраим колата по-вървежна" с турбо кит, но предпочитам първия вариант поради лични наблюдения. Това е кита: http://store.activeautowerke.com/active ... 1-p21.aspx
Двигателя на който искам да го инсталирам е M52B28 обаче... 2 неща ме притесняват:
1) М52B28 не се слави с голяма издръжливост на агресивен тунинг. Посочените 360 коня на вала след инсталирането на кита не биха ли му дошли повечко за стоковите му карантии ? Като гледам от Active Autowerke не дават гаранция за евентуални последствия. Или това, че кита е предназначен точно за този двигател трябва да ме успокоява ?
2) Dyno tuned software в комплекта означава какво ? Файл, който го наливаш в компютъра на колата и той вече е настроен за работа със суперчарджър ? Или пък е необходимо да им изпратя компютъра, те го ремапват и ми го връщат ?
Двигателя на който искам да го инсталирам е M52B28 обаче... 2 неща ме притесняват:
1) М52B28 не се слави с голяма издръжливост на агресивен тунинг. Посочените 360 коня на вала след инсталирането на кита не биха ли му дошли повечко за стоковите му карантии ? Като гледам от Active Autowerke не дават гаранция за евентуални последствия. Или това, че кита е предназначен точно за този двигател трябва да ме успокоява ?
2) Dyno tuned software в комплекта означава какво ? Файл, който го наливаш в компютъра на колата и той вече е настроен за работа със суперчарджър ? Или пък е необходимо да им изпратя компютъра, те го ремапват и ми го връщат ?
- Alexbmw
- Кукуригуууу
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
1) Ако мотора ти е читав едвали ще имаш проблеми Все пак на този кит му дават малко под 0,5 бара налягане на което и най-кекавия мотор ще издържи
2) Най-вероятно ти пращат готов чип за този кит, но за да го инсталираш на твоя компютър ще трябва да закараш компютъра да ти сложат цокъл, тъй като си със запоен чип
2) Най-вероятно ти пращат готов чип за този кит, но за да го инсталираш на твоя компютър ще трябва да закараш компютъра да ти сложат цокъл, тъй като си със запоен чип
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
В инсталационната брошура (стр. 24) пише следното:
......
Have the DME shipped to AA for software uploading to match the SC install.
Ship To: Active Autowerke
9940 SW 168 Terrace
Miami, Florida 33157
USA
305-233-9300
Call a Sales representative before shipping the DME.
С Level 1, който е без интеркулер и с налягане по-ниско от 0,5 бара, максималната мощност за стандартно 2,8 едва ли ще е повече от 280 к.с., тези 360 к.с. са по всяка вероятност правописна грешка, и може би се отнасят за американската М3, а не за 328.
Аз лично не те съветвам да караш без интеркулер, температурите през лятото в България са прекалено високи.
......
Have the DME shipped to AA for software uploading to match the SC install.
Ship To: Active Autowerke
9940 SW 168 Terrace
Miami, Florida 33157
USA
305-233-9300
Call a Sales representative before shipping the DME.
С Level 1, който е без интеркулер и с налягане по-ниско от 0,5 бара, максималната мощност за стандартно 2,8 едва ли ще е повече от 280 к.с., тези 360 к.с. са по всяка вероятност правописна грешка, и може би се отнасят за американската М3, а не за 328.
Аз лично не те съветвам да караш без интеркулер, температурите през лятото в България са прекалено високи.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Стигна до тия изводи защото си имал лично турбо бмв или просто от четене по форумите ??? И сподели ако не е проблем какви са ти личните наблюдения за да предпочиташ вторият вариянтIn_Memoriam написа:Знам, че в България суперчарджърите не са много популярни и знам, че за тези пари "мое си напраим колата по-вървежна" с турбо кит, но предпочитам първия вариант поради лични наблюдения.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Postman написа:В инсталационната брошура (стр. 24) пише следното:
......
Have the DME shipped to AA for software uploading to match the SC install.
Ship To: Active Autowerke
9940 SW 168 Terrace
Miami, Florida 33157
USA
305-233-9300
Call a Sales representative before shipping the DME.
С Level 1, който е без интеркулер и с налягане по-ниско от 0,5 бара, максималната мощност за стандартно 2,8 едва ли ще е повече от 280 к.с., тези 360 к.с. са по всяка вероятност правописна грешка, и може би се отнасят за американската М3, а не за 328.
Аз лично не те съветвам да караш без интеркулер, температурите през лятото в България са прекалено високи.
На снимката на кита са показали интеркулер, но в описанието отсъства... иначе съм съгласен, че без кулер не е безопасно.
slavianko написа:Стигна до тия изводи защото си имал лично турбо бмв или просто от четене по форумите ??? И сподели ако не е проблем какви са ти личните наблюдения за да предпочиташ вторият вариянтIn_Memoriam написа:Знам, че в България суперчарджърите не са много популярни и знам, че за тези пари "мое си напраим колата по-вървежна" с турбо кит, но предпочитам първия вариант поради лични наблюдения.
Не искам да се вкарваме в излишни спорове кое е по-добро - турбина или чарджър. И двете си имат предимства и недостатъци, но основното нещо поради което предпочитам чарджър е по-малкия лаг. Но както и да е, не това е същността на темата, а тези две неща които съм посочил
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
In_Memoriam написа:На снимката на кита са показали интеркулер, но в описанието отсъства... иначе съм съгласен, че без кулер не е безопасно.
На снимката няма интеркулер, приличащото на интеркулер е маслен радиатор на маслото, с което работи компресорът. Интеркулерът присъства в Level 2, но там цената на кита е малко по-шокираща.
Не знам дали планираш купувайки от Щатите да избегнеш плащане на доставка, мито и ДДС, но ако мислиш да ги плащаш (т.е. да се добавят към посочената цена от 4400 $), може да погледнеш практически същият като съдържание и цена, и по-добър като качество кит ето тук (Европа).
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
От това ми става ясно че нямаш личен опит. Повечето Турбо коли в БГ а и не само ги правят предимно за много коне и за драгаджийки и много рядко за истинско каране и хора като теб четат и се заблуждават. Според мен чарджването си има повече недостатъци но пък в крайна сметка все си е налягане и фън ще има със сигурностIn_Memoriam написа:но основното нещо поради което предпочитам чарджър е по-малкия лаг. Но както и да е, не това е същността на темата, а тези две неща които съм посочил
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
slavianko написа:От това ми става ясно че нямаш личен опит. Повечето Турбо коли в БГ а и не само ги правят предимно за много коне и за драгаджийки и много рядко за истинско каране и хора като теб четат и се заблуждават. Според мен чарджването си има повече недостатъци но пък в крайна сметка все си е налягане и фън ще има със сигурностIn_Memoriam написа:но основното нещо поради което предпочитам чарджър е по-малкия лаг. Но както и да е, не това е същността на темата, а тези две неща които съм посочил
Да, нямам личен опит. Поради това искам цял кит, а не да събирам частите от кол и въже, кои homemade кои не Ти би ли ми препоръчал турбо кит (разбира се съобразен с възможностите на двигателя със стоковите си карантии) за сходни пари (6000 лв.) ?
Последна промяна In_Memoriam на 14 Сеп 2011, 12:32, променена общо 3 пъти
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Postman написа:In_Memoriam написа:На снимката на кита са показали интеркулер, но в описанието отсъства... иначе съм съгласен, че без кулер не е безопасно.
На снимката няма интеркулер, приличащото на интеркулер е маслен радиатор на маслото, с което работи компресорът. Интеркулерът присъства в Level 2, но там цената на кита е малко по-шокираща.
Не знам дали планираш купувайки от Щатите да избегнеш плащане на доставка, мито и ДДС, но ако мислиш да ги плащаш (т.е. да се добавят към посочената цена от 4400 $), може да погледнеш практически същият като съдържание и цена, и по-добър като качество кит ето тук (Европа).
Някакъв по специален кулер необходим ли е за кит-а Stage 1 ? Тъй, като ще се купува допълнително може ли да ми предложиш конкретен модел. Благодаря!
П.С.
Поразрових се в този сайт който ми даде и намерих някакъв универсален http://www.ccr-racing.com/shop/intercooler-217p.html
Мерси много колега!
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Колега, написал си (или поне аз така го разбирам), че поради недостатъчна компетентност търсиш готово решение (кит), но пък искаш към кит без интеркулер (за да е по-евтин) да добавиш интеркулер. Това само по себе си изисква някакво минимално ниво на техническа компетентност, защото добавения кулер не е просто поставен зад бронята, ами в крайна сметка е част от системата. Добавянето на интеркулер, заедно с тръбите към/от него, далеч не е безобидно модифициране на съществуващия кит и ако можеш сам да го направиш, то по-скоро няма смисъл да купуваш готов кит, а ще ти е по-евтино да си сглобиш такъв кит сам. От опита ми със същия компресор като от тези китове, мога да ти кажа, че най-големите ми трудности бяха свързани именно с монтажа на интеркулера и прокарване на тръбите. Отделно от това, ако купиш кит без кулер пък сложиш кулер, се отваря дискусия с хората от Актив какъв софтуер да ти сложат и дали те ще искат да ти сложат такъв за кит с кулер, защото е много вероятно да не искат и то не без основание... Ако пък са съгласни, дали софтуера за техния кулер ще работи добре с твоя кулер, който може да охлажда добре, а може и да не е чак толкова добре... това нито те, нито ти ще го знаете предварително... И изведнъж може да се окаже, че едни уж добре похарчени пари са не чак толкова добре похарчени...
Относно универсалния кулер от сайта - не е нужно да го купуваш оттам, тук по нашите сайтове за тунинг части кулер с подобни размери е два пъти по-евтин.
Относно универсалния кулер от сайта - не е нужно да го купуваш оттам, тук по нашите сайтове за тунинг части кулер с подобни размери е два пъти по-евтин.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Разбирам ти мисълта. В в крайна сметка ще се окаже, че кит с включен в него кулер ще бъде по-скъп, но и най-удачния вариант
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
моето скромно мнение е,че 6000лв са много пари и да не се сърди автора,но най-вероятно,това е поредната "куха" тема.иначе,за да съм полезен м62 в чудесно здраве и китайски кулер са 1000лв.монтаж,ролки,дюзи,пътища,ремап и т.н да са 2000лв. още поне 500лв. непредвидени и още 500 за бензин и почерпки-4000лв. ми се виждат реална оферта в бг с прилежаща гаранция и резултат по желание на плащащия.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
ico318 написа:моето скромно мнение е,че 6000лв са много пари и да не се сърди автора,но най-вероятно,това е поредната "куха" тема.иначе,за да съм полезен м62 в чудесно здраве и китайски кулер са 1000лв.монтаж,ролки,дюзи,пътища,ремап и т.н да са 2000лв. още поне 500лв. непредвидени и още 500 за бензин и почерпки-4000лв. ми се виждат реална оферта в бг с прилежаща гаранция и резултат по желание на плащащия.
Успех да стане турбиниран М62 за 4 хилки Най-много поредния драг Франкенщайн еднодневка
Напротив, темата е перфектна, защото и аз проучвам подобен вариант -> 28-ца с Истински компресор кит Като отвори човек капака и да му стане кеф само като гледа изпълнението, пък било то и за 6000+
С интерес ще следя темата и дано се включат повече хора с реален опит с чарджъри
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
Nickelback написа:ico318 написа:за да съм полезен м62 в чудесно здраве и китайски кулер са 1000лв.
Успех да стане турбиниран М62 за 4 хилки
човека май е имал предвид компресор eaton M62, а не мотора ... ама що ли пък и да се замислим какво да си прави мотор и кулер ...
ако беше напреднал с проучването щеше да ги знаеш тия работи
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Суперчарджър от Active Autowerke
От тази тема май нищо няма да се получи. Всеки втори се прави на велик колко знаел, как неговото си разбираш ли е най-добро и как за по-малко пари колата ти може да стане совалка и всичко това няма нищо общо с първото мнение Ако може отсега нататък да пишат само хора с отговори на 2-та ми въпроса. За пример може да вземете колегите Alexbmw и Postman, на които благодаря. Мерси предварително!
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани