Дайте идея за повече Nm M52B28
Модератор: bum_bum
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Дайте идея за повече Nm M52B28
Дайте идея как да кача въртящия момент на б28цата без принудително пълнене. Теми за к.с. колкото щеш, ама нещо ми е трудно да намеря подходящата за повече torque
Колата се ползва предимно за пързаляне в момента, и крайната цел е любителско каране на писта.
Колата се ползва предимно за пързаляне в момента, и крайната цел е любителско каране на писта.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
+ отпушване на генерацията
тегли осезаемо по-добре
тегли осезаемо по-добре
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
Ревизията на главата ще почака за по-нататък, когато наистина се наложи поради една или друга причина.
Иначе генерацията ми е - ориг. колектори + ориг. част до 2та резонатора фабричните и от там нататък 2 тръби х45мм до едно гърне от М42, което ще си отиде вдругиден и крайно глупаво гърне на 63мм от неръждавейка (т.нар. fart can)
Иначе генерацията ми е - ориг. колектори + ориг. част до 2та резонатора фабричните и от там нататък 2 тръби х45мм до едно гърне от М42, което ще си отиде вдругиден и крайно глупаво гърне на 63мм от неръждавейка (т.нар. fart can)
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
Мойто виждане е, че тръгваш от ремонтите за да върнеш стоковата мощност и състояние на колата и след това почваш ъпгрейдите ама май само аз мисля така тук
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
Всички знаем, че си перфекционист. Само че аз си карам колата по такъв начин, че ремонти има постоянно и ще има така че колкото и да се мъча няма да мога да ремонтирам всичко наведнъж
Колата не пуши, не гори масло, когато дойде момента за смяна на гумички или отваряне на мотора, тогава ще се прави главата. Обмислям ревизиране на ваноса. Ей за това приемам съвети, щото съм абсолютно бос тука
Колата не пуши, не гори масло, когато дойде момента за смяна на гумички или отваряне на мотора, тогава ще се прави главата. Обмислям ревизиране на ваноса. Ей за това приемам съвети, щото съм абсолютно бос тука
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
момента няма как да го вдигнеш осезаемо без турбо тъй като той е пряко свързан с работния обем .. можеш обаче да вдигнеш осезаемо момента на гумите слагайки по къс диф ,примерно от 320
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
Не става въпрос за перфекционизъм тук. Силата на една атмосферка идва от две места основно- глава и изпускателна система. По генерацията квито и гърнета да редиш, каквото и да правиш не правиш нищо, докато не сложиш други изпускатели и читаво крайно гърне.
Това, че не гори масло не значи, че ти е добре главата. Гумичките може да са ОК, но клапаните може да искат припасване, смяна на водачи и т.н. Ако повече се заиграеш ще видиш, че и тарелките не са ти всичките с еднаква форма. Т.е. някои са се поизкривили и е добре да се сменят и те и така..
Та варианта ти е изпускатели + всмукател от които ще получиш едни 20-тина коня на цена 4-500лв без труд и тръби и крайно гърне и ревизия на главата където почваш от тия пари и отиваш до към 1000 в зависимост какво правиш, която ревизия също ще ти даде едни 20-тина коня. Защото ако сега си мислиш, че караш 193 коня кола, забрави. Едва ли има 28-ца, която да е на 15-тина години без да е пипана главата и която да има повече от 170 коня.
Отделно вече, че атмосферния тунинг и въобще какъвто и да е тунинг, ако искаш да е що годе качествено иска някакви пари. Атмосферно става трудно, скъпо и иска много пецизност. Аз за това нямам вече втора година кола. Щото не може сульо и пульо да го прави.
Другия вариант е турбината при който в 90% от ситуациите за които знам при надув Х вадиш коне, които в другите страни вадят от Х-0,6-0,8 Кефиш се на съскането и пръцкането. Всяко второ излизане ти приключва с прибиране с ласото.
Това, че не гори масло не значи, че ти е добре главата. Гумичките може да са ОК, но клапаните може да искат припасване, смяна на водачи и т.н. Ако повече се заиграеш ще видиш, че и тарелките не са ти всичките с еднаква форма. Т.е. някои са се поизкривили и е добре да се сменят и те и така..
Та варианта ти е изпускатели + всмукател от които ще получиш едни 20-тина коня на цена 4-500лв без труд и тръби и крайно гърне и ревизия на главата където почваш от тия пари и отиваш до към 1000 в зависимост какво правиш, която ревизия също ще ти даде едни 20-тина коня. Защото ако сега си мислиш, че караш 193 коня кола, забрави. Едва ли има 28-ца, която да е на 15-тина години без да е пипана главата и която да има повече от 170 коня.
Отделно вече, че атмосферния тунинг и въобще какъвто и да е тунинг, ако искаш да е що годе качествено иска някакви пари. Атмосферно става трудно, скъпо и иска много пецизност. Аз за това нямам вече втора година кола. Щото не може сульо и пульо да го прави.
Другия вариант е турбината при който в 90% от ситуациите за които знам при надув Х вадиш коне, които в другите страни вадят от Х-0,6-0,8 Кефиш се на съскането и пръцкането. Всяко второ излизане ти приключва с прибиране с ласото.
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
Какъв изпускател да търся ? Искам въртящ момент, неща коне. Пример - с б25 колектор на дино получаваш 25 коня и минус 8нм в.момент..
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
ръб написа:Какъв изпускател да търся ? Искам въртящ момент, неща коне. Пример - с б25 колектор на дино получаваш 25 коня и минус 8нм в.момент..
пак развързахте конете!!!това са глупости!
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
ръб написа:Какъв изпускател да търся ? Искам въртящ момент, неща коне. Пример - с б25 колектор на дино получаваш 25 коня и минус 8нм в.момент..
нищо подобно не получаваш .. М50 е замислен различно и разликата с М52 далеч не е само смукателя ,при М50 самите портове на главата са по големи ,валовете са по "остри" и т.н. .. той е замислен за повечко развъртане не са се гонили нютони че и в ниските пък съвсем ... ще си решиш проблема с дрифтенето с един по къс диф окончателно .. ако колата не се ползва много много извънградско това е решението за тебе
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
Слушай какво ти пише бум бум,щото си почнал като тия от тунинг.бг... Колата нещо запуши и не върви,няма сила,дайте тунинг да правим та да върнем мощноста... Тунинг се прави на перфектен мотор!!! Не се прави с цел да се оправи,а да се подобри...
Почваш както ти е казал Иво,ревизия на глава,нова гарнитурка,едни хубави колектори,една читава генерация,изцялок къстъм или афтър-маркет,после едно хубаво мапване на компа,след тва,некой друг вал може да слжиш,може да изкубеш ваноси после,може да правиш квото ти е кеф... Твоя двг с вал от м54б30 става 3.2 после дроселчета от м3,тва онова и раотата става убава...
Иначе първото ниво на тунинг за една кола, са спирачките и окачването... После бих се захванал със щперове,щанги стабилзизиращи,тампони и всекакви други глупости,чак след това тунинг на мотор...
Почваш както ти е казал Иво,ревизия на глава,нова гарнитурка,едни хубави колектори,една читава генерация,изцялок къстъм или афтър-маркет,после едно хубаво мапване на компа,след тва,некой друг вал може да слжиш,може да изкубеш ваноси после,може да правиш квото ти е кеф... Твоя двг с вал от м54б30 става 3.2 после дроселчета от м3,тва онова и раотата става убава...
Иначе първото ниво на тунинг за една кола, са спирачките и окачването... После бих се захванал със щперове,щанги стабилзизиращи,тампони и всекакви други глупости,чак след това тунинг на мотор...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
Ама тя колата си върви истински добре, никъде не съм споменавал за проблеми с диф 3.45 заварен съм, разпънки, твърди аморт. И къси пружини, почти права генерация..просто обмислям вариянти за малко пари да я позасиля. Догодина живот и здраве ще се слага друж мотор тоя няма сила на 3та да удря прекъсвачи в завоя, хем съм минус 200 кила и още без кейдж..
Между другото това със смукателя е доказано на дино стенд.
Между другото това със смукателя е доказано на дино стенд.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
ръб написа:Ама тя колата си върви истински добре, никъде не съм споменавал за проблеми с диф 3.45 заварен съм, разпънки, твърди аморт. И къси пружини, почти права генерация..просто обмислям вариянти за малко пари да я позасиля. Догодина живот и здраве ще се слага друж мотор тоя няма сила на 3та да удря прекъсвачи в завоя, хем съм минус 200 кила и още без кейдж..
Между другото това със смукателя е доказано на дино стенд.
Друг мотор дрънци... Не разбрахте ли че атмосферния тунинг е адски скъп... В пъти по-скъп от турбото например...
Като искаш да удряш прекъсвачи на 3та,слагай мурбо или компресор... не сменяй мотора... 8мака не е решение на проблемите ти...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Дайте идея за повече Nm M52B28
кога го сложи, кога ти стана слаб
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани