HHO система

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 5.01.2010
Пол: Мъж
Кара: e46 Mpaket
Мечтае да кара: m6

HHO система

Мнение от krasi_5kov » 19 Юли 2011, 19:07

Наскоро ми попадна информация за т.н водородна клетка която би могла да се монтира на всякаккви видове двигатели и давала от 20 до 40% икономия на гориво....Ако някои знае нещо повече за тази система и дали е удачно да се монтира на хубавиците ни нека сподели :)

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 5.01.2010
Пол: Мъж
Кара: e46 Mpaket
Мечтае да кара: m6

Re: HHO система

Мнение от krasi_5kov » 19 Юли 2011, 19:09

Вижте какво ми попадна точно преди скунди от форума на фиат.....
1. Какво е HHO? HHO е газ, който се нарича оксиводород. Той се състои от две части водород и една част кислород.
Добавянето на молекула кислород прави по-лесно горим оксиводорода в сравнение с чистия водород.
2. Каква горивна ефективност ще получим при горенето на този газ? Повечето потребители правят икономии 20-30% от разхода на гориво. Има случаи на по-добри резултати.
3. Какво предимство има HHO, когато се използва в двигатели с вътрешно горене, като допълнително гориво? Има много предимства. Оксиводородът намалява разхода на гориво чрез повишаване на октановото число и допринася за това горивната смес да изгаря по-пълно и ефективно. Увеличаването на октаново число води до увеличаване на мощността, по-ефективното запалване на горивото, което съответно намалява разхода. HHO горивото на практика помага и за намаляването на вредните емисии от горенето, за премахване на нагарите вътре в двигателя. Вредните емисии след изгарянето на оксиводорода, всъщност са само чиста вода. Така че, Вие пестите гориво, пестите пари и опазвате околната среда.
4. Може ли хибридната система да предизвика ръжда или корозия в двигателя или в изпускателната система? Абсолютно невъзможно, тъй като създадената горивна смес произвежда достатъчно топлина по време на горенето, така че оксиводорода се преобразува обратно във вода след изхода от изпускателната система.
5. Може ли тази система за подобри ефективността на моя двигател? Да, инжектирането на HHO в двигател с вътрешно горене ще помогне с почистването на вътрешните части на двигателя. Това ще повиши въртящия момент и мощността и ще намали въглеводородните емисии, които до момента изпускате във въздуха. Оксиводородът изгаря по-бързо и по-чисто, отколкото бензина или дизеловото гориво в двигателя. Той прави така, че автомобилът ви да върви по-гладко, да бъде по-мощен, да има по-дълъг живот, да работи на по-ниска температура и да е по-ефикасен от всякога.
6. Работи ли с дизел, бензин, газ или метан? Да, той ще работи с всички с всички горива, с които работят двигателите с вътрешно горене, използвани в момента.
7. Дали оксиводородния генератор предизвиква в краткосрочен или дългосрочен план вреда на моя двигател? Не, генераторът за оксиводород, не създава никакви проблеми в двигателите. На практика водата няма достъп до двигателя. Тя се използва от генератора, който чрез електролиза я преобразува в оксиводород, който влиза в мотора през въздухосмукателната система. На маркуча, който подава HHO газта има и възвратен клапан, така че проникването на вода в двигателя е абсолютно невъзможно.
Резервоарът за дистилирана вода, в която се добавя малко количество калиева основа, която подобрява електролизата, е напълно отделен от двигателя и неговата оригинална горивна система.
8. Защо производителите на автомобили не са въвели тази технология в производството? Докато цените на горивата са все още ниски ще има малко финансови стимули за тази система. Патентите на Стен Майер не допринасят за обществен контрол върху тази енергия. Проектирани от самото начало да работят само с тази технология, превозните средства ще могат да се движат на 100% с вода. Нито производителите на петрол, нито правителствата искат да видят една индустрия за милиарда долара унищожена. Петролните компании отчитат най-големите печалби от която и да е друга промишленост на земята.
9. Какъв тип рутинна поддръжка е включена? Допълване на резервоара с дестилирана вода е задължително. На всеки 1000 km ще трябва 1 литър вода. На всеки 3-6 месеца в зависимост от размера на употреба, се препоръчва да се отцеди и промие системата и да се заменя с прясно дестилирана вода и електролитен катализатор.
10. Какъв е използваният електролит? Най-добрият електролит е КОН (калиева основа), много евтин и лесен за намиране.
11 Замръзва ли електролита през зимата? Не, ако се добавят около 20-25% изипропилов алкохол в резервоара, ще се избегне замръзването през зимните месеци.
Изопропиловият алкохол е най-добър като характеристики и не пречи на добрата електролиза във вашият генератор.
12. Ами, ако не използвам дестилирана вода в моя генератор? Дестилирана вода е чиста вода. С другите видове вода като чешмяна вода, минерална вода, езерна вода, морска вода и т.н., генераторът ще работи, но това ще доведе също така до лесно нанасяне на минерали и примеси които има във водата и електролита ще се превърне във вряща"кал" . Тази кал ще се налепи по плочите на генератора и ще действа, като изолатор причиняващ по-ниско производство на HHO газ. Същото се отнася и за много други видове катализатори, особено за катализатори, съдържащи натрий, сода или натриева основа. Натрият бързо ще се замърси плочите на генератора и той ще стане неефективен.
13. Може ли оксиводороденя генератор да се взриви? Вашият генератар ще произвежда оксиводород според количеството , необходимо за вашият двигател и единственно и само, когато колата е в движение или мотора е запален. За разлика от резервоарите под налягане , с които са снабдени други газови устройства, вие ще имате само една малка част от оксиводород в системата, в която не е необходим резервоар за складиране на газ.
14. Има ли техническа поддръжка за моя HHO генератор? Да. Сериозните производители/вносители предлагат такава.
15. Има ли някакъв вид гаранция, която идва с моя HHO генератор? Да, от 1 *една година 100% гаранция+ за части ремонт или замяна.
16. В случай на катастрафа ще се взриви ли моя оксиводороден генератор? Абсолютно не, всичко, което може да се случи, е че ще има вода и електролити на земята.
17. Можем ли да се използва този генератор за агрегат за ток ? ННО генераторът може да се използва при всички термични мотори и устройства работещи с петролни горива.
18. Каква е продължителноста на живот? По принцип фирмите производители предвиждат от 5 до 10 години живот за самите генератори.
Те са произведени от най-висококачествена неръждаема стомана. По-малка е гаранцията на електрониката съпровождаща генераторите.
19. От какво се състои системата?
- Клетка – В зависимост от обема на Вашия двигател – 9, 11 или 21 Пластини, може и няколко клетки в серия;
- Резервоар / Бъблер – Съда в който се съхранява електролита;
- Импулсерн регулатор на тока;
- Реле за прекъсване на захранващата верига;
- Фитинги и маркучи;
- Скоби за водни съединения;
- Обратен клапан;
- Опционално – емулатори за MAP/MAF и Ламбда сонда
20. Може ли сам да си монтирам водородни генератор? Да. Може. Монтажа е лесен и отнема не повече няколко часа. Има детайлни инструкции за това както от проиводителите, така и в интернет.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.12.2010
Пол: Мъж
Кара: 318is,Auris
Мечтае да кара: За момента карам квото мечтая.

Re: HHO система

Мнение от pipo1 » 19 Юли 2011, 19:13

А дали го има в БГ това нещенце?

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: HHO система

Мнение от Kroki » 19 Юли 2011, 19:56

Имаше тука един проект на една Е30-ка на водород :yes:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: HHO система

Мнение от bum_bum » 19 Юли 2011, 21:02

Виж в е36, има доста голяма тема.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: HHO система

Мнение от mitrax » 20 Юли 2011, 14:18

тоя админа във фиат форума да не се е активирал пак с пропагандите ?
цитат от тая мноого интересна тема :mhihi:
viewtopic.php?f=8&t=141029&hilit=%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B1%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80&start=60
Така, рано или късно всичко си идва на мястото. Докато си пиех биричката, се сетих за закачката между мен и колегата BMW325TDS по нагоре в тема където казвам.
Цитат:
Steve70 написа:
Аз няма какво да мисля колега, защото мога да чета.
Това е така защото вярвам, че първо четене му е майката, после ще мислим върху прочетеното(анализ както се казва). И в този ред на мисли, реших да почета , няма да откривам топлата вода я . Прочетох всичко отново в темата и тази във Fiat клуба където "колегата" zgabrovski e форумен администратор (демек той коли той беси). Направи ми впечатление, че този форум е единствен от всичките, който по формулата: Цитата е от форума на hardwarebg http://www.hardwarebg.com/forum/showthr ... 67&page=19
Цитат:
chavv: Моите наблюдения от форумите на Хонда, ФВ и тунинг.бг са че постовете за такива джаджи са на 2-3, максимум 4 човека постващи всеки с поне 2 ника - един "търговско-майсторски" (направих си клетка, продавам такива) и един "клиентски"(купих си, сложиха ми)
Едииня го бяха хванали доста грозно с постване от еднакви айпита.
директно се рекламира балбукатор и даже се дава линк към фирмата която ги продава. Темата от 06 Мар 2011 16:12:03 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=70967 И то zgabrovski купува, те му правят намаление на него и на хората от форума на FIAT. Колега дай някакво намаление на нашия форум, баш на страницата с балбукаторите си сложил снимка на BMW. Обяснявали му, как да си сложи лед светлини(сайта по случайност е и за ледсветлини ), казва кое момче ги разбира работите с балбукаторите и т.н. Направо две в едно, нали е админ кой да му каже нещо, и тогава стигам до:
Цитат:
Цитат:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... 719&page=1 :
" По подразбиране От: Самоделни устройства за добавяне на водород при дизела

Даже е обширно обсъждано тук - и за бензинови, и за дизелови. Ако потърсиш старателно - ще намериш няколко теми. Ако си дилър на такива "устройства" - имаш думата ми, че тук няма да продадеш нито едно, независимо от начина, по който ги рекламираш. "


Ето така, колеги, отговарят истинските модератори на попълзновенията на неграмотните амбулантни търговци.
Ноооо... тук ми се струва, че Троя е превзета отвътре.
Как съм го пропуснал това с превземането от вътре, ама като мисля преди да чета , така е. Същата фирма e и в сегашната тема, случайност може би, втора по ред
Цитат:
Ето ви един линк на български представител на продукти за водородни системи : http://www.led-osvetlenie.com/index.php ... path=41_43
Пише доста интересни неща.Но докато някои не се жертва и не си монтира ННО система в колата си,няма как да сме сигурни за крайния резултат.
Пообиколих и други форуми, да видя как стоят нещата. И какво да видя същия потребител zgabrovski от дата 02.03.2011 нататък прави яко психоатака на тема балбукатори , и то точно по горе-описната схема. Нова регистрация, направих си клетка, сложиха ми, много съм доволен. Как се оставих да ме измамят, и аз го мисля за жертва колегата и чак го съжалявам . Е щом изникна въпроса как се оставих, веднага изникна и отговора. Ами човека е форумен администратор Регистриран на: 17 Сеп 2005 Мнения: 2577. Логично е да се вярва на такъв човек. Всъщност това което му помага хората да му се доверяват, му изяде главата. Защо ли? Ами регнал се е в тези форуми с истинския си ник zgabrovski, от там ги препраща към неговия си форум и сайт. Като видят хората форумен администратор Регистриран на: 17 Сеп 2005 Мнения: 2577 и вече се гледа по друг начин на нещата. И така:
Форума на тунинг-маниаците, и то в тема където човека директно си признава, че тази система не работи и се е набутал, обаче за "Господин" zgabrovski това не е проблем и той "реактивира" темата със всички налични оръжия дата Март 05, 2011 : http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?p=2017085 Тука направо се е олял ,
Цитат:
Здравейте колеги!

Реактивирам темата защото в момента поставих такава система на моята Алфа. Системата закупих от Тази фирма.

Какво ми обясниха:
1. Системата е ефективна предимно на дизелови двигатели
2. Това не е перпетум - мобиле. Използва се "излишния" ток от алтернатора, който така и така се произвежда когато двигателя работи. (много е нагъл нали)
3. Препоръчаха ми да си сменя крушките по колата с LED(все пак сайта е за led светлини, няма само балбукатори да продаваме я), защото (и звучи логично) - по добре тока от алтернатора да ходи за производство на водород отколкото за светенето на номера, кабаритите (някой да ме светне какво е това) и др. подобни.(ала-баланици)
4. Генерирания водород се използва като катализатор на съществуващото гориво. Тъй като наскоро премахнах FAP филтрите на колата със съответно флашване на компа, чрез този газ ще ми се запазят еко параметрите на колата.
5. Обясниха ми че за такива автомобили има "флаш - чипове" които "ремапват" параметрите на ЕКУ-то да пуска по малко нафтичка. Тогава вече се стигало до заветните 20-30% и нагоре.( да така е, но те се постига заради промяна характеристиките на колата, и балбукатора въобще не е нужен в случая)
6. За бензинките - без да се сложи ламбдата на дистанционер, файдата е "0"( със знак "-" ) . Защо - Ами Еку-то отчитало по бедна смес, в следствие на HHO газ и веднага компенсирало с бензин. Колата лудвала, но икономия - йок

За мен и 10% си е нещо(колега нали обеща 15%). Аз давам по около 600 лева на месец за нафта. При цената която платих, ще си го избия за 8-9 месеца, най много за година. Ама само дето при това което се случва с петрола, може и преди това да го изплатя
Тук(дава линк към pdf с обещание за 20-30%, а на мен ми мълча като комунист преди 9 септември, и само 15%) :banghead: има повече инфо за всичко, при това на български.

Във Фиат - форума имаме човек който с подобно нещо е постигнал на стар бус "Мерцедес" от 10-11/100 на 7-8/100.

Сега колата е все още в бокса - за боя. В понеделник излиза и веднага ще се проведе "горивна проба"

Ето я темата във форума на фиат, с мнението на колегата,

а ето и снимките. (тука вече линка към FIAT за да стане ясно че не е заблуден потребител а Форумен администратор с 2557 мнения, демек работата е сериозна)

обаче никой не го отразява. Баш в този форум ли не успя бе "колега" zgabrovski, че те са най отворени към нововъведения.
Форума на хонда дата Март 02, 2011 http://www.hondabg-fan.com/forum/topic768.html
Цитат:
Колеги, от вчера съм с инсталирана HHO система на моята АлфаРомео 159. Колата е 1,9 JTD.

Системата е от тук http://www.led-osvetlenie.com/index.php ... path=41_43.

Първите ми впечатления са - много по рязък старт, направо отлита от кръстовище.

Какво ми направи впечатление? От фирмата от която си закупих системата ми препоръчаха да си сменя крушките по колата с диодни (коментара е мой). Харчели по малко ток(прав е), с което се освобождава ампераж за HHO клетката. ( и като си сложите балбукатора, няма да разберете че сте вътре )

Монтажа стана много бавно, защо се наложи да свалям броня.. Просто в коша на алфата мястото е кът...

По празниците ще правя тест пълно - пълно за да проследя реална икономия....

Ето и ище интересно четиво, което обяснява много неща: http://store1.data.bg/ichko/%D0%9D%D0%9 ... %D1%80.pdf

Форум на Нисан дата 02 Март 2011: http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic ... 2&start=45
Цитат:
zgabrovski написа:
Да, сонякъде съм съгласен. Ако говорим за заместващо гориво обаче.
Ако говорим за HHO газа като един катализатор за пълно изгаряне на основното гориво, който катализатор идва от така и така произвеждан но неоползотворен ток от алтернатора, нещата са съвсем други.
////////////////


Тая пък глупост как можа да я измъдриш.

Колегата го е апострофирал леко , склонен съм да се съглася с него .
Сега всички от прочетеното до тук, ще кажете ами изял е дървото човека, ама сам се е набутал, и е под влиянието на плацебо ефекта(GOOGLE). И аз така си казах, че даже го съжалявах, и като прие за облога, много ми стана кофти че ще взема пари на човек който се е набутал вече. Но как така навсякъде където има мнение с ник ZGABROVSKI има и този линк http://www.led-osvetlenie.com/index.php ... ry&path=41 И така реших да видя какво се крие там, цъкам из менютата гледам някакви диодни "ламби" за автомобили, балбукатори и така нататък, после гледам една връзка дето пише За нас, сега може и да я няма по късно, но към този момент като цъкнах http://www.led-osvetlenie.com/index.php ... ation_id=4 виждам следното в един от редовете
Цитат:
Фирмата се представлява от Десислава Деведжиева и инж. Здравко Габровски
. че то много прилича на згабровски (zgabrovski) , не не, не може да е толкова тъп. Я да видим как се казва този човек, може да съм в грешка. Отивам във форума на ФИАТ и
Цитат:
zgabrovski:
След като решихме да вземем нов сървър на който да върви форума и сайта съвсем естествено се стигна до момента с набиране на финансови средства. До тук пари преведоха колегите:
------------------------------------
zgabrovski - 100 лв.
До тук сме събрали 690 лева... Можело значи....
Ще изчакам до вторник - сряда и ще действам.

Обявявам темата за "важна" и призовавам който има желание да преведе някакви пари - да не се колебае! Ще бъде направен пълен отчет за изразходваните средства!

Ето и сметката:

IBAN: BG39WEBK93101009002710
BIC: WEBKBGSF

Банка "НЛБ Запад Изток" АД

Здравко Габровски
опа същото име няма грешка. Сега двама човека с едно и също име от двете страни на барикадата, купувач-продавач. Викам си може пък случайност(някой да ги брои аз им изтървах края). Ама пък той е ходил в тази фирма, да му слагат балбукатора, те там и лед светлини са му предлагали. Няма начин да не се е видял с този другия Здравко, ами че те най вероятно с такива близки имена са и роднини-сигурно са се познали, ама пък и от друга страна и двамата са IT специалисти. Много случайност, много нещо, аз понеже не вярвам в толкова случайност, предполагам че са един и същ човек. Какво ще кажеш Здравко прав ли съм? Така четохме четохме, сега направим анализ. От прочетеното разбирам, че имаме един Господин Здравко Габровски. Той се появява в няколко форума под ник zgabrvski, където усърдно рекламира балбукатор и led светлини, под формата много съм доволен.Тук таме дава линк към сайт на фирма, която се представлява пак от Здравко Габровски, и която по една случайност продава балбукатори и led светлини. Най свободно по темата се говори във форума на FIAT, но не защото там форума е либерален, просто човека е форумен администратор. Дотук добре хванахме го само, че си рекламира сайта с балбукаторите и led светлините, е в различните постове говори различни неща което означава че и послъгва малко, от тах става ясно че от ноември миналата година се бори с тези балбукатори и аха аха да тръгнат, ама понеже са от чужбина не бивали. Добре че намерил този сайт в България(неговия), където му обяснили къде е сбъркал и сега нещата станали. Сега ние трябва да проведем тест с колегата, и аз се чудя защо до последно настоява че ще тръгнат работите, а не се отказва. Ами пак четене,четене и хоп един пост на колегата bmw325TDS дето си писал с някаква фирмаhttp://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=141029&start=15 Стига бе къде съм гледал
Цитат:
Поздрави
АтлантисСолар БГ ООД
че то същата фирма която се представлява от бат Здравко Габровски. Айде край предател в нашите редици ,че и с TDS обаче малко по нататък стигам до
Цитат:
Цитат:
bum_bum написа:
Т.е. има далавера от предварително зареждане на колата с водород, но не и да се прави в самата нея? Т.е. пак няма далавера, щото предварителното зареждане се обезсмисля по ред други причини.


Цитат:
bum_bum написа:
Тая проба ако се осъществи съм готов да помисля, че не живеем в България
Дано се случи

Тая проба не се състоя. Хората се ослушват. Или това с водата са пълни глупости или тия прикупвачи са глупаци.
Успокойх се колегата не е предател, подвели са го. Колега BMW325TDS надявам се "колегата" Здравко Габровски да ти отговори. Ама защо аджеба бат Здравко ще бяга от тоя TDS, като дявол от тамян дето нищо няма да загуби, освен да не му купят балбукатора, а с неговата Алфа участва в облог за 1000 лв. Мдаа ама и за карам TDS и знам, че не може да му бараш софтуерно параметрите на чипа, трябва да смениш целия чип. С една дума няма как да го направиш да гори по малко или повече за кратко време. Докато на Алфетката като цъкне копченцето на лаптопа и е готов, какъвто разход искаш такъв ще ти го направят нали колега Здравко. Та в тази насока, ако ще има тест предлагам на колегата TDS-a (обещал си му все пак), а пък ако остане доволен, той направо ще ти плати балбукатора, и от мен още 1000 а бе радост за теб. До петък ще съм събрал офертите за тест, и ако си ербап все още ще караме TDS-a на дино, стига колегата BMW325TDS да няма нещо против. Та според мен схемата на измама е следната, купуваш си балбукатора и като се види че не работи, ще отидеш за донастройки, от там на компа леко надолу разхода колкото процента искаш и ей го човека доволен, балбукатора си балбука на празен ход, разхода надолу но с малко, щото и мощността пада и може да се усетиш, продавача напред с 500-700лв. всички доволни идилия. Та такива ми ти работи Бат Здравко, ще се опитам да кача малко документи, направил съм и клипче ако не успея да го кача тука, ще го кача някъде в нета, ама не като онази проба дето беше с "Деу Ланос 1,4 бензин", и момчето от фирмата щеше да качи някъде в нета
Цитат:
Има и филмче, което момчето от фирмата засне с телефона си. Ще го сложат някъде в нета.
,защото най вероятно много от нещата ще ги промениш и изтриеш, затова и цитирам повечето неща, за да не би след 3-4 години поредния наивник да си купи балбукатор по същата схема. Айде със здраве, и да не се разсърдиш, дадох ти шанс. Ще помоля колегите модератори да проверят всички линкове и дали нещата които цитирам са така ,след което да потвърдят лично в темата, че към датата на пускане на поста всичко е така както го представих. Все пак "Колегата" Здравко Габровски е системен администратор и ще си замете следите много бързо. И за да не ми е скучен поста http://www.vbox7.com/play:3b311015 (гледайте на голям екран) Оригинала на клипа и другите документи, станаха много големи. Ще ги кача ако изчезнат,ако изчезнат оригиналите.

П.П.
Сега виждам, че си отворил нова тема във вашия форум от 25 Мар 2011 10:59:36,http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=71891&start=0 където пак цитираш теста с газовия тестов автомобил на фирмата, и по случайност (да вземе да ги преброй някой наистина ), има два линка пак към твоя саит . Премахнал си съпротивата, а някой е казал нещо против балбукатора, веднага нова тема. Така де ще ти развалят бизнеса. Един от модераторите почва да се осъзнава .
Цитат:
kiro_of_the_day
Модератор
Регистриран на: 08 Сеп 2005
Мнения: 7401
Местожителство: Кюстендил
Пуснато на: Пет, 25 Мар 2011 12:04:52

Здравко, ако всичко това не го пишеше ти - аз също щях да съм много меко казано скептично настроен.
----------------------------


Айде лека нощ, че утре те чака тежък ден. Триене на постове, замаскиране на разни там шменти-капели. Аз на TDS. И да си махнеш снимката с BMW-то от сайта, че много ни злепоставяш така.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: HHO система

Мнение от deyan-enchev » 25 Юли 2011, 8:01

Един приятел от Варна си сложи на Волво 480 1.7Turbo, водородка клетка, ама искам да подчертая САМ си я монтира.
Купи я от СФ за около 300лв, взе си кабели, релета и сякви дреболии от Варна и вече кара няколко месеца с нея.

Не е направил още на баща си 940ската която е 2.4 тд инъче да съм му закарал моя дизел да го конвертира.
При ТД дава най-голяма икономия според него около 30%, докато на волвото му 480 Т-то е около 2/100 паднал разхода градско.

Kroki написа:Имаше тука един проект на една Е30-ка на водород :yes:


Има проект да, нищо лично към колегата с приекта ама си надценява работата имайки предвид парите които иска за КИТ-а си :yes:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: HHO система

Мнение от Zagy » 25 Юли 2011, 8:24

Тая Е30-ка, за която говорите, не е с една клетка, а с няколко - оказа се, че една ННО клетка трудно осигурява нужното количество браунов газ. Иначе колата е Е30 318и и накрая по спомен след всичките модове и преправяния разхода падна докъм 6/100 градско, а мощността беше значително над заводската. Така или иначе тая кола беше един доста бесен експеримент... :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: HHO система

Мнение от deyan-enchev » 25 Юли 2011, 9:45

Volvo-to 480 1.7 T падна от 11/100 на 8/100 с една клетка която е малка, да така е.
Но като цена/полза му излиза без пари - 300лв клетката и още макс 100 да е дал за довършителни работи - какво говорим ;)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: HHO система

Мнение от Kroki » 25 Юли 2011, 9:47

Каква е схеамта на свързване ?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: HHO система

Мнение от deyan-enchev » 25 Юли 2011, 10:01

Kroki написа:Каква е схеамта на свързване ?


Не е добре да знаеш в случай че не си технически подготвен човек, не знам как е при теб, но е опасно за хора без опит.
Моя авер бачка в автосервиз и това му е хоби ... пък и водорода е един интересен газ с приятното качество да избухва :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 5.01.2010
Пол: Мъж
Кара: e46 Mpaket
Мечтае да кара: m6

Re: HHO система

Мнение от krasi_5kov » 25 Юли 2011, 15:51

незнам аз много се двоумя мисля да слагам на 320д 150-то коня и ме е страх да не прецакам двигателя но като чета и слушам ми се вижда безопасно знам ли ... с тези цени на горивата това си е просто страхотно незнам вие как мислите....

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: HHO система

Мнение от K_Ilkov » 25 Юли 2011, 21:04

krasi_5kov написа:незнам аз много се двоумя мисля да слагам на 320д 150-то коня и ме е страх да не прецакам двигателя но като чета и слушам ми се вижда безопасно знам ли ... с тези цени на горивата това си е просто страхотно незнам вие как мислите....

Аз мисля че двигателя ти е достатъчно сложен и капризен за да му добавиш
и тая съмнителна история, това според мен си заслужава на някой по-стар мотор ако
на някой му се експериментира. На 320д-то грешките ще болят ...

Прочете ли хубаво всичко поствано и тук и в офроуд-а ...
има бая съмнителни и неясни въпроси
на мен ми се вижда по-скоро не толкова страхотно ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: HHO система

Мнение от Zagy » 26 Юли 2011, 8:06

Постижимо е, само че не и с една клетка, особено на кола с турбо... Иначе доколкото съм запознат колкото по-високо КПД има автомобила и колкото по-модерен е - толкова повече ефект има от интервенцията. Предполагам, че на един турбодизел ефекта ще е по-осезаем, отколкото на бензинов двигател.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: HHO система

Мнение от deyan-enchev » 26 Юли 2011, 8:53

Zagy написа:Постижимо е, само че не и с една клетка, особено на кола с турбо... Иначе доколкото съм запознат колкото по-високо КПД има автомобила и колкото по-модерен е - толкова повече ефект има от интервенцията. Предполагам, че на един турбодизел ефекта ще е по-осезаем, отколкото на бензинов двигател.


При ТД ефекта и аз смятам е най-голям, подкрепен с агрументацията на моя "инженер-иноватор" от Варна. До няколко месеца ще направя и моята кола с водородна клетка със сигурност, ако не за друго поне за теста.
Мисля, че колегата К_Илков написа мнението си по-скоро с предпазлива нотка, не защото има технически обуснована идея за поста, а е просто консервативен.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook