Турбо на M52B20

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Турбо на M52B20

Мнение от bum_bum » 08 Авг 2011, 11:08

Само чугунени са в Щатите заради високото съдържание на сяра в горивата им. На Z3 М52Б28 и мисля на е39-тките са алуминиеви с алусилово покритие.
На 0,6 си има цифра хора и в Европа, които си карат алуминиевите блокове само с шпилки. Има разни поляци с компресори от много време си го правят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Турбо на M52B20

Мнение от Boyadjiev » 08 Авг 2011, 12:36

За 0.5-0.6 почти всеки мотор (да не кажа всеки) може да се надуе без проблеми, но в темата става въпрос за налягане над 1 бар... Никой не спори че М52 на 0.5 не става, въпроса е че над 1 бар не става със сток мотор...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Турбо на M52B20

Мнение от BULL3T » 08 Авг 2011, 18:24

Boyadjiev написа:За 0.5-0.6 почти всеки мотор (да не кажа всеки) може да се надуе без проблеми, но в темата става въпрос за налягане над 1 бар... Никой не спори че М52 на 0.5 не става, въпроса е че над 1 бар не става със сток мотор...


А защо мислиш,че м50 ще издържи над 1 бар... много малко атмосфрени мотори,могат да издържат на налягане по-голямо от 1 бар... Един от тях за който съм сигурен,че носи до 2 бара е м30б35... за друг не знам...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Турбо на M52B20

Мнение от slavianko » 08 Авг 2011, 19:20

BULL3T написа:
Boyadjiev написа:За 0.5-0.6 почти всеки мотор (да не кажа всеки) може да се надуе без проблеми, но в темата става въпрос за налягане над 1 бар... Никой не спори че М52 на 0.5 не става, въпроса е че над 1 бар не става със сток мотор...


А защо мислиш,че м50 ще издържи над 1 бар... много малко атмосфрени мотори,могат да издържат на налягане по-голямо от 1 бар... Един от тях за който съм сигурен,че носи до 2 бара е м30б35... за друг не знам...
Ще издържи баце. Преди не бях толкова сигурен но сега съм почти 100% убеден че и на 1.5 бара ще се кара без проблеми.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Турбо на M52B20

Мнение от S-stail » 08 Авг 2011, 19:26

uCnaHeTcA написа:Е добре сега... Тази х'алумин ли е, че някои казват, че в хАмерика били с чугунен блок и за това издържала...
http://www.youtube.com/watch?v=fk34XQ7-1pc
:roll: Мъчих се да се свържа по някакъв начин с автора на тоя клип, ама ник'ъв отговор да го...
Вярно, че е на 0.6, а вие говорите за над 1, но и за 0.5-0.6 ме отказваха тук и в другия форум :dunno:

Алумин е :)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Турбо на M52B20

Мнение от S-stail » 08 Авг 2011, 19:31

Тва с баровете не е много точно,
щото 1бар с т3 и 1бар със някоя голяма тиква са си
две съвсем различни неща.А и буталата се чупят
от детонаций,жега и т.н. не от надув.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Турбо на M52B20

Мнение от S-stail » 08 Авг 2011, 19:38

slavianko написа:
S-stail написа:А мен лично ме съмнява в бмв мотор да има ковани биели,тва според мен е мит
както,че м42ковите бутала са ковани.
Ето ти малко инфо за да видиш че не е мит ;)

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1554 ... SaEo0j.JPG

Това е информация (от БМВ) изнесена в BMW Club Journal (от 01/90), при представянето на
този двигател. Дори е подчертано за улеснение ;)

Съгласен :D
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Турбо на M52B20

Мнение от Boyadjiev » 08 Авг 2011, 19:53

BULL3T написа:
Boyadjiev написа:За 0.5-0.6 почти всеки мотор (да не кажа всеки) може да се надуе без проблеми, но в темата става въпрос за налягане над 1 бар... Никой не спори че М52 на 0.5 не става, въпроса е че над 1 бар не става със сток мотор...


А защо мислиш,че м50 ще издържи над 1 бар... много малко атмосфрени мотори,могат да издържат на налягане по-голямо от 1 бар... Един от тях за който съм сигурен,че носи до 2 бара е м30б35... за друг не знам...

След 1 седмица като ти писне да я караш така, ще видиш че М50 на 1 бар става братле :mrgreen: :twisted:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Турбо на M52B20

Мнение от BULL3T » 08 Авг 2011, 20:21

Boyadjiev написа:
BULL3T написа:
Boyadjiev написа:За 0.5-0.6 почти всеки мотор (да не кажа всеки) може да се надуе без проблеми, но в темата става въпрос за налягане над 1 бар... Никой не спори че М52 на 0.5 не става, въпроса е че над 1 бар не става със сток мотор...


А защо мислиш,че м50 ще издържи над 1 бар... много малко атмосфрени мотори,могат да издържат на налягане по-голямо от 1 бар... Един от тях за който съм сигурен,че носи до 2 бара е м30б35... за друг не знам...

След 1 седмица като ти писне да я караш така, ще видиш че М50 на 1 бар става братле :mrgreen: :twisted:


ама аз съм на 1 бар... да ти кажа ми стана слаба колата още на 5тия ден...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Турбо на M52B20

Мнение от slavianko » 08 Авг 2011, 22:03

S-stail написа:Тва с баровете не е много точно,
щото 1бар с т3 и 1бар със някоя голяма тиква са си
две съвсем различни неща.А и буталата се чупят
от детонаций,жега и т.н. не от надув.
Тук и аз съм съгласен да. Но все пак стават грешки понякога. Случват се къде смеси да обеднеят по различни причини къде аванса къде други неща и тогава е по добре с по здрави бутала ;) Щото по тия коли постоянно има някакъв филм и това е съвсем нормално.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Турбо на M52B20

Мнение от Boyadjiev » 08 Авг 2011, 22:22

BULL3T написа:
Boyadjiev написа:
BULL3T написа:
Boyadjiev написа:За 0.5-0.6 почти всеки мотор (да не кажа всеки) може да се надуе без проблеми, но в темата става въпрос за налягане над 1 бар... Никой не спори че М52 на 0.5 не става, въпроса е че над 1 бар не става със сток мотор...


А защо мислиш,че м50 ще издържи над 1 бар... много малко атмосфрени мотори,могат да издържат на налягане по-голямо от 1 бар... Един от тях за който съм сигурен,че носи до 2 бара е м30б35... за друг не знам...

След 1 седмица като ти писне да я караш така, ще видиш че М50 на 1 бар става братле :mrgreen: :twisted:


ама аз съм на 1 бар... да ти кажа ми стана слаба колата още на 5тия ден...

See what i meant :lalala:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook