м20б20 турбо
Модератор: bum_bum
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- plboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
м20б20 турбо
Колеги, Моля Ви за малко информация:
Разполагам с м20б20 след ремонт и ако е възмозно с по малко разходи искам малко да му дигна конете. Имам турбина GARRET 465555-3 2243398 WHO127FTB2514, която е най вероятно от тдс. От няколко дни чета мненията за турбиниране и все не мога да определя еднозначно:
- каде да хвана маслото на датчика за маслото или на филтъра (как да направя отклонение на филтъра);
- необходимо ли е смяна на маслената помпа;
- турбината е в комплект със стандартните входящи колектори, от към изхода на мотора - мога ли да ги използвам директно или трябва да си поръчвам или правя други;
- моторчето за празен ход остава ли;
Благодаря Ви
Разполагам с м20б20 след ремонт и ако е възмозно с по малко разходи искам малко да му дигна конете. Имам турбина GARRET 465555-3 2243398 WHO127FTB2514, която е най вероятно от тдс. От няколко дни чета мненията за турбиниране и все не мога да определя еднозначно:
- каде да хвана маслото на датчика за маслото или на филтъра (как да направя отклонение на филтъра);
- необходимо ли е смяна на маслената помпа;
- турбината е в комплект със стандартните входящи колектори, от към изхода на мотора - мога ли да ги използвам директно или трябва да си поръчвам или правя други;
- моторчето за празен ход остава ли;
Благодаря Ви
King Regards, 0888 750 222
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: м20б20 турбо
от къде да хванеш маслото ти е най малкия проблем download/file.php?id=70372&mode=view ,колекторите от дизела не стават плъг енд плей
на бензиновия мотор, правят се преходни фланци (Славянко си прави такъв download/file.php?id=66870&mode=view )
турбинката на дизеловия двигател е малка за да се случва нещо
положително с бензиновия двигател,дизела се върти до 4.5к оборота ...
а бензина ще искаш поне до 6000 оборота нали.
Може евентуално да се вземат тръбите от турбо пътищата на дизела,
стига да са достатъчно големи като диаметър.После и друга електроника ще ти трябва , тъй,че евтино не знам как ще ти излезне. Виж тази тема viewtopic.php?f=67&t=190558
на бензиновия мотор, правят се преходни фланци (Славянко си прави такъв download/file.php?id=66870&mode=view )
турбинката на дизеловия двигател е малка за да се случва нещо
положително с бензиновия двигател,дизела се върти до 4.5к оборота ...
а бензина ще искаш поне до 6000 оборота нали.
Може евентуално да се вземат тръбите от турбо пътищата на дизела,
стига да са достатъчно големи като диаметър.После и друга електроника ще ти трябва , тъй,че евтино не знам как ще ти излезне. Виж тази тема viewtopic.php?f=67&t=190558
- plboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: м20б20 турбо
Остана проблема с маслото:
от филтъра не може да се хване, той е директно на блока, остава от датчика на маслото, което също не е много удобно за м20б20 защото се намира под гредата ....
Реших проблема с интеркулера, електрониката остава същата, турбината ще е на 0.6, само чипа се мени, за сега не пипам друго по мотора...
Проблема с колекторите е решен по метода на 'Славянко' много благодаря за идеята.
Турбото е т4 може малко да е малко в но до 5к обороти колата трябва да се даржи прилично...
Помагайте за маслото и какви дюзи да слагам може би 240 ще са ми достатъчни... дайте малко хелп .... Благодаря ви предварително.... мога да сложа снимки ако някой се интересува
от филтъра не може да се хване, той е директно на блока, остава от датчика на маслото, което също не е много удобно за м20б20 защото се намира под гредата ....
Реших проблема с интеркулера, електрониката остава същата, турбината ще е на 0.6, само чипа се мени, за сега не пипам друго по мотора...
Проблема с колекторите е решен по метода на 'Славянко' много благодаря за идеята.
Турбото е т4 може малко да е малко в но до 5к обороти колата трябва да се даржи прилично...
Помагайте за маслото и какви дюзи да слагам може би 240 ще са ми достатъчни... дайте малко хелп .... Благодаря ви предварително.... мога да сложа снимки ако някой се интересува
King Regards, 0888 750 222
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: м20б20 турбо
ако намериш фланец от 325 дето е под масления филтър и отвежда маслото до масления радиатор и го връща ще ти свърши чудесна работа
- plboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: м20б20 турбо
Тх колега отивам по моргите.... Ти виждам си писал за е30 2.7 с колко мл. инжектори е стандартно
King Regards, 0888 750 222
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: м20б20 турбо
със по слаби и от на 2.0 ката е 2,7 , търси от 3,5 или има продават 400 и 600 кубикови из форума
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м20б20 турбо
А тез 400-600сс инжектори със неговата си електроника със чип дали пък ще може да ги управлява. А и момчето иска да не му се ускъпява проекта
- plboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: м20б20 турбо
Идеята е колко ще са ми достатъчни за проекта, поръчал сам си и дюзи за газов инжекцион ще монтирам и тях но искам да си я направя и на бензини да си я карам 'евридейка'... та кат ги смятям за около 0.6 ще са ми достатъчни мисля около 240сс.... като ще ползвам стандартното управление на моптора - мотроник1.3. Може би поне от 3л мотор на бмв или Опел 2л....
King Regards, 0888 750 222
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: м20б20 турбо
аз не разбрах,че ще си с твоята си електроника,е в такъв случай не знам,от 3,5 трябва да са достатъчни
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м20б20 турбо
Колега турбината тази дето си написал номера й ли ще ползваш или както си написал по надолу Т4 .
А относно дюзите тези от опел 2.0 (200cc) от на 3.5 bmw около 240сс и са достатъчни за 240кс.. На всеки 6цил. стоков мотор капацитета на една дюза е горе долу колкото коня е мотора
А относно дюзите тези от опел 2.0 (200cc) от на 3.5 bmw около 240сс и са достатъчни за 240кс.. На всеки 6цил. стоков мотор капацитета на една дюза е горе долу колкото коня е мотора
- plboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: м20б20 турбо
Дюзите ги намерих по 227сс требва да са ми достатъчни за турбо остава GARRET 465555-3 2243398 WHO127FTB2514 от 2.5тдс дайте малко инфо за нея...
King Regards, 0888 750 222
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: м20б20 турбо
227cc ще са достатъчни най-много до към 180 - 200к.с.(при принудително пълнене) , до колкото разбирам от турбината, която ще ползва човека би трябвало да му стигнат
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м20б20 турбо
То турбината не е за 200кс така че и от 25ца са достатъчни.
- plboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: м20б20 турбо
Здравейте отново колеги,
Успях да го запаля и да го пораздвижа малко, върви си доста прилично само остана малък проблем с електрониката. С оригиналния мотроник 1.3 съм монтирах му и газов инжекцион на Тамона, като повече ще се кара на газ. Ако имате идея за електрониката давайте...
Благодаря на всички взели участие в темата... както и на целия форум
Успях да го запаля и да го пораздвижа малко, върви си доста прилично само остана малък проблем с електрониката. С оригиналния мотроник 1.3 съм монтирах му и газов инжекцион на Тамона, като повече ще се кара на газ. Ако имате идея за електрониката давайте...
Благодаря на всички взели участие в темата... както и на целия форум
Последна промяна plboy на 17 Ное 2011, 23:40, променена общо 8 пъти
King Regards, 0888 750 222
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани